Dames het is voor mij niet bij te houden. Mijn pc staat over het algemeen uit. Anders geef ik mezelf geen rust. Heb dus heerlijk een dagje in bed doorgebracht en dat doet me echt goed. Morgen laatste dag dat mijn hubbie vrij is. Gaan we nog heel even van genieten. Volgende week weer het normale leven voor mij en zal me dan ook weer dagelijks komen melden. Ik zie nog geen nieuwe baby's ? Laatste baby's kom er eens uit. Ik kom vlug weer mee kletsen.
Buddynieuws Marize Berichtje ontvangen om 5:31 vanochtend: Om 4h39 is Jolien geboren met een keizersnee. Ze weegt 4170 gram.Het was echt heel zwaar maar de moeite waard. Gefeliciteerd Marize, met je mooie meid! Sorry dat ik zo laat was met het berichtje meis, had niet door dat mijn batterijen op waren en deed pas vanavond de telefoon aan
Bevallen 30 Juli Liedel (24) -> Isa 1ste kindje 1345 gr. 39,5 cm ZB (ks) - .. 30w 5d 22 Augustus Joey26 (..) -> Jayden .. - .. - .. ZB (ks) - .. 31w 4d 9 September Kirsteyana -> Yuul - 2de kindje 2860 gr. - .. ZB BV 35w 1d 17 September Sofieke (..) -> Paulien - .. 3445 gr. 50 cm ZB BV 38w 1d Nomen (38 ) -> Fleur - .. - .. - .. - .. - .. - .. 25 September Doris (25) -> Sven - 1ste kindje 3780gr - 49cm TB FV 39w 26 September Andrea (29) -> Vince - 2de kindje 3015gr .. - ZB (m.i.) BV 38w 28 September Floortje (27) -> Robin - 1ste kindje 3810gr 54cm ZB FV 39w 3d 29 September Klieke (28 ) -> Reijer - 3de kindje 3500gr 50cm - TB BV 38w 5d 2 Oktober Avalon1972 (35) -> Aaron - .. - 2780gr 49cm .. - .. - 37w 5d Salsabine (32) -> Jayden - .. 3815gr - .. - .. - .. - .. 3 Oktober Denisse (26) -> Melieke - 1ste kindje 3280gr 48cm - TB BV - .. Diaan (33) -> Gilian - 2de kindje 3695gr 50cm - ZB (m.i.) FV 38w 6d 4 Oktober Murizzz1 (30) -> Quinten - 2de kindje 3745gr - ..- .. - .. 40w Ready (30) -> Mads 1ste kindje 3185gr 52cm - .. - .. 39w 5d 5 Oktober Maartje06 (29) -> Fiene - 1ste kindje 3390gr 51cm - ZB BV 39w 2d 6 Oktober Ine (..) -> Eline - 1ste kindje 3350gr 50cm - .. - .. - .. 9 Oktober NiCa (32) -> Dyon - 2de kindje 3105gr 49cm - ZB (m.i.) BV - .. 10 Oktober Liesje (32) -> Winter 3de kindje 4640gr 55cm ZB BV - .. Nijnie (28 ) -> Mirte - 1ste kindje .. - .. - ZB BV - .. 11 Oktober Appeltje (29) -> Kevin - 1ste kindje 3510gr 52cm TB BV 12 Oktober Rastagirl (31) -> Ky-Shana - .. 2760gr 47cm ZB - .. 38w 6d 13 Oktober Moon85 -> Britt 1ste kindje 1720gr 41 cm ZB BV 28w 6d 14 Oktober Xenas81 (25) -> Jesse - 1ste kindje 3385gr - .. - ZB BV 39w 1d 15 Oktober Martine (25) -> Lucille - .. 