Hihi, ik laat haar nu even huilen hoor, heeft haar badje gehad, voeding, heb haar lekker uit één borst laten zuigen tot ze in slaap viel en toen ik haar in bed legde natuurlijk weer de oogjes wijdopen...Ze ligt ook meer te jammeren dan te huilen, dus laat ik haar maar even...Wilde even proberen of er wel genoeg uit mijn borst kwam, Eline even eraf gehaald tijdens het voeden, nou, ik hoefde maar héél zachtjes te knijpen en spoot me er toch een straal uit! Misschien drinkt ze gewoon wel teveel, zou natuurlijk ook kunnen...Arme schat, het spoot zo tegen haar wangetje, hihi
Nica vertel over die draagzak. Waar heb je die vandaag en is het zo'n draagdoek of wat anders? xxx Irene
marieke; dat heb ik ook regelmatig dat het melk er echt uitspuit! kiss: leuk hoor zo'n koppeling Leuk als het echt een relatie gaat worden zo. nica: ben erg benieuwd of je draagzak je bevalt. Hier een lekker rustig dagje vandaag. Eva drinkt lekker en ligt heerlijk in de wandelwagen te slapen terwijl wij de stad in waren om 5 dec inkopen te doen
Hoi hoi! Marieke, als je 't niet vertrouwt, gewoon even naar de huisartsenpost bellen hoor... oh.. je zit natuurlijk in France! Had ik ff niet aan gedacht, sorry Kennen ze die daar ook? En anders dus mooi maandag ff gaan! Hoop dat het snel overgaat dat spugen! Als ze 't blijft doen, is johannesbroodpitmeel (of is 't nou johannespitbroodmeel) wellicht ook een idee? Wil eventueel wel wat pakken jouw kant op sturen? Kiss, ben heel benieuwd wat 't wordt met die vrienden van jullie! Heerlijk he, koppelen! 'T is mij één keer gelukt, maar ze zijn na 4 jaar uit elkaar gegaan Daarentegen zijn Rogier en ik ook gekoppeld door mijn beste vriendin en moet je kijken wat het resultaat is Ik denk dat ik voor Damiën ook een lodger draagzak ga kopen... En wil ook graag zo'n zitzak voor 'm aanschaffen, heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Heet 'n Doomoo Seat... Zo, even de eerste helft van de voetbal kijken.... Daarna slapen denk ik... of niet.. Damiën moet om 22.30 z'n flesje weer... Oh, trouwens... zijn jullie wondertjes ook zo wakker overdag? Damiën heeft amper geslapen vandaag.... Lag maar steeds met grote ogen om zich heen te kijken... Maar van slaap moeten ze toch ook groeien? Ben dan gelijk al bezorgd of 'ie wel genoeg slaap krijgt Meiden, fijne avond nog en tot snel! Liefs Chris
Klinkt goed Pol! Chrisje, johannesbroodpitmeel is het . Geen ervaring met zowel lodger als doomoo seat. Ons meisje is wel steeds wakkerder en volgens mij als we haar de kans geven blijft ze ook wakker, of vecht tegen de slaap. Want af en toe vallen die luikjes zo half dicht of ligt ze uitgebreid te gapen, maar net alsof ze dan zo graag alles om zich heen mee wil krijgen ofzo. Dus na de fles doen we haar vaak nog even in de box overdag en dan als ze begint te gapen (en dat is meestal al na een minuut of 5) gaat ze toch weer naar bed. Dan moppert ze wel, maar vaak valt ze dan toch vrij snel in slaap. Als ze echt lang blijft mopperen of echt huilen dan ga ik toch even kijken wat er aan de hand is. Vanmiddag wilde ze gewoon op schoot, toen is ze ook in slaap gevallen en heeft lekker tot de volgende voeding geslapen. Bij twijfel misschien maandag het CB eens even bellen, die kunnen je vast wel vertellen of Damiën genoeg slaapt... Ik heb vanmiddag die info-lijn van Friso voeding gebeld. Omdat we nu al een aantal dagen volledig comfort voeding geven en naar mijn idee het poepen nog steeds lastig gaat. Het CB had me gezegd dat je met een dag of 4 wel effect moest merken. Die mevrouw die ik van Friso aan de lijn had zei dat het wel 2 weken kon duren, dus nog even geduld denk ik. Heb ook al zitten denken om anders van dat spul van VSM te halen, kindicol ofzo. Maar we wachten nog maar even af. Het moet natuurlijk ook niet zo zijn dat ze straks aan de dunne is...
