Ja hoor Astrid, wrijf het er maar in Grote broekpaling, hihi, die zijn lang en dun, heb ze liever gemiddeld en wat dikker?
hahaha dikke broekpaling! Hier is alles nog wel lekker rustig. Komt zo bezoek, neef van Alex met zijn vrouw en dochtertje van 6 mnd! Erg leuk! Liefs Kiss
@Liesje; Sinterklaas is hier op 5 december. 6 December gaat hij terug naar Spanje, maar blijkbaar doet hij dan eerst Belgie nog even aan! Als jij abnormaal bent, ben ik het ook! Moet er nog even niet aan denken. @Siesje; Sint Maarten is echt iets van Noord Nederland. Daar kwam ik ook pas achter toen ik vier jaar in Schiedam woonde. @Appeltje; wat een prachtig mannetje! Fiene begint net een beetje te glimlachen. Wat is Kevin snel zeg! @FLoortje; lekker je eigen gevoel volgen hoor! Anderen kunnen het leuk vertellen, maar het is jullie kind! @Astrid; wauw! Die Nathan van jullie is een snelle jongen! Nu al draaien, knap hoor! Fiene gaat als ik haar op haar buik leg heerlijk op haar knuisje liggen sabbelen en verder gebeurd er niks. @NiCa; welke pil slik jij? Er is er maar een die mag bij BV toch?! Ik weet alleen niet welke. @Maris; creabea! Ik ben echt het tegenovergestelde. Zelfs met foto's inplakken heb ik moeite. @Marieke; Fiene komt ook wisselend voor haar voedingen hoor. Overdag is het nog vaak om de 3 uur, tegen de avond om de 4 uur en 's nachts tussen de 5 en 8 uur. Ik laat haar gewoon komen. Alleen overdag maak ik haar na vier uur wakker. Dikke broekpaling?!?!?! Gadver wat een vreselijke benaming! Hier is alle visite de deur uit. Nu lekker onderuit op de bank! Weltrusten voor straks en tot morgen (denk ik). Grts, Maartje
Lol.... wat een gedoe, het beschrijven van je vagina of die van je meisje! Ik heb het ook al eens onderkantje genoemd hoor, 't is net wat als eerste als benaming in me op komt! Marieke, ik geef inderdaad borstvoeding. Vaak stroomt het er echt uit hard uit en verslikt Iza zich. Wellicht dat dat inderdaad invloed heeft op haar spugen. Als ik eerst een beetje kolf, gaat het minder hard, maar das ook zo'n gedoe telkens....
Probeer haar als eerst aan te leggen aan de borst waaraan ze het laatst "klaar" was met de voorafgaande voeding. Dus als met een voeding eindigt aan de rechterborst, begin je de volgende voeding aan de rechter. Dan eindigt ze aan de "volle" borst en drinkt ze al met wat minder kracht...Dat helpt iig bij mij(ze valt zo ook beter in slaap na het eten + minder spugen en krampjes..), succes ermee, ik loop ook af en toe zo te klooien ermee, maar meestal vind ik wel een oplossing of google ik even of zo
ha meiden! Alleen even om te melden dat het goed gaat! Zijn vandaag naar feyenoord-ajax geweest! Jesse bleef bij oma! wordt er op een gegeven moment omgeroepen.. meneer blabla.. graag naar het dijkzicht ziekenhuis want uw vrouw heeft weeen! 45 minuten later.. meneer blabla.. met spoed naar het dijkzicht ziekenhuis uw vrouw is aan het bevallen! nog geen 15 minuten later.. meneer blabla gefeliciteerd met uw zoon! Uw vrouw heeft nog wel gevraagd of u na de wedstrijd naar het ziekenhuis wilt komen! Nou dat geloof je toch zelf niet hahahahah!