3900gr TB - .. - .. - .. Annn (27) -> Daan - 1ste kindje - .. - .. - TB BV 40w 6d Elvira (28 ) -> Tiago - .. 4185gr 52cm ZB - .. - .. Kissflower (19) -> Xavier - 1ste kindje 3740gr 53cm ZB BV 39w 2d 16 Oktober Anne36 (36) -> Yessie - 1ste kindje 3090gr - ZB (m.i.) BV - .. Stay Funny (20) -> Susenna - 1ste kindje .. - .. - TB FV 42w 1d 17 Oktober Nynke (29) -> Marijn - 3de kindje 3870gr 51cm TB BV 40w 6d Jetteke (34) -> Jarno 1ste kindje 3720gr 52cm ZB BV 40w 6d 19 Oktober Mamapatricia (21) -> Kyano - 2de kindje 3360gr 52cm - .. - .. 42w 1d Astrid85 (22) -> Nathan - 1ste kindje 3360gr 51cm - TB FV 38w 3d Lolli (..) -> Lars - 1ste kindje 4090gr 53 cm - .. - .. 40w 5d 20 Oktober Mariekebalm (26) -> Eline - 1ste kindje 2830gr 49 cm - ZB BV 40w 6d Lynn (27) -> Mike - 1ste kindje 2790gr 46cm - .. - .. 39w 1d Pol (28 ) -> Eva - 1ste kindje 3500gr 51cm - TB BV 40w Divanaatje (30) -> Ruben - .. - .. - .. - ZB - .. - 41w Evaatje (..) -> Deyna - .. 3685gr 52cm - .. - .. 41w 2d 21 Oktober Serlovesang (..) -> Romeysa - .. - .3560gr 49cm - .. - .. 41w Smeetje (33) -> Kyra - 2de kindje - 3500gr 49cm - .. - .. 39w 22 Oktober Anz (25) -> Mieke - .. 3985gr 54cm - .. - .. 41w 1d 23 Oktober Jotim30 (32) -> Decco - 3de kindje 3360gr 46cm - ZB BV/FV 40w 3d 24 Oktober Happyliesje (25) -> Jelle - 1ste kindje 2750gr 47cm - ZB - .. 41w 3d Missyess (24) -> Dewi - 1ste kindje 3280gr - .. TB BV 40w 5d 25 Oktober Misoh (30) -> Wietze - 1ste kindje 4580gr 57cm - ZB (m.i.) BV Chrisje (28 ) -> Damien 1ste kindje 3440gr - .. TB BV 40w 2d 28 Oktober Bieke24 (24) -> Esmee .. - .. - .. ZB BV 40w 2d 29 Oktober Safiya (27) -> Nalaya - 3de kindje 3490gr - .. - ZB (m.i) BV 41w 1d 30 Oktober Bolletje (..) -> Jaimy - 2de kindje 4300gr 54cm - TB BV 41w 5d 1 November Marize (34) -> Jolien - .. 4170gr - .. ZB BV 41w 5d Oktobermama's 22 Oktober Lievebeesje (36) -> 4de kindje Verrassing 24 Oktober Maris (30) -> 1ste kindje - Meisje Irene (30) -> 1ste kindje Meisje TB BV Nienke07 (39) -> 3de kindje - Verrassing Kaykekay (..) -> 4de kindje - Jongen ZB (m.i.) FV 25 Oktober Sylvia (24) -> 1ste kindje - Meisje ZB BV 29 Oktober Marianne30 (32) -> 3de kindje - Verrassing TB FV 30 Oktober Lvdwerf (22) -> 1ste kindje Geheim TB BV 31 Oktober Choco (28 ) -> 1ste kindje - Meisje TB BV 52 Mamas bevallen Nog 9 te gaan Verwacht: 4 Meisjes 1 Jongens 3 "Verrassingen" 1 Geheim Geboren: 22 Meisjes 30 Jongens TB Thuisbevalling ZB Ziekenhuisbevalling BV Borstvoeding FV Flesvoeding m.i. Medische indicatie ks Keizersnede Voor aanvullingen of wijzigingen pb me maar!
