haa lieve meiden! ik heb alles terug gelezen.. maar ben al paar dagen niet op forum geweest! Ik heb me ontzettend onzeker gevoeld.. Chrisje ik begrijp wat je bedoelt! Mijn bv is ontzettend achter gelopen.. kreeg er per keer maar 40 uit soms moest ik wel 2 of 3 keer kolven voordat jesse voor de voeding kwam.. afgelopen weekend en maandag.. heb ik niks anders gedaan dan huilen.. waardoor jesse ook weer onrustig werd! uiteindelijk mijn ouders gebelt en die zijn langs gekomen.. rob was ook weg die avond.. en jesse in hun armen geduwd.. zodat ik heel even rust heb.. Heb nu besloten om te stoppen met bv.. al gaf ik het dan al in een flesje.. maar ik ga helemaal over de op kv! Alleen deze beslissing maakt me al zo veel rustgevender! Ik heb ook totaal geen toeschietreflex.. uiteindelijk wel die neusspray gehaald.. maar dat maakte niets uit.. kon foto's neerzetten maar niks hielp.. heb ook totaal geen pijnlijke borsten gehad.. Vandaag ook als tip gekregen dat ik jesse toch echt in zijn bedje moest laten slapen.. flesje gehad.. boertjes gedaan.. schone luier om.. en dan wakker in zijn bedje leggen.. hij ligt er nu al een uurtje in.. en huilt af en toe.. dan ga ik naar hem toe. en zeg ik lieve woordjes tegen hem.. speentje erbij.. en dan is hij weer even stil.. want de afgelopen weken sliep hij alleen savonds in zijn bedje! sorry voor mijn ego berichtje! maar ik lees alles wel hoor!
Xenas, bv is geen must hé! Het mag geen strijd worden...ben blij dat je beslissing je wat rust heeft gegeven! Dikke knuffel!
Nienke: wat spannend zeg. Ik wil je heel veel succes wensen en ik hoop dat door het breken van de vliezen die kleine van jullie eindelijk uit die buik van mamma komt en lekker in zijn bedje gaat slapen. Heel veel succes meid en we horen het hopelijk zo spoedig mogelijk. Dat zou namelijk betekenen dat de bevalling vlot is verlopen. Meid toi toi toi en je kunt het!
Succes Nienke! Bij mij ging het na het breken van de vliezen echt supersnel, dus hopelijk ook voor jou zodat je lekker thuis kunt blijven! Het CB heeft eindelijk teruggebeld, een heel jong onzeker ding had ik aan de lijn... Kyra was eigenlijk te jong om ingebakerd te worden, min. leeftijd was 4 weken?! De arts moest eerst naar de heupjes gekeken hebben, dan mocht het. Heb gezegd dat ik het gewoon doordeed en dat ik maandag toch naar het buro ging om te wegen, of de arts er dan niet even naar kon kijken. Dat wilde ze nu proberen te regelen en ik werd er weer over teruggebeld... Ik weet hoe ik in moet bakeren en dat het niet strak bij de heupjes mag zitten dus dat had ik ook niet gedaan. Verder gingen ze ook naar het naveltje kijken, er stak nog een gek puntje uit toen het stompje eraf was gevallen. Waarschijnlijk was het "wild vlees" wat ze aan gingen stippen. Ik had het hier ook van iemand gelezen en heb gevraagd of het pijn deed. De baby voelde daar niets van volgens haar. @Nynke: Ik heb haar er nu echt wakker ingedaan en ze is rustig in slaap gevallen, bedankt voor je PBtje! @Missyess: Echt een bos haar of niet! Had mijn oudste ook al, van dat haar wat niet te kammen is, het staat gewoon rechtop! Het wordt jammergenoeg al lichter, vondt het zo leuk dat donkere koppie boven de dekentjes uit!
