Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bij ons zijn er al best veel mensen geweest. In ieder geval de belangrijkste.
    De meeste mensen willen jammer genoeg in het weekend komen...heb ik eigenlijk niet zo'n zin in, om elk weekend vol te boeken.
    Er willen ook een heleboel mensen komen waar ik eigenlijk niet op gerekend had, die ik amper ken! Wel lief natuurlijk, maar stiekem zit ik er niet zo op te wachten. Erg he.

@Astrdi: Wat een schat. Lekker koppie heeft ie ook.

@Avalon& Nijnie: Bedankt voor je antwoord. Niet dat ik er nu al op zit te wachten hoor, hihi. Voorlopig geen polonaise aan mijn lijf, brrr.

2. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Hallo dames!

Ik heb hier goed nieuws:
    MIJN VLIEZEN ZIJN GEBROKEN OM 03.50!

Nu krijg ik af en toe al flink pijn in mijn onderrug en buik, dus ik heb wel goed hoop dat de weeën hier gaan beginnen. Ik wilde Jeroen nog even laten slapen, maar die kan niet meer slapen ;), wel lief, hij is er onbewust dan gewoon te veel mee bezig.
    Echt gaaf, want we hopen dus dat we vandaag nog papa en mama zullen zijn!

Ik hou jullie op de hoogte voor zover dat lukt, in ieder geval staan mijn buddy's ook bij de lijst die gesmst moeten worden na de geboorte, dus in ieder geval via die weg moet het lukken om wat te laten horen.

Liefs,
    Laura (bijna mama! :D )

3. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    spannend hoor ,.... onderweg naar een kersverse mama.
    heel veel succes vannacht (vanmorgen), hopelijk zetten de weeen door ,.....

toi toi toi

4. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Oja, ik klets nu even bij de novembermama's want daar is ook iemand wakker, dus als jullie weten hoe het hier loopt, dan kun je daar even kijken ;)

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    O, Laura wat spannend zeg! Ik hoop dat de weeen goed doorzetten en je snel je beeb in handen hebt. Heel veel succes meid!

@Astrid: wat een mooie foto's.

Hier weer een prima nacht gehad. Ik ga nu gauw aankleden en dan op weg naar Utrecht.

Ik hoop dat er weer een beeb bij is als ik weer online kom.

Groetjes nynke

6. @laura... jaaaahoeeeee! spannnd meid...
    misschien ben je nu wel bezig.. zeer cool!

@missyess... ik ken dat gevoel van dat je op sommige helemaal niet zit te wachten.. maar goed.. het hoort er wel bij.. en ze nemen kadootjes mee hahahaha erg he!

vannacht beetje ruzie gehad met rob..
    ik wou weer proberen om bv te geven.. uurtje of 12
    en jesse heeft in totaal bijna een uur gelegen aan mijn (.)(.) maar nog huilen he..
    krijgt hij dan wel genoeg naar binnen.. overdag is hij vaak klaar na 10 min per borst....tenminste die keren dat ik het probeer he..
    uiteindelijk ging meneer om 3 uur slapen en om 6 uur was hij er weer
    rob is dus vannacht met hem in de weer geweest,... zodat ik heb kunnen slapen..
    dat was dan ook wel weer lief..

7. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Hoi dames!

Bij mij schoot de stress er blijkbaar in toen de VK kwam, want toen had ik ineens vrijwel geen weeën meer. Nu ze weg is, komt het net zo hard weer terug en wordt het zelfs heftiger en regelmatiger dan eerst. Ik heb nu met Jeroen afgesproken dat we haar niet bellen als de weeën regelmatig komen, maar pas als we het idee hebben dat het er bijna uitkomt. Of als er iets mis lijkt te zijn uiteraard.
    De VK begon over ziekenhuis als het niet binnen 24 uur kwam en te zeiken over dat ons bevalbad misschien toch niet zo handig was, terwijl de andere VK het juist geen probleem vond, maar uiteindelijk mocht het van haar dan toch nog wel weer in dat bad. En zo waren er nog wat dingetjes.
    Dus vandaar dat we nu dan maar pas laat haar bellen, en dan heb ik nog liever dat het te laat is om het bad nog vol te kunnen laten lopen en dat ik op bed beval, dan dat we haar weer hier hebben zitten en het weer stopt.

De weeën komen nu best wel snel achter mekaar ben ik en worden elke keer pijnlijker, dus ik heb wel hoop dat het uit zichzelf echt goed op gang gaat komen nu.

Hou jullie op de hoogte, voor zover dat zal lukken.

Liefs Laura

8. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Laura! Wat spannend!

Ik dacht al..... wie post hier zo vroeg in de morgen, dat kan maar 1 ding betekenen! :)

Ik hoop dat je het een beetje volhoudt allemaal, en dat het straks goed op gang komt! Onwijs veel succes!

Liefs Kari

9. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Laura, veel succes meid! Nog ff en je langverwachte babietje ligt in je armen!

Xenas, Winter drinkt bij mij laat in de avond ook altijd lang en heel veel...hij kan er dan precies niet genoeg van krijgen...en overdag en s'nachts is dat niet...allé, denk ik toch, want s'nachts val ik altijd in slaap bij de bv en dan wordt ik een uurtje later wakker met m'n borst nog bloot, maar hoe lang hij dan gedronken heeft, weet ik dan niet echt...

10. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Laura zet hem op meid.

even een vraagje voor degene die afkolven. hoe maken jullie de voeding warm en hoe lang.

11. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    goede morgen

Hier nog bib maar heb weeen om de 6 a 7 min en verlies bloed. Hebben jullie ook bloed verloren? De vk zei toen mag niet meer als een menstruatie zijn.
    Laura suc6 meid je kan het

gr marianne

12. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Astrid, wat een trotse papa ook op de onderste foto! Lief hoor!

