Hee meiden hoe gaat het hier? Nog steeds niet iedereen bevallen geloof ik he? Voor de meiden die nog moeten: nogmaals heel veel succes het word nu echt wel eens tijd! En voor de reeds bevallen meiden: prachtige beebs hebben jullie! Liefs Roelie
Nynke, zeker opdringerig die lui van felicitas. Je gaat je haast schuldig voelen als je weer nee op iets zegt ... Missy, volgens lief werkt paracetamol niet ontstekingsremmend, maar kan het natuurlijk altijd proberen... Het kan ook geen kwaad. Xenas, lekker dat Jesse bij papa de fles dronk en niet van arm naar arm kon . Borstontsteking: rode warme harde plek op je borst, doet zeer en als t ontstoken is heb je ook koorts, kan je je grieperig voelen. Marieke, ik denk dat dat prima is hoor, overdag op de zij en 's nachts op de rug. Zeker als je haar koppie zo snel bij ziet trekken. Mirte heeft voorkeur voor haar rechterwang om op te liggen volgens mij. Al zie ik haar soms ook op links liggen. Maar ze draait vij veel, ik kan haar hoofd dus wel anders leggen, maar dat laat ze echt niet zo lang liggen .
Ik was er snel bij want het deed geen pijn maar het irriteerde me wat en het trok een beetje in de borst. En idd de rode vlekken, die doen het. Heb gelukkig geen koorts. De medicijnen slaan aan! De vlekken zijn bijna weg en ik ben pas gistermiddag begonnen! @ missyess: je kunt echter beter naar de huisarts gaan voor antibiotica.
@Missyess: die 6 uur is ook wel een uitzondering hoor. Verder komt Marijn om de 3a4 uur. @Xenas: hier ook de halve hema in de kast hangen. @Marieke: fijn dat het hoofdje zich zo snel hersteld. Ik zou haar s'nachts idd ook gewoon op haar rug leggen je weet maar nooit. Hier geen bijzonderheden. Marijn weer lekker geslapen vannacht en ik ben weer wat meer uitgerust gelukkig. Ik ben wel heel benieuwd naar Kari en Maris.
Ik ben zo benieuwd naar Maris..... al nieuws? Wie is haar buddy eigenlijk? Ja Roelie, jullie maand is nu ook gestart... nog even en dan heb jij ook je kindje in je armen. Hier verder weinig nieuws.... beetje weinig slaap gehad. Meneer kwam om 0.00, 3.00, 5.00 en 8.45 uur. Nu ligt ie nog te slapen, maar ik ga alvast zijn badderspulletjes klaarzetten... Fijne dag allemaal!
Choco, fijn dat het werkt. Nog niks van Maris gehoord, ik geloof dat er 3 mensen (incl ik) hun nummer hebben gegeven... Mn meissie is hardstikke moe en ze ligt te huilen in haar wieg... En ik twijfel of dit nu dan misschien toch dat sprongetje met 5 weken is of dat het wat anders is. Moeilijk hoor, ik weet het niet zo goed wat ik hier nou mee moet. En om haar nou de hele dag op de arm te gaan nemen gaat me ook wat ver... Zelf een potje meejanken daar voel ik wel wat voor...
Hé meiden! Meld me ook weer een keertje! Wil steeds lekker de laptop pakken om weer mee te beppen, maar om één of andere reden komt het er steeds niet van! Gisteren naar de gyn geweest of er nou nog restjes placenta waren achtergebleven waardoor ik die ontsteking heb gekregen maar waarschijnlijk zat er niks meer... Alleen nog stolsels van de ontsteking... Toch moet ik donderdag weer terugkomen voor controle, voor de zekerheid! Ondertussen moet ik goed in de gaten houden hoeveel ik nog vloei... Nijnie, wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat je graag een potje mee wil janken! Ik vind het ook verschrikkelijk als Damiën doorhuilt... Wat is er dan toch, vraag je je af... Heel naar! Appeltje, jij bent er vaak uitgeweest zeg vannacht! Pfff! Ben heel benieuwd hoe het met Maris en Kari is... Normaal gesproken zie ik elke dag wel een berichtje van Maris staan en nu niet dus...... Hoop het voor ze hoor, 't wordt ook wel tijd! Nynke, hoe is het met je mams? Zoo, ga me lekker ff douchen... Damiën moet tegen twaalven zijn flesje weer hebben en daarna gaan we lekker wandelen richting winkelcentrum! Fijne dag allemaal meiden! Dikke knuf Chris
