Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Marize; succes meid!

@Irene; meid hou vol! Ik kan me voorstellen dat het allemaal tegenvalt, maar het duurt nu echt niet lang meer voor je je baby in je armen houdt. EN als wij het kunnen......kan jij het ook!

2. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    *meld*

@Kissflower: Gefeliciteerd met je verjaardag!
    @ Bolletje: gefeliciteerd met je kleintje!

3. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Bolletje GEFELICITEERD met jullie ZOON!!!

Kissflower GEFELICITEERD met je verjaardag!

Maris Heel veel succes!

Groetjes Doris

4. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Bevallen

30 Juli
    Liedel (24) -> Isa – 1ste kindje – 1345 gr. – 39,5 cm – ZB (ks) - .. – 30w 5d
    22 Augustus
    Joey26 (..) -> Jayden – .. - .. - .. – ZB (ks) - .. – 31w 4d
    9 September
    Kirsteyana -> Yuul - 2de kindje – 2860 gr. - .. – ZB – BV – 35w 1d
    17 September
    Sofieke (..) -> Paulien - .. – 3445 gr. – 50 cm – ZB – BV – 38w 1d
    Nomen (38 ) -> Fleur - .. - .. - .. - .. - .. - ..
    25 September
    Doris (25) -> Sven - 1ste kindje – 3780gr - 49cm – TB – FV – 39w
    26 September
    Andrea (29) -> Vince - 2de kindje – 3015gr – .. - ZB (m.i.) – BV – 38w
    28 September
    Floortje (27) -> Robin - 1ste kindje – 3810gr – 54cm – ZB – FV – 39w 3d
    29 September
    Klieke (28 ) -> Reijer - 3de kindje – 3500gr – 50cm - TB – BV – 38w 5d
    2 Oktober
    Avalon1972 (35) -> Aaron - .. - 2780gr – 49cm – .. - .. - 37w 5d
    Salsabine (32) -> Jayden - .. – 3815gr - .. - .. - .. - ..
    3 Oktober
    Denisse (26) -> Melieke - 1ste kindje – 3280gr – 48cm - TB – BV - ..
    Diaan (33) -> Gilian - 2de kindje – 3695gr – 50cm - ZB (m.i.) – FV – 38w 6d
    4 Oktober
    Murizzz1 (30) -> Quinten - 2de kindje – 3745gr - ..- .. - .. – 40w
    Ready (30) -> Mads – 1ste kindje – 3185gr – 52cm - .. - .. – 39w 5d
    5 Oktober
    Maartje06 (29) -> Fiene - 1ste kindje – 3390gr – 51cm - ZB – BV – 39w 2d
    6 Oktober
    Ine (..) -> Eline - 1ste kindje – 3350gr – 50cm - .. - .. - ..
    9 Oktober
    NiCa (32) -> Dyon - 2de kindje – 3105gr – 49cm - ZB (m.i.) – BV - ..
    10 Oktober
    Liesje (32) -> Winter – 3de kindje – 4640gr – 55cm – ZB – BV - ..
    Nijnie (28 ) -> Mirte - 1ste kindje – .. - .. - ZB – BV - ..
    11 Oktober
    Appeltje (29) -> Kevin - 1ste kindje – 3510gr – 52cm – TB – BV
    12 Oktober
    Rastagirl (31) -> Ky-Shana - .. – 2760gr – 47cm – ZB - .. – 38w 6d
    13 Oktober
    Moon85 -> Britt – 1ste kindje – 1720gr – 41 cm – ZB – BV – 28w 6d
    14 Oktober
    Xenas81 (25) -> Jesse - 1ste kindje – 3385gr - .. - ZB – BV – 39w 1d
    15 Oktober
    Martine (25) -> Lucille - .. – 3900gr – TB - .. - .. - ..
    Annn (27) -> Daan - 1ste kindje - .. - .. - TB – BV – 40w 6d
    Elvira (28 ) -> Tiago - .. – 4185gr – 52cm – ZB - .. - ..
    Kissflower (19) -> Xavier - 1ste kindje – 3740gr – 53cm – ZB – BV – 39w 2d
    16 Oktober
    Anne36 (36) -> Yessie - 1ste kindje – 3090gr - ZB (m.i.) – BV - ..
    Stay Funny (20) -> Susenna - 1ste kindje – .. - .. - TB – FV – 42w 1d
    17 Oktober
    Nynke (29) -> Marijn - 3de kindje – 3870gr – 51cm - TB – BV – 40w 6d
    19 Oktober
    Mamapatricia (21) -> Kyano - 2de kindje – 3360gr – 52cm - .. - .. – 42w 1d
    Astrid85 (22) -> Nathan - 1ste kindje – 3360gr – 51cm - TB – FV – 38w 3d
    Lolli (..) -> Lars - 1ste kindje – 4090gr – 53 cm - .. - .. – 40w 5d
    20 Oktober
    Mariekebalm (26) -> Eline - 1ste kindje – 2830gr – 49 cm - ZB – BV – 40w 6d
    Lynn (27) -> Mike - 1ste kindje – 2790gr – 46cm - .. - .. – 39w 1d
    Pol (28 ) -> Eva - 1ste kindje – 3500gr – 51cm - TB – BV – 40w
    Divanaatje (30) -> Ruben - .. - .. - .. - ZB - .. - 41w
    Evaatje (..) -> Deyna - .. – 3685gr – 52cm - .. - .. – 41w 2d
    21 Oktober
    Serlovesang (..) -> Romeysa - .. - .3560gr – 49cm - .. - .. – 41w
    Smeetje (33) -> Kyra - 2de kindje - 3500gr – 49cm - .. - .. – 39w
    22 Oktober
    Anz (25) -> Mieke - .. – 3985gr – 54cm - .. - .. – 41w 1d
    23 Oktober
    Jotim30 (32) -> Decco - 3de kindje – 3360gr – 46cm - ZB – BV/FV – 40w 3d
    24 Oktober
    Happyliesje (25) -> Jelle - 1ste kindje – 2750gr – 47cm - ZB - .. – 41w 3d
    Missyess (24) -> Dewi - 1ste kindje – 3280gr - .. – TB – BV – 40w 5d
    25 Oktober
    Misoh (30) -> Wietze - 1ste kindje – 4580gr – 57cm - ZB (m.i.) – BV
    Chrisje (28 ) -> Damien – 1ste kindje – 3440gr - .. – TB – BV – 40w 2d
    29 Oktober
    Safiya (27) -> Nalaya - 3de kindje – 3490gr - .. - ZB (m.i) – BV – 41w 1d
    30 Oktober
    Bolletje (..) -> Zoon - 2de kindje – 4300gr – 54cm - TB – BV – 41w 5d

