Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Xenas, de verhuizing stond al wel wat langer op de planning maar nu moet het gewoon iets sneller dan verwacht want ons 1-slaapkamer appartementje midden in het centrum van amsterdam is toch echt te klein! We hebben als deadline dat we in augustus moeten verhuizen, maar liefst natuurlijk vroeger. Dus nu volop aan het rondkijken en hypotheek regelen en dan hopelijk in maart/april de koop kunnen afronden.

@ Appeltje, nog 3 weken en we krijgen hopelijk onze energieboost! Daar ben ik nu al zo op aan het wachten!

2. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik ben daar ook wel aan toe, en mijn partner ook :)

3. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    My goodness... in mijn geval duurt dat nog 6 weken... :confused:
    Pfff, heb altijd een beetje sceptisch geluisterd naar vrouwen die zeiden dat ze zo moe waren in het begin van de zwangerschap maar....

Liefs Chris

4. augustus

augustus Niet meer actief

Nou de test was gelukkig mega positief van MvM. En ik mag tot 2 mei mee doen..Wat lijkt dat lang he...

5. @ chrisje..

Toen wij net gestopt waren met de pil.. ging ik eens rondneuzen op MP en toen kwam ik deze kamer tegen... voor 75 euro heb ik hem compleet overgenomen,....
    en ziet er ontzettend mooi uit..
    koopie dus he..
    was wel wat vroeg... maar ja.. we kunnen hem maar beter hebben toch...
    Dat kindje wat er dus in ligt is dus van die mensen nog hehe...

@ sofieke...
    wij zouden ook wel willen verhuizen..
    maar zolang er niks op ons pad komt blijven we gewoon hier..
    we hebben een 4 kmr app.. dus moet lukken.. alleen 6 hoog enzo..

@ iedereen..
    vraagje... 3 mrt ga ik uit eten met de meiden van de voetbal.. daarna willen ze ook stappen..
    zou dat schadelijk kunnen zijn voor de kleine.. nu die nog zo iniminie is?
    met rook enzo?

6. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Goedemorgen aankomende mama's. Moest weer heel wat pagina's doorspitten. Ik ben er nog niet uit of ik meedoe aan MvM ik woon namelijk in een flat met een gesloten portiek. En zoals het er nu uitziet begin ik volgende week met mijn nieuwe baan dus weet ook niet zo goed hoe ik dat allemaal moet regelen. Hoop dus dat ik niet al te misselijk ga worden, want zie het niet zo zitten om hun al op de hoogte te stellen van mijn zwangerschap.

Heb me trouwens gister aardig vergist in een glas Jus d'orange zeg jemig wat ben ik daar ziek van geweest. Dacht even vitamientjes te scoren. Kreeg me toch het zuur.

Moet weer even aan het werk heb vanavond examen VCA (jippie) maar de karnaval en mijn zwangerschap hebben beetje teveel afleiding bezorgd, hoop dus maar dat ik het haal.

7. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    wij gaan ook verhuizen krijgen 1 augustus de sleutel.
    Hebben een huis uit de jaren 30 gekocht zitten 4 slaapkamers in, komt goed uit hebben al 2 kids.
    En we krijgen een tuin van 70meter diep. Maar er moet nog wel wat aan gebeuren hoor zit nog geen cv in en geen normale badkamer
    Dus als we de sleutel krijgen daar meteen mee aan de gang
    Een babykamer is er eerst voorlopig niet het komt eerst bij ons op de kamer, omdat de prioriteiten eerst bij de cv en de badkamer liggen. En het hele huis moet geschilderd worden nieuwe vloeren en ga maar door dussss werk genoeg hihi.
    1 geluk heb ik tegen die tijd kan dan bijna niks doen dus kan ik opperen :) ;)

gr Marianne

8. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Goedenmiddag OKmama's

Ik vole me weer redelijk. Het kan natuurlijk echt altijd beter. Maar ik zit bijna op de helft toch. Morgen na de Vk moest me eerder bevalingspapieren meenemen. Wel leuk om even terug te lezen.
    Maar me dochter is binnen 7 minuten op de wereld gezet als dat niet vlug is. Mijn oudste heeft er 38 minuten over gedaan.
    zo staan er toch nog wel leuke dingen op. Ik weet in ieder geval wat me te wachten staat. De komende 8 maanden.

Heb ook nog een leuke website gevonden http://www.babyplaats.nl Zeker als je van plan bent 2de hands te kopen. Heb alleen nog een wandelwagen nodig. Rest heb ik allemaal nog.

@ avelon jij hebt er een werk van gemaakt zeg. Maar het klopt wel zwanger zijn met kinderen is zwaarder dan zonder. Alles draait door. De jongste 4 jaar weet ook nog van niks dus mama moet maar gewoon normaal doen. De oudste weet het wel is ook al 15 die houdt er ook wel rekening mee.

Volgende week allebei uit logeren dan kan ik heerlijk uitslapen.

