@choco van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Hier word het ook geen 3nov heb nog steeds weeen maar totaal geen regelmaat nog steeds zon beetje 7 min ertussen. Word je ook flauw van, ga er maar vanuit dat het weer niks word en voor de 2de keer een valse start is
Choco van harte gefeliciteerd Wachters kom op heel lang kan het niet meer duren hoor. Hier gaat alles zijn gangentje. Vandaag na buiten geweest. Ging prima. Af en toe is het even doorbijten hier. Gebruiksaanwijzing is tijdens de bevalling kwijtgeraakt. Meneer is ook wel veel wakker en dan weer te moe voor de borst. Als ik kolf is er genoeg en de fles is zo leeg maar dan niet tevreden. Volgens mij heb ik alle banners bijgewerkt van de bevallen mama's in de nieuwsbrief ? En als we toch allemaal aan het sjowen zijn dan hier mijn vent.
@appeltje..wat een schatje zeg! @evaatje..mijn kraamhulp zei.. geef alles wat je kolft.. Maar ik heb het van de week aan een vrouw gevraagd die hier was voor intake CB hoeveel ik nu aan jesse moet geven.. omdat de ene keer drinkt hij alles bv 150cc en 3 uur later maar weer bv 80cc.. dus nu hadden we afgesproken.. de ochtend voeding probeer ik met de borst.. en de overige afgekolfde voeding met fles... en dan geef ik 100 cc per keer
Bevallen 30 Juli Liedel (24) -> Isa 1ste kindje 1345 gr. 39,5 cm ZB (ks) - .. 30w 5d 22 Augustus Joey26 (..) -> Jayden .. - .. - .. ZB (ks) - .. 31w 4d 9 September Kirsteyana -> Yuul - 2de kindje 2860 gr. - .. ZB BV 35w 1d 17 September Sofieke (..) -> Paulien - .. 3445 gr. 50 cm ZB BV 38w 1d Nomen (38 ) -> Fleur - .. - .. - .. - .. - .. - .. 25 September Doris (25) -> Sven - 1ste kindje 3780gr - 49cm TB FV 39w 26 September Andrea (29) -> Vince - 2de kindje 3015gr .. - ZB (m.i.) BV 38w 28 September Floortje (27) -> Robin - 1ste kindje 3810gr 54cm ZB FV 39w 3d 29 September Klieke (28 ) -> Reijer - 3de kindje 3500gr 50cm - TB BV 38w 5d 2 Oktober Avalon1972 (35) -> Aaron - .. - 2780gr 49cm .. - .. - 37w 5d Salsabine (32) -> Jayden - .. 3815gr - .. - .. - .. - .. 3 Oktober Denisse (26) -> Melieke - 1ste kindje 3280gr 48cm - TB BV - .. Diaan (33) -> Gilian - 2de kindje 3695gr 50cm - ZB (m.i.) FV 38w 6d 4 Oktober Murizzz1 (30) -> Quinten - 2de kindje 3745gr - ..- .. - .. 40w Ready (30) -> Mads 1ste kindje 3185gr 52cm - .. - .. 39w 5d 5 Oktober Maartje06 (29) -> Fiene - 1ste kindje 3390gr 51cm - ZB BV 39w 2d 6 Oktober Ine (..) -> Eline - 1ste kindje 3350gr 50cm - .. - .. - .. 9 Oktober NiCa (32) -> Dyon - 2de kindje 3105gr 49cm - ZB (m.i.) BV - .. 10 Oktober Liesje (32) -> Winter 3de kindje 4640gr 55cm ZB BV - .. Nijnie (28 ) -> Mirte - 1ste kindje .. - .. - ZB BV - .. 11 Oktober Appeltje (29) -> Kevin - 1ste kindje 3510gr 52cm TB BV 12 Oktober Rastagirl (31) -> Ky-Shana - .. 2760gr 47cm ZB - .. 