Oktobermama's

11 Oktober
    Jetteke (34) -> 1ste kindje – Jongen – ZB – BV

13 Oktober
    Littledream (21) -> .. - ..

20 Oktober
    Marize (34) -> .. - Meisje – ZB – BV

22 Oktober
    Lievebeesje (36) -> 4de kindje – Verrassing

24 Oktober
    Maris (30) -> 1ste kindje - Meisje
    Irene (30) -> 1ste kindje – Meisje – TB – BV
    Nienke07 (39) -> 3de kindje - Verrassing
    Kaykekay (..) -> 4de kindje - Jongen – ZB (m.i.) – FV

25 Oktober
    Sylvia (24) -> 1ste kindje - Meisje – ZB – BV

26 Oktober
    Bieke24 (24) -> .. - Meisje – ZB – BV

29 Oktober
    Marianne30 (32) -> 3de kindje - Verrassing – TB – FV

30 Oktober
    Lvdwerf (22) -> 1ste kindje – Geheim – TB – BV
    Trienegirl (25) -> 1ste kindje - Meisje

31 Oktober
    Choco (28 ) -> 1ste kindje - Meisje – TB – BV

49 Mama’s bevallen
    Nog 14 te gaan

Verwacht:

7 Meisjes
    2 Jongens
    3 "Verrassingen"
    1 Geheim

Geboren:

20 Meisjes
    29 Jongens

TB – Thuisbevalling
    ZB – Ziekenhuisbevalling
    BV – Borstvoeding
    FV – Flesvoeding
    m.i. – Medische indicatie
    ks – Keizersnede

Voor aanvullingen of wijzigingen pb me maar!

5. NiCa

NiCa Bekend lid

maartje dat was zeker weten schrikken!we zijn dolblij dat de placenta van dyon nog intakt was!
    over piercings gesproken ik heb de mijne afgelopen zondag er ook weer ingedaan(heb namelijk een navel piercing),maar omdat ik in het zkh terecht kwam en toen de hele tijd aan de ctg lag heb ik hem er maar uitgehaalt!

liefs nica

6. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Bolletje, proficiat met je zoontje!

