Zo he weer een hoop gekletst, Ik had vandaag ook weer wat lekkers, had zon flesje melk gekocht bij de AH en vond het al beetje zuur ruiken maar dacht in eerste instantie dat het wel aan mij zou liggen want vind momenteel alles vies ruiken, het smaakte wel redelijk normaal. Liet ik het toch maar aan een vriendin ruiken en de zei dat hetniet goed meer was..... (geen klonten ofzo hoor) Had al een paar slokken genomen...zou dat kwaad kunnen? Ben toch moe, en de hele dag licht misselijk vooral s ochtend. Vooral als ik die flessen moet vullen voor mvm hou ik mn eten niet binnen.. en ik zit nog wel in de zorg.....
Ik voel me weer een stuk beter, hoest nog wel veel, maar verder is het puur de zwangerschap wat ik allemaal voel, dus.... Lekker misselijk heel de dag! Ik heb geen bruin bloedverlies meer gehad, maar ik schrok me toch rot en alle scenario's schieten meteen door je hoofd. 2 vriendinnen van mij zijn ook zwanger, beide half september uitgerekent van hun 1e kindje. Eén vriendin had een beetje het idee dat ze misschien wel een tweeling zou krijgen, ze past geen een broek meer. Ik al uitgebreid tegen haar gezegd dat dat niets hoeft te zeggen. Vandaag is ze voor haar 1e echo geweest, kijk ik vanmiddag op de msn, zie ik een echo met 2 baby 's bij haar naam staan! Ik meteen bellen: "Wat flik je me nu, heb je het toch voor elkaar?!". Nee, was maar een grapje, is er echt maar 1, dit was een echo die ze op het net had gevonden van een tweeling om mij te foppen. Nou, dat is haar aardig goed gelukt, de muts! Ik val op het moment ook af, maar m'n broeken zitten absoluut niet lekker meer, heerlijk die positiebroeken van de H&M. Morgenochtend vroeg werken en dan 's avonds met m'n moeder naar Belle Perez, ik heb er al zo'n zin in, even lekker swingen. Ik hoop dat de misselijkheid wat over is dan.
Martine, ik denk niet dat het echt kwaad kan, je kunt er misschien alleen nog misselijker van worden. Die stank uit de flessen van MvM vind ik ook verschrikkelijk, maar ik kan alles nog binnen houden. De poepluiers van mijn zoontje vind ik verschrikkelijk en ik werk in de kinderopvang, dus krijg genoeg poepluiers onder m'n neus......
Ik mag mijn sport niet meer beoefenen in de zwangerschap, heb voor de zekerheid even met ze gemaild. Ik deed aan polefitness: www.polefitness.nl Hartstikke leuk, maar helaas nu even niet dus! @bullterrier: Rookvlees is niet rauw, maar gerookt, mag je dus wel eten. Ik dacht dat het altijd heel simpel was wat niet mocht, maar nu ik zelf zwanger ben twijfel ik ook aan alles! Laatst heb ik overal opgezocht of ik wel geitenkaas en roomkaas mocht eten! haha. Maar iig geen rauw rood vlees. Maar rauwe ham mag soms wel want dat heeft een speciale behandeling ondergaan.
Good Evening Oktober Mama's! Vanaf nu kom ik hier ook gezellig kletsen. Ik stel me ff voor: Choco: ik ben 28 jaar en ik woon samen met m'n vriend in het noorden des lands. Van beroep ben ik interieurverzorgster, dus dat betekent veel toiletpotten uitschrobben. Tja....en mijn uitgerekende datum is 31 oktober. Heb weinig kwaaltjes op dit moment, dat ik mag (nog) m'n handjes dichtknijpen. Dus...misschien tot een volgende keer. GO Oktober Mama's.
Een geluk bij een ongeluk: Ben vanmiddag bij de huisarts geweest, blijkt dat ik gewoon buikgriep heb! Gelukkig maar...hoort die maagpijn dus toch niet bij de zwangerschapsymptomen Maar goed...voel me wel beroerd hoor Denk dat ik morgen me ziek meld en lekker een dagje rustig aan doe.
Zo me hier ook maar even melden. als het niet weer veranderd is mijn uitgerekende datum 28 oktober. Heb op zich nog weinig last van symptomen wat pijnlijke borsten natuurlijk en beetje weeig gevoel in mijn buik en weinig eetlust.