Hey dame's! Ik lees hier het woord werken Ik moet er niet aan denken, bah! Helaas moet ik in Januari ook weer aan de bak Mja.. Verder is hier alles super! Nathan drinkt al 120 cc Per voeding. Hij is best wel hongerig ,maar hij doet het er goed op. Hij geeft niets terug. Tot nu toe heeft hij maar 3 keer een mondje terug gegeven en 1 keer gespuugd. Hij kreunt en steund trouwens wel behoorlijk, ook laat hij behoorlijk wat scheetjes zo af en toe. Hij prutteld en maakt allemaal gekke geluidjes. Helemaal als hij net wakker wordt en het tijd is voor zn flesje. Doen meer baby's dit? Hij heeft trouwens amper last van krampjes. Oeh nog even een lieve foto Hij is echt zo donker! En hij krijgt ook al lekkere dikke babywangetjes. Lieflieflief @ Nienke, succes! Hup die baby er uit! Ik hoop dat Maris ook snel aan de beurt is !
goede midag dames voor degene die bevallen zijn gefeliciteerd met de kleine voor de andere mama's hoop dat bij julie alles zo lekker verloopt dan bij ons hier mijn verhaal ik werd donderdag morgen ingeleid in ziekenhuis ze dachten dat er die dag niks ging gebeuren maar om half 7 in de avond kreeg ik beetje krampjes werd op kamer alleen gelegt ik had 4 centimeter ontsluiting volgens hun toen ik zei ik krijg pers weeen ik moest ze ophouden want volgens hun kon dat niet toen zei ik kijk maar gerust want het hoofdje is er kon volgens hun niet maar deden kijken en flop daar was dylano in alles bij elkaar nog geen uur tijd het is een klein mannetje al was ik 1 week en een dag overtijd hij is 46 cm en 2530 gram hij slaapt s'nachts door en overdag moet ik hem wakker maken voor de fles heeft geen huil uurtje dus een perfecte baby darmkrampjes heeft hij ook geen last van alleen ik heb een blaasontsteking door de cateter die ik in ziekenhuis kreeg omdat hun dachten dat ik niet geplast had ik zei dat heb ik wel gedaan maar hun konden dat niet met zekerheid zeggen omdat ik 7 keer erg bloedverlies heb gehad de nacht in het ziekenhuis maar ik had wel geplast dus dat hadden ze voorniks gedaan ik moet er nu paar keer per nacht uit om te plassen maar niet om te voeden hahahaha maar gelukig mocht ik vrijdag al naar huis met ijzerpillen en nu een antibotica dit was mijn verhaal groetjes cathy
Hoi allemaal, Nou, daar ben ik weer hoor.. En nu ben ik dan (eindelijk?) in het stadium aanbeland dat ik het allemaal beu ben. GRRRRRRR waarom komt dat kind er niet gewoon uit? We zijn nu alweer naar het ziekenhuis geweest, CTG was weer goed, het vruchtwater was wel minder geworden en mijn baarmoedermond is nog steeds dicht. Hij was wel al wat soepeler en wat meer naar voren dan eergisteren, maar ja, wat kopen we daarvoor... Ze kunnen me aangezien ik nog geen ontsluiting heb nog niet inleiden. Ook het inbrengen van hormonen om de boel verder te verweken zien ze niet zitten omdat dat qua resultaten te onvoorspelbaar is, en ze niet willen riskeren dat de baby te veel last krijgt van het weinige vruchtwater... Dus we moeten wachten, en ons morgenochtend om negen uur weer melden. Ik was ZO teleurgesteld dat ik nog steeds geen ontsluiting had... Niet gedacht dat het me zo zou aangrijpen, maar ik zat er echt even doorheen. @ Nienke: heel veel succes morgen meid, hopelijk gaat alles zoals jij wilt! @ Irene: wat een lange bevalling zeg! Van harte met de geboorte van Veerle! @ Kari: bij mij wordt het uiterlijk a.s. woensdag........ maar ja, we kunnen niet anders dan doorzetten he? Ik heb even niet zoveel zin om verder te reageren. Wel fijn om weer wat van Xenas te lezen, ik vroeg me al af waar je was! Ik ga iets te doen zoeken, ik heb al mijn projectjes af (ben erg van het handwerken), maar ik ga toch maar iets nieuws beginnen om wat om handen te hebben. Groetjes Maris
@Cathy: wat een super snelle bevalling zeg. Jammer van die blaasontsteking. Wat doet Dylano het goed zeg! @Astrid: heerlijk dat Nathan het zo goed doet zeg. Marijn maakt sinds een paar dagen ook van die pruttel geluidjes. Zo lief! @Smeeje: gewoon doorgaan met bakeren hoor. Zeker omdat je weet hoe het moet en je zelf ziet dat Kyra het goed doet. Geen dank hoor meid blij dat het werkt! @Xenas: je hebt het geprobeerd en het lukt niet. Jammer maar geen man overboord. Dat wennen aan zijn bedje kost even tijd. @Nienke: succes meid. En flink gaan bewegen als je vliezen ijn gebroken dat schijnt weeen op te wekken. @Diaan: ik bedoel de storm die ze verwachten. Die storm waar Kissflower een stuk van haar geplaatst. Hier is het nu weer droog maar wel waterkoud en het waait flink. @Maris: hoe is het nu meis?
Nica, geen sorry voor je "ego-berichten", het klinkt als een moeizaam eerste slaapje in zn grote bedje. is het slapen nog gelukt? Heb je hem goed stevig ingestopt, want dat zou anders misschien ook wel een beetje kunnen helpen, dan lijkt het misschien voor zn gevoel niet zo groot. Anne, beterschap en wat fijn om te lezen dat het met Yessie heel goed gaat. Hopelijk kunnen jullie saampjes weer gauw naar huis! Nienke, 6.30u goeiemorgen dat is echt op tijd! Hopelijk doet het breken van de vliezen zn werk en ga je vannacht gewoon spontaan bevallen! Fijn dat je het zo hebt kunnen afspreken dat je toch thuis kan blijven zolang het gaat zoals het gaan moet. Succes! Xenas, wat naar dat je je zo onzeker gevoeld hebt! Wel prettig dat de keuze voor flesvoeding je zoveel rust geeft! Nu ook zelf even bijtanken, want de afgelopen dagen zullen je wel de nodige energie gekost hebben! Astrid, hier ook wel wat geluidjes en scheetjes ook. Ik lag laatst in bed 's avonds madammetje in de wieg ernaast en er kwamen toch geluiden uit die wieg... ik lag helemaal in een deuk. Ook wel gekreun of ineens een soort kreetje terwijl ze slaapt of bijna wakker wordt, hihi. Cathy, hopelijk snel van je blaasontsteking af. Snelle bevalling! Geniet van je kleine ventje. Maris, je mag het ook hardstikke zat zijn hoor! Jullie geduld is nu wel genoeg op de proef gesteld. Hopelijk komt jullie kleine voor woensdag gewoon uit zichzelf. Als ik een toverstokje had... (heb ik niet helaas). Sterkte met die laatste loodjes! Bezoekje aan CB was goed, Mirte zat 400gram boven haar geboortegewicht. Heeft toch aardig lopen bunkeren dus . Voor de komende keren al nieuwe afspraken meegekregen (prikjes... blegh).