Kiss, gefeliciteerd met je verjaardag!

Kan iemand mij helpen? Kunnen babies verslaafd zijn aan de borst?
    Ik krijg Winter alleen maar gesust met bv geven...hij is zelfs nu al heel de voormiddag aan het huilen en enkel aan de borst zwijgt hij...is gewoon niet meer te doen, ben compleet op...nu ligt hij in de wieg te huilen en krijsen al 20 minuten aan een stuk en is gewoon niet te troosten...kan toch niet elk kwartier een borst in zijn mond steken! Help!

Sorry voor mijn egoberichtje, maar zie het ff helemaal niet meer zitten...

7. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Hallo allemaal,

er is ergens verwarring ontstaan geloof ik, ik hoefde niet af te rijden hoor, ik moest "alleen maar" mijn rijbewijs verlengen. Dat was gisteren nogal tegen gevallen omdat mijn foto (die ik na 1.5 uur tevergeefs door de stad sjouwen zonder een fotograaf te kunnen vinden had gemaakt in zo'n hokje) niet goed bleek te zijn omdat je mijn kaaklijn niet zag. Nu heb ik nieuwe foto's laten maken (ik had het adres van een fotograaf gevraagd en dat scheelde natuurlijk wel in het zoeken) en is het wel gelukt om het rijbewijs te verlengen. Gelukkig maar, want het moest voor 14 november en ik zag het al helemaal in de soep lopen...
    Wel heel lief dat jullie aan me gedacht hebben natuurlijk! En zelfs een kaarsje! :oops:

@ Bolletje: van harte gefeliciteerd met je zoon! Ik zei toch al dat het niet lang meer zou duren?
    :-D

@ Kiss: van harte met je 20e verjaardag en heel veel geluk in je 21e jaar op deze aardbol!
    Leuk dat Alex er zo'n werk van gemaakt had!

@ Irene: kop op meid, echt lang duurt het nu echt niet meer en het gaat helemaal goed komen hoor! Zelfs al wordt het inleiden, dan wordt het misschien anders dan je gehoopt had, maar hoe het ook zal gaan: binnen nu een een paar dagen heb je je meisje in handen!

Mbt alle babyvragen kan ik niemand van dienst zijn vrees ik...
    Alhoewel: Liesje: er stond net een artikel over "huilbaby's" in de WIJ jonge ouders. 1 van de grootste tips daarin was dat de baby regelmaat moet krijgen, dus vaste rituelen mbt alle activiteiten op de dag zodat hij weet waar hij aan toe is. Hier in het ziekenhuis is een speciaal huil-spreekuur, misschien is dat bij jou in het ziekenhuis ook?
    Succes er mee in elk geval, het klinkt erg vermoeiend...

Groetjes
    Maris

8. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    goed middag
    HIer nog met bib, gisteravond kwamen weeen weer terug maar heb desondanks goede nacht gehad, vanmorgen weeen weer foetsie en nu begint het weer te rommelen zucht. Maar geloof er niet meer in hoor.

@Bolletje

Gefeliciteerd met jullie zoon Fijn dat het eindelijk toch heeft doorgezet.

@kissflower

Happy birthday to you

gr Marianne

9. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Maris toch gefeliciteerd met je nieuwe rijbewijs ;)

Marize hoop voor je dat het strippen resultaat zal hebben! Hopelijk snel babynieuws van jou!

Hier gaat alles goed!
    Sven heeft eindelijk 2 nachten achter elkaar goed geslapen, ben dus zelf ook weer wat uitgeruster!
    sven drinkt nu 6 flessen van 120cc met 4 schepjes friso (2 normaal en 2 comfort) Dat mengen doen we sinds donderdag en lijkt goed te helpen tegen de krampjes!

Sven gaat ook geregeld met pap of mam in bad en hij gaat het nu eindelijk leuk vinden in bad! Douchen hebben we nog niet gedaan met hem.

Het zonnetje schijnt, dus wij gaan even wandelen!

Groetjes Doris

10. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    oeps, ik zie dat ik het smsje niet compleet heb overgetikt. Ik zet hem hier alsnog goed neer. De naam stond er namelijk ook in! :oops:

We zijn sinds vanmorgen de trotse ouders van een zoon. We zijn erg moe maar alles is goed gegaan.Ik kom later het hele verhaal doen. Hij is 54 cm en 4300 gram en heet Jaimy. Gr. Bolletje

11. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @NiCa; dat kan ik mij voorstellen! Het zal je gebeuren dat het door een extra placenta ook mis gaat met je andere kindje!

