Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hier ff ego-berichtje, heb cb aan de lijn gehad ivm spugen van Eline..Die zeiden dat als het 2 à drie keer per dag was, dat heel normaal was en dat ze dan gewoon een beetje teveel had gehad...Ik vind het maar raar hoor, dan komt toch alleen het "beetje teveel" eruit en niet de hele zooi...? Pfff, ben ik nog niet gerustgesteld, grrr...Wat ben ik ook een dikke muts hè...

2. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Ben er weer even: Moet even 20 blz bij lezen dus hier komt ie:
    (hadden de pc stuk en zijn erg druk in de weer met Kyra)

Astrid, Xenas: Over dat naveltje. Kyra heeft het ook en volgende week wordt het aangestipt met zilvernitraat, hier merken ze niets van en is dus gelukkig niet pijnlijk! Heb het nagevraagd...

Marieke: Kyra krijgt ook al van die pukkeltjes op haar gezichtje en nek. Onze oudste had het ook toen ze ong. 4 wk. was en duurde 2-3 weken voordat echt alles weg was. Moest het vettig houden, het zou volgens CB van de hormonen komen of van te vette moedermelk.

Maris en Kari, gefeliciteerd! Nu zijn alle oktober-mama's bevallen toch?

lvdwerf. Ik heb gewoon mijn voedingsbeha aan snachts met zoogcompressen erin. en ik zit er ook over na te denken om een mirenaspiraaltje te laten plaatsen, vind het alleen een beetje een eng idee...

Ik ben in febr. gestopt met de pil en na vroege mk's in aug. en nov. ben ik in jan. weer zwanger geraakt en daar is Kyra het resultaat van!

Over het gewicht, ik was ong. 10 kilo aangekomen en ben nu 4 kilo onder mijn oude gewicht. (mocht ook wel hoor...) Ik had na 3 dgn al mijn oude kleren weer aan!

Marize, fijn dat je weer thuis bent! Geniet ervan!

Zijn er nog meer dames die aan het inbakeren zijn? Ik heb wel ergens gelezen dat er meer baby's zijn die niet zelf in kunnen slapen en weer gaan huilen zodra ze in bed worden gelegd. We zijn 1,5 wk terug begonnen met inbakeren en met vlagen werkt het goed en er zitten ook dagen bij dat ze de hele middag wakker is en van voeding tot voeding huilt. Als we alleen maar bij haar zijn is ze stil, dus er is verder niets aan de hand. Maar zo'n kleintje moet toch lekker slapen overdag. 's nachts gaat het gelukkig altijd wel goed. Als ze overdag de hele dag wel slaapt tussen de voedingen, is ze de hele avond wakker en ligt dan maar bij ons beneden, nadat we haar eerst even hebben laten huilen, maar verwennen we haar daar niet mee?

3. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hallo meide,

Zo, ik leef weer een klein beetje. Gelukkig was Fiene gisteren ook erg moe en heeft ze 8 uur doorgeslapen en daarna nog eens 4 uur. Kon ik ook even een beetje bijslapen.
    IK haalde haar net uit haar bedje voor haar voeding.........krijg ik toch een stralende lach! Echt super! En het was echt geen toeval want ze deed het een aantal keren achter elkaar. *zwijmel*

@Happyliesje; hier ook BV en 1 poepluier per dag. Voor FV weet ik het niet.

@Laura; ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik ook een PB over de avator. Ik krijg het ook niet voor elkaar. :oops:

@Diaan; wel lekker dat je nu de grote drukte achter de rug hebt!

@Missyess; het was superleuk! Maar ook erg vermoeiend. Ik ben ook nog gevraagd voor twee basisscholen. Volgende week dinsdag en woensdag strooien en dan de week erop het echte feest op maandag en woensdag, maar ik weet nog niet zeker of het wel verstandig is dat ik ga. Het is zo intensief.

@Kari; wat een schatje zeg!

@NiCa; wat een heftig verhaal zeg! Mijn broer (inmiddels 33 jaar) was een echte huilbaby en ik weet dat mijn moeder ook wel eens met hem boven aan de trap heeft gestaan met de neiging hem naar beneden te gooien. Zo wanhopig was ze. Achteraf gezien had ze misschien ook wel een PND, maar dat was toen nog niet zo bekend.