Hier gaat alles nog steeds super. We genieten volop van ons mooie meisje. Bedankt voor de tips tegen lekkage 's nachts. Ik heb nu een extra bh en heb vannacht dan ook met bh geslapen, met mijn lekcupjes ervoor. Dit ging best goed. Als dit nog een paar nachten goed gaat, dan zal ik eens compressen gaan proberen. @ Chrisje: Die lodger draagzak vind ik ideaal! Wij hadden um al voor haar geboorte en we hebben um nu al vaak gebruikt. Echt een handig ding. Ze blijven er lekker warm in buiten, maar als je um binnen een beetje open slaat, dan kun je er ook best even binnen mee zijn. Jeroen en ik passen um allebei, terwijl we echt een groot lengteverschil hebben, dus daarmee is ie ook erg handig. Die zitzak ken ik verder ook niet. Nog meer mensen trouwens die tips willen over het plaatsen van een avatar? Ik heb nu al een paar mensen uitleg gepbt, dus ik heb eventuele uitleg klaar, mocht je plaatsingsproblemen hebben @ Maris: Hoop dat je meisje snel weer beter is. Wel fijn dat ze niet een echt zieke indruk maakt. Ik duim echt dat jullie snel naar huis mogen. Ik ga weer verder met idols kijken (= valse kraaien uitlachen) :-D
voor alle meiden die vroegen naar mijn draagzak...het is een 3 in 1 hier heb ik hem besteld http://www.kleertjesvandekeizer.nl/ en dit is de site http://www.minimonkey.nl/ en de prijs is 25,00 dyon heeft er al in gelegen volgens mij vond hij het wel fijn! liefs nica
@laura.. idols was weer grappig he! vind het altijd jammer dat de voorrondes voorbij zijn! dat is altijd erg lache
Thanks Nijnie, ga 't zeker eens vragen aan de wijkverpleegkundige! Omdat we nogal wat onzeker waren over een aantal dingen de afgelopen weken (en ook vaak naar de advieslijn van Icare hebben gebeld) stelden ze voor dat ze nog een keer van het CB aan huis kwamen! Vond ik echt superfijn! Ze stond alleen gistermiddag toen ik in het ziekenhuis was op m'n voicemail, dus maandag maar ff terugbellen! Wat wij van hen trouwens inderdaad ook hoorden, was dat baby's 2 weken nodig hebben voordat ze gewend zijn aan een bepaalde voeding! Damiën is nu 2 weken aan de Nutrilon 1. Hij blijft alleen maar schrokken tijdens de voeding, dus we gaan ook maar eens even vragen of 'ie wellicht de voeding voor hongerige baby's moet hebben... Damiën heeft trouwens volgens mij ook last van z'n darmpjes... af en toe huilt 'ie zo zielig en dan hoor je z'n buikje ook tekeer gaan... Net alsof 'ie ook moeite heeft met z'n ontlasting... Toch is het "pap" dun zeg maar... Vanmiddag zelfs wat waterig... Geen obstipatie dus Laura, ga dan maandag toch ff kijken voor die draagzak van Lodger! Vind die krengen wel ontzettend duur trouwens Die Doomoo Seat is trouwens ook 119,- Meiden, weltrusten allemaal! Ga zo ons manneke eten geven en daarna gaan we met z'n drietjes hopelijk lekker tukken! Liefs Chris
Oh, by the way: Hoe vinden jullie m'n avatar? Is 't geen scheetje? (zit niet te vissen naar comlimentjes hoor )
chrisje tis een schatje hoor en je mag best om complimentjes vragen hoor nou we toch bezig zijn hoe vind je de mijne liefs nica
Hihi! Ik heb net mijn eerste glaasje champagne gedronken. Ik voel me nu al flink aangeschoten, terwijl ik mijn glaasje nog niet eens leeg heb. Ik was toch redelijk gewend om wat te drinken en ik geloof dan ook niet dat ik me wel eens eerder zo heb gevoeld van 1 glaasje. Ik vind het ook altijd jammer dat die voorrondes zo snel voorbij zijn. Die liveshows vinden we toch niet zo leuk, maar die voorrondes vind ik altijd geweldig. @ Chrisje: Ja, het kost allemaal best wat en die spullen van lodger zijn ook aardig aan de prijs. Maar ja, alles voor onze kleintjes. Ik vind het wel een leuk gezicht dat bijna iedereen nu wel een eigen avatar heeft. Zo zie je ook meteen makkelijk wie wie is vind ik. Echt leuk al die mooie babykoppies.
slaap lekker meiden! heb Jesse net eten gegeven.. en ligt nu nog stil in zijn bedje.. wacht nog even paar minuten ga dan ff kijken.. en dan duik ik er ook in! en hopen dat hij pas rond uurtje of 7 komt he haha!
