Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Heb ik hier gister net lopen klagen dat Sven zo slecht slaapt, heeft ie vannacht van 0.00 tot 6.30 geslapen :confused: HEERLIJK! :D
    Nu afwachten wat hij komende nacht gaat doen...

Floortje hopelijk valt Robin snel in slaap!
    En een slechte moeder ben je niet hoor!

jotim geniet even van je 'vrije' uurtjes!

Groetjes Doris

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Misschien wat meer "klagen" Doris. :) Heerlijk dat Sven zo goed heeft geslapen.

3. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal,

Volgens mij heeft Fiene een regeldag vandaag. Vannacht kwam ze om de vier uur (normaal minimaal 6 uur) en vanmorgen al na 2 uur en een kwartier. Ik geef er maar even aan toe en hopelijk is ze dan snel weer in haar ritme.

@Siesje; ze adviseerde mij ook om eerst een beetje te kolfen voor het voeden, maar ik doe het niet hoor. Ik word helemaal onrustig van het gehuil als ik aan het kolfen ben. Als ons schatje honger heeft dan wil ze ook NU eten! ;)

@Xenas; ohhh, het zal je man maar zijn! Mijn man had echt niet meer langs hoeven komen hoor. Ik denk dat ik hem verrot zou hebben gescholden. :oops:

@Nynke; denk jij maar even goed om jezelf. Wij lopen niet weg hoor! Wat een superlieve foto van Marijn zeg! Echt schattig. Fiene lacht nog helemaal niet zo uitgebreid. Alleen een flauwe glimlach tot nu toe.

@Astrid; spammen mag altijd met zulke lieve foto's!

@Marieke; tijdens mijn 5 kwartier rugweeen elke minuut heb ik volgens mij alleen maar geroepen: 'Ik kan dit niet, ik kan dit niet' en verder ben ik heel boos geworden toen ik onder de douche zat en persweeen kreeg. De verpleegkundige geloofde me namelijk niet en ik kon het echt niet meer houden. Door mijn reactie (ik spuugde ongeveer vuur) werd ik in no time teruggesleept naar de weeenkamer en daar bleek inderdaad dat ik 10 cm ontsluiting had (5 kwartier ervoor nogmaar 5 cm). Ik mocht dus persen. Nou, dat hoefde ze maar een keer te zeggen! ;)

@NiCa; sorry, ik dacht dat jij wel BV gaf. :oops: Ik hou het allemaal niet meer zo bij geloof ik.

@Diaan; hier ook weinig kinderen. JE zag ze af en toe wel voorbij rennen tussen de buien door. Nu mag ik zelf het snoep opeten. Wat rot zeg! :D
    Succes met je zoon!

@Missyess; hahaha, lekkere eerste indruk!

@Choco; meid, wat een heftig verhaal! Je hebt echt lang op je ruggenprik moeten wachten zeg! Pffff

@Nijnie; lekker gebadderd?! Ik heb de doos van felicitas geloof ik niet gehad. Dus krijg ook dat opdringerige type niet.

@Jetteke; ik heb volgens mij ook vreemd gekeken toen de vk over voorbehoedsmiddelen begon.

@Astrid; ik denk dat mijn man gaat huilen als ik meteen weer zwanger zou zijn. Na zo'n rotzwangerschap heeft hij ook wel wat rust verdiend!

@Jotim; fijn te horen dat alles goed met je gaat. Wel vervelend dat Decco zo slecht slaapt. Hou je taai!

@Floortje; je bent geen slechte moeder meid!

@Doris; heerlijk meid! Geniet ervan!

Ik ga snel naar boven, want Fiene heeft honger!
    FIjne dag!

4. @ liesje: ik geef ook bv en heb eigenlijk al sinds dat Wietze 1 week oud is weer zin in sex. Durf alleen nog geen penetratie aan. Heb een flinke knip gehad en het litteken voelt nog wat gevoelig aan. M'n man heeft er wel plezier van de zin al wel terug is.

@ astrid: Wietze rolt van z'n rug op z'n zij als we hem de kans geven. We leggen hem wel eens op z'n buik op advies van de wijkverpleegkundige, om z'n nekspieren te trainen. Hij is dan alleen maar bezig met opdrukken. Doet ie trouwens ook als je hem tegen je borst aan hebt.