@Choco; fijn dat het goed gaat!

@Liesje; wat heftig meid, dat Winter nog steeds zoveel huilt! Heb je nog ondersteuning zodat je zelf af en toe even op adem kan komen?

@Xenas; sorry, heb geen verstand van FV. Ik was altijd met het wasmiddel dat in de reclame is (en sowieso met poeder). ;)

@Doris; Fiene heeft ook wel eens van die heel slaperige dagen, maar gelukkig is ze 's nachts nog nooit wakker gebleven.

@Jotim; pas goed op jezelf meid!

@Floortje; wat een rotsituatie voor je man (en voor jou) zeg! Wat kunnen volwassenen toch kinderachtig zijn!

@Kiss; sorry ik ben ook niet echt een wonder met computers.

@Nynke; fijn dat alles goed met je gaat!

@Misoh; wat een rotstreek zeg! Hier is het qua uren gelukkig geregeld, maar qua kinderopvang helaas nog niet.
    Je moet wel op je strepen blijven staan hoor. Ze hebben het zelf steeds uitgesteld op je werk!

@Marieke; kan me voorstellen dat je niet echt rustiger wordt van zo'n antwoord. Plast Eline wel goed?

@Smeetje; Fiene heeft gelukkig geen slaapproblemen, dus wij bakeren niet in. Volgens mij verwen je haar niet hoor. Ik kan me voorstellen dat Kyra ook haar wakkere momentjes moet hebben, als ze daarna weer lekker gaat slapen is het toch prima lijkt mij?!

Zo, nu lekker een broodje eten, want ik heb hongerrrrrrr!

4. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    He meiden,

Vandaag de laatste vrije dag van Jeroen. Morgen moet hij weer werken en daar word ik erg verdrietig van. De rest van de week komt mijn moeder en mijn schoonmoeder mij helpen met alles aangezien ik nog niet veel mag doen. Ik vind het heerlijk dat mijn moeder komt, maar mijn schoonmoeder.....Het is natuurlijk wel superlief dat ze dat wil doen, maar ik heb er momenteel nog steeds moeite mee als ze zich bemoeit met Veerle. Van die opmerkingen als: laat haar maar even liggen ze mag best even huilen, daar kan ik dus echt niet tegen! Hoe gaat het met de meiden die borstvoeding geven? Bij mij is het zo pijnlijk, beide tepels zijn helemaal kapot. Volgens de vk, moeten ze nog harden. Maar Veerle laat ook telkens weer los als ze hem goed heeft zeg maar, en dit zo'n 10x per voeding. Gek wordt ik ervan. Hoe is dat bij jullie, gaat het makkelijk of niet? Soms denk ik, laat maar zitten ik begin wel met flesvoeding of kolven want het is lang niet altijd even prettig maar ik probeer vol te houden.

Missyess, ik begrijp je heel goed hoor. Tuurlijk is het normaal dat je op zondag lekker voor jullie 3en wilt houden als dat de enige dag is dat het kan. Ik zou dat ook proberen hoor, dat is zo belangrijk!

Smeetje, wat fijn zeg dat je gewicht zo goed gaat en je je oude kleding weer aan kan! Ik ben op het moment heel erg aan het afvallen, alleen mijn buik blijft een beetje dik. Maar volgens vk heeft dit te maken met de keizersnede, dan gaat dit wat langzamer.

Misoh, wat een gedoe op je werk zeg. Heel veel sterkte!

Diaan, leuk zo'n kraamfeest, maar wel superdruk zeg!

xxx Irene

5. Klieke

Klieke Actief lid

26 feb 2007
    114
    0
    0
    @ Irene; Tepels hoeven echt niet te harden hoor! 't klinkt er meer naar dat Veerle spruw heeft (ivm met het loslaten tijdens de voeding en jouw open tepels) Dit kan je herkennen door of een parelmoer glans over haar tongetje, of witte vlekjes die je niet kunt weg vegen.
    Als je echt door wil gaan met bostvoeding geven zou ik als ik jou was er een lactatie deskundige bij halen!
    Pijn bij het voeden hoeft echt niet! De eerste week misschien alleen bij het aanleggen, maar daarna niet meer.

