Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

zie net dat de foto van Jelle er toch niet opkomt. Misschien moet ik nog even wachten. Zou het dat kunnen zijn?

2. [​IMG]

Deze foto moest ik even aan jullie laten zien!
    Wat een schatje he!

3. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

ah, eindelijk gelukt!

@Xenas: heel schattig inderdaad!

4. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
  5. appeltje

appeltje Niet meer actief

Je kan wel merken dat de mama's allemaal een soort van ritme krijgen en tijd kunnen vinden om te posten.... het aantal pagina's per dag begint flink te stijgen. Hou het allemaal niet meer bij.... :D

Straks allemaal over naar de mama's en dan gaan we dit deel van het forum verlaten. Gek hoor.... ik was 1 van de eerste oktobermama's (uitgerekend 2 okt) op dit forum en heb het aantal flink zien groeien. Helaas zijn er - naar mijn ideen - veel miskramen geweest in de eerste weken, maar gelukkig hebben de zwangeren die bleven allemaal gezonde kindjes gekregen.

Nou, allemaal een fijn weekend met jullie kindjes gewenst!

6. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
  7. NiCa

NiCa Bekend lid

jeetje marize wat een verhaal hopelijk kunnen jullie nu echt genieten van jullie meisje!

liefs nica

8. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

wauw, Marize, heel intens hoor. En ik dacht dat ik het slecht had met mijn knip die terug een stuk opengescheurd was en van binnenuit moest toegroeien (begint nu trouwens eindelijk verbetering in te komen), maar als ik dat allemaal lees ... Heel veel beterschap gewenst en geniet nu maar van Jolien, want het gaat allemaal zooo snel!

9. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Hier weer een goeie nacht gehad!

Mooie foto's zie ik weer voorbij komen zeg!

Marize, wat heftig allemaal zeg! Hopelijk kunnen jullie nu lekker genieten!!

Groetjes Doris

10. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Wat een verhaal Marize, hier is het ook niet allemaal voorspoedig verlopen. Heb nog veel pijn van de trombose in mijn been. Maar jij hebt ook afgezien zeg.

Vandaag is mijn meisje alweer een maand en een dag, hierbij een foto van vandaag van een slapende Yessie.

11. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    jemig marize, wat een nare kraamtijd. Ik hoop dat voor jullie ni de tijd van het grote genieten komt, dat lijkt me wel op zn plaats

12. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Marize, wat heftig zeg...probeer nu maar te genieten van jullie nieuwe gezinnetje...

13. goedemorgen meiden!

Lekker weekend!

Na een vervelende avond.. warin Jesse bleef huilen..Uiteindelijkom 11 uur alsnog wat voeding gegeven..is hij pas gekomen om 4 uur..
    Rob heeft die voeding gedaan...
    En weet je hoe laat hij net wakker werd... 9.15...huh?
    hij kwam gisteren steeds om de 2 uur.. dus hij zal wel genoeg voeding hebben gehad.. om vanancht zo lang door te slapen toch!

@anne.. fijn om weer wta van je te horen meid!
    wat een lieverd is Yessie!

14. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    BUDDY NIEUWS

Kreeg net een smsje van Maris dat ze een tegenvaller hebben, Oriande heeft waarschijnlijk een infectie opgelopen en sinds gisteren ligt ze op de afdeling zieke zuigelingen. Maris mag er zo vaak heen als ze wil en vind Oriande er niet ziek uitzien gelukkig. Ze krijgt antibiotica uit voorzorg.

BUDDY NIEUWS

15. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    oh wat erg...hopelijk valt alles mee en gelukig dat ze er niet ziek uit ziet!
    Dikke knuf Maris!

16. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Mirte aan het huilen, ze heeft net een uur geleden een fles gehad, dus speentje erin en hopen dat ze toch in slaap zou vallen.
    Maar nog steeds bleef ze huilen, had ze me toch een volle luier :eek:...
    Net verschoont, maar nu is ze het er toch niet mee eens dat ze in bed ligt geloof ik... ;).

17. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Maris, ik hoop dat jullie meisje snel opknapt! Sterkte!

Groetjes Doris

18. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    hey meiden..

Gisteren had ik dit bericht getypt:

En zal nu dan ff het vervolg vertellen. Het was namelijk erg gezellig gisteren. Die 2 hebben lekker met elkaar gekletst en ineens rond 12 uur gingen ze SAMEN de stad in :) ..
    Alex zou eerst mee gaan, maar die zei; 'gaan jullie maar lekker met zn tweetjes'..

Vanacht, of eigenlijk vanmorgen om half 6 kreeg ik een sms van mijn vriendin en daar stond alleen in: 'HET IS ECHT EEN SCHATJE!'.

En vanmorgen om 9 uur stond de vriend van Alex alweer bij ons voor de deur, hij had namelijk onze auto geleent en kwam de auto terug brengen. Hij was helemaal happy en vertelde ons dus dat ze gezoend hadden en dat ie dr echt een leuke meid vind..
    En toevallig belde die vriendin mij toen net op, terwijl die vriend van Alex nog bij ons was. En me vriendin was helemaal happy aan het vertellen dat ze het super gezellig had gehad met hem.
    En wat denk je? Die vriend van Alex heeft weer onze auto mogen lenen en heeft gelijk mijn vriendin net om 10 uur weer opgehaald en ze zitten nu bij die vriend van Alex thuis..

Vind het echt super grappig dat die 2 dus blijkbaar echt goed bij elkaar passen, wat Alex en ik al wel dachten..

Hoop dat het verhaal beetje te volgen is :p

Verder heb ik een heerlijke nacht gehad.. gisterenavond om 11:00 uur laatste voeding en vanmorgen om 07:00 uur pas weer! Heerlijk.. Dat is al de zoveelste nacht dat ie doorslaapt, echt lekker is dat!

Liefs Kiss

19. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    He lieve meiden,

Echt een heerlijke nacht gehad. Veerle is maar 1 x wakker geworden. Wel is het zo dat ze 's nachts echt niet in haar wiegje wil, ze wil alleen maar tussen ons in liggen en dat doen we dan maar mbv het voedingskussen. Vinden we wel een beetje eng af en toe, maar eigenlijk kan het geen kwaad. Ik voel me eindelijk weer wat beter vandaag, iets meer energie. Alleen de avonden ben ik steeds helemaal total loss! Maar met zo'n lieverd als Veerle hou ik het allemaal goed vol. Ze doet het zo goed, ze huilt ook maar heel weinig. Ben nog steeds verliefd op mijn schatje!

Kiss, wat grappig zeg. Leuk hoor zo'n romance tussen vrienden!

Maris, heel veel sterkte en hopelijk is de infectie snel over!

Anne, Yessie is echt een schatje!

Marize, wat een verhaal zeg. Ik hoop dat je nu lekker kan gaan genieten, dat hebben jullie echt verdiend!

xxx Irene
    [/img]

20. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Er staat een nieuwe foto in mijn album!

Liefs Irene

Deel Deze Pagina