Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolli

lolli Lid

14 nov 2006
    60
    0
    0
    @ Maartje. Ik hoorde dat gember ook erg goed moet helpen tegen de misselijkheid, of heb je dat al geprobeerd?

Liefs Lolli

2. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Chrisje, nee meid je bent zeker niet de enige. Maar het enige geruststellende is dat dat gevoel wel afneemt. Waar ik rond 5 a 6 weken echt alleen het ergste kon denken kan ik er nu al wat meer van genieten en ja af en toe durf ik al eens te denken dat het allemaal goed komt. Maar het blijft altijd sluimerend aanwezig hoor die onzekerheid! Je moet gewoon maar blijven denken dat het in merendeel van de gevallen wel goed gaat en hopen dat wij bij die grote groep zitten!

3. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Nee nog niet. Maar het probleem is ook een beetje dat ik gewoon niks naar binnen krijg. Ik heb net weer een half beschuitje in de wc gelegd! Heeft ongeveer tien minuten in mijn maag gezeten. Schiet niet zo op dus.
    Ik denk dat ik van de geur van gember al moet spugen, maar ik ga het wel proberen!

4. hebben jullie dat trouwens... dat sommige broeken al te strak zitten...

Ik ben niet 1 van de slankste.. kan het daardoor komen..?

trouwens fanta light is toch wel goed om te driken..?

5. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Hoi Chrisje,

Het heeft geen zin je druk te maken over alles wat misschien fout zou kunnen gaan, maar waar je zelf niets aan kunt doen. Je moet je alleen druk maken over de dingen waar je wél zelf wat aan kunt doen!

Helpt dat?

Maris

6. @ maartje.. ohh meid balen.. ik hoop dat dat gevoel snel over is...

Ik ben gelukkig nog niet echt misselijk geweest...
    Heb alleen minder trek in lekkere dingen.. chocola vind ik nu echt vies...
    hmm heel raar!

7. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Meiden, bedankt hoor! Echt fijn dat ik mijn onzekerheden bij jullie kwijt kan... Maris, je hebt helemaal gelijk... ga ook echt proberen dat motto aan te houden!

Sofieke, ben blij dat ik niet de enige ben! Al gun ik dat gevoel niemand natuurlijk, zo bedoel niet!

Thanks!

Liefs Chris

8. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Meiden wat kletsen jullie toch veel.
    Heb bijna een dagtaak om het hier bij te benen.

@ maris join the club echt zwanger heb je test gezien in je album van harte.

@ chrisje, het is natuurlijk heel moeilijk. Maar misschien moet je ook proberen de verhalen niet te lezen. Het gaat bij meer vrouwen goed dan fout. Hoe moeilijk het ook is. Heb ook af en toe van die momentjes. Maar ik kan het ook niet tegenhouden denk ik dan.

@ Maartje probeer morgenvroeg eens alleen een glas water en verder niks wel even blijven liggen in bed. Langzaam opstaan. Zal eens bij me vriending informeren die heeft heel lang last gehad van zwangerschapsmisselijkheid tot en met de 5de maand ofzo.

Heb de pagina weer bijgewerkt, als jullie een pbtje sturen aub de datum erbij wanneer je bent uitgerekend.
    Ik begin in te stroten voel het aankomen. Vind het alweer knap tot 3 uur. Met de kids thuis is het toch vermoeiender. Hopen dat ik het red tot 7 uur dan kan ik weer gaan liggen. :)

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey meiden,
    ik heb iets stoms gedaan. Schoonma heeft ons net uitgenodigd om haring te komen eten met uiensaus. Dus ik meteen; o ja, prima. hmm lekker...
    Nu bedenk ik me net dat die haring rauw is...dus dat mag niet toch? Weet niet wat ik nu moet gaan zeggen bij het eten.... :(

Misoh; gaaf dat je echo goed was!

Maartje; vind het echt zielig voor je dat je je zo beroerd voelt! Helaas heb ik geen tips voor je :cry:

Chris; hier ook zo'n onzekere hoor. Wordt mn bevestigd omdat ik helemaal geen symptomen heb. Ik hoop dat we allemaal snel goed nieuws krijgen en eindelijk volop kunnen genieten.
    Het is idd wel zo dat je er zelf niets aan kunt doen, maar bij ons heeft dat wel meteen heel andere consequenties (nl toch een IVF ICSI behandeling!)

10. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Elvira een goede smoes bedenken meis..
    want volgensmij mag je het niet eten..

Maartje wat erg meis dat je helemaal niets kan binnen houden.. hopelijk gaat het vlug beter met je..

Maris gefeliciteerd en welkom..

Sorry verder niets onthouden mijn geheugen is echt een zeef op het moment..

Hier ben ik ook nog steeds ontzettend moe, houd het bijna niet vol om 40 uur te werken..

liefs Shannen

11. @ elvira...
    Volgens mij mag je haring juist wel eten..
    omdat die vers is...
    volgens mij kan je zoiets vinden op www.babyopkomst.nl

12. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Hi Elvira,

Als je hier op het forum zoekt op haring, vind je best wat informatie. Zo ook de volgende vraag aan de verloskundige.

http://www.zwangerschapspagina.nl/about29552.html

Als je zeker weet dat de haring echt vers is, dan kan het wel.

Groetjes,

Marianne

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ elvira

Als ie bij de winkel uit een pakje komt kan je het beter niet eten.
    En bij de visboer vandaan moet je verse vragen die voor je neus schoon gemaakt worden.
    Want die er al liggen zijn totaal niet vers meer.

14. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Bedankt voor de links dames....
    Het mag dus wel idd....Pfff gelukkig hoef ik dan geen smoes te gaan verzinnen!
    Nogmaals dank!

15. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hmmm....ze zijn iig niet uit een pakje, maar vers.
    Ga er maar vanuit dat het goed zit...Zal er 1 eten, niet meer.

16. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Oh Elvira, jakkie, moet er niet aan denken, hahaha! Maar er lekker van genieten hoor! Ik heb namelijk nooit haring gelust! Goed van je dat je er zo over nadenkt... af en toe moet ik (vooral met de koffie) heel goed nadenken... "niet teveel Chris"! Trouwens, nogmaals allemaal bedankt voor jullie reactie! We gaan gewoon genieten!

Liefs Chris

17. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    ik heb 10 jaar op de markt gestaan met haring ... een haring is niet rauw hij word gaar door de pekel waar hij in bereid word zolang je geen hoge bloeddruk hebt is het dus juist heel erg goed voor de hersenen van je ongeboren baby

18. 26Lotte26

26Lotte26 Actief lid

2 jan 2007
    149
    0
    0
    hallo allemaal,
    Ik lees veel op het forum. Ben nog steeds onzeker en kan het niet goed geloven nog. Ik voel ook nog steeds bijna niks en wat ik voel denk ik, is het echt of denk ik het te voelen. Vanavond komt MvM. Ik moest vanochtend al mijn urine bewaren. Ik hoop dat de test positief is. Moet toch wel>>>?! Ik heb er afgelopen zaterdag nog 1 gedaan een digitale en die zei: ZWANGER!
    Ik vind het zo spannend allemaal!
    Groetjes Lotte

19. jendo

jendo Actief lid

16 feb 2007
    151
    0
    0
    lerares
    Wat is het heerlijk om al jullie verhalen te lezen! Ik voel me ook onzeker en blij tegelijk! Gelukkig heb ik nu voorjaarsvakantie en hoef ik even niet zo veel.. Ik zie wel op tegen volgende week weer werken maar goed dat gaat ook vast weer goed komen!
    Groetjes Jen

Deel Deze Pagina