Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Meiden ik ben super blij! Mijn moeder word morgen om 14.00 uur naar Zwolle over geplaatst. Het gaat zo goed dat ze dat al aan durven.

@Nijnie: heerlijk dat Mirte zo goed groeit.

@Xenas: niet twijvelen aan jezelf hoor, je doet het prima.

@Jetteke: fijn dat alles goed ws bij de kinderarts.

@Safiya: fijn dat alles goed is. Dat ritme gaat komen hoor. Wat een mooi meid heb je zeg. Mag ik vragen hoe jullie aan haar naam zijn gekomen?

@Maartje: fijn dat je zo genoten hebt. Wanneer krijg je de uitslag van je bloed? Ik heb ook het idee dat Marijn niet genoeg heeft aan 1 borst. Hij is dan snel weer wakker. Ik geef nu ook twee borsten en het lijkt al beter te gaan.

@Nienke: zet hem op meid ik hoop op baby nieuws morgen ochtend.

@Maris en Kari: ik hoop dat het ook bij jullie snel gaat beginnen. Jullie hebben er lang geneog op moeten wachten.

Meiden ik ga lekker naar bed. Tot morgen.

2. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    @Nynke: Fijn dat je moeder nu een stuk dichterbij ligt! \is een goed teken...

3. Safiya

Safiya Actief lid

24 sep 2007
    209
    0
    16
    op een paars wolkje
    Nynke..ik begrijp dat je moeder int ziekenhuis ligt...heb nog niet terug gelezen, lukt me ook nog ff niet op dit moment, maar hoop dat het niets ernstigs is en dat ze snel weer opknapt meis...dikke knuffel!
    Hoe wij aan de naam Nalaya zijn gekomen...ik wilde graag iets met sunshine of iets dergelijks als betekenis..dus heb heel internet afgespeurd op namen, en dan vooral buitenlandse namen, vind het altijd leuk als ik een wat apartere naam kan vinden..kwam op een gegeven moment bij de afrikaans/amerikaanse namen en daar zag ik Nalaya = Shunshine...vond m gelijk helemaal mooi om te zien..Waarom sunshine..dit omdat ze met haar komst weer wat zonnenstraaltjes in ons leventje brengt naast alle verdriet om Kyl*

Kari, hoop dat het ook bij jou snel gaat beginnen meis!

Nienke...hier wordt ook geduimd! zet m op!

knuf

4. NiCa

NiCa Bekend lid

nijnie dyon heeft nog wel ff in zijn bedje gelegen onder zijn dekje van de kinderwagenbak het andere dekentje had ik afgedaan ivm dat hij waarschijndelijk te warm had.ik was ff wezen kijken bij hem en hij sliep niet maar was wel rustig toen ik weer keek zag ik dat hij wat gespuugd had maar hij bleef rustig dus had ik een foto gemaakt van hem:) ben wel heel trots hoor dat ie toch een poosje in zijn grote bed gelegen had en nu ligt hij weer lekker in zijn eigen bakkie te slapen als een roosje:)

liefs nica

5. Dop07

Dop07 Bekend lid

Meiden.. even een korte update..
    Mijn vliezen zijn nog in tact.. hoewel de vk dacht dat ik ruim 2 cm ontsluiting had, bleek dit alleen in de 'buiten/onderkant' van mijn baarmoedermond te zijn.. bovenin... tegen de vliezen aan zat het nog te dicht om de vliezen te kunnen breken.. Hoewel het aardig rommelt nu.. ga ik er dus vanuit dat wij morgen afreizen naar het ziekenhuis... Ik heb er vrede mee... we hebben er alles aan gedaan... het is goed zo... morgenmiddag kan ik jullie hopelijk melden dat Puk gearriveerd is en dat alles goed is ;)

6. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Nynke fijn dat het beter gaat met je moeder, hopelijk knapt ze in Zwolle snel verder op!

Nienke, jammer dat de vk je vliezen nog niet kon breken, heel veel succes morgen en we hopen snel van je te horen!

groetjes Doris

7. NiCa

NiCa Bekend lid

nynke zet hem op meissie hopelijk mag je snel je kleintje in je armen houden!cyberknufff voor jou

liefs nica

8. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Nynke, heel veel succes meid! En jammer dat ze je vliezen niet hebben kunnen breken!

Nienke, goed nieuws zeg, van je moeder!

9. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Goedemorgen dames!

Zou ik het zelf nog gaan doen? Sinds gisteravond heb ik volgens mij weeen en harde buiken. Wel afgewisseld, de ene doet echt zeer en de andere weer wat minder. Gisteravond kwamen er 6 om de 20 minuten, toen is het weer "rustig" gebleven en vanmorgen om 05:30 uur werd ik weer wakker van een mega-heftige. Volgens mij was dit een wee, voelde hem helemaal in mijn rug. Zou het? Nu weer gemiddeld om de 20 minuten. Oh, het zou zo mooi zijn.... Ik moet om 9 uur straks naar de gyn, ik neem mijn lijstje mee want daar heb ik alle tijden opgeschreven. Duimen jullie voor me?

Sorry voor mijn ego berichtje hoor!

Kari

10. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Kari, ik duim heel hard voor je! Ik hoop het zo!

11. appeltje

appeltje Niet meer actief

Succes Kari!

12. NiCa

NiCa Bekend lid

kari heel veel suc6...nee suc7 meis zet hem op!

liefs nica

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Kari: ik hoop dat het doo gaat zetten meid. Succes!

@Liesje: hoe gaat het nu met Winter?

@Nienke: jammer dat de vk je vliezen niet kon breken. Succes in het zh meid!

@Safiya: mijn moeder heeft een hersenbloeding gehad en is daar aan geopereerd. Maar nu gaat het weer de goede kant op.
    Heel mooi de betekenis van Nalaya. Kyl* straalt als een sterretje en Nalaya als een zonnestraaltje. Mooi!

@Maris: hoe gaat het nu met jou?

Hier weer een goede nacht gehad, Er zat 4 uur tussen elke voeding dus ik heb lekker geslapen. Ik hoorde net dat mijn mams om 11.00 uur al over geplaatst word. Kunnen we vanavond al even langs mss. Bedankt voor jullie steun meiden.

14. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Hoi dames!

Hier even een berichtje met BUB :-D Ik was de laatste 2 dagen behoorlijk ziek, dus ik redde het helaas niet om te reageren. Waarschijnlijk toch 1 of ander griepvirusje gehad, want ik had ook verhoging. Nu gaat het wat beter, alleen nog erg moe.

Ons meisje doet het super. Ze drinkt goed aan de borst en ik heb nu al 3 dagen! last van stuwing! Gelukkig lijkt het sinds vandaag heel iets af te nemen. Door de stuwing had ik vrijwel geen tepel meer, omdat die dan ook helemaal vol was. Gelukkig was dat op te lossen met tepelhoedjes. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest als met die dingen! Het was heel even wennen, maar ik had meteen geen problemen meer met aanleggen. Ik ga vandaag weer zonder proberen, maar als ik even de fut niet heb om haar goed aan te leggen, dan kan ik dus zo die dingen er op drukken en drinkt ze meteen lekker.

Ik hoop binnenkort weer op jullie te kunnen reageren. Voor nu hou ik het bij een egoberichtje.

Wil nog wel even alle dames die nog steeds over tijd lopen heel veel sterkte toewensen en ik duim echt voor jullie dat jullie ook snel zo'n mooi wondertje in jullie armen mogen hebben. Toi toi toi dames! Zet um op! Ik denk aan jullie!

En iedereen die nog een knuf kan gebruiken: (((knuf)))

Veel liefs,
    Laura

15. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    Hee dames!

Hier eindelijk weer een bericht van mij!
    Ik ben eindelijk een beetje bijgelezen.
    Alle mamma's gefeliciteerd met jullie baby's!

Nog 2 dames te gaan geloof ik 8)
    Zet hem op!

Ik kan niet te lang schrijven ,want ik hoor al weer iemand om eten roepen :)
    We zijn iig erg aan het genieten ,maar ik probeer nu weer wat vaker te komen!
    Groetjes!

16. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Goedemorgen allemaal,
    @Kari: SPANNEND...

Als ik het zo allemaal lees zijn we met z'n allen al aardig in het nieuwe ritme aan het komen.
    Hier gaat echt alles zijn gang weer.
    De rode duivels hebben zich alweer aangekondigd. GRRR. Gaan we weer. Is wel weer wennen hoor, na 9 maanden.

Ik baal echt van het weer vandaag, kunnen we niet eens een stukje lopen. Regent hier momenteel.