* breekt even in* Terwijl bij de novembermama's de storm zijn werk doet en de baby's ons om de oren vliegen lopen er hier 3 flink over tijd... Meiden ontzettend veel sterkte ik kan me voorstellen dat jullie het zat zijn en ik hoop écht dat jullie alledrie bevallen zijn voor er weer een novembermama bevalt! Liefs Roelie
@astrid.. wat een lieve foto zeg! @cathy.. jeetje wat een verhaal... fijn dat artsen altijd zo goed luisteren he! Wel nice zo'n snelle bevalling! @maris.. jeetje meid.. ik snap dat je het helemaal zat bent! Hoop dat er snel wat meer gebeurt down there! en dat je beeb snel komt! zoizo nog 1 weekje.. maar snapn dat dat weekje lijkt alsof het nog een maand is! @nijnie.. tja het heeft me echt ontzettend veel energie gekost..alleen maar huilen en me een 'slechte mama' voelen! zeker omdta ik geen voeding meer had.. en tja.. mijn ventje heeft wel honger he! zooo zielig! Jesse ligt nu voor de 2e keer in zijn bedje te slapen! waaahooee hoe shit ik me voelde de laaste dagen.. hoe trots ik nu ook weer ben opmezelf! zelfs al het hele huis weer eens lekker opgeruimd! jippie!
@ Nienke: Ik hoop voor je dat het lukt thuis! Toi toi Toi @ Maris: het moet er toch een keer van komen nu! Kan me voorstellen dat je het zat bent. Met Jarno ging alles goed bij de kinderarts. Hij hoeft niet meer terug te komen. Hij had gewoon pech gehad met zn infectie maar is er gelukkig heel goed doorheen gekomen. Hij weegt inmiddels 4070 (geboorte 3720).
Hey lieve meiden! Sorrie dat ik zolang niet ben geweest..heb nog maar een paar keer de kans gezien om even achter inet te zitten en dat was dan ook echt maar heel even Wil alle nieuwe mama's van harte feliciteren met jullie wondertjes! zie dat er een aantal al wel heel flink overtijd lopen, Maris..hoop dat het niet lang meer duurd meid..kan me zo voorstellen hoe beu je het nu moet zijn...suc6 lang kan het nu echt niet meer duren..duim voor je! Hier gaat alles goed, wel druk enweinig slaap..maar alles met alle liefde! Nalaya doet het super..al is ze wat onrustig op de borstvoeding..ze wil alleen maar eten haha...voel me net een melkkoe! ze komt aan als kool...zat in de eerste week alweer op haar geboortegewicht dus dat is iig goed...heb er wel al een flesje tussen gedaan..zo vlak voor de nacht...nu heb ik gemiddeld 4 uurtjes ipv 2 uurtjes slaap hihi! er staan 2 fotootjes in mijn album van ons prinsesje! nou tis weer etenstijd...hoop snel wat meer ritme te hebben met onzekleine meid, zodat ik weer wat vaker achter internet kan om met jullie te beppen! dikke kus
