Herkenbaar meid.... zo'n dag had ik gisteren. Krampjes, niet slapen, elke 2 uur willen drinken, huilen.... Gelukkig is Kevin vandaag zijn rustige en vrolijke zelf weer, dus bij mij duurde het maar 1 dag. Maar ik heb nu wel last van behoorlijke stuwing... auw, auw, auw...
Kan je niets aan doe Marieke, het komt door jouw hormonen in de moedermelk. Als het goed is gaat het vanzelf weg...
Die felicitas pitbull, zoals maartje het zo mooi noemde, is hier 35 minuten geweest. Toen ging Gilian huilen, Thansk gilian, en zei ik tegen haar dat ze weg moest omdat ik in alle rust wil voeden. hihi. Ik heb op alle aanbiedingen nee gezegd, net als.....xeans dacht ik, Alleen het aanbod van 40% korting bij centerparcs heb ik aangenomen. Tenminste ze bellen me in week 48 voor eventueel een reservering. Had het er net over met Marco van het weekend. wij gaan altijd heel burgelijk in het voorjaar een weekendje daarheen. En 40 % krijg ik niet via de korting van marco zijn werk en ook niet via jonge gezinnen korting, dus alleen daar ben ik voor gevallen. Hoofdpijn is nog steeds hetzelfde, tja of die miep het nou verergerd heeft weet ik neit. had wel pijnstilling ingenomen om 12 uur maar het is nog hetzelfde. Dus door haar heeft die pijnstilling niet geholpen denk ik... Zo was ff ego berichtje, spreek jullie later weer. Nog steeds geen baby nieuws? kus diaan
hey meiden hier ben ik ff met dyon op schoot heerlijk knuffelen volgens mij heeft hij last van krampjes. bloedprikken ging goed gelukkig morgen hoor ik de uitslag moet om 9.50 bij de dokter zijn. maartje,het geeft niet dat je het niet meer weet,maar ik wilde bv geven maar ik had nix liefs nica
@marieke.. ja gelukkig gaat het volgens mij alweer! hebben vanmiddag heerlijk gewandeld..en dat vinden we alletwee erg lekker! Wat een mooie foto zeg! @maartje.. hoop dat fiene snel wat rustiger is meid! @diaan.. ik heb ook op alles nee gezegt.. tenminste op bijna alles.. heb 3 nr's op ouders blad genomen! Zometeen lekker lasagnette eten! jammie is lekker dan lasagne vind ik! hmmm Jesse ligt eindelijk te slapen.. maar over een half uurtje komen er wat collega's van Rob kijken naar hem..zal ik hem laten liggen als hij is diepe slaap is? Ze blijven maar een half uurtje.. en om half 7 moet hij weer eten! wat zouden jullie doen!
Lieve meiden, Ik ben eindelijk weer thuis! Jullie hadden al gehoord dat ik bevallen (keizersnede) ben van een lief klein meisje, Veerle. Ik ben zo supergelukkig ik kan het met geen pen beschrijven. Het is allemaal erg heftig geweest, ik heb 40 uur weeen gehad en ik was helemaal kapot. Toen ze ook nog eens met haar gezichtje naar boven was gaan liggen besloten ze om een keizersnede te gaan doen. Ik ben nu herstellende en net thuis uit het ziekenhuis. Ik ben nog erg moe en mag helemaal niets doen alleen maar een beetje liggen en af en toe een rondje door het huis lopen. Gelukkig hebben we een super kraamverzorgster die alles voor ons doet. Ik zal heel snel, misschien vanavond of anders morgen een fotootje plaatsen van mijn kleine meid. Ik ben zo trots op haar. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en jullie kleintjes en als er nog meiden zijn die niet bevallen zijn, heeeel veel sterkte. Sorry voor het egoberichtje, ik ga binnenkort alles eens bijlezen maar ga nu weer even slapen. Tot snel. Liefs Irene
@Marieke; ik zie dat je inmiddels al weet dat er niks aan te doen is. Helaas pindakaas. WEl vervelend dat Eline er zo'n last van heeft. Fiene heeft een paar pukkeltjes, maar niet extreem. @Nijnie; ik duim met je mee voor Maris! @Appeltje; ik merk nu al dat mijn borsten voller zijn. Ik was ook bezig om een melkvoorraadje te kolfen na het voeden, maar dat heb ik vandaag maar even niet gedaan! @Diaan; wel even goed opletten als je boekt met die korting, want ik heb daar ooit hier iets over gelezen dat het uiteindelijk helemaal niet zoveel scheelde. Ik weet alleen niet meer hoe het precies zat. Ik heb ook goede herinneringen aan Centre Parcs. Wij gingen vroeger ook altijd en gaan vast als Fiene en haar neefje Tije wat ouder zijn weer met opa. @NiCa; fijn dat het bloedprikken goed is gegaan. Waarvoor werd je ook alweer geprikt?! @Xenas; lekker laten liggen. Ik maak Fiene voor niemand wakker. Als ze haar willen zien kunnen ze even boven gaan kijken. @Irene; heftig verhaal zeg. Rust lekker uit en geniet van je kleine schat! Zo, nu lekker eten!