@Liesje; och meis, wat rot voor je. Ik kan me voorstellen dat je het helemaal niet meer trekt. Mijn vriendin heeft ook een zoon die heel veel heeft gehuild. Zij hebben op aanraden van het CB het rust en regelmaatschema gevolgd. Dat houdt in het kort in dat je voor voorspelbaarheid zorgt door steeds hetzelfde ritme te herhalen. Misschien kan je er wat over vinden op internet. Het was even doorbijten de eerste dagen, maar ze zagen wel snel resultaat en na twee weken was het een compleet ander kind! Sterkte ermee!

@Maris; whahahahaha :) , dat zegt dus alles over ons korte termijn geheugen! Nou, mijn kaars heeft in ieder geval gewerkt, want je hebt je rijbewijs! ;)

@marianne; wat balen meid! Laten we hopen dat het nu echt doorzet!

@Marize; succes meid, ik hoop dat het doorzet!

@Doris; wat een paar uur slaap al niet kunnen doen he! Ik merk het zelf ook hoor. Wil jij de naam van Bolletjes zoon nog even toevoegen?!

Ik ga lekker even een uurtje liggen. Fiene heeft net gegeten en weer een enorme luier geproduceerd! Ik keek echt mijn ogen uit :confused: . Heeft ze vast van haar vader!

12. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Zo ff een goeie wandeling gemaakt.............wat was dat zwaar.........heel erg ongie gevoel. Ik ga nu plat ....lekker filmpie kijken. Moet van mijn VK nu goed rusten....en niet aan bevallen of wat daar ook maar mee te maken heeft denken..............

Hou jullie op de hoogte.

X

13. kaykekay

kaykekay Actief lid

6 mei 2007
    126
    0
    0
    huisvrouw
    roosendaal
    @ bolletje gefeliciteerd met julie zoon
    @ kiss gefeliciteerd met je verjaardag
    @mariz suces
    zo ik weer terug van gyn alles was goed
    maar door omstandigheden moet ik donderdag morgen binnen zijn in ziekenhuis dan gaan ze me inleiden
    maar het mag ook eerder uit zijn eigen beginnen dat hoop ik eerder
    dus als alles mee zit hebben we donderdag een kleintje erbij
    ik laat spoedig wat van me horen
    groetjes cathy

14. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    @Maartje06 – ze valt in mijn armen wel binnen 5 minuten in slaap maar als ik haar dan in bed leg, wordt ze na minuut of 10 weer wakker. Dus zit vaak met slapende baby op mijn arm, en ja dan kun je zelf niet slapen.

@Liesje1207 – ik had dit de eerste dagen met Yessie ook, toen bleek het dat het darmkrampjes waren en omdat ik haar steeds aanlegde, zakte de krampjes niet. Nu huilt ze nog wel vaak, maar door haar tegen me aan te leggen wordt ze wel weer rustig.

@Bolletje – gefeliciteerd met je zoon

Hier zitten we weer met baby in de armen, die alleen slaapt bij mams

15. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Eindelijk een berichtje van mij. En wat voor één!
    Sinds 17 oktober zijn wij de trotse ouders van Jarno. Hij woog bij zijn geboorte 3720 gram en is 52 cm lang.
    Ik ben uiteindelijk op 17 oktober ingeleid ivm langdurig gebroken vliezen. Jarno is uiteindlijk geboren mbv een vacuuum pomp. Meteen na de geboorte deed hij het erg goed (agpar 10/10). Hij moest echter in het ziekenhuis blijven ivm infectriegevaar ivm die langdurig gebroken vliezen. Helaas bleek al in de loop van de volgende dag dat hij idd een infectie had opgelopen en kwam hij op de couveuse afdeling te liggen. Hij heeft antibiotica gehad en zijn infectiewaardes waren al snel beter.
    Ik ben vorige week maandag thuis gekomen en Jarno uiteindelijk dinsdag. Gelukkig hebben we nog wel tot en met vrijdag kraamzorg gehad.

Ivm veel hechtwerk zit ik nog niet echt lekker, als het allemaal wat lekkerder gaat kom ik meer on line.

