Oja, Fiene heeft vanmorgen flink gespuugd met gele vlekjes erin. Moet ik hier iets mee?!?! Ik geef BV.
Ik moest Mirte de fles geven en had gezien dat ik een smsje had, toen ik wakker werd gekeken, omdat je toch hoopt dat het nu zover is. En dat was het dus, tja toen ben ik het ook maar gaan posten, haha. Ik schrijf een kaartje namens ons allemaal en dat geef ik straks even af op de kraamafdeling.
@Maris: gefeliciteerd met jullie dochter Oriande. Wat een mooie naam! Nu zijn we compleet als oktober mama's.
Maris gefeliciteerd met je dochter oriande Zal als ik tijd heb even de nieuwsbrief bijwerken. Alle mama's op het lijstje met alle banners. Allemaal bevallen goh hebben we zolang na toe geleeft met zijn alle. Super. Op na de 1ste verjaardagen.
@evaatje..wij hebben ook de avent fles.. de difrax ging ook mega snel.. maar goed.. ik stop ook nog 2 keer tijdens een voeding om een boertje te laten! @nijnie.. op het cb was het goed! Ik ga zometeen hieronder verhaal doen! en heeft Mirthe lekker op haar eigen kamertje geslapen? @astrid.. Jesse trilt ook wel eens met zijn beentjes meestal tijdens het omkleden.. hou het er maar op dat hij het koud heeft! naveltjesverhaal zet ik hier zometeen onder! @jotim.. drinkt Decco misschien niet genoeg uit je borst.. dat hij honger blijft houden.. mannetje groeit natuurlijk ook snel.. en heeft meer honger toch.. @kiss.. Jesse heeft ook vaak wel koude handjes.. tegen ons is gezegt dat koude handjes gezond zijn.. en je kan zijn temp even snel meten in zijn nekje! Als je twijfelt.. even tempen! @choco.. dappere beslissing meid! Hebben wij ook gedaan hoor! En het geeft zoveel meer rust.. en er zijn 1000den kindjes ook groot geworden met de fles hoor! @chrisje.. ik heb thuis een gedeelte van de fles gegeven aan Jesse.. dus iets eerder dan normaal.. Daarna flesje meegenomen naar cb en toen we klaar waren laatse gedeelte gegeven.. (was binnen het uur, en dan mag het nog gegeven worden flesvoeding) Dus heb het maar gespreid.. Kan je Damien.. mischien niet iets eerder wakker maken voor de voeding.. Dan knort hij niet zo!.. het cb had gezegt, als hij wakker wordt meteen eten geven.. ze worden natuurlijk niet voor niks wakker.. niet eerst even knuffelen met ze enzo! En dat werkt hier perfect. . ja de nachten nog niet.. maar dat komt vanzelf denk ik dan! enne.. hoeveel geven jullie hem nu? misschien mag je al iets meer geven.. @missyess.. zooo jij hebt jezelf echt goed verwend zeg! tof! ohhh helemaal alleen.. spannend zeg! Maar gaat je echt wel lukken hoor meid! @evaatje.. een week weg! wow.. dat is lang! Maar ook jou gaat het echt wel lukken! En anders komen de oktmama's wel even een handje helpen! @marieke.. geniet maar lekker hoor meid! en wat een geeuw! hahaha.. zo'n foto had ik laast ookgeplaats te grappig he! @sylvia.. ook al zo'n snelle reactie op alles.. zielig he! geef jij fles of bv? @irene.. fijn om wat van je te lezen! hoop dat je snel wat beter voelt.. zodat jullie lekker kunnen gaan wandelen.. bizar he.. de 1e week.. keek ik Jesse aan.. en dacht.. wow.. dat dit van mij is.. ongelofelijk! @appeltje.. zooo Kevin is idd mega gegroeid! TOP! @maartje.. goed dat het experiment geslaagd is! Enne.. veel plezier bij de intocht! @irene.. meid ik snap het heel erg goed! Liever je eigen familie om je heen is toch fijner! Zeg het gewoon tegen je mannetje en vraag gewoon aan hem of hij het tegen ze wil zeggen.. tuurlijk mogen ze wle langskomen maar gewoon iets rustiger! @nynke.. jammer dat je mams nog niet naar huis mag.. hoop snel op goe dnieuws voor jullie! @maris.. JEeeh.. een dochter! Wat een bijzondere naam gefeliciteerd meid! @avalon.. jij ook al overgestapt op fv? ik herken je verhaal zooo goed! hier was het namelijk hetzelfde.. zat 2 a 3 keer te