@ Nica: de 19de om 16.00 uur zouden we dan met z'n allen verhuizen naar het mama-forum, als Maris dan terug is.
Happyliesje: volgens mij maakt het qua prijs niet veel uit kruidvat of pampers. Volgens mij zin pampers 4,69 en kruidvast 4,49. Maar wat gaan er veel luiers doorheen he! Als hij onder de dekens zou komen dat is inderdaad nog erger. Ik ga misschien een slaapzak halen. Misschien ook iets voor jou? Astrid: Ik vond het ook wel even wennen dat ze op haar eigen kamertje ging slapen. Ik was bang dat ik haar niet goed meer zou horen maar met de babyfoon naast me hoor ik nog steeds ieder kikje, gelukkig. Deyna sliep eerst in de kinderwagenbak naast me maar het bedje lijkt me toch beter. Ze vindt het prima.
misschien is dat leuker voor maris want misschien duurt het langer voordat ze terug komt knufff ik ga snel danny van school halen hij is om half1 vrij...dyon ff uit zijn jas hijzen en in de kinderwagen doen tis hier nu heerlijk weer het zonnetje schijnt liefs nica
Zowel gister als vandaag heb ik een erg onrustig meisje Ze was zo lekker makkelijk... Weet even niet meer wat ze moet, ze huilt veel en heeft een schone broek, genoeg gedronken, een paar flinke boeren gelaten. Als ik haar uit het bedje haal is ze meteen stil! Maar ze ligt er nu al 1 uur in en ze huilt nog steeds
pol ons dyon heeft ook zijn momenten maar heeft ze misschien last van krampjes?ik heb nu zo;n draagdoek via internet besteld http://www.kleertjesvandekeizer.nl/ kijk hier maar eens meis ik kan niet wachten tot ik de mijne heb hopelijk krijg ik hem vandaag sterkte met je meisje knufff voor jou! liefs nica
Tuurlijk wachten we tot maris er weer is! Als ze zich de 19de voor 16.00 nog niet heeft gemeld schuiven we het toch gewoon een dag op? En als ze er dan ook nog niet is schuiven we het nog een dag op Net zolang tot we weer compleet zijn We hebben nog niets van Kari zelf gehoord of wel? Groetjes Doris
Hey lieve meiden! Heb babyboom gemist Komt dat vandaag nog bij uitzending gemist? Zo ja,hoelaat? Enne Xenas heb geen pb gehad hoor? En met ank aan Laura is het mij gelukt om mijn avatar te maken! =D> Mooi issie he? Xavièr heeft weer van 20:30 uur tot 05:00 uur geslapen.. HEERLIJK! Vandaag werd ik trouwens gebeld door iemand van trotsemoeders.nl? ze wilde me vanalles aansmeren heb overal nee op gezegt Mijn ongesteldheid is trouwens ook weer voorbij, maar 4 daagjes geduurt, fijn! Mijn mannetje huilt, heeft honger.. Dus ik ben weg.. Liefs Kiss
Nynke, ik denk ook soms aan een vierde...en Winter is dan helemaal niet zo'n blije baby, maar toch... Siesje, nu staat het hoofdeinde een stuk hoger dus als ik hem zo op z'n buik leg, ligt dat niet zo gemakkelijk, denk ik... Nijnie, WInter slaapt in een fleece slaapzak met een pyjama met lange mouwen en dan nog ons dekentje er over...hij ligt graag heel warm Winter heeft maat 62 aan... 56 was met de geboorte al bijna te klein!
