Jeetje meiden, het wordt een echt snottereinde! Wat een lieve berichtjes allemaal! Volgens mijn hebben we allemaal veel gehad aan dit forum. Het is gewoon lekker om ergens je frustraties, vreugde, verdriet en vragen kwijt te kunnen! Jullie hebben er met zijn allen voor gezorgd dat ik de acht maanden huisarrest goed heb doorstaan. Elke dag kreeg ik 'visite' van jullie allemaal, tenminste zo voelde het. Even iemand anders om tegen aan te kletsen ipv de poezen. En nu.........even wachten op Maris en dan hop naar het mamaforum! Ookal weet ik nu al dat er een tijd komt dat ik iets minder tijd zal hebben voor het forum, toch heb ik er zin in om alle (baby)lief en leed met jullie te delen! Hier verder een rustig dagje. Vanmorgen twee collega's op visite gehad en verder de hele dag in huis gerommeld. Nu snel naar Fiene want die begint te piepen.
Ik dacht juist dat je van bv veel af viel. Ik ben nu 13 kilo kwijt en moet er nog 8. Ben bang dat ik daar toch echt iets voor moet doen. Ik slaap ook met een bh aan met zoogcompressen erin.
nou ik ben ook weer een beetje bijgekomen van de schrik. Mijn schoonvader heeft snel een nieuw pak omneo gehaald en nu pak met nummer 1. Gilian dronk zijn fles met goede omneo in 7 minuten leeg, 120 cc. Dus dat ging ff snel, beetje te snel denk ik. Kreeg net een hele lieve lach van hem. Gilian lacht nu echt sinds 2 dagen. Niet meer een grijns maar nu met open mond een stralende lach. Goh ben blij dat hij dat naar mij doet en niet een boze blik. Volgens mij heeft hij het me wel vergeven. Inderdaad is het fijn dat we iedereen de afgelopen maanden hebben kunnen adviseren, troosten etc. Dat gaan we de komende tijd gewoon lekker verder doen. Ik wil ook iedereen bedanken voor het luisterende oor en de helpende hand (computer). Dikke kus voor jullie allemaal en nogmaal THANKS, ga nu lekker boerenkool maken en spreek jullie later weer.
@Laura, wat fijn dat het goed gaat! Succes met op gewicht blijven! @Doris, zoiets staat mij wel bij, eerste dag van je menstruatie beginnen. Ik zit ook te denken om weer met de pil te beginnen. Vanmiddag bij de chirurg geweest, 1 borst ontstoken, de ander konden ze niet met zekerheid zeggen. Hij begon al over biopten nemen, maar toen hij had gekeken had hij zoiets van, we wachten eerst maar even af, het is onwaarschijnlijk dat het iets naars is. Het moet vanzelf over gaan, over 2 weken nog eens terug voor controle. Dan gaan ze ook nog een keer een echo of een foto maken.
Yes, Maris eindelijk bevallen! Van harte gefeliciteerd met je dochter!!!!! Ja, nu sluiten we echt een tijdperk af. Wat is dat toch eigenlijk snel gegaan. Ik vond het echt ontzettend leuk om met jullie over de zwangerschap te kletsen. Volgens Jeroen was ik (en nog steeds..) verslaafd aan het forum. Elke dag moest ik even kijken. Ik hoop dat we nog lang op het mama forum doorkletsen! Ik reageer even niet op iedereen. Ik heb de hele dag visite gehad. Ik was om half 7 wakker, kreeg om elf uur visite, die bleven heel lang (tot half 3, was wel gezellig hoor) en om 3 uur stond de volgende ploeg al voor de deur. Ik was echt heel moe dus ik heb net nog even geslapen, kom net uit bed. Nu moet ik mijn eten nog maken. Vandaag en vannacht ben ik dus alleen.. Mijn moeder komt sttraks wel naar me toe. Ik slaap trouwens ook met een bh met compressen. @Laura: Kun je te snel afvallen? Hoe weet je dat dan? Ik ben 13 kilo aangekomen en ben er ook al 11 kwijt. Ik vond dat juist wel lekker!