Goedeavond dames, ben ik weer redelijk opgeknapt van me middagdip. Zo de kinderen hebben wel even moeten ondervinden. Kon even niks meer hebben had al een reactie gegeven voor ik het zelf in de gaten had. Dat vind ik nog het ergste van allemaal dat die het moeten verduren en ze snappen er niks van. Natuurlijk voelen ze wel iets aan maar weten niet wat er aan de hand is. Choco welkom hier de rest van de mama's ook die ik ben vergeten. Ik ga vroeg me bedje in dat weet ik wel. Volgende week zijn de kinderen uit logeren ooh smorgens in bed lekker as the world turns kijken dan.
welkom nieuwere ik ga hier ook mn bedje opzoeken heb wel erg last van mn banden en borsten heb al grote cup van mezelf dus als ik loop schuren mn armen er tegen aan kom ik aan de eind van de 9 maanden aanzetten met cup ggg erg groot ..... welterusten allemaal morgen koekjes bakken op school met mn zoontje(6) heeft me opgegeven bij de juf.....erg spontaan en durf dan maar eens nee te zeggen vind stiekum ook wel leuk hoor
Goeiemorgen, Welkom nieuwe zwangere :d Leuk om te lezen wat jullie allemaal doen (ookal moest ik heel wat pagina's terug). Om 11 uur komt MvM *spannend*. Fijne dag allemaal. Groetjes
hallo allemaal, Daar ben ik weer. Gisteren MvM langs geweest. Ik was super zenuwachtig voor de test, maar gelijk twee dikke vette strepen, pfffff gelukkig. Heerlijk, ik kan er al iets meer van genieten. Deze week nog lekker uitrusten en volgende week weer werken. Misschien dat ik dan wat meer klachten krijg, omdat ik dan veel in beweging enzo ben. Groetjes, Lotte
goeie morgen Ik kan helaas niet meedoen met moeders voor moeders, ze komen hier niet ,woon in een klein gehuchtje. Bij me vorige zwschappen heb ik het wel gedaan maar woonde toen nog op de veluwe . Heb nog weinig klachten tot nu toe, niet misselijk geen zere boobs alleen beetje weeig gevoel en het idee dat ik ongesteld moet worden. Hebben julllie ook soms het idee dat het van onderen loopt? en als je dan naar de wc toe gaat is er niks. gr Marianne
Goedemorgen Allemaal, Welkom en Gefeliciteerd aan de nieuwe zwangeren... Hier nog steeds heel erg moe, kan het werk haast niet vol houden, wel vervelend maar ja... liefs Shannen
goedemorgen mama's in spe! hoe gaat het bij jullie... zit ik gisteren nog te schrijven dat ik nog niet echt misselijk ben geweest.. was het vanmorgen zo ver... Ik was me toch een partij misselijk.. En eind van de dag sloeg ook echt de vermoeidheid toe! Hoort er allemaal bij he!
Hallo dames, Even een vraagje over MvM. Ik wil nog niet dat de buurvrouw weet dat ik zwanger ben en weet dus niet goed wat ik met die flessen aan moet. Hoe doen jullie dat? Bij mijn vorige zwangerschap kwamen ze 's morgens heeeeel vroeg op een dag dat ik niet moest werken. Dat is nu helaas anders.
goede morgen dames ! Jullie kletsen hier heel wat af zeg. Ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor Alle nieuwe mama`s gefeliciteerd Ik werk als kraamverzorgster. Heb nu even lekker 2 weken vrij genomen. Mijn over uren moesten toch eens op en ben zoo moe. Elke avond word ik zooo duizelig en misselijk. Ik vraag me af of ik dan geen lage bloeddruk heb of hebben meer meiden last van die duizeligheid ? Ik wil eigenlijk na 9 en niets meer eten maar kon het gister niet laten en maar een klein zakje chips gegeten ik was zo beroerd Zo ik heb weer genoeg geklaagd. Maar ik heb het graag voor onze uk over hoor ! xxxxxx
@ AnthoniaH, ik las op de site dat je ook anoniem mee kan doen. Weet niet precies hoe dat zit. Zal het zo eens vragen
Goedemorgen allemaal! Iedereen lekker geslapen? Ik als een baby... tjonge, wat was ik moe... Lag om kwart over 10 in bed en ben zo weggesnurkt, haha! Marianne, ik heb dat ook af en toe... vooral gisteravond had ik er last van. Ook steeds steekjes rechtsonderin... Als ik dan wat voelde "lopen", rende ik naar de wc om te kijken, haha... gelukkig niks aan 't handje! Xenas, ik liep gisteren net als jij heel stoer te zeggen dat ik absoluut GEEN kwaaltjes als misselijkheid had.. Nou, dat mocht ik vanochtend gelijk ff rechtzetten.. Gelukkig niet overgeven, maar zo'n weëig gevoel.... Fijne dag vandaag! Liefs Chris