Hoi meiden, Even snel een berichtje van mij. Ik heb vanmorgen alle meiden en baby's van de zwangerschapsgym gezien. We hebben met zijn allen (negen mama's en negen baby's) bij een van de mama's koffie gedronken en het was echt superleuk! Alle kids op een rij en flitsen maar! Zo schattig. Fiene was volgens mij wel de dikste baby, maarja mama heeft dan ook slagroom Na het bezoekje (ik werd gehaald en gebracht door een van de andere mama's, de schat!) was ik wel helemaal kapot en Fiene ook! Ik heb vanmiddag drie uur geslapen en Fiene moest ik ook na vier uur wakker maken voor haar voeding. Maar het was het meer dan waard. Heerlijk om er even uit te zijn! Hopelijk zijn al mijn bloeduitslagen goed, dan kan ik ook weer autorijden en meer kleine uitstapjes maken. Verder eigenlijk geen bijzonderheden. Ik ben wel weer terug op twee borsten bij het voeden. Met een borst neemt mevrouw echt geen genoegen. Mijn ene borst geeft volgens mij ook meer voeding dan de ander. Ze is dan na 2 uur wakker en schreeuwt heel het dorp bij elkaar. Na twee borsten is ze diktevreden en slaapt 3 a 4 uur ('s nachts 6 a 8). Dus dan is die keuze snel gemaakt. Nynke, Fiene drinkt ongeveer 15 min. aan de ene en 5 min. aan de andere borst. In principe voed ik op verzoek, maar overdag laat ik haar niet langer dan 4 uur slapen, want anders slaapt ze 's nachts niet. Ik hou het hier even bij, want ik ben nog steeds behoorlijk moe. Fijne avond allemaal, enne........ Nienke; ZET HEM OP MEID!!!!! Ik duim voor je! Liefs, Maartje
Hoi Roelie, bedankt voor je hart onder de riem. Heb vandaag aardig wat harde buiken gehad, dus misschien een subtiel begin? Ik hoop het! Liefs Kari
Bevallen 30 Juli Liedel (24) -> Isa 1ste kindje 1345 gr. 39,5 cm ZB (ks) - .. 30w 5d 22 Augustus Joey26 (..) -> Jayden .. - .. - .. ZB (ks) - .. 31w 4d 9 September Kirsteyana -> Yuul - 2de kindje 2860 gr. - .. ZB BV 35w 1d 17 September Sofieke (..) -> Paulien - .. 3445 gr. 50 cm ZB BV 38w 1d Nomen (38 ) -> Fleur - .. - .. - .. - .. - .. - .. 25 September Doris (25) -> Sven - 1ste kindje 3780gr - 49cm TB FV 39w 26 September Andrea (29) -> Vince - 2de kindje 3015gr .. - ZB (m.i.) BV 38w 28 September Floortje (27) -> Robin - 1ste kindje 3810gr 54cm ZB FV 39w 3d 29 September Klieke (28 ) -> Reijer - 3de kindje 3500gr 50cm - TB BV 38w 5d 2 Oktober Avalon1972 (35) -> Aaron - .. - 2780gr 49cm .. - .. - 37w 5d Salsabine (32) -> Jayden - .. 3815gr - .. - .. - .. - .. 3 Oktober Denisse (26) -> Melieke - 1ste kindje 3280gr 48cm - TB BV - .. Diaan (33) -> Gilian - 2de kindje 3695gr 50cm - ZB (m.i.) FV 38w 6d 4 Oktober Murizzz1 (30) -> Quinten - 2de kindje 3745gr - ..- .. - .. 40w Ready (30) -> Mads 1ste kindje 3185gr 52cm - .. - .. 39w 5d 5 Oktober Maartje06 (29) -> Fiene - 1ste kindje 3390gr 51cm - ZB BV 39w 2d 6 Oktober Ine (..) -> Eline - 1ste kindje 3350gr 50cm - .. - .. - .. 9 Oktober NiCa (32) -> Dyon - 2de kindje 3105gr 49cm - ZB (m.i.) BV - .. 10 Oktober Liesje (32) -> Winter 3de kindje 4640gr 55cm ZB BV 39w 5d Nijnie (28 ) -> Mirte - 1ste kindje .. - .. - ZB BV - .. 11 Oktober Appeltje (29) -> Kevin - 1ste kindje 3510gr 52cm TB BV 12 Oktober Rastagirl (31) -> Ky-Shana - .. 2760gr 47cm ZB - .. 