Ik zie dat er al velen inmiddels een kindje in hun armen hebben. Logisch natuurlijk...! Iedereen van harte gefeliciteerd!
    En voor degenen die met smart zitten te wachten: Zet m op met die laatste loodjes!

16. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Haaai,

ook weer even online.

@Bolletje: gefeliciteerd met je zoon, geniet lekker van je kraamtijd en toppie dat het toch allemaal nog spontaan is gekomen.

@Kiss: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG, wat een leeftijd al zeg 20 ;) kan me nog vaag herinneren dat ik het was, (ouwe muts dat ik ben :( ) Hoop dat je een fijne dag hebt ook al wil je het niet vieren, je verjaardag kun je natuurlijk niet negeren.

Dat alleen maar slapen op de buik van mama lijkt me enorm vermoeiend. Gilian doet dat gelukkig niet maar wil wel als hij buikkramp heeft graag tegen me aan liggen. Ik doe hem dan met zijn buik tegen mijn buik en mijn arm en hand tegen zijn rug. Tegendruk lijkt dan wel wat te helpen.
    Gilian was vanmorgen vanaf half 6 wakker en heeft dit volgehouden tot half 2. Wist niet dat zulke ukkies al zo lang wakker konden zijn. Hij was erg humeurig en ik na een paar uur ook.... :(
    Eindelijk sliep hij om half 2, begint hij toch te schreeuwen om kwart over 2. Hij bleef alleen maar happen en eten zoeken. Dus fles gegeven, die hij er in klotste en nu ligt hij in zijn wieg uit te slapen. Snap niets van dat mannetje, jezelf eerst uitputten en nu bijslapen. Mijn optie zou zijn, paar uurtjes slapen, eten ff beppen en sjansen met mama weer lekker slapen en dat dan de hele dag door. Dit deed hij namelijk gisteren wel en vandaag dus totaal niet. Tja BABIES?
    Ik zoek nog steeds die handleiding van Gilian, per ongeluk achtergebleven in de baarmoeder denk ik. :eek:

Nu ik eindelijk even een momentje voor mezelf heb heb ik met een rotgang de woonkamer opgeruimd, vaatwasser uitgeruimd, rekeningen betaald en nu ff bijlezen. Straks weer koken......het leven valt niet mee.....ben ook al moe maar ja die zwarte strepen onder je ogen schijnen alle papa's en mama's te hebben. Hebben jullie zo ook toevallig :confused: Kunnen we in plaats van de dikke buiken en pasgeborene foto's in ons album nu wel gaan overstappen op wie heeft de zwartste strepen en grootste wallen onder zijn ogen. Nieuw Topic?

Kus Diana

17. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    wat lijkt me dat lastig zeg als je baby niet wil slapen. Als ik jullie verhalen zo lees (anne en diaan). Dan raak je zelf ook helemaal uitgeput.

Deyna is nog steeds lekker rustig. Ze heeft al 2 nachten van half 1 tot half 6 geslapen. Vannochtend schrok ik wakker om half 7 en mevr lag nog steeds lekker te slapen.

Vandaag naar het cb geweest om te wegen. Ze is aangekomen! Ze woog 3685 en nu 3815. Ik dacht dat alle kinderen altijd afvielen na hun geboorte. Wat een drukte trouwens op het cb en super warm!~

Hoe gaat het bij jullie met de kilo's? Ik was 21 kilo aangekomen en ben er nu 10 kwijt. Ben benieuwd hoe snel die andere 11 gaan. Kan mij niet snel genoeg!

18. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Maris, fijn dat het gelukt is met het rijbewijs verlengen! Ik moet in december... zal er ruim de tijd voor nemen, hihi.

Nica, wat leuk dat Dyon zn koppie al omhoog houdt :).

Kissflower, van harte met je 20e verjaardag!

Bolletje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Irene, wat balen dat de vk nog niet kon strippen... Kan me voorstellen dat je er doorheen zit, klagen mag hoor! Hopelijk heb jij je kleine ook gauw in je armen!

Maartje, ik ben tussen de middag even langs gegaan op de locatie dichtbij huis. Omdat ik wist wie daar zat tussen de middag durfde ik het wel even aan ;). Kopje thee gedronken en weer naar huis. Ik heb mn eigen groepen belooft dat ik zou komen showen met t kindje als het geboren was en dat wordt ook wel tijd zo onderhand ;). Ben ook wel heel benieuwd naar hoe mn kinders het doen hoor. Maar weet nog niet of ik morgen ga en zit nog even te denken over de tijd. Of ik zal gaan op een tijdstip dat ik weer weg ben voordat de ouders de kinderen komen halen of dat ik aan het eind van de ochtend zal gaan... Het heeft beide zn voor en nadelen...
    Wat betreft het naveltje, het ziet er mooi uit. Maar er komt nog wel wat vocht ook uit hier. Ik maak het eens per dag nog schoon met een beetje alcohol.