Hoop dat je er wat aan hebt, het is zo vervelend als je niet optimaal kan genieten van je kindje bij het voeden.

en ja... schoonmoeders, nu na het derde kind kan ik me er voor afsluiten maar ik ben zelfs in tranen geweest! Heel normaal dus...

liefs,

Klieke

6. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Marieke, waarom ben jij een muts? Het kan toch dat je nog niet gerustgesteld bent... dat mag ook! Misschien nog een keer bellen of anders naar de huisarts ofzo? Vraag ze het hemd van het lijf totdat jij weet waar je aan toe bent en het voor jou ok voelt, dat jij gerustgesteld bent! Daar zijn ze voor!

Smeetje, wij zijn niet aan het inbakeren. Ik heb ook niet het idee dat Mirte dat nodig heeft. Sinds we meer letten op regelmaat is ze al wel rustiger, gelukkig.
    In sommige boeken lees je da je ze best een tijdje kan laten huilen, in andere boeken lees je weer dat je ze de eerste 6 weken ofzo niet kan verwennen... Ik denk dat je moet doen wat voor jullie goed voelt...

Irene, dat is lastig de eerste keer dat je lief weer moet gaan werken. Ik heb de eerste paar keer ook met tranen in mn ogen gezwaaid toen hij naar zn werk ging. Maar gelukkig went het ook wel snel. Fijn dat je moeder komt helpen en lief dat je schoonmoeder wil helpen, maar zou je tegen haar kunnen zeggen dat je er zoveel moeite mee hebt als ze zich er zo mee bemoeit? Of misschien kan Jeroen het tegen zijn moeder zeggen...?
    Probeer te doen wat voor jou goed voelt, jij bent mama van Veerle, je schoonmoeder niet!
    Maar erg herkenbaar... ik heb meer moeite met de aanwezigheid van schoonmama dan van mn eigen moeder...
    Auw kapotte tepels... en pijn bij het voeden. Je zou ook een lactatiekundige in kunnen schakelen (niet te lang mee wachten), die hebben vaak ook nog wel tips of ideeën hoe het misschien beter of anders kan.
    Ik ben gestopt met bv, ook ik had mn tepels kapot en het deed me zo'n pijn dat ik opzag tegen elke voeding. Lactatiekundige gebeld en die is gekomen. Heeft gekeken hoe Mirte dronk en hoe ik haar aanlegde. Ik heb het nog geprobeerd met tepelhoedjes om de pijn te verminderen. Maar uiteindelijk voelde ik me er zo rot onder het hele bv-gebeuren dat we toch zijn overgestapt op de fles. Ik had eerder aan de bel moeten trekken denk ik achteraf... Maar goed, voor een eventueel volgende keer...
    Ik had via de lactatiekundige trouwens "mother-mates", dat zijn gelcompressen en die beschermen je tepels. Vond ik erg prettig omdat ze anders steeds tegen mn bh aan plakten doordat ze kapot waren. Je kan ze online ook bestellen. Ze zijn ongeveer een week te gebruiken (afhankelijk van hoeveel je lekt).

Maris update

Alles gaat goed, Oriande groeit goed en ze leren elkaar al goed kennen. Er is geen infectie aangetoond, maar ze (Oriande) moet wel tot vrijdag of misschien zaterdagochtend in het ziekenhuis blijven. De artsen willen geen risico nemen. Maris mag van de verzekering nog 3 dagen daar blijven (incl. vandaag), dus ze gaan voor daarna een slaapplek in het gasthuis daar regelen.
    Ze smst ook dat ze zich suf kolft om de nachtvoedingen te dekken, maar dat dat tot nu toe goed gaat en dat ze daar trots op is (en terecht naar mijn idee :) ).

Maris update :)

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Maris: fijn dat het geen infectie lijkt en dat de artsen geen risico willen nemen. Ik hoop dat er een plekje is in het gasthuis. Tot het weekend dan maar.

@Nijnie: bedankt voor de update.

@Klieke: hier is het ook de derde maar ook hier de onzekerheid en lastige schoonmoeders.

@Irene: wees duidelijk tegen je schoonmoeder meid. Wbt de bv: na een week deden mijn tepels geen zeer meer. Ik ben het met Klieke eens. Neem contact op met de ha of het cb wat spruw moet goed behandeld worden.

