Maris, wat vervelend zeg! Wel goed dat ze er snel achter zijn dat ze waarschijnlijk een infectie heeft en dat ze meteen behandeld kan worden. De kans is dan groot dat ze nooit echt ziek wordt. (Jarnop had ook een infectie, heeft ook met AB op de couveuseafdeling gelegen, ook hij maakte gelukkig nooit een echt zieke indruk) Ik kan me voorstellen dat zelfs al mag je steeds heen, het heel naar is dat ze niet constant meer bij je is. Sterkte meis!
Hier de zoveelste regeldag zo als iedereen ze noemt, Yessie kwam vannacht om de 1 1/2 tot 2 uur en nu komt ze bijna elk uur. Huilt veel en is ontroostbaar. Echt weer een dag dat je met je handen in het haar zit.
Hey lieve meiden daar ben ik ook weer even! Maris, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een prachtige naam! Hopelijk knapt julie kleine meisje gauw op! Nou, gisteren dan toch gecurriteerd in het ziekenhuis.... Wist niet dat dit onder algehele narcose zou gebeuren... Volgens de gyn duurde de ingreep zelf maar 4 minuten en zou ik binnen 10 min weer op de uitslaapkamer liggen... Viel ze toch een beetje tegen, er zat namelijk aardig wat weefsel en placenta.. Ben op half 12 geholpen en om half 3 was ik weer terug... Gisteravond om half 10 weer thuis omdat ik nogal erg vloeide, nog niet geplast had en amper op de benen kon staan! Na fantastische extra zorg van de zuster kon ik dan uiteindelijk toch heerlijk naar huis! Naar ons lieve ventje, heerlijk! Oh, trouwens, hij heeft naar me gelachen vanochtend! Echt een volle, brede lach en die herhaalde hij ook een paar keer! Klaarwakker, dus geen stuipje! Nou, ga gauw nog ff lekker onder de wol! Ik kom snel weer terug! Liefs Chris
Marize, fijn dat je weer thuis bent meid...Maar wat een vreselijke tijd moet jij gehad hebben in het ziekenhuis! Gelukkig gaat het nu weer wat beter met je... Maartje, doe maar rustig aan hoor... Kari: das heftig zeg..Hopelijk ben je weer een beetje bijgekomen van je bevalling NiCa Irene Anne Xenas en Marize: Mooie foto's zeg! Wat een schatjes hebben wij toch allemaal! Maris en Oriande, sterkte en beterschap! Kiss: Goeie koppelpoging dus! Altijd leuk als dat slaagt hè Chrisje: Oef, heb je ook weer achter de rug, jij ook beterschap gewenst... Hier een nacht van 22.00-5.30 dus vandaag weer aan het huilen, heb de indruk dat het op de momenten is dat ze veel moet poepen en dat ze krampjes heeft, na het huilen heeft ze vaak een hele volle luier, zou dat kunnen? Kusjes aan iedereen, ga nu echt aan de slag, moet nog heeeeel veel doen vandaag, is een zootje hier....
@ Anne: veel succes met die regeldag! We kennen het allemaal wel, denk ik. @ Chrisje: veel beterschap gewenst! @ Kissflower: nou, jullie kunnen zo een datingbureau starten! Wat leuk , zeg... @ Maris: hopelijk voelt jullie dochtertje zich snel weer beter! Hier ook een redelijke nacht achter de rug. Om 21.00 uur heeft Jelle zijn flesje gehad en toen om 0.00 uur terug. De papa ging nog even tv kijken en toen zou ik de volgende fles geven. Nou, om 04.00 uur wordt ik wakker van Jelle z'n gehuil en ligt Nico nog steeds niet naast me. Was ie gewoon in slaap gevallen voor de tv. En hij heeft dan terug het flesje gegeven. Moest ik pas op om 08.00 uur! Volgende week moet Nico om 05.00 uur uit z'n bed om te gaan werken en zijn de nachten dus voor mij alleen! Hopelijk komt dat goed. Ik wens iedereen een leuke zaterdag ...