kolven voor 1 voeding! Hier gaat het weer goed.. Gisteren 1e afspraak gehad op het cb. Uiteindelijk een gedeelte voeding thuis gegeven, en de rest na de afspraak ging prima! jesse is van 3385 (geboortegewicht) naar 4435 gegaan! Hij is bijna een kilo gegroeid in een maand! super! En hij is nu 55 cm.. smiddags heeft mijn mannetje ons weer laten schrikken! Mijn vader werkt bij Nutricia.. en hebben daar een personeels winkeltje.. dus de nutrilon zou ik daar met korting gana kopen..Jesse drinkt de hypoallergeen.. vanwege allergieen die ik heb.. is het beter als hij dat neemt.. om de kans te verkleinen! nou zo gezegt zo gedaan.. kom ik thuis.. Wil ik voeding maken.. zie ik dat ik 2 heb meegenomen dus van 6 tot 18 maanden.. stom he! Ik had nog een pak standaard staan.. dus ik dahct 1 voeding kan geen kwaad toch.. Wordt hij na de voeding helemaal rood.. allemaal vlekken en soort blaasjes in zijn gezicht.. Ik meteen cb gebelt.. en kon idd een allergische reactie zijn op de standaard... Het is na de voeding met de hypo weer helemaal weggetrokken! Tijdje geleden vertelde ik toch dat mijn vriendin 6 weekjes te vroeg was bevallen.. nou haar dochtertje Madelief is weer thuis.. toen ze een maand was..Is eergister mijn vriendin opgenomen in het ziekenhuis.. ze heeft heel veel pijn bij haar borstbeen.. tussen haar ribben.. ze weten niet wat het is.. en ze is helemaal versuft van de medicijnen..echt zielig.. gelukkig is ze toevallig ook voor haar opname gestopt met bv.. want anders had Madelief het helemaal niet mogen hebben met al die medicijnen! Jeeeee... we kunnen over naar het andere topic! Ook ik wil even zeggen dat ik heel blij met jullie ben! Dikke KNUFFEL voor jullie allemaal!
Maris, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Oriande!! Wat een super mooie naam zeg!! Ik kreeg traantjes in me ogen toen ik las dat Maris is bevallen.. Nu zijn we allemaal bevallen.. Vind het ook vreemd om een slotje op dit topic te laten zetten, voelt heel apart.. Maar gaan we nu al over op de mama's of wachten we tot Maris terug is? Liefs Kiss
zullen we wachten op Maris.. gaan we met zijn allen over! Ik vind het ook zo'n gek idee.. om hier niet meer te komen! NEt zoals bij NOD forum.. zit nog wel eens terug te lezen.. super grappig!
Jeeh Maris, gefeliciteerd! Da laatste Oktober mama of niet? Nu gaat dit onderwerp dus op slot Gek eigelijk he? Ik weet nog goed hoe blij ik was dat ik zwanger was en dat hier plaatste en nu heb ik de kleine lieve knul al bijna 4 weken bij me. Wie had dat allemaal gedacht dat het zo zou lopen? Ooh ik ben erg emo vandaag merk ik alweer
Hallo allemaal, na een heftige week zijn we eindelijk weer thuis sinds gisteren. Eerst wil ik natuurlijk alle nieuwe mama's feliciteren met de kleine. Ik begrijp dat we inmiddels allemaal bevallen zijn. Teruglezen doe ik even niet deze keer, is me toch ff wat teveel.
Maris, van harte met je dochter! Lijkt me een heftig avontuur jouw bevalling... Hmmm de laatste oktobermama bevallen...dikke proficiat voor iedereen! En ik zou ook wachten tot Maris hier is en dan met z'n allen hier een slot op zetten en overgaan naar het mama forum... Anne, welkom terug thuis! Xenas, oei zeg, zal wel schrikken geweest zijn... zo'n snelle reactie op andere pap...arme Jesse, gelukkig was het snel weg na het drinken van de juiste pap...
Eindelijk mag ook Maris haar dochtertje vast houden! Van harte gefeliciteerd! Mooie aparte naam heb je haar gegeven
Jeetje...de zwangerschapsperiode is nu afgesloten...we zijn nu allemaal mama geworden...*word een beetje emotioneel van*. Maris..het heeft ff geduurd maar eindelijk is je dochter er. Gefeliciteerd! @ Avalon en Xenas: thanx ....ik ben blij dat ik echt ben overgestapt. Het is hier nu een stuk relaxter geworden.