Hey lieve meiden! @ Marieke, mooie foto! @ missyess, ik laat Xavièr ook elke ochtend bij me liggen.. Soms val ik ook wel in slaap en dan vervloek ik mijzelf, maar hij ligt meestal op zijn aankleedkussen met eigen dekentje of hij ligt op mijn buik te slapen.. vind ik erg gezellig.. En wij geven Xavièr ook bij iedereen in de handen die het wil.. Xavièr word er niet onrustig door en we hebben inderdaad ook nooit de kamer vol! Maar sommigen willen helemaal xavièr niet vast houden. vinden ze eng, hihi.. @ appeltje, weer zo een goede tip! van die ontlasting dat daar stukjes in moeten zitten..! En van die krampjes! Ga het strax meteen maar eens uitproberen! @ Irene, leuk dat je hier ff bent! En wat heb jij het zwaar gehad zeg! Ga nu maar lekker genieten van je meissie! Ben benieuwd naar een foto! @ Choco, ohh meid borstontsteking, sterkte dr mee! @ Xenas, wij hebben niet echt veel kleding gekregen, maar dat wouden we ook echt niet! We hadden in de zwangerschap zelf al ontzettend veel gekocht! We hebben wel veel H&M bonnen en bonnen van de hema en van kruidvat.. dus we kunnen lekker shoppen.. Alex en ik willen vanmiddag ff de stad in. Is markt altijd op dinsdag in Enschede in de stad en heb eigenlijk wel zin in kibbeling dus we gaan maar eens ff denk ik.. @ Chrisje, gelukkig zitten er geen restjes placenta meer! Trouwens nog ff over de bevalling.. Ik heb angst voor overgeven, omdat ik dan altijd denk dat ik stik. Maar tijdens de bevalling moest ik steeds overgeven van de pijn en ontzettend veel kokhalsen, hadden jullie dat ook? Had gewoon totaal geen controle meer over mijn eigen lichaam tijdens de bevalling dat ik gewoon moest overgeven van de pijn.. Xavièr had gisteren om 19:30 uur een voeding gehad.. En om 01:30 werd ik wakker, moest plassen en d8 ohh Xavièr heeft nog geen eens een late voeding gehad! Dus heb hem maar wakker gemaakt toen.. Goh snap soms echt helemaal niets van hem.. Hij kan soms echt heeeeel erg lang doorslapen en soms komt ie ineens weer om de 3 uur.. Weer leuke foto's gemaakt vanmorgen na het badderen.. staan ook weer nieuwe foto's op de site.. Liefs Kiss
Ik ben ook zooo benieuwd naar Kari en Maris.. meiden waar zijn jullie? Of hebben jullie goed nieuws te vertellen?
Hoi lieve meiden, Helaas, helaas helaas, ik loop nog gewoon rond.... Gisteren had ik een onwijze baaldag, omdat ik bij het inwendig onderzoek niet eens voldoende opening bleek te hebben om gestript te kunnen worden. Terwijl ik dus wel ale en hele tijd "menstruatiepijn" in mijn rug had bij de harde buiken. Ik had dus echt het idee dat er wel wat gebeurd was sinds de vorige keer, maar nee hoor... Ik voelde me op zich wel een beetje "verplicht" om hier te komen vertellen hoe of wat, maar ik kon me er echt niet toe zetten en heb de dag besteed met een boek op de bank, in bad en met het bakken van een cake. Toen voelde ik me wel weer een beetje "mens". Vannacht is er ook niks begonnen, dus de dertiende zal het ook wel niet worden.... Vanmorgen om negen uur waren we weer present in het ziekenhuis, hartfilmpje en echo nog steeds OK, morgen moeten we ons om zeven uur 's ochtends melden en als ik dan genoeg ontsluiting heb (wat ik nu ernstig ga betwijfelen, maar goed...) ga ik dan meteen aan het infuus en anders krijg ik eerst nog een "veter" met hormonen om de baarmoedermond rijp te maken. Het wordt dus ofwel de 14e, ofwel de 15e... Tenzij er nog een wonder gebeurt vanmiddag. Ik ben vandaag in een beter humeur dan gisteren, ik heb me er bij neergelegd dat er niks meer vanzelf gaat gebeuren. Groetjes en fijn dat jullie allemaal zo meeleven! maris ps ben ook heel benieuwd hoe het met Kari is, die heeft inmiddels WEL haar baby'tje als het goed is!