hey lieve meiden,hier ben ik weer ff dyon ligt nu heerlijk te slapen in zijn bedje wat hij vandaag had weet ik niet tis echt heel moeilijk uit te zoeken wat er aan de hand is weet wel dat hij een hongerig ventje is! wat betreft de kraamtranen daar heb ik nog steeds last van en dyon is al dik 3 wkn oud! voor de rest gaat het goed met mij! marize gefeliciteerd met je dochter! liefs nica
@Nica: frustrerend is het als ze huilen en je niet weet waarom. Probeer rustig te blijven meis daar heeft Dyon het meeste aan. Knuffel voor jou. @Nijnie: lekker even shoppen voor je zelf. Knapt een mens weer van op of niet? @Anne: wat een mooie meid heb jij zeg! Jammer dat de nachten zo rot gaan. @Laura: veel plezier in de sauna morgen. Goed dat je bezig blijft hoor. @Astrid: hier geen kraamtranen in de kraamtijd wel daarna. @Anz: mooie foto's hoor. @Diaan: fijn dat Gillian het zo goed doet. Ik heb mijn vrije tijd benut door schoon te maken en het forum rond te kijken. Gaaf van je zoontje. @Kissflower: lekker gevoel is dat als je weer een broek aan kan. Ik kan nu twee broeken weer aan maar moet nog wel 7 kilo kwijt. @Maartje: meid het kost een hoop tijd maar het komt weer terug hoor je energie. @Chrisje: mooi mannetje heb je hoor. @Liesje: ik hoop dat je morgen wat tips kan krijgen. Dit houd geen mens vol. knuffel voor jou. @Doris: zeg nou zelf bij mama slaapt het toch veel lekkerder? @Irene: ik hoop dat beeb zich snel aankondigd. Ze heeft nu lang genoeg op zich laten wachten. Knuff van mij. @Jotim: lekker uitrusten nu het nog kan. Wij lopen niet weg hoor! @Marize: gefeliciteerd met Jolien! Hier geen bijzonderheden. Ga nog even bank hangen met manlief dan voeden en slapen. Tot morgen maar weer!
Marize gefeliciteerd met je dochter! Ik maak me een beetje zorgen om Sylvia.... Op haar site staat ook nog niks. Niks voor haar om zo lang weg te blijven. Hoe lang geleden heeft ze gepost?
thnx nynke doet me goed ben ook heel blij dat dyon nu lekker slaapt in zijn bedje(nouja bedje de kinderwagenbak staat in zijn bedje) dikke knufff van mij terug! liefs nica
Marize, van harte gefeliciteerd met je dochter! Nica, die tranen ook af en toe maar lekker laten lopen hoor! Soms wel lastig he dat er geen ondertiteling bij die beebjes zit... Nynke, was wel lekker even shoppen. Vandaag dan ook lekker mn nieuwe kleren aangetrokken . Ik ga richting bed, welterusten dames!
Sylvia heeft zondag voor het laatst gepost, toen had ze weeen om de 5-6 min. en hoopte ze dat het door ging zetten! Denk haast dat ze inmiddels wel bevallen is want ze meldde zich volgens mij elke dag! weet niet of ze een buddy heeft...
*meld* Een beetje later dan gewoonlijk maar ik heb vanaf 07.00 vanochtend weeen die om de 4-5 minuten komen. Ben ook naar het ziekenhuis geweest om er zeker van te zijn dat mijn vliezen waren gebroken want ik had wat vocht verloren waar wat groen in zat. Maar het was afscheiding. Ook is er nog gevoeld en ik blijk al wat ontsluiting te hebben. De weeen komen nog steeds om de 4-5 minuten opzetten en ze worden heviger. Dus als ik er voorlopig niet ben dan weten jullie waarom.
Spannend Choco! Marize, proficiat met je dochter! Hier zijn we dna toch de nacht doorgekomen en wonder bij wonder heeft hij gslapen van half twaalf laatste voeding tot 4 uur! Gewoon geweldig! Ik heb hem gisterenavond nog gaviscon gegeven en babyfen druppeltjes voor de krampen en daarna heeft hij nog een super poepluier gehad (en daarin zat eigenliijk een hele dikke prop in, nog nooit gezien bij bv en misschien heeft dat de hele dag zitten wringen...)en eigenlijk is hij na die luier redelijk rustig geworden...oef Maar ga wel een afspraak maken bij de osteopaat en ga vooral letten op wat ik eet, misschien kan hij niet tegen koemelk tegen ofzo...welke richtlijnen krijgen jullie van eten bij bv?
