Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Nog geen nieuwe baby's? Wat laten de laatste baby's lang op zich wachten, jullie moeten wel engelengeduld hebben mama's!

Bedankt iedereen voor de reacties mbt het inbakeren, hebben het vannacht gedaan en het ging heel goed, ze kwam om 3. 00 uur en om 6.00 uur weer. De laatste voeding had ze om 21.45 gisteravond gehad, dus we hebben goed kunnen slapen. Vanmorgen ben ik na de voeding van 6. 00 uur lekker blijven liggen tot 10 uur! Dat heeft me goed gedaan, even bijtanken. Ik heb vanmorgen het cb gebeld en ik zou nog teruggebeld worden vandaag, tot nu toe dus nog niets!
    We gaan fijn door met inbakeren, wist al hoe het moest, we hebben het met onze oudste ook gedaan. 1 slaapje heb ik het niet gedaan vanmorgen en toen kon ze gelijk niet in slaap komen, dus ze heeft het echt nodig.

Het is me eindelijk gelukt om een foto van Kyra te plaatsen in mijn fotoalbum, hierop is ze 1 week oud. Wat een scheet of niet!

Het is echt baggerweer, heb nog niet eens kunnen wandelen met Kyra! En het blijft ook nog eens slecht tot in ieder geval na het weekend... Dan moet ik er maar alleen even op uit, wil zo graag even shoppen naar meisjes-baby kleertjes! Heerlijk!

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Wat iedereen wou doen heb ik toch gedaan: ik heb Irene een sms gestuurd. Ik maak me echt zorgen. Het is niks voor haar om zolang niks te laten horen. Ik hoop snel bericht terug te ontvangen.

3. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Laat je ons het weten Nynke, ben ook wel erg benieuwd... Hebben al lang niets van haar vernomen. Iemand nog iets van Anne en Marize gehoord?

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Als ik wat hoor laat ik het weten. Al ben ik vanavond naar het ziekenhuis.

Wat een mooie foto's en filmpjes ben ik tegen gekomen. Zal later ook weer wat foto's plaatsen.

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    SMS Buddy bericht Irene.

Na 2 dagen weeen en niet voldoende ontsluiting heb ik net een keizersnee gehad. Veerle is geboren om 13.26 en alles gaat heel goed. Ik ben nog erg suf en veel bloed verloren maar super gelukkig. Moet een paar dagen in het zh blijven maar daana horen jullie snel meer. Liefs Irene.

SMS buddy bericht Irene.

Irene gefeliciteerd met jullie dochter Veerle.

6. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Nijnie, andere vorm speen heb ik al geprobeerd, nu dus maar even rubberen speentje proberen. Vandaag was het weer één groot drama, moest nml stofzuigen, vnd ze niet zo geweldig deze keer ;). Toch doe ik het want wil dat ze daaraan went. Daarna even troosten, nog steeds huilen en inderdaad na een minuut of 20, maximum dertig huilt ze zich toch wel in slaap...En in het ergste geval douw ik mijn pink erin, in haar mond dan hè :) succes verzekerd...Maar das zoooo moeilijk, om haar dan te laten liggen (word er steeds beter in hoor ;) ) Hier hebben we de "leche league", maar die vind ik zo radicaal dat ik daar dus echt niks aan vraag hè. Die zien het liefst dat je de hele dag met je beebs aan de tiet hangt geloof ik, het is zo al vermoeiend genoeg...Fred is Frans en we proberen zoveel mogelijk dat ik haar in het Nederlands toespreek, alleen ik dénk nu zelfs al in het Frans en vind het soms erg moeilijk om in het NL over te schakelen(resultaat van 4 1/2 jaar alleen maar FR lullen de hele dag). Noem haar ook Pupuce (puce = vlo :) ) en zo..Vind het Frans ook zoveel liever klinken :oops: heb trouwens gelezen dat één tot drie uur huilen per dag normaal is. Nou, die van mij zit geloof ik nog niet aan de drie uur hoor, das véél!

Irene: Gefeliciteerd! daar was je dus! ;) Tja, das dan een beetje lastig hè, internetten...

Getver wat een eng verhaal met die superstorm...Zou ie hier ook over komen dan? Waait hier normaal al zo hard...

7. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Irene: Van harte gefeliciteerd met je dochter! Hoop dat je snel hertstelt van je keizersnee

8. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Irene GEFELICITEERD met jullie DOCHTER!!!!

9. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
  10. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Och Choco wat een prachtige foto's! Wat een heerlijk meisje is Jasmijn toch! Lekker rustig aan doen hoor! Je hebt echt de tijd nodig na een bevalling!

Irene, van harte gefeliciteerd met jullie DOCHTER! Hoop dat je snel herstelt en lekker kunt genieten van jullie meid!