Haha Diaan, dus ze heeft jou ook niks kunnen slijten... behalve eventueel die korting bij centerparcs. Maar moet ik nog overleggen met lief. Ze was hier trouwens ook vrij snel weg, haha. Xenas, heb je Jesse laten liggen of heb je hem eruit gehaald? Irene, neem je rust om te herstellen en geniet van Veerle! Heftige bevalling!
Ik vind Maris wel verdacht afwezig vandaag... meestal is er wel een berichtje van haar in de loop van de dag... Zouden ze dan toch op de 13e hun kindje live gaan zien...?! 8)
Moest idd lang wachten op de ruggenprik. Helaas heb ik nu ook nog eens borstontsteking in beide borsten. Ontdekte vanochtend 2 rode vlekken en heb toen gelijk de huisarts gebeld. Ik ben er op tijd bij en heb een antibiotica gekregen. Jasmijn is onrustig sinds het weekend vanwege die ontstekeking waardoor we beide gefrustreerd raakten. Het aanleggen ging steeds slechter en slechter. Ik heb vandaag gekolfd en ze heeft heerlijk gulzig gedronken. Denk dat ik gewoon ga proberen deze week fulltime te kolven en dan proberen haar weer aan te leggen. Zo kunnen we allebeide tot rust komen. @ Irene: dat is een heftige bevalling. Gefeliciteerd met je meid. @ Xenas: lekker laten slapen hoor.
Sterkte met de borstontsteking Choco. Ik heb het idee dat ik er steeds tegenaan zit. Ben al sinds 22/10 gestopt met BV, melkproductie was al erg teruggelopen en in overleg met lactatiekundige alleen afgekolft nog als het wat rood leek. Was eigenlijk bijna niet meer. En nu heb ik toch aan de ene kant weer een rode plek . Maar goed, die kolf had ik gehuurd en is allang weer terug bij de thuiszorg. Had vandaag afspraak bij de huisarts, wilde het vragen, maar hij werd weggeroepen voor een spoedgeval en toen ben ik maar naar huis gegaan. Woensdag nieuwe afspraak... Ondertussen koel ik het maar, dat hielp eerder ook toen ik een lichtrode plek had. Voel me verder niet koortsig ofzo, dus ik denk niet dat het (al) echt ontstoken is. Mn meissie ligt te huilen en te huilen hiernaast... ik vind het zo lastig... Vanmiddag heb ik haar bij me op de bank genomen. Hebben we saampjes dr Phil gekeken . Maar ze moet nu eigenlijk gewoon slapen en ze heeft wel pauzetjes tussen het huilen door. Maar als ze dan weer zo moet huilen ga ik bijna meedoen...
@Nijnie: knap hoor dat je de aanbiedingen hebt kunnen weerstaan. Ik vind ze vreselijk opdringerig die lui. Ik hoop dat Maris aan het bevallen is. Ik hou mijn mobiel in de gaten. @Xenas: die krampjes waren vast om je te zeggen dat je geen dag meer weg mag. Wel zielig als ze zoveel last hebben. @Jotim: heb je nog kunnen genieten van je vrije uurtjes? Geen dank hoor, was gewoon even bezorgt. @Maartje: die regeldagen zijn idd slopend. Ik hoop dat Fiene morgen weer haar gewone ritme oppakt. En die lach van Marijn is gewoon een toevals treffer hoor. Ik hoop dat je hb snel weer goed is. @Silvie: Marijn is een zelfde drinker als Wietze. Leuke naam trouwens, stond ook op ons lijstje. Schoonouders: praat me er niet van. @Kissflower: Marijn vind douchen ook geweldig. @Marieke: jammer van je schoonouders zeg. Laat ze gewoon blij zijn met hun kleindochter ipv zo stom te doen. Volgens mij is Eline gewoon goed aangekomen hoor. Hier in nederland gaan ze uit van 100 gram per week ongeveer. @Floortje: ik hoop dat het geen koemelk allergie is. @Missyess: heerlijk toch zolang slapen? @Diaan: nee nog niks van Maris en Kari gehoord helaas. Ik hoop dat je hoofdpijn inmiddels wat minder is en je vannacht wat beter kan slapen. @Appeltje: ik blijf maar voeden zoals ik deed. Marijn drinkt prima en groeit goed. Ik zal het donderdag eens vragen op het cb. @Irene: zo dat was een heftig bevalling. Rust maar lekker uit en geniet van je kraamtijd. @Choco: succes met je borstontsteking. Ik hoop dat de medicijnen snel aan slaan. Hier heeft Marijn een slaap dagje lijkt het wel. Er zat vanmiddag 6 uur tussen zijn voedingen. Verder masr 3 uur en hij drinkt, en bijna daarna is hij al weer moe en gaat hij heerlijk slapen. Nu maar hopen dat hij vannacht ook zo goed blijft slapen.