Goeiemorgen dames! Hier weer meld met BIB. Ik ben best wel zenuwachtig nu voor de VK. Ik wil echt thuis bevallen aangezien ik al te veel in het ZH ben geweest en zwaar in de stress schiet als ik daar heen moet. Ik hoop gewoon heel erg dat de kleine dus voor de 42 weken komt. Verder vind ik het niet erg om nog zo rond te lopen hoor, heb er alleen een beetje stress van dat de kans op het ZH nu groter wordt met de dag. Ik ben ook dood op. Ik slaap super slecht, aangezien ik minimaal 4 keer moet plassen in een nacht, en dan minimaal een half uur tot een uur nodig heb om weer in slaap te komen, vanwege de pijn in mijn lijf. Ik ben echt blij als ik een paar uurtjes slaap weet te halen in een nacht en dat is nu al een week of 2 zo. Overdag red ik het ook niet om wat bij te slapen, omdat ik dan weer niet goed in slaap kom, door de pijn in mijn lijf als ik ga liggen. En verder heb ik iedere dag wel voorwerk en minstens om de dag ook flink pijnlijk, maar ja, doorzetten doet het niet. Ik heb het idee dat de beeb gewoon niet weet wat ie wil. Ik hoop eigenlijk wel dat de VK iets voor me kan betekenen om te zorgen dat het nu misschien een keer begint. Meestal geniet ik nog volop van mijn buikje, maar soms, zoals nu, ben ik het ff beu. Sorry voor mijn geklaag dames, ik ben gewoon even helemaal stuk. Ik denk dat ik dat ik ook wel in de top 10 kan voor de grootste wallen Sylvia heeft trouwens als buddy's; NiCa, Jotim en Kirstenyana. Dus ze heeft wel 2 buddy's die hier actief posten. Ben wel erg benieuwd hoe het nu met haar is. @ Irene: Hoop echt voor je dat het wat doet zeg! @ Marize: GEFELICITEERD met jullie DOCHTER! @ Choco: Spannend! Ga jij me nu ook al inhalen?
@Marize: gefeliciteerd met je dochter, goed gedaan meid. En inderdaad ook al was het zwaar je hebt een prachtige dochter. Goed hoor meisie en nu lekker genieten. Ik weet van mijn keizersnee dat rust goed werkt tegen de genezing dus .......... @Choco: ZET HEM OP MEID @Irene: jij ook meid zet hem op, voor jou ook een weeendans x 100. @Luara: hoop dat je vk goed nieuws heeft en iets voor je kan doen. Probeer toch uit te rusten meisie, of lekker even in de buitenlucht te lopen of zitten. Ontspannen is ook al gedeeltelijk uitrusten hoor Goede nacht gehad, maar nu een huilende gilian, dus ik stop en ga troosten. Tot later en allemaal sterkte vandaag Diana
@Choco: spannend meid. Ik hoop dat het doorgezet heeft vannacht. @Nica: hoe is het nu met Dyon? @Missyess: laten we er maar vanuit gaan dat Sylvia te druk is met de beeb en zich snel zal melden. @Liesje: heerlijk dat Winter vannacht zo goed heeft geslapen. Ik hoop dat het zo blijft gaan. Ik heb geen richtlijnen gekregen wat betreft eten. Krampjes kunnen komen door: koolsoorten, te heet eten, citrusvruchten, chinees eten. Dat is wat ik zo uit mijn hoofd weet. Ik hoop dat de osteopaat je wat kan helpen en anders veen langs de arts gaan hoor. Hier gaat alles goed. Mijn moeder knapt langzaam maar zeker op. Ze wil ook graag de kleinkinderen zien dus gaan we morgen met zijn allen naar Utrecht. Marijn doet het prima. Komt s'nachts een keer en gaat dan rustig weer slapen. Hij drinkt zo'n 8 minuten aan de borst en is dan verzadigt. Kortom een heerlijk mannetje. Wat een schatje he?
@Laura: ik hoop dat de vk wat voor je kan doen meid. Dit is niet vol te houden zo. knuffel van mij. @Irene; ik hoop dat beeb snel komt meid. @Diaan: heerlijk hoor een goede nacht hebben. Ik ga nu voeden. Tot later!