Gisteren heb ik per ongeluk op een verkeerd knopje gedrukt een daar door zijn alle pbtje verloren gegaan. als je wel gepbt hebt maar nog niet op de site staat even nog een keertje.

Volgens mij had ik zover iedereen er wel opgezet.

9. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Marianne, hahaha dat heb ik ook! Ik zal de verhuis wel coordineren zeg ik dan. Maar al het zware werk laat ik mooi aan de anderen over! Makkelijk toch! Hoewel, dat denk ik nu, waarschijnlijk wordt het moeilijk om niets te kunnen doen terwijl de familie en vrienden zitten de werken!

10. @ Xena
    Ik ga 16 maart met mijn vriendinnen uit. Ze weten nog van niks, maar ik ga het ze dan vertellen. Het schijnt dat de muziek niet zo'n kwaad kan, als je maar niet te dicht bij de boxen gaat staan. Je weet zelf hoe dat soms in je lijf kan doordreunen! Moet je nagaan voor zo'n klein wurmpje.
    De rook lijkt mij idd ook niet zo'n goed idee! Als je uit bent geweest stink je ook altijd helemaal naar rook. Ik weet ook nog niet of ik mee ga eerlijk gezegd.

11. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hé Jotim, het kwartje van je site valt nu pas bij me... sorry! Ga je gelijk ff een pb'tje sturen! Ziet er super uit zeg!

Vraagje, hebben jullie ook wel last van die zeurende steekjes rechts of links onderin je buik, richting je liezen?

Liefs Chris

12. @ chrisje.. ja die heb ik ook!
    en ook last beetje van me onderrug!

13. @missyess...
    ja moeilijk he..
    ik weet ook niet of dat kwaad kan..

al hoewel.. er blijven altijd mensen ook roken.. tijdens hun zwangerschap..
    en wat dacht je van meiden.. die er pas laat achterkomen..

kan geen kwaad denk ik toch..
    ik zla wel ff topic openen ok!

14. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ chrisje, zwaar kwartje dan ? of ligt het toch aan de verstrooidheid van het zwanger zijn

15. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    [/quote:2yxv4fse]

Hey Ann, grappig!
    Geef je CKV, o ja, dan zit je inderdaad met al die dossiers, lijkt me echt veel nakijk-werk!
    Ik geef Engels, mag gezellig brieven doorspitten..zucht, kan me echt voor geen meter concentreren..hoe zou dat nou komen hihi :)
    Doei doei

16. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    @ liedel,
    ik ben eigenlijk vakdocent tekenen en handvaardigheid, maar geef een paar uurtjes ckv erbij. maar dat kost idd veel tijd!
    en inderdaad... waar is mijn concentratie!

mijn buikomvang is van 91 naar 94 cm gegaan, in anderhalve week!
    joehoeoeoeoeoeoeoeoe!
    (en dat met weinig eten...)

17. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hahaa Jotim... denk het laatste... Ik kom af en toe gewoon niet uit mijn woorden, super irritant, haha!

Liefs Chris

18. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Vandaag heb ik mn eerste echo gehad van deze zwangerschap. Nog erg klein en weinig te zien :rolleyes: maar toch! het knipperde dus er is hartaktie!
    ook was het zo groot als het zou moeten voor dit termijn 8mm nogwat...
    Mijn mannetje zou een filmpje maken maar was te nerveus ;) en daarna moest ik nog bloedprikken en toen is hij bijna flauwgevallen :) hij is gaan zitten op de trap in het trappenhuis van het ziekenhuis , er kwam een dokter voorbij en zij vroeg wat er was en of hij misschien net een onderzoekje had gehad ofzo. Ik vertelde dat ik net een bloedprik had gehad. Hahahaha zei ze ja klasiek geval hahaha ik lach je niet uit hoor hahaha. Hij mocht op de dichtstbijzijnde afdeling even op een bankje liggen met zn benen omhoog.Wel schattig hoor zo'n boom van een vent 1,90m 95kg die bijna neer gaat vanwege mijn bloedprikje hihihihi...
    in mijn album staat een ecofoto van het vlekje wat wij hebben zien knipperen ;)
    Volgende echo heb ik 27 mrt dan ben ik 10 weken , maar ik maak het filmpje dan zelf wel vanuit die stoel! :rolleyes:

19. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Hallo allemaal,

Bij mij is MvM ook net geweest! Echt snel! Het was een aardige dame en ik wist helemaal niet dat ik er een kadootje aan over zou houden. Leuk hoor!
    Ik heb het besteksetje gekozen dat dan bij het servies past.

Bij mij zetten ze de flessen in de achtertuin neer, zodat het niet zo te kijk staat. Ik moet er alleen aan denken dat ik de poort niet op slot draai op maandag.
    :)

En de test was gelukkig weer heel positief, dus dat was ook weer fijn om te zien!

Groetjes
    Maris

20. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Heb me net toch maar aangemeld voor MvM er blijkt vlak bij mij een inzamelpunt te zitten. Dus hoef het nu niet op de gallerij te zetten.

Deel Deze Pagina