Nienke, Kari en Maris, hoop echt voor jullie dat je snel goed nieuws krijgt dat alles lekker "open" staat en de kleine er uit wil! BEEBS, kom op, mama's willen jullie ook lekker vasthouden en knuffelen!

Diaan, lekker zeg! Da's nog eens goed nieuws! Haha, zo mag 'ie je wel vaker bellen of niet ;) Lekker van genieten!

Kiss, wat een eng idee zeg... heb de telegraaf hier wel liggen (had proefabonnement aangevraagd omdat ik dacht: Oh, daar heb ik nu eens tijd voor... Haha, naïeve muts die ik ben :) ) maar had 'm nog niet gelezen! Brr, vind storm niks aan hoor.... wordt er altijd een beetje bang van. Kunnen we wel gelijk zien of onze schuttingen goed zijn neergezet :rolleyes: M'n schoonvader heeft vorige week net 2 lij-lindes (schrijf je dat zo?) in de tuin gepland en eentje staat nu al heftig te schudden met de wind... Denk dat m'n paps 'm wel wat vaster kan neerzetten want anders redt 'ie het niet denk ik....
    Mooie foto weer hoor van je mannetjes! 2 mooie ventjes ;)

Nijnie, ik zal morgen de vk eens even bellen, misschien dat zij weet waar ik ze dan kan kopen! Echt superbedankt!

Meiden, allemaal bedankt voor jullie lieve en opbeurende woorden! Doet me echt goed! Ben inmiddels alweer een uur alleen ( :) ) en 't gaat hartstikke goed... Al blijf ik blij dat Rogier over een uur weer thuis is hoor... :oops: Gaat ook wel weer over denk ik!

Liefs Chris

11. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    missyess, wat een bos haar heeft Dewi!

Diaan, wat lekker! Ik ben stiekem wel wat jaloers hoor! Geniet ervan!

Maris, hopelijk begint de bevalling toch spontaan! Hebben ze het ook al over evt inleiden of laten ze je nog even lopen zolang beeb het goed heeft binnen?

Smeetje, wat fijn dat het inbakeren zoveel effect heeft!

Irene, van harte met de geboorte van jullie dochter Veerle!

Marieke, jammer dat je niet echt iets hebt waar je terecht kan met je vragen, behalve die radicale bedoeling dan ;). De hele dag met kind aan tiet lijkt me dan ook weer zo'n uiterste.
    Ik vind het altijd wel wat hebben, tweetalige kindjes. Het schijnt dat ze het zo makkelijk leren als ze nog zo jong zijn. Kan jij je Nederlands ook weer een beetje bijhouden (na 4,5 jaar alleen FR ) ;).

Choco, mooi kindje gebakken hoor :). Rust goed uit he!

Chrisje, ik weet een ding, als die superstorm komt dan gaan onze schuttingen plat, allebei ;). Gewone herfststorm is al lastig om overeind te blijven, we hebben 1 kant moeten stutten ;). Hopelijk weet je VK waar je die dingen kan krijgen! Fijn dat het alleen zijn goed gaat, maar het blijft ook lekker als je mannetje weer thuis is natuurlijk!

12. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Haha, ja Nijnie, en niet alleen omdat we dan samen bij de Damiën zijn... Vind het ook heerlijk om lekker tegen Rogier aan te hangen... Ben nog zo emo als 't maar kan... Zijn dat ook nog steeds kraamtranen trouwens :rolleyes: Nee, kan niet wachten tot mijn ventje er zo is... Lasagne staat in de oven, dus....

Vanavond nog de buurtjes op bezoek. Ze komen tegen 19.15/19.30 uur... Mooi op tijd, wordt het ook niet zo laat... Denk dat wij tegen half 10 plat liggen als Damiën het toelaat zo zonder krampjes!

Liefs Chris

13. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    @Nynke: goed gedaan dat je een sms hebtgestuurd. ik had het hier al neerr gezet als vraag maar je was me voor met sms. Ben blij dat je zo sne leen reactie hebt gekregen. Zoals ik begreep was de baby dus net geboren.

@Irene:Joepie: ze is geboren. meid wat een lange weg heb je moeten gaan. Eerst al zo lang overtijd lopen en dan ook nog zo lang weeen. maar het is je gelukt meid. Van harte gefeliciteerd met je dochter Veerle. Geniet lekker en sterk maar goed aan.

@Marieke: hebben die mensen niets anders te doen dan de hele dag een kind aan de borst? Zou er ook maar niet aan beginnen als ik jou was, vraag me ook af waar om eht zou helpen.