38w 6d 13 Oktober Moon85 -> Britt 1ste kindje 1720gr 41 cm ZB BV 28w 6d 14 Oktober Xenas81 (25) -> Jesse - 1ste kindje 3385gr - .. - ZB BV 39w 1d 15 Oktober Martine (25) -> Lucille - .. 3900gr TB - .. - .. - .. Annn (27) -> Daan - 1ste kindje - .. - .. - TB BV 40w 6d Elvira (28 ) -> Tiago - .. 4185gr 52cm ZB - .. - .. Kissflower (19) -> Xavier - 1ste kindje 3740gr 53cm ZB BV 39w 2d 16 Oktober Anne36 (36) -> Yessie - 1ste kindje 3090gr - ZB (m.i.) BV - .. Stay Funny (20) -> Susenna - 1ste kindje .. - .. - TB FV 42w 1d 17 Oktober Nynke (29) -> Marijn - 3de kindje 3870gr 51cm TB BV 40w 6d Jetteke (34) -> Jarno 1ste kindje 3720gr 52cm ZB BV 40w 6d 19 Oktober Mamapatricia (21) -> Kyano - 2de kindje 3360gr 52cm - .. - .. 42w 1d Astrid85 (22) -> Nathan - 1ste kindje 3360gr 51cm - TB FV 38w 3d Lolli (..) -> Lars - 1ste kindje 4090gr 53 cm - .. - .. 40w 5d 20 Oktober Mariekebalm (26) -> Eline - 1ste kindje 2830gr 49 cm - ZB BV 40w 6d Lynn (27) -> Mike - 1ste kindje 2790gr 46cm - .. - .. 39w 1d Pol (28 ) -> Eva - 1ste kindje 3500gr 51cm - TB BV 40w Divanaatje (30) -> Ruben - .. - .. - .. - ZB - .. - 41w Evaatje (..) -> Deyna - .. 3685gr 52cm - .. - .. 41w 2d 21 Oktober Serlovesang (..) -> Romeysa - .. - .3560gr 49cm - .. - .. 41w Smeetje (33) -> Kyra - 2de kindje - 3500gr 49cm - .. - .. 39w Lievebeesje (36) -> Mees - 4de kindje .. - .. - .. - .. 39w 6d 22 Oktober Anz (25) -> Mieke - .. 3985gr 54cm - .. - .. 41w 1d 23 Oktober Jotim30 (32) -> Decco - 3de kindje 3360gr 46cm - ZB BV/FV 40w 3d 24 Oktober Happyliesje (25) -> Jelle - 1ste kindje 2750gr 47cm - ZB - .. 41w 3d Missyess (24) -> Dewi - 1ste kindje 3280gr - .. TB BV 40w 5d 25 Oktober Misoh (30) -> Wietze - 1ste kindje 4580gr 57cm - ZB (m.i.) BV Chrisje (28 ) -> Damien 1ste kindje 3440gr - .. TB BV 40w 2d 28 Oktober Bieke24 (24) -> Esmee .. - .. - .. ZB BV 40w 2d 29 Oktober Safiya (27) -> Nalaya - 3de kindje 3490gr - .. - ZB (m.i) BV 41w 1d Sylvia (24) -> Demi - 1ste kindje .. - .. - ZB BV 40w 4d 30 Oktober Bolletje (..) -> Jaimy - 2de kindje 4300gr 54cm - TB BV 41w 5d 1 November Marize (34) -> Jolien - .. 4170gr - .. ZB BV 41w 5d 2 November Choco (28 ) -> Jasmijn - 1ste kindje 3640gr 49cm TB BV 40w 2d Oktobermama's 24 Oktober Maris (30) -> 1ste kindje - Meisje Irene (30) -> 1ste kindje Meisje TB BV Nienke07 (39) -> 3de kindje - Verrassing Kaykekay (..) -> 4de kindje - Jongen ZB (m.i.) FV 29 Oktober Marianne30 (32) -> 3de kindje - Verrassing TB FV 30 Oktober Lvdwerf (22) -> 1ste kindje Geheim TB BV 55 Mamas bevallen Nog 6 te gaan Verwacht: 2 Meisjes 1 Jongens 2 "Verrassingen" 1 Geheim Geboren: 24 Meisjes 31 Jongens TB Thuisbevalling ZB Ziekenhuisbevalling BV Borstvoeding FV Flesvoeding m.i. Medische indicatie ks Keizersnede Voor aanvullingen of wijzigingen pb me maar!