@Anne: fijn dat je weer thuis bent. Lukt het allemaal een beetje? Wat een mooi meisje is Yessie. @Kissflower: nu hopen dat de koppelpoging net zo eindigd als bij jullie. @Maartje: veel plezier met Piet spelen vandaag. @Kari: welkom terug meid en wat een mooie naam. @Marize: wat een heftig verhaal. Ik hoop dat je het een plekje kan geven en je nu volop kan genieten van jullie Jolien. @Maris: heel veel sterkte en ik hoop dat Oriande snel opknapt. @Irene: heerlijk dat het zo goed gaat met Veerle en wat een mooi meisje zeg. @Chrisje: fijn dat het achter de rug is. Beterschap ermee. Ik zwaai straks even naar je. We gaan bij paps lunchen. @Marieke: Marijn heeft ook een periode gehad dat hij veel spuugde. Dit kwam naar mijn idee door dat de voeding te snel kwam. Ik heb toen eerst wat uit mijn borst laten lopen en toen Marijn pas aangelegd. Sindsdien gaat het beter. @Nijnie: en wil je broertje wel weer vaker komen slapen? @Diaan: leuk zo'n baby party. Veel plezier vandaag nog. Wat een mooie avatars hebben jullie allemaal. Ik zal vandaag ook eens puzzelen. Ik heb zelf ook de lodger shelter dat is een draagzak en deken voor de maxi cosi in een. Ik ben er super tevreden over. Kijk eens op www.lodger.com Daar staat alles erover. Hier gaat alles zijn gangetje. Marijn doet het nog steeds goed. Hij komt weer om de 3a4 uur dat dat is prima. S 'nachts slaapt hij goed en komt nog 1 keer per nacht. Met mijn mans gata het de goede kant op. Ze is druk aan het oefenen met lopen en gaat maandag ws naar een revaladatie afdeling. Als het traplopen lukt mag ze naar huis. We gaan straks weer naar haar toe. Een fijne zondag en tot later.
Goedemorgen meiden! Oh, wat een heerlijkl nachtje hebben we gehad zeg! Damiën kwam om 3 uur en daarna begon hij om 7 uur weer te pruttelen... Heb ik 'm ff naast me zij aan zij gelegd... Heerlijk nog een uurtje saampjes getukt! Zoooooo lekker! Nica, jouw avatar is ook superleuk! Vind ze van iedereen eigenlijk wel heel erg leuk! Inderdaad Laura, toch wel erg leuk dat iedereen z'n kleintjes zo als foto heeft! Net ff lekker met z'n drietjes aangekeuveld in bed... Alleen is Damiën volgens mij erg wakker... Ligt weer in z'n wiegje, maar is wat aan 't kreunen... ben benieuwd of hij nog lekker gaat slapen of niet.... Nynke, ik zal naar je zwaaien, haha! Fijn dat het weer wat beter gaat met je mams! Hoop dat het traplopen goed gaat! Toch wel fijn als ze weer naar huis mag toch! Ga hard duimen! Nou, ga lekker een broodje eten met m'n mannetje! We gaan vanmiddag lootjes trekken voor Sinterklaas! Gezellig! Iedereen een hele fijne dag en tot gauw! Liefs Chris
Goeiemorgen allemaal, @Nynke: goed dat je moeder het al beter maakt. 'k Ga duimen voor je dat die trappen lukken ! Oh, en ik heb zo'n wrapper van Lodger sinds gisteren. Is wel geen draagzak (vind ik heel spijtig), maar onze Jelle lijkt het heerlijk te vinden om erin te liggen. @ Chrisje: veel plezier deze namiddag met het lootjes trekken. Nou, ben gisteren eens gaan shoppen voor mezelf (was zoooo lang geleden). Ben wel maar naar 1 winkel geweest. 'k Heb een broek gekocht, want ik draag nog steeds zwangerschapsbroeken (omdat ik in m'n gewone nog niet kan) en dat begint te vervelen. Heb nu een supergrote maat moeten nemen, 'k ben er nog altijd niet goed van, maar ja... Hopelijk gaan die kilootjes er snel af! Jelle is aan het wenen, ga even kijken wat er scheelt. Fijne zondag iedereen ...
hellow lieve meiden! Tis weer een heerlijke nacht geweest.. Gisterenavond 10:00 uur laatste voeding en pas om 06:00 kwam hij weer.. Even over die minimonkey, ik heb hem ook, die fel blauwe, ben dr super blij mee! En vond het echt niet duur. oh Xavièr huilt.. ff kijken.. Liefs Kiss