Xenas, hier nog niet zoveel visite gehad, maar dat vind ik niet zo erg. We hebben nu wel wat bezoekjes voor de komende tijd gepland staan. Ouders van ons zijn wel geweest, maar verder nog niet zoveel.

Missy, als je niet elk weekend wil vol boeken met bezoekjes, ook niet doen. Als ze allemaal in het weekend willen, moeten ze maar wat langer wachten. Het gaat om jullie hoor! Doe de dingen zoals jullie het willen, niet omdat het zo zou horen ofzo...

Laura, joehoe! Succes met bevallen! Hier waren de weeen ook minder regelmatig en minder heftig als de vk er was, zag ze wel vaker zei ze! Toch ook niet te lang wachten met bellen he... Overigens spraken wij steeds een tijd af dat ze weer zou komen en moesten we bellen als er eerder iets was. Hopelijk zet het door en hebben jullie gauw je beebje vast!

Marianne, dat klinkt of er wellicht ook bij jou iets aan zit te komen, succes!

13. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    @ Laura: Spannnnnennnnnd! Heel veel succes en hoop dat de bevalling gaat op de manier die jij wilt!

@Marianne: Klinkt alsof het begonnen is. Ook heel veel succes!

@ Nynke: Had idd ook gezien dat we op dezelfde datum uitgerekend waren en op dezelfde datum bevallen. Het grappige is dat een oud collega ook op 11 oktober uitgerekend was en ook op 17 oktober bevallen is. Leuk!

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ooooh Laura! Spannend, nu ben jij eindelijk aan de beurt :D
    Ik hoop dat je thuis mag bevallen, en niet zoals mij eindigd in het ziekenhuis!

Zet 'm op!

Heeft iemand trouwens nog wat van Maris gehoord?
    Ik heb haar gepbt gister maar ik krijg niets terug :O
    Zou ze ook bezig zijn?

15. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Hier wordt het inmiddels steeds heftiger. Die rugweeën zijn echt niet te harden! De rest valt me alles mee, en als jeroen mijn rug goed drukt en masseert, dan is dat wel echt een goede verlichting.

Ik ben bewust de weeën niet gaan timen, want ik wil niet hebben dat ik ga zitten wachten op een wee, maar ik heb het idee dat ik steeds een paar minuten tussendoor heb en dat ze wel in ieder geval een minuut aanhouden.

Mijn borsten lekken trouwens echt gigantisch, soms loopt er gewoon een straaltje uit, hihi!

Ga snel, er komt een wee!

16. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

"helaas" ben ik er nog gewoon met baby-in-buik. Snif snif...

Ik moest wel even slikken hoor toen ik net las dat Marianne & Laura allebei bezig zijn. Ik voel me nu net 1 van de "tien kleine negertjes": "en toen waren er nog zes"..

De babyfoto's zijn echt heel lief! Ik zie ook veel kleertjes die wij ook hebben, bijv. het "a star is born" pakje van Jesse en het stamboomshirtje (dat wij net als nijnie ook precies andersom hebben qua kleuren als Dewi). Ik heb ze net allemaal met Henk bekeken en hij zei iets waar ik bijna van ging huilen, ik weet niet meer precies wat het was maar het kwam er wel op neer dat ik eens wat meer mijn best moest gaan doen. Wel met een knipoog gezegd natuurlijk, maar toch.
    :(

Ik begin me nu het allemaal zo lang duurt weer een beetje zorgen te maken of ons meisje wel gezond is... Gelukkig beweegt ze alsof ze een boogie danseres is, dus dat zit in ieder geval wel goed.
    Gisteren begon Henk ineens over of het nu wel zo'n goed idee is om haar drie voornamen te geven (we hadden een geboortekaartje ontvangen en dat kindje had 1 korte naam, vandaar)... Word je ook zo lekker onzeker van.

Als ze nu gewoon eens geboren wordt, dat lijkt me nu echt een goed plan!

Groetjes
    Maris

17. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Even wat speurwerk gedaan: Lievebeesje is op 21 oktober bevallen van een zoon genaamd Mees (lang leve Hyves!). Die kan dus ook verplaatst worden op de lijst.

Iemand nog wat gehoord van Choco?

En toen waren er nog....

:-S

18. Dop07

Dop07 Bekend lid

Ow.. Maris... en nou ga ik het NOG erger maken... :oops:
    Ook hier weeen.. weliswaar onregelmatig en kort en goed te doen.. maar wel een begin..
    Gisteravond met spoed nog naar het ziekenhuis geweest voor CTG.. Flinke bloeding... achteraf wrsch nog van het strippen van woensdag... Gelukkig was alles goed en mochten we weer gaan... nu is het enkel afwachten of er iets doorzet...
    Duim ik ondertussen dat er bij Maris ook beweging in komt... :thumup:

19. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Lief van je Nienke dat je voor me gaat duimen!
    :)
    Maar het is natuurlijk onzin om je te verontschuldigen dat het bij jou begonnen is!
    Heel veel succes vandaag! Ik ga de site weer goed in de gaten houden want het wordt volgens mij een druk weekend!

Groetjes,
    Maris

20. aaaah meiden wat gaat het goed bij jullie!
    hoop dat jullie snel jullie beeb vast hebben!

@anne.. ik kolf het af.. en alles wat in de koelkast heeft gestaan warm ik op..
    ik zet het in een klein pannetje.. en warm het op...meestal tot er kleine bubbeltje komen.. en ondertussen blijf ik ook voele hoor.. even flesje eruit halen..anders voel je de warmte van het pannetje!

en je voelt zelf wel met je pink of het te warm is of niet...

x

Deel Deze Pagina