Hoi Meiden, wat hebben jullie gekletst zeg. Ik reageer even niet op iedereen persoonlijk. Met mij gaat het redelijk ik heb gisteren de hele dag alleen maar kunnen huilen. Vandaag ging beter heb een goed gesprek met mijn zus gehad en even bij mijn moeder op bezoek geweest. Dat heeft wel goed gedaan maar ik kan nog steeds moeilijk geloven wat er gebeurt is. Ik wil zo graag genieten van Marijn maar durf bijna niet. De oudste twee hebben het maar lastig met een emotionele moeder die soms zo onredelijk is. Ik baal zo af en toe zo van mezelf. Maar goed het hoort er bij denk ik maar en gaat wel weer over. Wat een lieve foto's heb ik gezien. Omrollen doet Marijn nog niet. Hij gaat wel steeds meer geluidjes maken. Sex: hier nog niet gedaan. Wil wel maar moet eerst condooms halen. Mijn borsten zijn wel even verboden gebied, niet omdat het niet fijn voelt maar omdat ik dan vreselijk ga lekken en alles onder de melk zit. Nienke: gefeliciteerd met jullie zoon Boaz. Kari: hoe gaat het nu? Maris: succes morgen ik hoop dat het strippen kan en werkt. Meiden ik ga nog even wat rond kijken en dan heerlijk naar bed. Tot morgen.
Oooh Xenas dat meeeeen je niet! Wat een botte uuhhm broekpaling! Als die van mij dat zou doen, hoefde hij helemaal niet meer thuis te komen.... Even spammen hoor met mijn mooie kerel (trots)
Marieke, na de late voeding (vaak proberen we die tussen 11 en 12 te doen) laat ik haar slapen tot ze zelf wakker wordt. Vaak is dat na een uur of 4 a 5, laatst zat er 8 uur tussen... Alleen overdag maak ik haar wel wakker, omdat ze hier zeggen dat er overdag niet meer dan 4 uur tussen "mag" zitten. Apart he dat er zo verschillende adviezen gegeven worden. Astrid, wat erg... zo heb ik ze niet horen doen (of ik heb het niet willen horen ). Ook rijnstate. "dikke broekpaling" aargh, ik zou gillend wegrennen. Ik ben niet van plan om het onderkantje te gaan noemen, maar hoe ik het dan wel ga noemen straks ook tegenover Mirte... ik weet het nog niet. Bij een jongetje zou ik het geloof ik ook gewoon piemel noemen, waarom is er niet zo'n soort woord voor meisjes. Trouwens als je het woord piemel heel vaak zegt gaat het ook steeds vreemder klinken... . Mooi mannetje, Nathan! Xenas, op pad zonder Jesse, moedig hoor. Ik krijg er nog even helemaal de kriebels van als ik eraan denk... Maar wellicht ben ik daar ook wel een beetje een muts in hoor... Die meneer blabla was zeker niet snel genoeg... en dan dat laatste bericht. Ik geloof dat als ik die vrouw was, ik die vent ook na de wedstrijd niet meer zou hoeven zien of onder invloed van hormonen hem naar de keel zou vliegen . Nynke, het is ook niet niks wat er allemaal gebeurd is in de afgelopen weken. Niet raar dat je zo emotioneel bent. Niet balen van jezelf, dit is nu eenmaal even zo. En als je ook nog van jezelf gaat balen ga je je niet beter voelen... Sterkte. Wat een snoepie is Marijn zeg . Wij hebben Sint Maarten weer gehad, ik heb aardig wat snoepjes uitgedeeld. Vanmiddag heb ik een tijdje in bed gelegen, lief was aan het tennissen en ik heb geslapen, maar ik ben nog steeds moe. En ons meiske is een beetje huilerig. Maar waar ze nou last van heeft... Lastig...