Liesje, ben je de middag nog een beetje doorgekomen? Kan je contact opnemen met je verloskundige of het consultatiebureau of iets dergelijks... Want jij zit er zelf volgens mij behoorlijk doorheen...

Marianne, nog even volhouden... vervelend dat gerommel zonder dat het doorzet.

Marize, ook nog even volhouden, hopelijk haalt het strippen wat uit!

Doris, ik kreeg hier van het CB het advies om de Friso normaal 2/3 met 1/3 comfort aan te vullen. Maar nou hebben ze dat comfort alleen maar in zo'n grote verpakking. Volgens mij krijg ik dat nooit op voordat die 4 weken om zijn dat het houdbaar is... Mirte heeft zo dikke ontlasting, maar misschien moet ik het toch maar gaan proberen... Dat comfort spul heeft een andere bereidingswijze toch? Moet je het dan apart van elkaar klaarmaken en dan bij elkaar doen?

Cathy, spannend. Hopelijk begint het uit zichzelf!

Is gewoon mn middagdut er weer bij ingeschoten vandaag... Hoe zit het met de andere verse mama's, doen jullie nog een dutje 's middags? Ik probeer het wel, anders is het vaak de halve avond janken geblazen (ikzelf dus). Maar dan denk je tijd voor een dutje te hebben en wil je nog even dit en nog even dat, wasje hier, wasje daar. En voor je het weet is het alweer tijd voor de volgende voeding en heb je zelf nog niet gelegen...
    Of die kleine uk brult je net zo hard je bed weer uit ;), wat zijn ze toch schattig he :).

19. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hoi hoi,

Kiss, gefeli met je verjaardag!

Bolletje, gefeliciteerd met je zoontje!

Even fijn om te lezen dat Eline niet de enige is...Ik probeer haar overdags max om de vier uur te voeden, maar mevr is nog zo onregelmatig dat dat niet altijd lukt. Ik moet haar nml meestal wakker maken voor de voeding, en dan eet ze wat en dan slaapt ze en komt ze na een uur weer...Durf niet zo goed te wachten tot ze zelf komt, want dan zit er teveel tussen...Pfff, wist niet dat bv geven zo ingewikkeld was en dat je er zo onzeker van werd...(en natuurlijk hebben wij geen consultatiebureau of zo, dus kan het alleen maar aan m'n moeder vragen...)'s nachts is ze ook moeilijk in slaap te krijgen en jengelt ze soms wat...We zijn vannacht met z'n tweetjes op bed in slaap gevallen, gelukkig hebben we haar niet geplet...Pfff, weet wel dat het nooit voorkomt, maar schrok wel even toen ik wakker werd. Verder sliep ze vanmiddag zo vast dat ik om haar bedje heen heb gestofzuigd en geen kik hoor! Kan ze dat 's nachts niet doen? ;)

Liesje, dat huilen heeft ze soms ook, lijkt wel een monster soms zoveel eet ze! probeer haar gewoon heel vaak rechtop te houden tussen de bv door, dat helpt een klein beetje, soms poept of scheet of boert ze dan wat en kalmeert ze weer...Als er niks meer helpt, de zusters hebben mij toen in de kliniek op een gegeven moment uitgekleed en de baby in haar luiertje op mijn blote borst onder de warme dekens gelegd en gingen rustig met me praten. Daardoor kon mama even huilen, stress kwijt en baby voelde dat, dus kalmeerde ook heel erg! Wat was dat fijn zeg!

ik ben volgens mij al mijn kilo's alweer kwijt..vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan...!

Oh ja, als iemand de gebruiksaanwijzing van Eline vindt mag ie m ook opsturen ;) !

20. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Het lijkt erop dat niemand de goede gebruiksaanwijzing heeft hihi... Iemand die van mijn dochter tegengekomen toevallig? ;).
    Over het algemeen is het eigenlijk een heel tevreden meiske hoor, dus ik zal niet te hard klagen ;).

Deel Deze Pagina