Ga nu lekker bankhangen en zappen. Er huilt er ook 1, die heeft een boer dears zitten denk ik.

groeten Diana

14. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Ben terug van bij de KA...
    Winter heeft dus reflux en is een luchthapper, vandaar zoveel last van krampjes...hij moet nu 5x per dag gaviscon innemen en voor elke voeding moet ik polysilane gel aan mijn tepel doen, dit zou goed helpen voor de krampjes van het luchthappen...die polysilane gel moet ik bij een apotheker halen waar de KA mee samenwerkt, want is normaal niet te verkrijgen in België en deze voert dat speciaal in van Frankrijk...ben benieuwd hoe alles nu gaat evolueren..oh ja...ik mag hem ook zo vaak niet meer aanleggen, ik troostte hem met bv met als gevolg dat hij op 1 week 400gr is bijgekomen en dat is eigenlijk iets te veel :oops: en zo wordt zijn maagje teveel uitgerokken wat dan weer resulteert op meer kans op teruggeven van de melk...

Irene, proficiat met je dochter! Geniet er van!

15. appeltje

appeltje Niet meer actief

Irene, gefeliciteerd!

Evaatje, ik en kevin hebben spruw. Hij schijnt er geen last van te hebben (ook maar een klein beetje op zijn kaak), maar ik heb al sinds de geboorte zeer pijnlijke tepels bij het voeden.

Maartje, wat verschillen de adviezen toch per cb. Ik vroeg ook hoeveel cc Kevin per voeding nodig heeft als ik afkolf en volgens hen is dat 120 a 130 cc. En hij is toch weer wat jonger dan Fiene! Overigens heb ik gisteren ook voor het eerst na een voeding gekolfd en ook ik ving nog 80 cc op!

Vandaag voor het eerst bij de arts geweest van het consultatiebureau. Hij is helemaal goedgekeurd. Hij is enorm gegroeid.... 1,1 kilo tov zijn geboortegewicht (1,3 kilo tov zijn laagste gewicht toen hij 2 dagen oud was). Hij is van 52 cm naar 56 cm gegaan. Ik kreeg een dik compliment.... hij groeit dus goed op mama's melk! :D

Oh.... meneer heeft honger, ik moet gaan!

Liefs,
    Appeltje

16. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Meiden, kom nog ff weltrusten zeggen! Fijne nacht en tot morgen!

Liefs Chris

17. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Irene; Gefeliciteerd met jullie dochter Veerle!!! Rust lekker uit en tot later!

@Appeltje; tja, ze zei er wel bij dat het een beetje uitzoeken blijft hoeveel ze nodig heeft. Het kan best zijn dat we uiteindelijk op 130cc uitkomen hoor!

Ik ga nu lekker slapen.
    Weltrusten allemaal!

18. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Goede morgen allemaal!

Fijne donderdag!

19. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ff inbraak..

hoever zijn jullie meiden?

de novembermama's zijn hard aan de gang met bevallen.

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Maartje: heerlijk weer kunnen doorslapen. Gaat het al wat beter met je? Zo je bv loopt prima dus. 80 cc is voor de eerste keer echt wel veel.

@Jotim: mail is weg hoor.

@Kissflower: ik mis het zwanger zijn niet echt. Wat ik wel een raar idee vind is dat ik nu alles voor de laatste keer mee maak. Marijn is de laatst hier en dat maakt wel dat ik heel bewust geniet van hem.
    Ik heb mijn twijvels over de storm. Jammer van het slechte weer idd. Het is zo lekker om even buiten te wandelen maar dan moet het weer wel mee werken.

@Liesje: hoe was het bij de Ka? O, ik lees het net. Ik hoop dat de tips werken meid.

@Nijnie: succes bij het cb.

@Missyess: hebben jullie genoten met zijn drieen gisteren?

@Diaan: zo wat een heerlijk vooruitzich dat lange verlof. Geniet ervan.

@Maris: ik hoop mee dat de bevalling spontaan begint. Hou je het nog wat vol?

@Smeetje: fijn dat het bakeren werkt. Kan je er weer wat beter tegen.

@Choco: doe rustig aan meid en bevalling is heftig en neem de tijd om het een plekje te geven. Wat een mooie meid is Jasmijn.

@Chrisje: tuurlijk komt het goed meid. Knuffel van mij.

@Appeltje: jij hebt ook slagroom dus. :) Heerlijk als ze het zo goed doen. Voed jij ook op verzoek, en hoelang drinkt Kevin dan, en drinkt hij 1 of 2 borsten? Ik merk dat ik weer wat moet inkomen vandaar mijn vragen. :oops:

Hier alles rustig nog steeds. Ik ben wat zoekend met de bv maar ook dat komt goed. Tot later maar weer.

Deel Deze Pagina