@Maris: houd moed hoor meid. Tuurlijk is beeb gezond alleen zit het veel te lekker bij mama. @Choco: van harte gefeliciteerd met jullie dochter Jasmijn. @Lievebeest: gefeliciteerd met jullie zoon Mees. @Laura en Marianne: zet hem op meiden. @Nienke: het kan nog steeds hoor 3 november is nog niet voorbij. @Marieke: Marijn heeft een romper aan en trui en broek. @Appeltje: wat een heerlijke knul zeg! Al zolang spruw en toch gewoon doorzetten. Super hoor! @Jotim: ook al zo'n stoere knul. Ik mis ook de gebruiksaanwijzing maar gelukkig is Marijn geen lastig mannetje. Hoe vind je kids Decco? Heeft iemand nog wat van Irene gehoord? Hier alles prima. Marijn doet het prima en de bv loopt super. Ik mag van geluk spreken geloof ik dat alles zo goed gaat. Ook met mijn moeder gaat het steeds beter. Ze vond het super om de kids te zien en had volop praatjes. Krjg ik te horen dat ik maar flink buikspier oefeningen moet gaan doen. En bedankt mam. Meiden allemaal veel succes en tot later weer.
@ Xenas ja het blauwe is helemaal weg getrokken. Al na een paar dagen. Het is zeker een stoere man en ben helemaal weg van die gekke bekken die hij kan trekken. BV gaat hier gewoon goed. En als ik kolf krijgt hij de hoeveelheid die ik ineens kolf. gemiddeld is dat 100cc. @ nynke de andere kids vinden het geweldig. Decco heeft elke dag tussen 2 voedingen door wel zijn uurtjes. En dat is best pittig 4 uurtjes. Of hij dan gewoon wakker wilt zijn of niet in slaap kan komen is nog de vraag. Irene heb ik niet meer gelezen en heb toch zo'n 10 pagina's doorgespit net. @ Doris weer bedankt voor jou lijstje kan ik die van mij ook weer bij werken. @ de laatste dames jullie maken het wel spannend. Zet hem op. zo ga lekker in bed idools kijken.
hey lieverds hier ben ik weer ff wil snel ff reageren want ga zo danny voorlezen en dan lekker naar bedje brengen dyon ligt al lekker te slapen @alle meiden die bezig zijn...suc6..nee toch suc7 misschien helpt het beter @choco GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!! liefs nica
Choco, van harte met jullie dochter Jasmijn! Appeltje, dat is al gauw die terugkomavond. Bij ons is er nog 1 niet bevallen dus ik verwacht dat het nog wel een paar weekjes duurt voor we weer verder gaan . Knap dat je doorzet met de BV! Hopelijk helpt het paardenmiddel en zijn jullie gauw van de spruw af! Marianne, misschien dan niet de 3e, maar de 4e... Ik duim! Jotim, wat een snoepie! Misschien is de fles "te snel" leeg om zich verzadigd te voelen en kost de borst teveel moeite als hij zo moe is... Lastig lijkt me. Met man en kind op de bank Shrek 3 zitten kijken en nu gaat mams naar bed. Mannetje doet late voeding .
Hier even geen energie om op alles te reageren. Ik lees wel mee hoor dames! Wil wel Choco even feliciteren met haar dochter!! Verder alles wel goed. Ben alleen heel erg moe de laatste dagen. Tot snel, Maartje
Nog even een vraagje voor degene die kolven. Met welk aparaat doen jullie dat? Ik heb de handkolf van Avent gekocht. Best veel werk met de hand kolven...