Kiss, wat leuk dat het zo klikt tussen die 2 . Irene, niet zo raar dat je 's avonds total loss bent, het is ook niet een omschakeling, een kindje ineens. Ik had dat ook de eerste weken, ging dan gelijk met Mirte slapen. Inmiddels begin ik me echt wel steeds meer mens te voelen, naast mama . Mooi meisje gebakken hoor! Anne, sterkte meis! Chrisje, wat fijn dat je wel weer naar huis kon 's avonds! En helemaal super dat Damiën naar je gelachen heeft! Happyliesje, schrijffouten kan je nu nog schuiven op de after zwangerschapshormonen enzo , vind ik... . Berichtje van Maris Ze moeten in elk geval een dagje langer in het ziekenhuis blijven. Oriande is al flink levendiger sinds gister, dus het helpt wel! Berichtje van Maris
Hallo meiden, Ik dacht; 'Vandaag blijf ik lekker in mijn bed liggen, morgen tenslotte een drukke dag'. Helaas dacht de rest van de wereld er anders over. Eerst werd ik om 9.00 uur uit mijn bed gebeld door een vriendin. Een half uur later (ik lag net weer weg te soezen) stond de postbode voor de deur met een pakketje en weer een kwartier later werd er nog een pakketje bezorgd (allemaal voor Fiene, populaire meid he!). Toen ik eindelijk weer lag vond Fiene het etenstijd. Nou, toen was ik er klaar mee en ben ik opgestaan! Vanmiddag de intocht gekeken (verplichte kost als je piet speelt, maar ook o zo leuk). Gelukkig wel met de 'echte' sinterklaas. Ik had gehoord dat hij er mee gestopt zou zijn, maar dat was gelukkig niet zo! @Kari; fijn dat je er weer bent! En wat een mooie naam! @Floortje; o, daar zie ik ook zo tegenop. Die ellendige prikjes! @NiCa; wat leuk je twee mannen samen te zien! @Marize; dat kan ik me voorstellen. Die ziekenhuisplaatjes willen we het liefst alleen van de allereerste dag of helemaal niet! Wat een verhaal zeg! Ben blij dat je nu aan de beterende hand bent! Volgens mij heb je genoeg AB gehad voor de rest van je leven! @Xenas; wat een leuke foto! Lacht hij echt al zo breed of is het een toevalstreffer? @Appeltje; jij ook een fijn weekend! @Anne; mooie foto zeg! En we hebben dezelfde roze wikkeldoek! Wat vervelend dat Yessie weer zoveel huilt vandaag. Knuffel voor jou! @Maris; wat een tegenvaller zeg! Beterschap voor je meisje! En hopelijk tot heeeeel snel! @Nijnie; hier precies hetzelfde. Slapen, huilen, speen erin, nog huilen, luiercheck.....oeps Helemaal vol! Maar nu slaapt ze weer! @Kiss; wat een mooie koppelverhaal zeg! Jullie zijn echte cupido's! Leuk hoor. @Irene; ze is nog zo klein. Ik kan me voorstellen dat ze het liefst dichtbij jullie is! @Chrisje; jeetje meid, wat rot weer. Wel fijn dat nu echt alles weg is! @Marieke; Fiene huilt eigenlijk alleen maar bij kramp en honger. Vanmorgen was ze even niet te genieten en dat stopte toen ze een volle luier had geproduceerd. Vervolgens eten en slapen en na een uur weer huilen.....weer een volle luier. Nu slaapt ze weer. @Happyliesje; ik zag er ook erg tegenop dat ik de nachten alleen moest gaan doen, maar het valt me 100% mee. Nu moet ik wel eerlijk toegeven dat Fiene ook al 7 a 8 uur doorslaapt.
Chrisje wat een toestand zeg! Hopelijk voel je je nu snel beter! En heerlijk gevoel geeft dat he als ze naar je lachen Groetjes Doris
Weten jullie ook of het normaal is als ze veel spuugt? Het is sinds een dag of drie wel twee keer per dag raak (eerder was dat nooit het geval, temperatuur is trouwens ok..) en dan ook echt zure en vettige brij...En echt "liters"... Heb het idee dat er toch iets niet goed gaat hier....En ze heeft ook veel krampjes heb ik het idee, ze houdt alleen maar op met huilen als ik haar draag...
jeetje marieke volgens mij is dat niet normaal dyon heeft daar gelukkig geen last van,lieverd als je het niet vertrouwd gewoon de dokter of cb bellen! sterkte knufffff nica
Ja, hou goed haar plasluiers in de gaten en ga sowieso als het maandag niet over is even langs een huisarts...Wil niet dat ze uitdroogt O ja, moest ik even kwijt: Fred heeft een heerlijke appeltaart voor me gebakken en voor morgenmiddag een quiche en vanavond eten we raclette met gepofte aardappeltjes uit de open haard, mjammie! Lief is ie hè...
Maartje, Fiene is zeker populair, al die pakjes! Leuk hoor, maar wel irritant als je net bedacht hebt lekker uit te slapen... Hier was het huilen na de luier niet over, ze wilde gewoon niet in bed... Dus heb haar een tijdje op de arm gehad voor ze in slaap viel. Maar nu heeft ze net de fles gehad en ligt ze wat te mopperen in bed... met af en toe een huil er tussendoor. Marieke, ik weet niet wat "normaal" is, ik had bij Mirte in het begin ook het idee dat ze veel spuugde en als ik zie wat ze nu met deze voeding nog af en toe terug geeft was het inderdaad wat veel. Dus ik denk dat je wat dat betreft prima op je moedergevoel af kan gaan. Als je het niet vertrouwd eerder bellen dan maandag hoor! Die Fred, dat klinkt goed . Ik hoop dat manlief hier inmiddels aan het koken is, anders ga ik het zo zelf maar doen. Mijn broertje (24) slaapt hier vannacht voor het eerst weer sinds Mirte er is. Ben heel benieuwd hoe dat gaat, oftewel... hoe die kleine zich gedraagt en of mn broertje ooit nog wel wil komen logeren .