@ maris: hoop dat je vandaag te strippen bent... het heeft nu wel lang genoeg geduurd lijkt me

@ marieke: hier komt Wietze ook als ie zin heeft. Soms na 5 uur en dan weer een keertje na 3 uur. Hier hebben ze op de borstvoedingsavond gezegd dat het niet uitmaakt op welk tijdstip ze komen. Die kleintjes weten wel wanneer ze honger hebben :). Ook de duur van het voeden maakt niet uit. 20 min is gemiddeld maar soms 45 min mag en ook een keertje 5 min. Eigenlijk hoor ik dan alleen: gewoon doen zoals het goed voelt voor jou en je kleintje en dan komt alles wel in orde.
    Wij hebben Wietze trouwens ook wel wakker gemaakt voor een voeding voor het bezoek aan de kinderarts. Anders is het zo'n gedoe en een rustig kindje is dan wel lekker. De rest van de tijd mag ie komen zoals hij wil, dus lijkt me geen probleem.

Tijdens mijn bevalling heb ik steeds lopen roepen:
    * ik kan het niet
    * ik wil pauze
    * ontspan nou eens domme doos (lukte me niet tijdens de weeënstorm)
    en natuurlijk nog de nodige godverdommes etc.
    Ik heb trouwens wel bijna een ok-assistente gebeten tijdens het zetten van m'n ruggeprik :oops: Had het zelf net op tijd door. Kreeg gelukkig een washandje.
    Heb ook Diederik bijna weggemept omdat ie net koffie ophad en met me mee ging zitten puffen recht in m'n gezicht. Ging zowat over m'n nek.

@ nynke: Wietze krijgt hier ook maar 1 borst aangeboden. Hij is een luie drinker en valt het liefst lekker in slaap aan de borst. Als hij ook nog de 2e borst krijgt nadat ik hem wakker maak krijgt hij meer last van boertjes, mondjes terug geven en darmkrampjes. Dus hier gaat het gewoon om en om. Als hij nog zin heeft als ik 'm weer wakker heb gemaakt of na het loslaten krijgt het dezelfde borst nog een keer om de achtermelk er goed uit te halen (anders krijg ik trouwen ook weer last van stuwing).

Hier gaat alles wel redelijk goed. Gisteren de ouders van Diederik op bezoek gehad. Pfff was vermoeiend. Zowel voor ons als voor Wietze. Ze waren er om half 12 en gingen weg tegen acht uur. Ze komen van ver dus het is ze vergeven. Werd alleen op een gegeven moment wel geirriteerd. Ik merkte gewoon dat Wietze rust nodig had en steeds stonden ze weer bij hem boven de box of z'n reiswieg.
    Mijn vader met vriendin kwam ook nog op bliksembezoek en toen zat het hele huis ineens vol... terwijl wij het met 2 gasten al vol vonden.
    Gisteravond is Wietze dan ook lang onrustig geweest. Hoop dat ie snel in z'n eigen bedje gaat slapen... dan kunnen we 'm gewoon naar boven brengen en heeft ie rust.

Nu ligt ie heerlijk te slapen in z'n reiswieg en heb ik even pauze. Begin nu wel benieuwd te worden naar zijn huidige gewicht. Hoop dat het woensdag een beetje fatsoenlijk weer is en we naar het inloopspreekuur kunnen van het cb.

Ik ga nu maar weer eens foto's op onze site bijplaatsen. Zo'n kleintje houdt je wel van de straat :).

Liefs Silvie

5. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Hey lieve meiden!

@ Maris, waar ben je?

@ Marieke, tijdens de bevalling was ik erg rustig en liet het allemaal maar over me heen komen.. Maar toen het hartje van Xavièr steeds flink daalde moest de gyn erbij komen.. En ineens was het zooo erg druk om mij heen met artsen en assistenten en stagieres dat ik helemaal gek werd! Toen kreeg ik ook nog eens en perswee maar mocht NIET mee persen omdat het dus slecht ging met Xavièr.. Toen schreeuwde ik; Volgens mij weten jullie helemaaaaaaaal niet waar jullie mee bezig zijn!
    En toen de perswee over was zei ik heel zachtjes; sorryy!

verder ben ik best rustig geweest.. en vond ik het de mooiste dag uit mijn leven.. En inderdaad ik zou het zo weer over doen! Geweldig vond ik het!