Xenas: Hier op een normale manier zwanger geworden. In juli gestopt met de pil, begin september testte ik positief, toen een hele nare missed abortion gehad en 3 nov curetage... Begin feb testte ik weer posi en Eline is daar het resultaat van Eline heeft van 1.30-4.30 gehuild...Pfff, ben erg moe nu, aangezien ze vanochtend en nu ook weer loopt te spoken... jeetje, maat 50 zit eindelijk goed hier (nu is ze ook nog maar 3300 gram of zo) 62 verzuipt ze in, hahaha...Zijn ook wel dingen van 50 die klein vallen die ze idd niet meer aankan, maar toch...62 , jeetje... Die van mij zwemt ook omhoog en een trappelzak is niet de oplossing, die "schuurt" tegen haar wangetjes aan en krijgt ze honger en zuigreflex en moet ze dus de hele tijd huilen... Is het bij jullie ook zo koud, hier is het echt verschrikkelijk, heb de open haard nu al aan... Kiss: Babyboom:http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=2747&md5=321b7e8d86dc0a0978318aae3a9b0772
thnx marieke, maar ik kan het zo op tv kijken over een uurtje.. en inderdaad het is hier echt vreselijk koud.. heb helemaal geen zin om de deur uit te gaan ofzo.. Liefs Kiss
Ik was ook zo zwanger. 2 rondes volgens mij. We komen trouwens net bij het CB weg. Nathan is alweer 4150 gram Hij groeit 250 gram per week! :d Ook was hij 55 cm lang. We hebben echt een super aardig CB vrouwtje. Nathan doet het PERFECT We moeten trouwens wel een foto laten maken van de heupjes, dit omdat mijn vader heupdysplasie heeft.Wordt standaard gedaan (mn broertje en ik hebben ook een foto van de heupen gehad). Ook zn naveltje was thank god schoon en goed! Oeh en sins eergister lacht ie naar me! *smelt* ik kwam vanochtend boven zn bedje staan en hij was de hele tijd naar mama aan het lachen, je kon me zo opvegen
Mmm, ik ook niet, ga zo lekker een warme douche nemen en de eieren die ik nodig had haal ik vanavond wel bij de buurtsuper, als Fred weer thuis is...
@marieke.. het is hier ook bere koud! had vanmorgen rokkie aan.. maar heb die maar vervangen in een lekkere spijkerbroek.. de enige die ik tot nu toe pas! hmmm @kiss.. je hebt PB!
@ Astrid, fijn zeg dat Nathan zo goed groeit en alles zo perfect is! Ik moet dinsdag naar cb, ben dus erg benieuwd! En ohh dattie al naar je lacht, wat super hey! kan niet wachten tot Xavièr echt bewust lacht naar me.. Nu zijn het gewoon nog steeds stuipjes helaas @ Xenas, ist nog gelukt met de foto? Liefs Kiss
@lvdwerf - Ik slaap met een bh aan, wel kolf ik af voor ik ga slapen om de ergste druk van mijn borsten af te halen. Ik was ruim 20 kilo aangekomen en moet nu nog 3 kilo om op mijn oude gewicht te komen. Maak me daar dus niet zo druk over. @Liesje1207 - Yessie slaapt ook heel slecht in haar bedje, sinds 2 dagen heb ik de kinderwagen bak op mijn bed gezet en ze krijgt een speen. Ze valt nu wat makkelijker in slaap, ook kan ik haar buikje wat beter masseren als ze krampjes heeft. @Nynke - Ik verschoonde Yessie eerst ook tussen het voeden door, nu doe ik dit ook niet meer en langzaam drinkt ze nu langer aan de borst dan dat ze daarvoor in 2 keer deed. Ook met de fles drinkt ze al meer. Ik heb haar soms eerst de fles gegeven en dan als toetje nog een borst, dat werkte op zich ook goed. Ik gebruik meestal pampers, maar ook kruidvat luiers. Heb nog niet echt problemen ondervonden met de luiers, maar tijd zal het leren. Ik ben ook op de natuurlijke manier zwanger geworden, was niet echt gestopt. Mijn meisje was een geluk bij een ongelukje. @evaatje de kleine van mijn broer deed dit ook altijd hun deden dan een slaapzak aan en deden de onderkant van de slaapzak aan de onderkant instoppen zodat hij aan de onderkant vastlag. Naar mijn weten zitten er meer luiers in die van het kruidvat dan bij pampers. @Xenas - Yessie is nu uit 1 pakje maat 50 gegroeid, de rest past ze allemaal nog. Wel merk ik dat ze lang niet alles aankrijgt hier en dat je toch favoriete pakjes wat vaker aantrekt. Gister is mijn meisje voor het eerst uit logeren geweest voor een paar uurtjes, wel gek, maar de rust was ook wel erg lekker. Was wel blij dat ze weer thuis was. Nu is mijn visite aan de wandel met haar, ik moest maar gaan slapen en ze kwamen wel terug over een paar uurtjes. Ga dus maar even genieten van mijn slaap uurtje. Zijn er hier nog meer die BV geven waarvan de melk er gewoon uit spuit als ze nog maar begint te huilen, ik moet soms eerst de ergste druk eraf laten gaan voor ik ze kan aanleggen, anders verslikt ze zich steeds.