@Maartje: leuk is dat die eerste lachjes. Denk je wel aan jezelf meis? Hoe gaat het met je nu?

@Smeetje: je verwend haar niet hoor door haar bij je te nemen. Het bakeren kan zijn tijd nodig hebben en misschien is het niet de oplossing voor Kyra. Je mg altijd pb-en als je wat wilt weten hoor.

@Marieke: niks geen muts. Als je het niet vertrouwd gewoon morgen weer bellen hoor.

@Silvie: fijn dat alles goed gaat met Wietze. Lastig dat je werk niet mee werkt. Ik hoop dat jullie er uit komen samen. Succes met ej dagen alleen maar je kan het hoor!

Wauw, ik ben super blij. Ik heb vandaag voor het eerst gekolfd en Marijn dronk in een keer 40 cc op. Nu hopen dat hij de fles blijft pakken. Ik heb nl volgende week vrijdag een teamuitje en dan is het toch fijn als hij de fles wil hebben. Maar dat lukt vast wel.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hey dame's

Wij zijn het het weekend naar mn ouders geweest in Friesland. Was erg gezellig en fijn dat mijn ouders Nathan weer even konden zien. Maar toch wel een hele onderneming hoor zo naar Friesland. Nathan is nu nog wel een beetje van slag.

Ik heb ook zo'n minimonkey besteld. Ik merk dat Nathan erg graag bij mij is en dit vind ik ideaal. Zo hebik mijn handen vrij en is hijlekker bij me. Weet iemand hoelang het duurt voordat je hem binnen hebt?

Over de voedingen: Nathan weegt nu 4150 gram (zal nu wel bijna 4200 zijn). Hij krijgt 5 x 135 CC en voor de nacht 150 cc. Toch komt hij rond 04.00 s'nachts. 23 uur is zijn laatste voeding. Ik vind het erg netjes. Toch gaan we kijken of we 2 schepjes Friso standaard en 2 schepjes Friso hongerige baby voor de nacht wat is. ( op 120cc).
    Misschien dat ie dan de nacht wat langer doorpakt. We zien wel ff.

Verder weinig nieuws, Nathan slaapt goed op zijn eigen kamer.

Ik heb trouwens het idee dat zijn huiltje is veranderd. Een stuk heser. Kent iemand dit? Hij heeft niet echt dat ini mini beeb huiltje meer.

Maris en Oriande, veel succes en sterkte ermee! Ik hoop dat jullie snel naar huis toe mogen.

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ojah nog 1 ding. Nathan heeft een mongolen vlek. Best grappig, ik dacht dat het alleen bij Aziatische of Negroïde voor kwam. Nu zijn Rein en ik allebei erg donker ( en Nathan ook) maar wij hebben niets buitenlands in ons zitten (voor zover wij weten).

Las nu op google dat het ook wel eens bij blanke kinderen voorkomt.
    Erg grappig om te zien. Is echt een blauwe plek bij zn bilnaad van een cm of 2 :D

10. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    @ Irene: Tepels hoeven echt niet te harden! Ik geef ook bv en had de eerste week kloofjes gekregen doordat ze de tepel nog wel eens verkeerd pakte. Toen ben ik op aanraden van de kraamhulp tepelhoedjes gaan gebruiken en toen hebben mijn tepels de tijd gehad om te helen. Dus als het geen spruw is, dan zou ik dat eens proberen. Je moet er wel even handigheid in krijgen. Merla laat ook vaak de tepel los als ze ondertussen aan het poepen is (of een poging tot onderneemd) tijdens het voeden. Als ze erg vaak los laat tijdens een voeding dan pak ik gewoon nog weer even zo'n hoedje erbij. Die leg je gewoon goed over je tepel en dan hou je die met 2 gespreide vingers vast, het hoedje kun je dan gewoon in haar mondje stoppen. Ze moet dan waarschijnlijk wel eerst een paar keer zuigen voordat ze drinken heeft, want er moet eerst melk in het hoedje komen.
    Verder kun je nog je tepels steeds insmeren met moedermelk en dan even goed laten drogen aan de buitenlucht.
    Succes ermee! Je mag me pb'en als je denkt wat aan mijn ervaringen te hebben.

@ Maartje: Pb is onderweg!