@nijnie; wat lief dat je aan een kaartje denkt! @Jotim; 1e verjaardagen?! Ik vind het nu al zo snel gaan! @Xenas; wat een eng verhaal van je vriendin! Hebben ze geen idee wat het kan zijn? Wat reageert Jesse heftig op die voeding zeg! Jeempie! Lekker bij hypoallergeen blijven dus! @Kiss; bij het mama-topic hebben zich al wel een paar nieuwe mama's aangemeld. Ik heb dus gemeld dat we er snel aankomen (als Maris terug is) en mezelf vast voorgesteld. @Astrid; ik vind het ook helemaal vervelend dat er een slotje op ons topic komt. We hebben hier zoveel gedeeld en het voelt echt als een afsluiting van een hele bijzondere periode. @Anne; heftig verhaal las ik op je website! Pas goed op jezelf meid! @Choco; voorwaarde voor het geven van borstvoeding is dat het moeder en kind wel rust geeft. Heel goed dus dat je voor KV hebt gekozen!
JOEHOE MARIS: gefeliciteerd met je dochter. Na lang wachten een fantastische "beloning". Geniet er lekker van en kom vooral tot rust na een keizersnee. Ik heb ook een keizersnee gehad maar geen weeen van te voren en ik was vooral veel moe. Jij hebt ook nog weeen gehad dus rustig aan. Je hebt nu absoluut het recht om je de komende 9 maanden te laten verwennen en zonodig nog langer. Goed gedaan meid. Alle andere mama's: iedereen nogmaals gefeliciteerd met alle babies. En zo als Maartje al zei: wat mogen we gelukkig zijn dat alles zo goed is verlopen. En nu allemaal genieten van de babies. En ik wil ook nog even zeggen:Meiden top gedaan allemaal, wij zijn toch maar een stel knappe meiden/mama's Vanmorgen gaf ik Gilian de fles en ik keek even niet goed, want ik keek even naar Rowin. Stopte ik de fles ff te ver in zijn mond, hij kokhalzen, snel fles eruit en Gilian spugen. Niet normaal meer. Ik zal helemaal onder. Heb dus per ongeluk te ver de speen erin gestopt waardoor hij ging spugen, oooooh vond het zo erg, en zo stom van mij. Voelde me toch een potje schuldig, getsie. Kon wel voor straf een uur later nog een keer de fles geven want hij had honger. Nu slaapt hij heel lief dus hij heeft het me hopelijk vergeven. gisteren even wezen wegen. Gilian was met 4 weken 4350 gr en gisteren met 6 weken 4800 gr. Dus goed gegroeid. Ga nu ff eten, tot later, Liefs Diana
@maartje.. nee ze hebben geen idee. ze denken iets met galstenen ofzo.. @diaan.. aaa die arme jongen! Nou ja kan gebeuren toch.. Even een lekkere knuffel geven aan het jongetje! en een kusje toch!
@Anne: welkom terug meis. Ik hoop dat alles weer goed met je gaat. @Diaan: kan gebeuren hoor.Wel zielig voor je mannetje idd. @Xenas: wat een heerlijk mannetje heb je zeg! Ja meiden een tijdperk is ten einde. Het voelt erg raar om over te stappen. We zijn nu allemaal mama en zullen elkaars hulp en adviezen nog hard nodig gaan hebben. Maar als ik zie hoe we elkaar gesteund hebben in de afgelopen maanden weet ik zeker dat dat goed gaat komen. Ik hoop dat we nog lang met zijn allen gaan kletsen in het mama topic. Dikke knuffel voor jullie allemaal.
GEFELICITEERD OKTOBER MAMA'S! Jullie zijn compleet, SUPER! Geniet van jullie mama-zijn, dan gaan wij bij de novembermama's er ook 'eventjes' een eind aan breien, haha! Liefs, Murmel x
@Maris; eindelijk bevallen. Gefeliciteerd met jullie dochter. Whèèè, een tijdperk is ten einde. Heb gisteren mijn berichten teruggelezen en kreeg weer de kriebels in mijn buik dat ik hier melde dat ik zwanger was. Nog 316 dagen en dan is Robin alweer 1 jaar. Vanmorgen naar de bijeenkomst van de pufclub geweest, dat is raar. Kom je daar, iedereen zonder buik en met baby. Heel vreemd maar wel leuk. Op naar de oktober 2007 mama's. Natuurlijk even wachten op Maris. Greetzzzz.