Xavièr is vandaag voor het eerst onder de douche geweest! Was heel erg leuk! heb natuurlijk foto's gemaakt, (zijn ook te bewonderen op de website)

En ben vandaag ook weer voort eerst ongesteld geworden.. Pff echt buikpijn :cry:

Liefs Kiss

6. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Nijnie, Eline heeft héérlijk geslapen vanaf een uur of negen tot half zes! Goed hè? Of het in het NL of in het FR was weet ik niet zo goed meer, volgens mij wel in het FR...Zou ik aan Fred moeten vragen, hihi. Heb wel van tevoren de vk "gewaarschuwd" dat als er een gvd uit zo komen dat dat niks ergs was maar dat het dan gewoon zeer deed, moest ze wel erg om lachen ;)

Freds duim staat een beetje scheef ten opzichte van de ander, maar kan hem gewoon bewegen nu en heeft niet meer pijn dan anders (tendinite is niks aan te doen, houdt ie altijd, maar das gelukkig niet door mij, dat had ie al) :oops:

Nynke, als Marijn goed aankomt gewoon door blijven gaan met wat je al deed!

Xenas, al weer wat beter met de krampjes van Jesse?

Floortje, wat is het voor uitslag? Ben je van wasmiddel veranderd of heb je je eetgewoonten veranderd? Kan van alles zijn. Zie morgen maar bij de dokter, maak je ondertussen geen zorgen en je bent géén slechte moeder! Ik laat Eline ook uithuilen hier als ze niet wil slapen en das erg moeilijk hoor, alleen voor haar het beste, heb vandaag nog de KA bedankt voor zijn adviezen, dankzij hem ben ik nu een vrolijke en uitgeruste moeder en mijn baby voelt dat! Liep de eerste anderhalve week de hele dag met kind op arm/aan borst en was helemaal doodop!

Doris, goedzo! Lekker uitgerust?

Maartje: Hahaha, bij mij ginge het ook zo snel, was in drie en een half uur van vier naar tien :confused: en toen ik idd begon te schreeuwen dat ze die vingers eruit moest halen en ik toch echt pijn aan mijn "onderkantje" (zei het toen niet zo netjes :eek:ops )begon te krijgen hebben ze me in de beugels gelegd en begon het echte werk...

Misoh, hahaha! Geweldig, had er wel bij willen zijn geloof ik! ;) Fijn hè schoonouders, die van mij zijn ook net zo met Eline...

Kiss, wat een poepies!

Grrrrr, heb trouwens een gesprek met freds zus gehad en wat blijkt? Zijn ouders zijn zo "koud" tegen me omdat ze liever hadden gezien dat Fred nog bij zijn ex was (die geen kinderen meer wilde, want ze had al twee pubers, zit nml 13 jr verschil tussen haar en Fred..) en dat hij met haar een kindje had gehad...pfff :( ..Sorry moest ik even kwijt, vind het zo dom van ze, ze hebben er ook alleen zichzelf mee, mij boeit het allang niet meer...Zijn zus was eerder ook zo, maar we hebben erover gepraat en gaat nu super tussen ons, ze spreekt zelfs zijn ex haast niet meer, gewoon omdat ze daar geen zin meer in heeft en de bladzijde om wil slaan...Maar helaas valt er met zijn ouders daar denk ik toch niet over te praten...

Ik ben vandaag naar de KA geweest, ze was 3220 gr, 31 okt was ze 3070, weet niet of dat goed is, KA zei dat dat prima was...Eline heeft ook heeeeel veel pukkeltjes in haar gezichtje, zei de KA dat ik haar gezichtje met "zeep" moest wassen (denk babyzeep hoor, heb gelukkig een voorraad zwitsal in huis waar je u tegen kan zeggen...) met iedere verschoning/voeding. En ik maar denken dat ik het gezichtje alleen met water moest wassen, hihi...Ook heeft hij naar haar hoofdje gekeken en nu ligt ze op haar zij te slapen met een handdoek in haar rug en in haar buik. Naja, te slapen, ze huilt nog, maar die valt straks wel in slaap...Zal wel even moeten wennen...Weet iemand na hoeveel dagen of slaapjes ik "van kant moet wisselen"?

Sorry, weer zo'n lang verhaal :oops:

7. pol

pol Actief lid

25 sep 2006
    270
    0
    0
    Eva wilde eerst ook steeds met haar hoofdje een kant op liggen. Toen hebben we bij de babywinkel een speciaal kussen gehaald.
    Een lang driehoek voor in haar rug en een kleine voor tegen haar buikje. Met daartussen een stukje stof waar ze op ligt zodat ze de kussentjes niet weg kan duwen als ze wat ouder is. Het werkt perfect.
    Na elke verschonen en voeding draaien we het kussen om.
    Weet niet of ze dat ook in FR verkopen.

8. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Heb de symtonen van Robin op het internet ingetypt en er kwam steeds voor dat het wel eens koemelkallergie kan zijn. Symtonen komen echt overeen, maar we zullen het morgen wel zien en horen.

9. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Kreeg een mooie foto van mijn papa toegestuurd (27/10/2007, dus een weekje oud)

10. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Pol, ik geloof het wel, ga aan Fred vragen of ie er ééntje meeneemt, bedankt voor de tip! (vroeg me al af waar die dingen voor waren, hahahaha :))

11. Ik heb me echt schandelijk verslapen vandaag! Had Dewi na de voeding van 8.30 lekker naast me in bed gelegd en ben zo weer in slaap gevallen..tot 11.30! Ben zelfs door mijn wekker heen geslapen. Dewi lag ook nog lekker te pitten. Ik ga nu dus maar snel iets in huis doen! Het ziet er niet uit hier.

12. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    @ Marieke: wij draaiden met rowin na ieder slaapje zijn hoofd om. Wij hadden ook zo'n zijslaper. Zo noem je dat ding, ideaal. :thumup: Als je niet meer weet hoe hij moet liggen, moet je een knuffeltje neerleggen naar de kant waar hij naar moet kijken. Als hij dat geslapen heeft zet je de knuffel aan de andere kant. Je kunt als je een zijslaper hebt ook die meteen omdraaien zodat hij al goed ligt als de kleine gaat slapen.

"leuk" voor jou hoor dat je schoonouders zo praten, snappen die niet dat dat voor jou echt niet leuk is om te horen. :(
    Trek je er maar niet te veel van aan. Jij hebt een prachtig kind gekregen van je mannetje en die schoonouders moeten juist zielsgelukkig met je zijn. Jij hebt ze dat mooie kindje ook gegeven.
    En tja schoonouders kies je niet he, die krijg je er gratis bij, beeehhh :cry:
    (al tref ik het wel goed hoor).

Nou wij hebben een vreselijke nacht gehad. Rowin nog harstikke ziek vannacht met 40 graden koorts, dus daar lag ik bij.
    Weet niet meer wie het vroeg maar als Rowin niet lekker is wil hij alleen mammie. Papa is voor het stoeien en ravotten denkt ie denk ik. En mama voor de verzorging en de troostkusjes. Tja zou het ook weleens anders willen zien. Maar als pappie heengaat gaat hij nog harder huilen, dus tja.

Gilian besloot vanacht de beest te gaan uithangen. Lag na een fles van 150 cc om half 12 in bed. Om half 1 lag hij nog te brullen en kreeg hij nog 60 cc van papa. Ik uit de kamer van Rowin geslopen omdat ik papa zo hoorde mopperen. Gilian had een viezse broek, zijn bed vol gespuugd en een dwarse boer. Tja papa had daar allemaal even niet aan gedacht. Om 3 uur lag hij nog te brullen, fles gehad en is marco bij Rowin gaan slapen, hij accepteerde papa joepie, Ik in bed met Gilian, nog een boer, ben rechtop met licht aan en Gilian op mijn buik in slaap gevallen. Drie kwartier later wakker en Gilian in bed gelegd. Het was toen 4 uur.
    Nou om 7 uur had Gilian weer honger. Dus ik heb een top nacht gehad.
    Loop zelf ook tegen een griepje aan dus ik ben niet blij. Heb nu barstende koppijn maar alle mannen liggen nu te slapen.
    Zo dat was even mijn klaagzang. Ga vanavond vroeg naar bed, manlief doet de rest maar want die heeft vandaag een rustige dag op het werk.

Sterke allemaal vandaag ik ga nu ff plat, ff de ibuprofen laten inwerken en hopen dat hij gaat werken en ik wakker word met een lekker hoofd ipv die koppijn.

Enne hoe is het met Maris, iemand al wat gehoord?
    Enne Kari, daar al nieuws over?

Kus Diaan

13. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    @ Marieke: wij draaiden met rowin na ieder slaapje zijn hoofd om. Wij hadden ook zo'n zijslaper. Zo noem je dat ding, ideaal. :thumup: Als je niet meer weet hoe hij moet liggen, moet je een knuffeltje neerleggen naar de kant waar hij naar moet kijken. Als hij dat geslapen heeft zet je de knuffel aan de andere kant. Je kunt als je een zijslaper hebt ook die meteen omdraaien zodat hij al goed ligt als de kleine gaat slapen.