@ Marieke: genieten maar! Ben heel jaloers, vooral op die appeltaart. @ Nica: leuk voor je dat je je draagzak hebt. Heb me vandaag een wrapper gekocht. Ben eens benieuwd of Jelle er in wil. Denk het wel, hoor, want hij ligt nogal graag geborgen. Zou anders wel jammer zijn, duur dat die dingen zijn! Ga zo meteen lasagne eten. Groetjes ...
@marize.. een infectie opgelopen.. je kleine meisje.. ohh dat is dus echt niet leuk! sterkte meid.. en hoop dat ze weer snel mee naar huis mag! @nijnie.. erg he dat huilen.. soms weet je echt niet wat ze willen! Jesse had net ook een luier vol.. zo vol dat er echt niks meer bij kon! @kiss.. haha grappig van je vriendin en vriend! erg leuk! zoooo lekker zo'n nacht... wil ik ook! @irene.. wat een leukerd is veerle! zo schattig met haar oogjes open! @anne.. hoop dat het regeldagje snel voorbij is! zodat je weer wat tijd voor jezelf hebt.. als ze ligt te slapen! @chris.. fijn dat je weer thuis bent meid.. en nu snel herstellen! aaaah leuk he dat lachen! zo schattig! @marieke.. ik denk dat dat wel kan.. zat het gewoon dwars! @happyliesje.. tuurlijk komen die nachten goed ! gaat je helemaal lukken meid! @maartje.. die foto is geen toevalstreffer.. hij was heel de tijd zo aan het lachen.. en een lol dat hij had.. was dus echt geen stuipje .. schattig he! Vandaag Jesse op de voetbalveriging lekker geshowd! oohh wat is dat leuk zeg! morgen alweer 5 weken jippie!
Hoi meiden, even twee dagen weinig van me laten horen, sorry..... Gisteren moest ik het huis aan kant hebben want vanmiddag hadden we een kraamfeest voor Gilian van 3 tot 5. Nou het was erg gezellie, we zaten met ongeveer 23 mensen. Nu alle familie van mijn kant en morgen alle familie van marco zijn kant. Morgen zal het wel heel druk worden, schat in ongeveer 35 man. Maar goed je hebt twee keer een middagje van 3 tot 5 en dan een ontploft huis. Mijn schoonmoeder deed de koffie, beschuitjes, drankjes etc, dus ik kon lekker zitten en Gilian showen en kadootjes uitpakken. Dit hebben we met Rowin ook zo gedaan want we hebben een grote familie. Niet iedereen kan dit weekend maar ik denk dat we ongeveer 70% van de familie zo in twee middagjes hebben. Zijn super verwend, kregen geen kleertjes maar alleen maar bonnen. Dit omdat we natuurlijk nu 2 jongens hebben en ze maar 9 dagen verschillen. Dus Gilian kan veel van Rowin aan. Ben nu wel echt ff moe. Marco maakt nu lekker erwtensoep, tenminste hij warmt het op.... Morgen weer een kraamfeest. @Marize: veel beterschap voor je meisje, en hoop dat jullie snel thuis zijn. @KAri: mooie naam en nu lekker genieten. @Chrisje: sterkte meid, vervelend dat je dan nog ff zo iets moet doen, denk je dat je klaar bent krijg je dit. Succes hoor en rustig aan. @Marieke: Gilian spuugt soms ook "liters", gisteren zijn hele fles eruit. Ik doe er niet zo veel aan hoor. Kijk als je kleine het nou bij alle flessen doet, hij te droge luiers heeft en een beetje suf zou ik me druk maken. Ik maak me met Gilian hier niet druk over. Hij doet het niet aldoor. Gisteren een keer een hele fles, en later nog een keer wat, vandaag helemaal niets. Dus kijk het aan en bij twijfel bel je. @Kiss: echt leuk, straks komt er nog een echte relatie van Nou de soep is klaar dus ik ga eten, tot later maar weer, zal wel morgenavond pas worden. Voor alle zieke onder ons beterschap en voor de rest van de mamma's, maar ook voor de zieke, geniet lekker van de kids, voor je het weet zijn ze groot Liefs Diana
@marieke - Yessie is inderdaad ook heel onrustig als er een poepluier aankomt, soms kan ze in een uur 4 luiers vol poepen. Vanmiddag heeft ze haar slaap weer wat ingehaald ze heeft van 13.15 tot 17.30 geslapen en nu ligt ze er ook weer in en heeft even gehuild maar slaapt volgens mij nu ook.