Nynke: Totdat ze zelf loslaat of in slaap valt normaalgesproken, zal je net zien dat die van mij net helemaal van slag was, ze wilde maar door en was al drie keer om de twee uur gekomen, dus ik had niet zoveel meer, dus het enige wat ik heb kunnen doen was haar op bed leggen...Ze heeft niet meer dan tien minuutjes een beetje liggen emmeren en slaapt nu als een roosje Ik voel ook meestal wel aan wanneer ze genoeg gehad heeft, meestal is dat als ze meer dan drie / vier zuigbewegingen nodig heeft om door te slikken. Nijnie, hier zit er overdags meestal ook niet meer dan vier uur tussen gelukkig, eerder minder, vandaag was het om de twee uur, zal wel een groeistuip hebben, vind haar ook dikker koppie hebben dit weekend...Laat het meeste nou een keer vier en een half zijn, gaat ze ook niet dood aan denk ik en 's nachts is het erg verschillend. Hoop dat ze met alles wat ze gegeten heeft vandaag vannacht een beetje doorslaapt want anders heb ik straks twee theezakjes :s Xenas, goed zeg, even lekker eruit! Jammer dat dat hier ff niet kan, maar heb met Fred afgesproken dat als hij thuiskomt ik de hond uitlaat en hij wel even op de kleine past. Stel nou dat ze nét tijdens dat kwartiertje komt probeert hij haar wel even te troosten totdat ik terug ben. Wat een ploert die meneer blabla! Hebben jullie trouwens nog gekke dingen gedaan of gezegd tijdens jullie bevallingen? Ben wel benieuwd eigenlijk!
nee heb eigenlijk helemaal nisk geks gezegt.. was meer in mezelf gekeerd.. Ja heb 1 keer geroepen tijdens een wee.. dat die kruik (zak)hoger moest.. Had een kruik vanwege rugweeen.. en die moest hij dan hard tegen mijn rug duwen! 1 keer zat hij te laag (keek hij richting de tv) haha ! en hij wou hem aan het eind weg doen.. omdat hij te koud zou zijn.. dat kon me niks schelen.. als was het ijskoud.. hup dat ding erop!
Ik heb zelf de afdeling op stelten gezet, tijdens één van mijn weeen heb ik zo hard Freds duim omgedraaid (waar hij al een tendinite aan had, weet niet hoe dat in het NL heet) en die kon hij niet meer bewegen...Hij heeft zo hard geschreeuwd dat de vk de kamer op kwam stormen omdat ze bang was dat er iets ergs was met mij of zo en die konden toen Fred verzorgen met spuit erin, ijs etc...En ik maar schreeuwen (ik had niks meer om in te knijpen) je duim boeit me nu even niet, ik ben verd..aan het bevallen! Hihi Ook heb ik bijna de gyn gewurgd schijnt toen hij me aan het hechten was met m'n benen en tijdens het bevallen om m'n moeder geroepen en volgens mezelf, volgens fred viel het wel mee, heel erg geschreeuwd. En maar gezegd dat ze die vingers uit m'n ...moest halen, dat deed me toch zeer op het eind! verder zou ik het zo weer doen, als ik morgen weer moest géén probleem! Ondanks alle pijn heb ik me nog nooit zo sterk en zeker gevoeld... Weet niet waar die kracht vandaan komt, maar het is heel bijzonder...