maartje ik moest bloedprikken omdat ik zo.n hoge bloeddruk heb dus vollende bloedonderzoek en nog van alles en nog en de uit slag hoor ik denk ik morgen ben heel benieuwd. ik duik de bank weer op zo ben erg moe op sbs6 is een film van arnold swartznegger of hoe je het ook schrijft liefs nica
@Irene: hee, leuk je weer te zien hier! Wel heftig wat je hebt meegemaakt. Gelukkig is het allemaal voorbij en kun je nu gaan genieten van je meisje. Ik wacht op de foto's! @Nynke: 6 uur, dat is lang! Dewi komt echt stipt om de 3 uur. Heel soms wel eens om de 4 uur. Zelfs 's nachts is het om de 3 uur. Van mij mag ze dat best wat verlengen ; ) Zou fijn zijn voor Maris als ze aan het bevallen is! Was de hoogste tijd.. @Nijnie: Als je het idee hebt dat je een borstontsteking krijgt kun je het beste preventief paracetamol slikken. 3X per dag, 2 stuks. Dat werkt nl ontstekingsremmend.
ha meiden! Jesse was uiteindelijk wakker! dus de visite heeft hem goed kunnen bekijken.. rob was flesje aan het geven! dus hij is niet van arm naar arm gegaan! Daar kunnen ze ook zo onrustig van worden! Hij ligt nu lekker te slapen.. en rob doet de voeding van 12 uur.. ik die van de nacht! Hebben jullie ook al zoveel leuke kleertjes gehad.. volgens mij hebben we nu het complete hema assortiment hahaha!
ohja.... hoe weet je of je borstonsteking hebt dan? enne.. irene.. gefeliciteerd met je meisje Veerle.. lieve naam!
Missyess, komt vanzelf hoor, dat ze wat verder doorslaapt...Als ze een regeldagje heeft en overdags een paar keer om de twee uur komt, zul je zien dat ze waarschijnlijk ' s nachts ook langer doortrekt. Eline had vanavond HONGER! En tja, toen lag ze natuurlijk tien minuten na de voeding in bed alles weer uit te spugen, arme schat, kleertjes verschoond, bed verschoond en nog even twee slokjes gegeven zodat ze niet met lege maag naar bed ging en ze lag binnen drie minuten zwaar te pitten...Heb haar 's nachts wel weer op haar rug liggen hoor (hoofdje was na één slaapje trouwens alweer bijgetrokken, ongeloofelijk zo snel ) vind het een beetje eng zo met die twee opgerolde handdoeken in haar bed, misschien is het stom, maar overdags laat ik haar dan op haar zij en 's nachts op de rug, hoop dat dat ok is maar denk het haast wel. Welterusten iedereen en heb zo het gevoel dat maris bevallen is of bezig is...We zullen het morgen vast zien....
@Xenas: Ja Dewi is ook zo verwend met kleertjes. We hebben echt heel veel gehad. Zal er binnenkort eens een foto van maken. Wij geven Dewi trouwens iedereen in de armen. Meestal slaapt ze nl, dus merkt ze er niks van. Maar we plannen de visite wel zo dat niet heel de woonkamer vol zit, anders zou ik dat ook niet doen. Bovendien vindt iedereen het leuk om een baby vast te houden, daar komen ze vaak voor, hihi. @Marieke: Ze heeft nog geen regeldag gehad idd. Iig niet toen ze 10 dagen oud was.. Gelukkig dat haar hoofdje weer wat is bij getrokken. Dewi draait haar hoofd ook altijd naar rechts, hoe vaak ik hem ook de andere kant opleg.