"leuk" voor jou hoor dat je schoonouders zo praten, snappen die niet dat dat voor jou echt niet leuk is om te horen. :(
    Trek je er maar niet te veel van aan. Jij hebt een prachtig kind gekregen van je mannetje en die schoonouders moeten juist zielsgelukkig met je zijn. Jij hebt ze dat mooie kindje ook gegeven.
    En tja schoonouders kies je niet he, die krijg je er gratis bij, beeehhh :cry:
    (al tref ik het wel goed hoor).

Nou wij hebben een vreselijke nacht gehad. Rowin nog harstikke ziek vannacht met 40 graden koorts, dus daar lag ik bij.
    Weet niet meer wie het vroeg maar als Rowin niet lekker is wil hij alleen mammie. Papa is voor het stoeien en ravotten denkt ie denk ik. En mama voor de verzorging en de troostkusjes. Tja zou het ook weleens anders willen zien. Maar als pappie heengaat gaat hij nog harder huilen, dus tja.

Gilian besloot vanacht de beest te gaan uithangen. Lag na een fles van 150 cc om half 12 in bed. Om half 1 lag hij nog te brullen en kreeg hij nog 60 cc van papa. Ik uit de kamer van Rowin geslopen omdat ik papa zo hoorde mopperen. Gilian had een viezse broek, zijn bed vol gespuugd en een dwarse boer. Tja papa had daar allemaal even niet aan gedacht. Om 3 uur lag hij nog te brullen, fles gehad en is marco bij Rowin gaan slapen, hij accepteerde papa joepie, Ik in bed met Gilian, nog een boer, ben rechtop met licht aan en Gilian op mijn buik in slaap gevallen. Drie kwartier later wakker en Gilian in bed gelegd. Het was toen 4 uur.
    Nou om 7 uur had Gilian weer honger. Dus ik heb een top nacht gehad.
    Loop zelf ook tegen een griepje aan dus ik ben niet blij. Heb nu barstende koppijn maar alle mannen liggen nu te slapen.
    Zo dat was even mijn klaagzang. Ga vanavond vroeg naar bed, manlief doet de rest maar want die heeft vandaag een rustige dag op het werk.

Sterke allemaal vandaag ik ga nu ff plat, ff de ibuprofen laten inwerken en hopen dat hij gaat werken en ik wakker word met een lekker hoofd ipv die koppijn.

Enne hoe is het met Maris, iemand al wat gehoord?
    Enne Kari, daar al nieuws over?

Kus Diaan

14. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    oeps twee keer gedrukt....

krijg ik telefoon van een felicitas miep. Of ik een baby heb gekregen.
    Ze wil nu graag langskomen voor een pakket. Nou heb ik ja gezegd, dom ding dat ik ben, is ze er over een half uur. Van zo'n miep krijg je nog meer koppijn.
    Ik zei ja omdat ik kik op gratis baby pakketten, maar nu moet ik het bezuren........

Jullie horen nog wel of mijn hoofdpijn erger is geworden, ga nu ff snel opruimen want het is hier een bende.

Tot later

15. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Haha, Misoh, was jij ook zo gevoelig voor geurtjes tijdens je bevalling? Ik heb me eigenlijk redelijk rustig gehouden, alleen veel gekreund geloof ik. Toen mijn vriend een sigaretje was gaan roken en daarna mij weer kwam ondersteunen, heb ik direct gevraagd of hij zijn handen wel even wilde gaan wassen.... Man.... wat stonken die naar rook. Hij is dat heel braaf gaan doen, maar later bleek dat ie voor die tijd zijn handen ook al goed had gewassen! :)

Marieke, wij hebben ook zo'n slaapding waarbij Iza stabiel op haar zij kan liggen. Ideaal. We draaien haar om bij iedere voeding. Tenminste als hier een beetje regelmaat in zit, het gaat er natuurlijk om dat ze ongeveer evenveel op beide zijden ligt.
    Voorlopig laten we haar hier ook maar in liggen, want op haar rug laat ze haar hoofd niet naar één kant liggen en ligt ze al snel recht op haar achterhoofd en dan kan ze haar spuug niet kwijt. Vind ik maar eng... dus voorlopig lekker zo!
    Mooie foto trouwens!

Missyess, wat heerlijk toch zo uitslapen?! Hoe doe je dat als je Dewi in bed neemt? Gewoon onder een eigen dekentje of onder jouw dekbed?