38w 6d 13 Oktober Moon85 -> Britt 1ste kindje 1720gr 41 cm ZB BV 28w 6d 14 Oktober Xenas81 (25) -> Jesse - 1ste kindje 3385gr - .. - ZB BV 39w 1d 15 Oktober Martine (25) -> Lucille - .. 3900gr TB - .. - .. - .. Annn (27) -> Daan - 1ste kindje - .. - .. - TB BV 40w 6d Elvira (28 ) -> Tiago - .. 4185gr 52cm ZB - .. - .. Kissflower (19) -> Xavier - 1ste kindje 3740gr 53cm ZB BV 39w 2d 16 Oktober Anne36 (36) -> Yessie - 1ste kindje 3090gr - ZB (m.i.) BV - .. Stay Funny (20) -> Susenna - 1ste kindje .. - .. - TB FV 42w 1d 17 Oktober Nynke (29) -> Marijn - 3de kindje 3870gr 51cm ZB BV 40w 6d Jetteke (34) -> Jarno 1ste kindje 3720gr 52cm ZB BV 40w 6d 19 Oktober Mamapatricia (21) -> Kyano - 2de kindje 3360gr 52cm - .. - .. 42w 1d Astrid85 (22) -> Nathan - 1ste kindje 3360gr 51cm - TB FV 38w 3d Lolli (..) -> Lars - 1ste kindje 4090gr 53 cm - .. - .. 40w 5d 20 Oktober Mariekebalm (26) -> Eline - 1ste kindje 2830gr 49 cm - ZB BV 40w 6d Lynn (27) -> Mike - 1ste kindje 2790gr 46cm - .. - .. 39w 1d Pol (28 ) -> Eva - 1ste kindje 3500gr 51cm - TB BV 40w Divanaatje (30) -> Ruben - .. - .. - .. - ZB - .. - 41w Evaatje (..) -> Deyna - .. 3685gr 52cm - .. - .. 41w 2d 21 Oktober Serlovesang (..) -> Romeysa - .. - .3560gr 49cm - .. - .. 41w Smeetje (33) -> Kyra - 2de kindje - 3500gr 49cm - .. - .. 39w Lievebeesje (36) -> Mees - 4de kindje .. - .. - .. - .. 39w 6d 22 Oktober Anz (25) -> Mieke - .. 3985gr 54cm - .. - .. 41w 1d 23 Oktober Jotim30 (32) -> Decco - 3de kindje 3360gr 46cm - ZB BV/FV 40w 3d 24 Oktober Happyliesje (25) -> Jelle - 1ste kindje 2750gr 47cm - ZB - .. 41w 3d Missyess (24) -> Dewi - 1ste kindje 3280gr - .. TB BV 40w 5d 25 Oktober Misoh (30) -> Wietze - 1ste kindje 4580gr 57cm - ZB (m.i.) BV Chrisje (28 ) -> Damien 1ste kindje 3440gr - .. TB BV 40w 2d 28 Oktober Bieke24 (24) -> Esmee .. - .. - .. ZB BV 40w 2d 29 Oktober Safiya (27) -> Nalaya - 3de kindje 3490gr - .. - ZB (m.i) BV 41w 1d Sylvia (24) -> Demi - 1ste kindje .. - .. - ZB BV 40w 4d 30 Oktober Bolletje (..) -> Jaimy - 2de kindje 4300gr 54cm - TB BV 41w 5d 1 November Marize (34) -> Jolien - .. 4170gr - .. ZB BV 41w 5d Kaykekay (..) -> Dylano - 4de kindje - .. - .. ZB (m.i.) FV 41w 1d 2 November Choco (28 ) -> Jasmijn - 1ste kindje 3640gr 49cm TB BV 40w 2d 4 November Lvdwerf (22) -> Merla- 1ste kindje 3510gr 52 cm ZB BV 40w 5d Marianne30 (32) -> Mike - 3de kindje 3460gr 52cm TB FV 40w 6d 7 November Irene (30) -> Veerle - 1ste kindje .. - .. - TB BV 42w Oktobermama's 24 Oktober Maris (30) -> 1ste kindje - Meisje Nienke07 (39) -> 3de kindje - Verrassing Ellis (26) -> .. - .. 25 Oktober Kari (36) -> .. - .. 59 Mamas bevallen Nog 4 te gaan Verwacht: 1 Meisjes 0 Jongens 1 "Verrassingen" 0 Geheim Geboren: 26 Meisjes 33 Jongens TB Thuisbevalling ZB Ziekenhuisbevalling BV Borstvoeding FV Flesvoeding m.i. Medische indicatie ks Keizersnede Voor aanvullingen of wijzigingen pb me maar!