Nu moeten jullie stoppen hoor met die lieve berichten. Ik zit alweer te snotteren hier. @Nijnie: we gaan er maar van uit dat alles goed zit. Ws komen de bobbels nog van de borstvoeding? Hier zijn de eerste 11 kilo eraf gevlogen maar de andere 6 moeten nog. Maar het gaat vanzelf wel goed komen. Ik ben vanochtend op het cb geweest en Marijn is sinds zijn geboorte 4 cm gegroeid. Is nu 55 cm en weegt nu 4720. Hij is in een week 300 gram aangekomen. Hij doet het dus prima. Ook begint hij steeds meer te reageren en echt te lachen. Ik vind het steeds leuker worden. Ik vind het alleen lastig dat dit echt de laatste keer is en probeer dan ook extra te genieten, ze zijn zo groot. En dat is echt zo. Dus meiden geniet van jullie wondertjes. Dikke kus Nynke
heeft iemand nog iets gehoord van pjetje? weet dat ze door omstandigheden forum heeft verlaten maar aangezien we beide hetzelfde meegemaakt hebben wou ik graag weten hoe het met haar was mss dat iemand me kan pb-en xxxx
Wat gaan we doen meiden? Op 19 November om 16.00 uur officieel met zn allen tegelijk over naar de mama's? (bijv. andere datum en tijd natuurlijk ook goed) maar lijkt me grappig om met zoveel mogelijk meiden tegelijk over te gaan Leuk een online feessie \/ {|= Zullen we dan meteen even laten weten dat we er zijn Groetjes Doris
@doris.. goed plan! @diaan.. ja had ook verkeerde voeding..niet gegeven.. maar de standaard 1 nutrilon gegeven.. omdat ik die de 1e 2 dagen ook gaf voor dat ik aan de hypoallergeen begon! en toen had hij nog nergens last van! Ik duik nu lekke rmijn bedje in! Jesse heeft tijdens babyboom lekker bij mij geslapen! wat een heftig programma is dat trouwens! Rob komt rond 12 uur thuis.. als jesse dan nog niet geweest is, doet hij de voeding.. als hij eerder komt.. zal ik mijn warme bedje uitmoeten.. hmmm.. dat is iets waar ik nog niet aan kan wennen hoor.. zeker nu met de koude periode die eraan komt! brrrrr slaap lekker! lieve meiden! @kiss.. had jij me pbtje nog gehad?
lieve meiden ik zal het hier nog echt gaan missen we hebben heel veel met elkaar mee gemaakt en ik hoop nog heeeeel lang met jullie te mogen kwekken op het mama forum!ik zie nu echt me hele zwangerschap vanaf het moment dat ik bij jullie kwam tot nu aan een flits voorbij komen dus ook dat ik in het zkh terecht kwam en jullie lieve berichtjes hebben gestuurd enzo dank jullie lieverdssssss! een hele dikke cyber knufffffffff voor jullie allemaal liefs nica(die nu toch wel een beetje emotioneel wordt)
Hahaha, zitten we hier te snotteren met z'n allen, die hormonen ook... Babyboom, op welke zender is dat? Als het nml op 1 2 of 3 is kan ik het soms ook zien via uitzendingemist...
Ow heb het al gevonden, is van de ncrv, kan ik het ook lekker kijken!...Hebben jullie de topics op het forum erbij al gezien, waar zouden ze die toch vandaan hebben?
hebben jullie nog last van die verrekte hormonen ik soms nog wel nu is dyon al wakker hij heeft volgens mij honger maar wil hem nog nix geven anders is hij morgenvroeg zo vroeg. dyon heeft een navelbreukje ben gisteren nog naar het cb geweest en het moest vanzelf genezen is niet zo heel groot gelukkig! liefs nica
Goeiemorgen meiden! Volgens mij krijgen we hier weer een beetje ritme in ons leven Sven krijgt oom 22.00 zn laatste fles, daarna ia hij wakker en krijgt dan om 0.00 nog een kleine fles, hiervan drinkt hij dan 40 a 50 cc op en valt dan als een blok in slaap... We leggen hem dan in bed en dan slaapt hij tot ong. 7.00! Moet hem dan ook nog geregeld wakker maken! Na 6 weken slapenloze nachten is dat echt een verademing! Overdag slaapt hij erg weinig, maar dat vind ik niet zo erg, hij is dan vrolijk, lacht veel en kijkt met zn mooie grote ogen in het rond. Hij begint ook al te "kletsen" ,zo lief! Hopelijk blijft hij dit zo doen, maar je weet het maar nooit met die kleintjes En mocht hij weer wakker zijn s nacht kom ik hier meteen klagen, sinds ik dat hier gedaan heb sliep hij door @ Nica, Nu ik beter slaap kan ik ook een stuk meer hebben, ben niet zo snel meer in tranen Maar die hormonen zullen nog wel een tijdje op blijven spelen denk ik. Ik merk het vooral als ik tv kijk, eerder hoefde ik echt niet te huilen bij emo tv, nu rollen de tranen over mn wangen Manlief moet daar erg om lachen @ Xenas, Hier ook babyboom gekeken met Sven slapend in mn armen, dan besef je weer extra hoeveel geluk je hebt! Ik was 24 kilo aangekomen. Ben er alweer 18 kwijt, was dan ook heel veel vocht... Hopelijk gaan die laatste 6 ook een beetje snel, maar ben bang dat ik er toch echt wat voor moet gaan doen Groetjes Doris
@marieke.. welke topics bedoel je? @doris.. gezellig he zo samen babyboom kijken! Maar idd.. wat een geluk hebben wij dan he! fijn zeg die nachten.. Jesse komt sinds een paar dagen weer rond 4 uur! pff... Is hier trouwens iemand via ivf zwanger geworden? of zijn wij allemaal op de normale manier zwanger geworden? En binnen hoeveel maanden? Ik en Rob waren in oktober gestopt met de pil.. en 4 maanden later in februari bleek ik al zwanger te zijn!