16. ik sla de dekens een heel eind terug, zodat ze niet over haar heen kunnen komen. Ik weet dat het eigenlijk gevaarlijk is..maar ik vind het zo gezellig als ze naast me ligt. Of ik leg haar op het aankleedkussen naast me.

17. appeltje

appeltje Niet meer actief

Lastig, als hij hem wel goed leegdrinkt, dan zie ik geen probleem... ik zou het gewoon een keer proberen. Dan laat je hem 3 minuten aan je 'lege' borst drinken en dan 7 aan de volle borst. Misschien een goede vraag voor het consultatuebureau, of stel je vraag op het borstvoedingsforum van www.borstvoeding.com of hier op het forum aan de lactatiekundige.
    Ik had trouwens een tip van de kraamhulp om te zien of je kindje goed de achtermelk drinkt.... de achtermelk is vetter en je kan in de ontlasting van je kind dan kleine brokjes zien.... dat zijn vetbrokjes. Als een kind alleen maar voormelk krijgt, dan is de ontlasting wateriger, schuimiger en bevat weinig structuur.
    Dusse.... even met je neus in de luier! :p

Ik kreeg trouwens een waanzinnig goede tip (van cb) tegen krampjes bij kinderen die borstvoeding krijgen door te snel drinken. Leg je kindje aan en laat hem 1 minuut drinken, laat hem dan 1 of 2 minuten op een speen of je vinger sabbelen, leg hem weer aan en laat hem wederom een minuut drinken, daarna laat je hem weer even op je pink of speen sabbelen. Daarna laat je hem de borst verder leegdrinken, boeren en bied je daarna je andere borst nog aan.
    Kevin dronk zo gulzig en ik had het idee dat hij heel veel lucht naar binnen kreeg. Vanochtend heb ik dit uitgeprobeerd en Kevin was veel rustiger aan het drinken.... hij hoefde zelfs niet eens te boeren. En normaal krijgt hij een uurtje na zijn voeding last van krampjes, maat hij ligt al 3 uur als een roosje te slapen.

Ben benieuwd hoe het met Maris is..... hopelijk duurt het voor haar niet lang meer.

Groetjes,
    Appeltje

18. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Misoh; hahaha, bijten! Dat vond ze vast niet grappig!

@Kiss; leuk he douchen. Hebben wij eigenlijk alleen de eerste twee weken gedaan. Wordt hoog tijd om dat weer eens te doen. Of lekker samen in het grote bad. Ja! Dat ga ik vanavond doen!

@Marieke; zijn die pukkeltjes niet gewoon van de borstvoeding?! Ik was Fiene ook bijna niet met zeep. Meestal alleen met water op aanraden van de kraamhulp. Alleen haar billetjes doe ik wel eens met zeep.
    Wat een lieve foto weer!

@Floortje; ik hoop dat je morgen meer duidelijkheid hebt!

@Missyess; je hebt verlof hoor, dus verslapen kan niet! ;) Gewoon lekker genieten!

@Diaan; ach wat rot joh! Het lijtk wel alsof alles altijd tegelijk komt he. En dan ook nog de felicitas-pitbull. Bah. Hou je sterk he!

@Siesje; Ik werd ook overal misselijk van. En in het bijzonder van rook, koffie en de GFT-bak. Bah!

@Appeltje; ik ga die tip zeker uitproberen! Dank je!

Ik heb net mijn huisarts gesproken en ik blijk toch nog steeds een erg laag HB te hebben. Ik krijg nu staalpillen om het op orde te krijgen. Hopelijk ben ik dan snel van de duizeligheid af.
    Pfff, best vermoeiend, zo'n regeldag. Fiene komt elke twee uur voor haar voeding en is tussendoor ook erg onrustig. Van rusten of slapen kom ik niet toe. Nou ja, hopelijk duurt het geen dagen lang (toch?!).

19. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Maartje: had net een foto van een vriendin gekregen, haar zoontje had baby-acne gehad en zag er net zo uit, maar wat zit die van mij eronder! het ziet er echt heel lelijk uit, en komen natuurlijk ook van die gele korstjes op, net als wij een puist hebben eigenlijk, ziet er ook zo uit, maar dan heeeel veel! Is dat dan van de borstvoeding? En wat kan ik daaraan doen?

20. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Nog niks van Maris gehoord... zou ze dan aan het bevallen zijn...?! Laten we het hopen...

Deel Deze Pagina