@ Marize: Van harte gefeliciteerd met je dochter! @choco: spannend! Mischien ben je al wel bevallen..?! @ Nynke: Inderdaad een schatje!
Hallo Nynke, Wat een lekker ventje! Echt om op de eten. Ik wil oooooook! Haha. Ik moet straks weer voor de 2e keer deze week naar de gyn voor controle. Mijn bloeddruk is nogal hoog, 140/110. Als hij vandaag nog zo hoog is word ik maandag opgenomen en ingeleid. (Pfffffff) Zie wel tegen dat inleiden op hoor! Verder had ik sowieso al in het ziekenhuis moeten bevallen ivm vernauwde bekkenuitgang. Ik hoop zo dat het goedgaat en bij mij de paniek niet uitbreekt straks! Het doet me goed om te lezen dat de één na de andere nu is bevallen, en dat je het volgens mij allemaal snel vergeten bent. Ik heb veel meegelezen bij de oktobermamma's maar weinig gepost. Maar ik blijf nu ff meelezen hoor! Kari
Goeiemorgen.. Meldt zich ook weer eens.. met BIB Het gaat hier te snel voor mij om overal op te reageren.. maar wilde toch wel even laten weten dat hier iig alles goed is! Alle nieuwe mamsen feli! Ik loop nog lekker.. van mij mag Puk blijven zitten.. alleen de dreigende inleiding maakt dat ik het niet erg zou vinden als de bevalling spontaan op gang komt.. (net als Laura dus) Maandag hebben we een afspraak staan bij de gyn voor serotiniteits onderzoek... ik ga ervanuit dat alles goed is en ik nog gewoon door mag lopen ... Ben woensdag gestript.. zonder noemenswaardig resultaat.. verloor wel wat stukjes slijmprop.. maar that's it! Volgens mij 'lopen' alle 24 okt. mamsen nog, toch? Ook frappant Een echte 'overtijd-datum' dus! Ik ga trouwens, mocht het zover komen wel meedoen met de serinam-studie. Dit is een studie naar het effect van opwekken van de bevalling door het kunstmatig breken van de vliezen. Dat houdt in, dat de vk de dag vóór inleiden (als het zover komt dus) thuis de vliezen mag breken, ookal is er nog geen weeënactiviteit oid. Normaliter doen/mogen ze dit niet, omdat bij gebrek aan weeën de kans dat de bevalling niet binnen 24 uur begint te groot is. Maar aangezien er dan dus tóch al een inleidingsafspraak voor de volgende dag staat, mag het in dit geval in het kader van het onderzoek wèl .. en is de kans weer wat groter dat je tóch thuis bevalt! Ik ben benieuwd, maar hoop stiekem dat het niet zover hoeft te komen... Ik ga mijn man wakker maken met een ontbijtje.. De schat verwent en vertroetelt mij nog steeds, maar had gisteravond een optreden en slaapt dus nu uit.. mijn beurt om te verzorgen dus! Iedereen een fijne dag!
Goedemorgen allemaal, Ik meld me maar weer.... Beetje teleurgesteld, ik vond 2 november wel een mooie dag maar het zal wel weer niks worden... @ marize: van harte gefeliciteerd met je dochter! @ Choco: zet 'm op! @ Irene: de dames van 24 oktober zijn gewoon een beetje traag geloof ik... Maar we komen er wel! Ik moet maandag weer naar de vk, ik zou me dan evt. kunnen laten strippen, maar ik ga dat niet doen. Ik zie er te weinig resultaat van eerlijk gezegd. Dinsdag gaat bij mij de trukendoos van de gynaecologen open als ik dan nog steeds rondloop... Zullen we gewoon allebei voor een zondagskindje gaan? @ Nynke: mooie foto, en fijn dat je met de kids naar je moeder gaat. @ Laura: wat balen dat jij zo slecht slaapt! Drink je misschien 's avonds te veel? Ik ben een stuk beter gaan slapen toen ik mijn drinkpatroon aanpaste naar veel drinken overdag en zeer beperkt drinken 's avonds. Wat er niet in komt hoeft er ook niet uit zeg maar... Hopelijk kan je saunatripje doorgaan! Groetjes! Maris