@Nienke: gefeliciteerd met jullie zoon Boaz. Na al dat lange werken en lange wachten zul je blij zijn dat jullie hem nu in je armen hebt. Je hebt er lang genoeg op moeten wachten, en wij overigens ook @Kari: hoe is het, zet het door? Succes @Maris: sterkte weer morgen. Heel veel succes en hopelijk goed nieuws. Wij noemen het piemeltje van mijn zoontjes Pipi. Voor een meisje noem ik het altijd plassertje. Tja weet ook niet hoe ik er aan kom. @Xenas: wat een dropl*l, was het echt een serieuze omroep, kan me niet voorstellen dat er nog zulke mannen zijn die voetballen belangrijker vinden dan het krijgen van een kind. @MArieke: ik heb geen tijd gehad om rare dingen te roepen. Om 8.10 zei de gyno, ik begin nu met de keizersnee, om 8.19 zei hij ik zie een paar billen en om 8.212 zei hij hier is hij dan, een zoon! Dus in die 11 minuten kon ik niet veel raars zeggen. het enige wat ik zei was OOOOOOOOH wat is hij mooi, ik ben zo gelukkig. Mooie foto's gezien allemaal vandaag. Wat een prachtige kindertjes. @Nynke: voor jou een hele dikke cyberknuff en heel veel sterkte. Verwerken is altijd nodig en maakt niet uit hoe je het doet. Belangrijker is dat je het doet en het niet opkropt. Gooi het er lekker uit. @Sex: hier vrij snel aan de pil gegaan. Sex wel zin in maar nu ongesteld door de stopweek. Dus als dat weg is gaat dat er wel van komen... @Sintmaarten: om vijf uur begon het hier te hagelen en te stort regenen. het was hier 5 graden. Dus echt geweldig sintmaarten weer. Ik heb 1 keer de deur open moeten doen voor twee buurtkindertjes. Verder is er niemand geweest. marco zit nu lekker met een bak met spekkies op schoot. Ik vroeg net of hij wel een liedje ging zingen voor een spekkie. Kreeg ik een beetje een rare blik van hem. Om half 8 kwam de shoarmaexpress lang om eten te brengen, nou die heb ik ook maar een spekkie gegeven. @Astrid: Rowin draaide drie jaar geleden ook na 3 weken van buik naar rug. Gilian doet het nog niet. Ik word hier thuis een beetje gek.........Twee weken geleden had Rowin de waterpokken, dus ziek, was dat over werd hij snipverkouden, is dat bijna over, kreeg hij vanacht koorts en heeft hij zijn eigen bed twee keer volgespuugd, mijn bed een keer vol gespuugd en de bank waar twee dikke badlakens oplagen volgspuugd, marco een keer volgespuugd en mama dus een lading wasgoed bezorgt. Maar ja, het jochie heeft nu 39.9 en is echt zielig. Maar wat kan een kind in vier weken tijd veel krijgen zeg. Ik loop ook effe op mijn tandvlees. heb een griepprik gehad, vanwege mijn diabetes, en ben daar een beetje grieperig van, heb zelf verhoging, hoofdpijn en ben bekaf. Verder zag ik vanmiddag als een berg tegen die mega berg wasgoed op. Heb er inmiddels drie gedraaid, gedroogd, opgevouwen en opgeruimd. Ben nu zat en ga naar bed. Vanacht zal Rowin wel gaan huilen en wil hij alleen zijn mammie. Dus vanacht gaat er wel een matras naar zijn kamer en beland ik daarweer op de grond om hem gerust te stellen en te laten slapen. Dus ff baaldag. Hoop niet dat ik ook de griep krijg maar ja je doet er niets aan. Slaap lekker allemaal en Kari en Maris hoop dat er vanacht nog iets gaan gebeuren bij jullie. Kus voor iedereen, Diana
ik heb niet echt rare dingen gedaan of gezegd,heb alleen gezegt dat het zo'n pijn deed en iets van help me ofzo hihi maar ook ik zou deze bevalling zo weer overdoen!echt waar...moet morgen bloedprikken zei vandaag tegen vriendlief ik doe liever de bevalling over dan bloedprikken( moet nuchter zijn mag nix meer eten of drinken ja alleen water of thee zonder suiker of melk)ik blijk een hele hoge bloeddruk te hebben 180/110 was afgelopen vrijdag onverwachts nog naar de dokter geweest dus was weer een schrik moet WEER rustig aan doen ....wordt ik niet vrolijk van gelukkig gaat me mams mee toen ik in het zkh lag moesten ze ook elke dag bloed afnemen van mij en tot 2x toe beide armen blauwe plekken en bobbels enzo dus ik ga echt zeggen dat ze goed moeten prikken anders laten ze maar iemand anders komen! sorry voor mijn ego bericht liefs nica