Wat jammer voor Maris dat Oriande nog niet naar huis mag, maar wel goed dat ze het zekere voor het onzekere nemen. Liever een dagje te lang dan te kort.

@ Maris: Echt knap dat je dat kolven zo volhoudt!

Ik red het helaas niet om om 16 uur te zijn. Ik weet niet of dat nog steeds doorgaat, maar dan zit ik net bij de vriend van mijn moeder, want die wordt vandaag 50.

11. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Astrid: wat is dat een minimonkey?

Happyliesje: Deyna poept zeker 5 keer per dag. Dit doet ze al vanaf het begin. Soms wel meer.

Xenas: voor dena wassen we met neutral en voor ons wisselen we nogal. het huismerk van bv de vomar is ook goed en ruikt lekker.

marieke: hoe gaat het nu met eline? weet je al meer?

12. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    dank je Astrid!

over de bv, ik hen vooral de 1e week ook echt pijn geleden. wilde het ook opgeven. ik heb veel met bepanthen zalf gesmeerd. de 2e week werd de pijn al minder. nu gaat het super, ik ben blij dat ik het volgehouden heb. Deyna hapte wel goed aan enz dus daar heeft het bij mij niet aan gelegen. Succes nog! Als het pijn blijft doen zou ik stoppen of een lactatiedeskundige inschakelen.

13. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @irene; ik kan me helemaal voorstellen dat je er even tegenop ziet hoor! Ik vond het ook vreselijk! Toch is het me uiteindelijk meegevallen, dus ik hoop dat dat voor jou ook geldt!
    Ik heb ook alleen de eerste week last gehad van zere kapotte tepels. Dit kwam doordat Fiene niet goed hapte. Ik heb toen 24 uur gekolfd en bijgevoed en daardoor waren mijn tepels al enorm opgeknapt. Daarna heb ik niet echt meer pijn gehad, alleen soms met aanleggen even een onprettig gevoel. Ik zou de lactatiekundige bellen. Die helpen echt supergoed!

@Maris; Wat knap dat het kolfen zo goed gaat! Ik weet dat het veel energie kost, maar het is het wel waard!

@Nijnie; ik ben het helemaal met jouw advies eens. Lekker naar je gevoel luisteren als het om je eigen kindje gaat en vooral niet de wet voor laten schrijven door anderen!

@Nynke; wat fijn dat Marijn uit een fles wil drinken! Fiene kon het ook in een keer, maar wilde gisteren weer bijna niet eten (toen ik aan het pieten was). Maar dat kan ook komen door de drukte. Ze was behoorlijk uit haar ritme. Met mij gaat het verder wel aardig. Heb enorme spierpijn en ben moe, maar verder alles oke.

@Astrid; wat een reis he! Wij zitten ook altijd ruim een uur in de auto voor bezoek aan mijn schoonmoeder en schoonzus. We gaan er 2 dec voor het eerst heen.

@Laura; ik wacht in spanning af! WE zouden volgens mij op Maris wachten dus de 16.00 uur date gaat volgens mij niet door vandaag.

@Evaatje; is Deyna allergisch? Of is het uit voorzorg dat je met Neutral wast?
    Hier nog een grootverbruiker van Bepanthen! Superspul voor tepels en babybillen!

14. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

@lvdwerf: ik geef fv, maar toch bedankt! Heb ondertussen al gelezen dat het bij andere fv-baby's soms ook zo is. Maak me dus niet te veel zorgen, maar 'k ga het woensdag bij de kinderarts wel eens vragen.

@Kari: wauw, mooie foto! Je ziet ook echt dat het een meisje is! Da's mijn idee, hé.

@Liesje: echt spijtig dat het allemaal niet zo vlot verloopt met Winter. 't Moet superfrustrerend zijn! Probeer je er door te houden en zeker op tijd eens hulp inschakelen (waar woon je, dan kom ik eens aflossen ;) :D ). Ik hoop heel erg dat het bezoek aan de osteopaat morgen iets oplevert.
    Over die broeken: heb nog net geluk. Normaal heb ik maatje 42 (het laatste jaar soms al eens 44 :rolleyes: ). Nu heb ik even (hopelijk) maatje 46, de grootste maat dus in de gewone winkel. Heel soms ga ik wel eens winkelen in de 'paprika' (is voor de 'volslanke' vrouw) en daar beginnen de maten bij een 44, geloof ik. Nu, ik wou er niet te veel geld aan geven (met de gedachte dat ik ze niet lang zal aanhebben) en ben dus naar de JBC gereden zaterdag.