phfff maris wat laten ze jou lang overtijd lopen bij mij heeft die veter wel alles gerijpt toch hoop ik voor je dat je zometeen zelf begint sterkte maris en man groetjes cathy
@Maris: allereerste en dikke knuffel voor jou en je man. Ik hoop echt dat je morgen genoeg ontsluiting hebt of dat het vandaag nog gaat beginnen. Het is wat dat ze je zolang laten lopen zeg! @Chrisje: met mams gaat het erg goed. Als ze zo vooruit blijft gaan mag ze mss eind van de week al naar huis. Veel plezier met winkelen. En doe mijn paps de groeten( die is ook in het winkelcentrum nl)
jeetje maris wat een ellende zeg heel veel sterkte! ik ga nu ff plat MOET van de dokvanmorgen naar de dokter geweest bloeddruk nog erg hoog maar wel wat gezakt moet dus nog steeds rustig aan doen baal er wel van ben ook steeds zo moe en het bloed was goed ze dachten eerst dat er eventueel een ontsteking in zat maar kon ook zijn dat ik iets onder de leden heb/had maar goed komt wel weer goed hopelijk sorry van mij ego berichtje knufff nica
zal wel moeten nynke maar dyon liet me niet slapen dus heb nog niet geslapen hij heeft net voeding gehad (de voeding van half9 had hij pas tegen half11 gehad) en nu moet ik danny al weer van school halen tis nog een best stuk lopen dus ga nu eerst hem halen knufff nica
Jeetje Maris wat laten ze jou inderdaad lang lopen. Ik wist niet dat dat mocht. Ik hoop dat je gauw je kindje in je armen hebt! Marieke: Deyna zit ook onder de pukkeltjes. Volgens het cb is dat normaal. Bijna alle baby's krijgen het. Arm kind, ziet er inderdaad niet zo fraai uit. Vandaag weer gewogen. Ze is weer goed aangekomen 205 gram! Nu weegt ze 4305. Ik las ergens dat iemand ook de hele collectie van de hema heeft gekregen, nou wij ook, hihi. Vandaag eindelijk geen bezoek. we hebben nu bijna iedere dag bezoek gehad en vind het nu wel even mooi geweest.
Hee dames! Maris: ik vond 12 dagen heeeeel errug lang duren en als ik jou dan zie krijg ik medelijden met je (hoop niet dat je het erg vind) wat zullen bij jou de dagen lang duren! Ik ben blij dat je nu iig vandaag of morgen je beebje mag gaan bewonderen en wens je daar dan ook alvast heel veel geluk mee! Het harde werken vooraf is de moeite waard! @floortje (en marieke geloof ik): onze dochter had na haar geboorte toen ze 6 weken oud was ook overal rode vlekken zitten ,dat was zooo zielig ,maar wel onschuldig! Het bleek een reactie te zijn op mijn hormonen waar zij last van kreeg. Je kunt het vergelijken met baby's die na de geboorte opgezetten borstjes/tepels hebben en waar zelfs af en toe melk uit kan komen. Dat is ook een reactie van moeders hormonen. Je moet het natuurlijk wel laten nakijken ,maar ik denk dat de vlekken onschuldig zijn en vanzelf weer wegtrekken (was bij ons toen ook zo) Verder wil ik alle vaders en moeders feliciteren!Ik ben er een paar misgelopen geloof ik dus ik doe het even algemeen. Ik moet zo weer gaan voeden dus ik ga er weer vandoor. Ik wilde me iig weer even laten zien (ik ben er niet meer dagelijks ,maar toch nog regelmatig) Groetjes!
Jeetje Maris, ze laten je echt lang lopen hoor! Hier onze eerste slechte nacht gehad. Meneer kwam om 03.00 uur en wilde daarna echt niet meer slapen. Huilenhuilenhuilen Alleen bij mama buik tegen buik liggen helpt, dan is hij stil. Hij drinkt verder wel goed en heeft geen koorts. Nu heb ik hem net slapend in zijn wagenbak gelegd en hij huilt alweer Weet echt even niet wat ik er mee aan moet. Ben bang dat hij pijn heeft ofzo Weet iemand dit?
Maris: K*t zeg, nog niet, naja, kan nou écht niet lang meer duren iig... Eline vannacht doorgeslapen van 22.00 - 6.30, heerlijk weer! Overdags is ze "niet te genieten" hihi, naja, ze is vrij lang wakker en eet vrij veel, maar ik kan ergere dingen bedenken... Bolletje, het zijn geen vlekjes hoor, maar echt dikke geel/witte puberpuisten, die ook open gaan en dan gele korstjes krijgen enzo, het is écht een vies gezicht...Gelukkig gaan ze wel snel weer weg, dan drogen ze uit lijkt wel maar dan zitten er ergens anders weer nieuwe..KA zei dat het niet kwaad kon dus maak me geen zorgen en er zijn ergere dingen maar zo'n lief baby-meisje van drie weken met het hoofd van een jongetje van veertien onder de pukkels... Ik ga zo proberen de hond uit te laten met de kinderwagen. Nou luistert ie goed en heb ik hem aan de lijn, maar ben het niet gewend...