Ga maar weer eens bij mijn mannetje kijken, hij krijst de gehele bovenverdieping weer bij elkaar.

Groetjes.

17. NiCa

NiCa Bekend lid

hier zijn de duivels ook al volgens mij floortje en ik vloeide nog steeds:( en ben nu heel raar wat hoofdpijn en wat dizzy enzo maar ja hopelijk gaat het zo over!

liefs nica

18. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    @Nienke: je bent waarschijnlijk nu in het ziekenhuis....ik hoop dat je al lekker bezig bent daarzo en dat we snel een melding krijgen van je buddy dat de kleine er eindelijk is. Succes.

@Maris: ook jij zal nu in het ziekenhuis zijn. Hoop dat ze jou ook eens wat duidelijkheid geven. Sterker nog ik hoop dat je ondertussen bezig bent met bevallen. Ik vind het wel vreemd dat alles nog zo potdicht zit bij je. Weet je zeker dat je uitgerekende datum wel klopt?
    Tja kan maar 1 ding zeggen, sterkte meid en ook van jou hopen we snel goed nieuws te krijgen.

@Kari: ben jij nu aan het bevallen? want je berichtjes die je geplaatst hebt lijken er wel op. Succes meid en we hopen snel babynieuws te lezen.

@Bolletje: fijn om je weer even te lezen, geniet lekker door meid dat is het belangrijkste en het leukste om te doen.

@Floortje: bij mij ook al ongesteld. Ben meteen weer begonnen met de pil want dat vind ik voorlopig wel praktisch. Alleen heb ik er geen rekening mee gehouden dat ik bij ongesteldheid altijd behoorlijke buikpijn heb, mijn baarmoeder trekt dan natuurlijk weer samen. Moet zeggen dat dat niet echt lekker voelt na de keizersnee. Dus meiden met keizersnee ik heb er behoorlijk buikpijn van dus jullie zijn eventueel gewaarschuwd.

@Laura: fijn dat het wat beter gaat. Volgens mij kun je van stuwing ook wat koortsig worden maar dat weet ik niet zeker. Let je op dat je geen borstonsteking aan het maken bent want dat geeft ook koorts. Hou je zelf goed in de gaten hoor.

@Safiya: fijn dat je moeder in de beurt is, succes vananvond maar ook veel plezier als je er heen gaat.

@Liesje: hoe is het met winter, huilt hij nog zoveel of helpen de druppels? Ben benieuwd.

Hier is de storm vananacht ook begonnen, maar het valt me nog mee. Ik woon 5 km vanaf de kust dus het schijnt hier behoorlijk te moeten spoken.
    Nu waait het hard en vallen er af en toe hoosbuien. Dus wandelen zit er niet in want dan waait Gilian uit zijn kinderwagen ;)

Lekker bijna weekend, dan is manlief weer lekker thuis.

Spreek jullie later wel weer. Ben nu de klerenkast aan het uitmesten. Al mijn positiekleren gaan op marktplaats, weg met die zooi. Ga ze misschien hier ook nog wel op het forum plaatsen, dus als iemand nog positiekleren wil? hihi. :) :) :)

Daarna de badkamer ff snel doen en de babykamer en de peuterkamer en dan zit mijn huishoudelijke taak van vandaag er wel weer op.

Ik blijf online, tenminste de computer blijft aan want ik zit met smart te wachten op babynieuws.

Kus voor iedereen,

Diana

19. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Ik vloeide na 3 weken niet meer en zo ineens kreeg ik buikpijn en ja hoor, daar waren ze weer. Het is maar goed dat ik de pil alweer besteld had, kan ik gelijk weer mee beginnen. Stel je voor, nog 1 er achteraan. Pffff.

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Laura: fijn dat alles goed gaat bij jullie.

@Bolletje:lekker blijven genieten meis.

@Floortje: hier is het vloeien gestopt en nog geen duivels gelukkig. Ik moet nog 3 weken wachten en dan weer een spiraal plaatsen. Ik hoop dat de duivels mooi weg blijven tot dan.

@Diaan: succes met de schoonmaak. Hier is het droog maar koud. Wel een flinke wind. Helaas geen wandel weer idd.

Ik hoop dat Nienke, Kari en Maris gewoon alle drie vandaag gaan bevallen. Succes meiden!

Deel Deze Pagina