@ Xenas: onze Jelle krijgt ook al 7 x 120 cc met 4 schepjes! Hij is dan ook nog eens jonger dan Jesse en weegt niet zo veel (woog maar 2750 g bij geboorte). Hij drinkt ze wel niet altijd volledig uit, maar soms wel. 'k Begin me dus echt ongerust te maken, maar ja, hij vraagt er echt om, anders blijft hij maar wenen om meer. Ik zal het eens vragen aan de KA woensdag.
    Wasmiddel: ik gebruik ook Robijn. Weet niet of het goedkoper is en of ze het Überhaupt wel hebben in Nederland, maar 'Le chat' blijkt ook goed te zijn om te gebruiken voor baby-kleertjes.

@ Jotim: veel rusten, hoor, meid! Hopelijk verliep alles prima bij de fysio.

@ Nynke: bedankt om het te vragen. De nacht is goed verlopen, maar heb wel gisteravond 1 fout gemaakt. Om 20.00 uur had ik hem een flesje gegeven en dan moest ie normaal om 23.00 uur terug, dus ik dacht 'laat ik hem nog even z'n laatste flesje geven en dan allebei gaan slapen' (ik had hem nog eens in z'n park gelegd, of moet ik box zeggen? ;) ). Blijft meneer toch niet doorslapen zeker tot 00.00 uur! Ben dus pas om 0.40 in m'n bedje geraakt. Ben dan ook al heel moe de hele dag.

@ Misoh: wat naar allemaal. Veel succes op het gesprek volgende week en laat je niet doen, hé?

Weinig nieuws te melden hier, behalve dan dat ik vandaag supermoe ben. Gelukkig is Nico woensdag thuis (we moeten naar de KA) en kan ie dus dinsdagnacht ook nog eens een voeding voor zich nemen. ;) Zaaalig!

Daaag ...

15. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Ik heb twee foto's van gisteren in mijn album gezet. Vooral de eerste foto heeft voor veel gelach gezorgd! ;)

16. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Nynke, wat fijn dat Marijn uit de fles heeft gedronken. Ik denk dat dat wel goed komt volgende week vrijdag!

Astrid, wat een onderneming naar Friesland. Hoe vond Nathan dat hele stuk rijden, heeft hij geslapen onderweg?
    Ik hoor ook andere huiltjes dan het huilen in het begin. Er zit nu meer verschil in, ze heeft er verschillende ;).
    Vanmiddag hing ik met onze kleine "dramaqueen" op de bank, begon ze heel sip te kijken en een soort huiltje te produceren om daarna volop te gaan glimlachen. Ik lach helemaal in een deuk!

Hihi Maartje, Fiene aan de borst bij zwarte piet :). Dat is nog eens een bijzondere foto ;).

17. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Erg leuke foto Maartje, hihi.

Ik was met neutral uit voorzorg.

Wie weet hoe lang het duurt voordat die prachtige pukkeltjes verdwijnen? Ik vind het zo zielig voor haar.

18. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Nijnie; grappig he! Ik maak er wel een apart boek van, want deze beelden zijn voorlopig nog niet geschikt voor haar eigen foto album. ;)
    Er is ook een heel stuk film van. Echt supergrappig. Allemaal half geschminkte pieten (en een half aangekleede sint) die soep en broodjes kroket zitten te eten. En ik in de hoek met Fiene aan de borst.

Ik heb ook nog even een gewone foto van Fiene in mijn album gezet. *glim* *glim*

19. ha meiden!

leuke foto's Maartje!

Bedankt voor alle flesvoedingtips!
    Heb Jesse net voor het eerst 150+5 gegeven en ik hoopte dat hij dan ook door zou slapen uurtje of 4 al was het maar 3 uur.. maar helaas.. hij ligt nu lekker bij zijn vader te slapen!

Voor iedereen die ff wil lachen..
    http://zaplog.nl/zaplog/tellafriend/5539/
    hij is zooo leuk!

Deel Deze Pagina