Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Bedankt voor jullie snelle reacties. Heb zelf nog even met de zoekfunctie gezocht.
    Helemaal blij dat ik geen smoes hoef te verzinnen :D

2. 26Lotte26

26Lotte26 Actief lid

2 jan 2007
    149
    0
    0
    Hoi Jendo,
    Ik heb nu ook vakantie. Wel lekker hoor. |Vandaag haast niets gedaan heerlijk!
    De tijd gaat wel langzaam he?! Tenminste dat vind ik wel.
    Gr. Lotte

3. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    Hoi meiden,
    even een vraagje:ik ben nu 8 weken zwanger maar ben heel onzeker of het wel goed zal blijven gaan, hoewel alles gewoon goed gaat, ik gezond ben, kortom: waarom zou het fout gaan. Toch blijft die knagende onzekerheid. Volgende week vrijdag krijg ik mn termijnecho, en ik hoop dat als ik het hartje gezien heb mn onzekerheid over zal zijn.Zijn er meer meiden waarbij die onzekerheid wegging na de eerste echo?
    Groet,
    Liedel

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Allemachtig meiden moeten jullie zoveel schrijven :D Ik kan het niet bij houden hoor.

Nieuwe oktober mama's welkom.

Maartje ik hoop zo dat je je snel beter gaat voelen dit is werkelijk niet leuk.

Lievebeest: vertrouw op je eigen gevoel en de test die je hebt gedaan.

Ik denk dat iedereen hier wel eens een onzeker dag heeft. Het is ook allemaal wennen. Dit is mijn derde zwangerschap maar de spanning en onzekerheid word niet minder.

Ik voel me op dit moment nog steeds erg moe en ben de hele dag misselijk gelukkig kan ik alles wel binnen houden. Ik sluit me aan bij Jotim: fijn als de kids straks op bed liggen:)

Houd vol allemaal we hebben elkaar om ons er doorheen te slepen.

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

5. 26Lotte26

26Lotte26 Actief lid

2 jan 2007
    149
    0
    0
    hallo,

Met hoeveel weken en dagen heeft moeders voor moeders bij jullie de test gedaan?
    Nu lees ik namelijk heir ergens op de site dat die testen veel HCG nodig hebben. En vanaf je zesde week die hoeveelheid pas hebt. Ik heb geen zin om vanavond te horen, dat ik neit zwanger ben....
    Hebben jullie het ook voor de zesde week gedaan?
    Gr. Lotte

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Bij mij is de test met 5 w 3 d gedaan en VET positief...Don't worry meis!
    Zie album (foto 9-02)

7. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Bij mij is de test met precies 5 weken gedaan en hartstikke positief. Kijk maar in mijn album. Zoals Elvira al zegt. Maak je maar niet druk. Je krijgt twee hele mooie strepen.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Goeiemiddag dame's!
    Wat een leuke verhalen hier.

Bahbah ik ben echt misselijk aan het worden, maar heb nog niet over moeten geven :)
    Iemand nog leuke tips om de misselijkheid tegen te gaan? Ik zit al aan het lauwe water... :(

En ik kan niet wachten om het mijn ouders te vertellen. Heb mijn schoonouders het al mogen vertellen. Maar mijn ouders wonen 200 km verderop en ik wil het ze niet over de tel vertellen.
    Maar van het weekend komen ze gelukkig.

Oooww ik moet nog 3 uur werken en ik heb echt geen zin meer! :(

9. 26Lotte26

26Lotte26 Actief lid

2 jan 2007
    149
    0
    0
    hallo,

Mag je trouwens gewoon frikandel speciaal en kroketten eten? Misschien een domme vraag hoor, maar toch... Niet dat we het vaak eten, maar vanavond toevallig wel.

Gr. Lotte

10. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    hier komt mvm helaas niet lijkt me toch wel heel erg leuk om mee te doen mijn andere zwangerschappen totaal niet aangedacht om mee te doen :oops: en toen woonde ik in het middenvan het land ...

11. @ lotte
    MvM is gisteren bij mij geweest en de test was heeel positief. Die testen zijn juist heel gevoelig voor hcg. Kijk maar in mijn album dan kun je de eerste (zelfde test als mvm) en de laatste met elkaar vergelijken. Zit 6 dagen tussen.
    En je mag ook gewoon frikandellen en kroketten eten hoor. Zit niks rauws in.

12. 26Lotte26

26Lotte26 Actief lid

2 jan 2007
    149
    0
    0
    Dank je wel....
    Ik heb het gezien. Ik ben heel benieuwd vanavond...
    Groetjes Lotte

13. hey meiden...van mijn kant ook nog een vraagje...
    deden jullie aan sport voordat jullie zwanger werden...
    Ik zit namelijk op voetbal... en af en toe ben ik te vinden in de sportschool..
    Nu ben ik al een blessure aan het faken bij de voetbal.. maar mijn vraag is eigenliijk.. kan je ook gewoon nog fitnessen..
    of liever de 1e 12 weken even niet?
    en buikspieren?

14. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    Mijn verloskundige zei dat ik gewoon kan blijven sporten (ik doe aan race-fietsen en fitness). Het is juist goed voor de baby, en voor jezelf om regelmatig te bewegen. Wel moet je, denk ik, oppassen met balsporten en andere sporten waarbij je een hard voorwerp in je buik kan krijgen, maar fitness mag gewoon hoor.

15. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    Xenas: wel ben ik vergeten et zeggen: volgens mij heb ik wl ergens gelezen dat het niet goed is om je buikspieren te trainen als je zwanger bet, maar dat weet ik niet zeker, zou je even op je sportschool moeten navragen.

16. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    hoihoi!

buikspieren mogen getraint worden, als je nog geen buikje hebt (van de zwangerschap).
    schuine buikspieren mogen altijd, en is zelfs goed!

@ elviraR: wat is de walvisclub?

jeetje,dat de eerste dames al bijna niet meer in eigen kleding kunnen! wil ik ook!
    ben eerder aan het afvallen, dan aankomen/ronder worden...

last van buik, onderrug, weinig eetlust, moeoeoeoeoeoeoeoe, afscheiding...

tsjah, tijd voor vakantie, en dat heb ik nu!
    lekker anderhalve week.
    zaterdag weekje wintersport.
    gaat de tijd mooi snel! ;)

oh, en normaal ben ik echt een koker: lekker kokkerellen, dingen bakken...
    t is nu echt een crime! kan niks lekkers bedenken, en t is een drempel om te gaan koken!
    doe mij maar een kroket met joppie saus! hahaha...

17. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    Wat mag je eigenlijk niet eten tijden je zwangershap?
    Rauw vlees mag niet maar is rookvlees ook rauw? x

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik doe spinning en bbb maar volgens mijn instructrice en vk kan ik hiermee gewoon doorgaan totdat het voor mijn niet meer lekker voelt of lukt.
    De buikspieren die aan de voorkant zitten moet je idd niet trainen als je een buikje hebt, maar de zijspieren is juist goed als je dat doet!

En die buik gaat volgens mij vanzelf een keertje in de weg zitten :p

19. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Kijk even op www.babyopkomst.nl, daar vind je een hele lijst van wat je beter niet kan eten en waarom!

*Hallo, hier ben ik dan! Het was even zoeken, maar ik heb jullie gevonden! :)

20. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    @anita dankje wel ga direct kijken x

Deel Deze Pagina