Hoi Choco, gefeliciteerd met jullie dochtertje! Laura en Marianne, hoe gaat het nu met jullie? Xenas81, je gaat geen gelijk krijgen hoor, voor vanavond. Geen tekenen van...... Ze moet er letterlijk uitgetrokken gaan worden aankomende week Irene, heeft de massage geholpen? Liefs Kari
Hey meiden.. @ Choco, van harte gefeliciteerd met je dochter Jasmijn!!!! Hier nog even een berichtje van mij. Alles gaat super goed! Vandaag de stad in geweest met Alex en Xavièr. ALex moet morgen heel vroeg voetballen in Almelo en blijft dus bij zijn ouders slapen (die wonen in Almelo).. Dus blijf ik lekker bij mijn moeder slapen met Xavièr. Ben benieuwd hoe de nacht gaat verlopen.. Het is voor Xavièr natuurlijk eerste nachtje bij oma! Morgen is mijn moeder ook jarig, dus vond het wel gezellig om bij dr te logeren.. Fijne avond/nacht allemaal enne ik hoop op babynieuws! Liefs Kiss
Ik heb de Medela 'Pump in Style', dat is een dubbelzijdige elektrische kolf. Ik kon hem van mijn zus lenen. Gelukkig maar, want dat ding is 295 in de winkel. Het is wel een heeeeeele goede... een van de beste zeggen ze.
welterusten allemaal en morgen hoop ik wakker te worden met babynieuws slaap lekker allemaal Kus Diana
Goedemorgen meiden, nog geen baby nieuws helaas. Hier weer een goede nacht gehad. Alleen gisteravonbd had Marijn last van krampjes. Dit was voor het eerst. Gelukkig trok het snel weg en hebben we heerlijk kunnen slapen. @Jotim: oei,4 uur wakker is idd slopend. Succes ermee. @Maartje: neem de tijd meid. @Kari: 4 novemberis ook een mooie dag. @Laura en Marianne: hoe is het bij jullie? @Nijnie: dat is dan weer een voordeel van fv, kan je lekker doorslapen. @Xenas: mag ik vragen waarom jij afgekolfde melk geeft? Gewoon nieuwschierigheid hoor. @Maris en Nienke: ik hoop dat het wachten snel over is voor jullie. @Evaatje: ik heb ook de handkolf van avent. Ik heb er altijd prima mee kunnen kolven maar het verschild per persoon natuurlijk.
He meiden, Ik smelt echt bij al die lieve babyfoto's steeds, maar ik word er wel ongeduldiger van! Laura, meis ik denk dat jij nu ook wel je beebje in je armen hebt! Fijn hoor dat het eindelijk door heeft gezet! Kari, bij mij wil het ook niet opschieten. Morgen moet ik naar de gyn. Marianne, hoe is het nu bij jou? Nienke en Maris, ik wachtg 'gezellig' met jullie mee. Zo langzamerhand begin ik me ook wel af te vragen of alles nog wel goed gaat daarbinnen. Het duurt nu zo lang en ik heb echt totaal geen tekenen. Eerst nog wat menstruatieachtige kramp, nu echt helemaal niets meer. Gisteren uit wanhoop het hart van een ananas opgegeten, maar geen resultaat . Toch wel fijn dat ik morgen naar de gyn ga, dan weet ik in ieder geval of het nog wel goed gaat daarbinnen. As woensdag ben ik al 42 weken. Weten jullie wanneer ze meestal gaan inleiden? Is dat pas met 43 weken of al eerder. Ik denk niet dat ik het nog zo lang volhou, ik ben kapot van de zenuwen en het niet slapen. Ik wil iedereen die ook nog aan het wachten is heeel veel sterkte wensen, onze tijd komt nog wel. En iedereen die al bevallen is: geniet maar lekker van jullie prachtige beebjes! xxx Irene
@Irene: Goedemorgen, ik begin met het geven van een hele grote cyberknuffel voor jou. Meid wat zul je zat zijn. Heel veel sterkte hoor. @Laura: hoe is het ? @Marianne: hoe is het met jou? Heb een goede nacht gehad. Omdat GIlian nu in zijn eigen kamer slaapt en niet meer naast ons kunnen we de voeding afwisselen. Gilian komt om ongeveer 3 uur en om 7 uur. Vanacht ging marco om 3 uur en dan kan ik zo door slapen, ik ging om 7 uur. Aankomende nacht doen we het weer andersom. Fijn dag en tat babynieuws. Kus Diana