Xenas, geen idee wanneer je weer ongesteld wordt. Volgens mij is dat bij iedereen verschillend. Hier is het 6 weken geleden, maar nog niet ongesteld geweest, maar ik heb het idee dat het eraan zit te komen. Appeltje, zaterdag is wat mij betreft prima. Iemand nog een tijdstip in gedachten of zullen we gewoon vanaf zaterdag in het mama-topic posten ofzo? Irene, kramp-tips heb ik niet. Voor verkoudheid... je kan zo'n "snotzuigertje" kopen daar zou je het snot mee uit het neusje kunnen zuigen. Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen . Ik heb hier ook een flesje otrivin baby (zoutoplossing) in huis en dat gebruik ik af en toe als ik het idee heb dat het echt vol zit. Wijkverpleegkundige wel op bezoek gehad. Ze kwam even kijken hoe het ging en nog wat dingetjes vertellen over het consultatiebureau. Ook gelijk het groeiboekje en nog wat foldertjes kwam ze brengen en een datum voor de eerste afspraak op het CB. Nynke, met betrekking tot de voeding trekken we ook maar een eigen plannetje. Ik ga het de volgende keer als we op het CB zelf zijn wel aankaarten... Want het slaat niet echt ergens op. Maar Mirte krijgt vanavond dus wat meer, ben benieuwd of ze het opdrinkt... Nica, op de site van minimonkey staan ook voorbeelden van hoe ze erin kunnen, volgens mij met demo... Jotim, geen stroom... dat is lastig. Hopelijk een beetje helder weer zodat je niet de hele dag in het donker zit... Ik ga mn bed opzoeken en nog even lezen (Harry Potter) tegen 10 uur krijgt Mirte nog een flesje van lief en dan hoop ik dat ze een slaap van een uur of 6 of wat langer gaat maken (doet ze vaak wel ). Welterusten.
ja klopt nijnie en heb de beschrijving er ook bij maar moet het ff op me gemakkie na kijken en proberen! wij hebben de legergroene die vond ik erg stoer liefs nica
@ Nijnie, Het zou idd fijn zijn als je hem deze week al in huis hebt. Is een erg leuk ding, en vooral voor zo'n zacht prijsje. Ove rhet huishouden... Voor de bevalling was ik poets verslaafd volgens Rein, nu nog steeds maar in mindere mate. Als ik er de tijd voor zou krijgen was ik bijan de hele dag aan het poetsen Ik vind het gewoon leuk In mijn eigen huis dan he Nathan die huilde vanavond best wel veel, maar nu ligt hij lekker met Rein op bed te knuffelen. Hij huilt ook veel minder intens, alleen na het badje is het brullen geblazen. Dan wordt hij bijna paars en is ie echt woest (zo schattig ) Echt een driftkikker hebben we @ Maris, fijn om weer iets van je te horen, ik denk idd dat we nu binnenkort naar het mama topic overgaan... @ Xenas, Ja Nathan geeft het zelf aan. Ik let sowieso minder op de tijden, ik laat Nathan komen wanneer hij er behoefte aan heeft. In het begin was ik heel erg op de tijden maar ik laat Nathan nu meer aangeven wanneer hij honger heeft. En ik meot zeggen, dat werkt perfect! @ Appeltje, ik vind zaterdag prima! @ Diaan, fijn dat alles goed was. Een hele geruststelling lijkt mij. Hoe doen jullie het s'ochtens trouwens met de kleine? Ik ben de laatste tijd erg moe en lig dus vrij lang op bed (lambal ) Nu heeft Nathan al een behoorlijk dag en nacht ritme en wordt hij rond 09.00 uur echt wakker. Ik neem hem dan lekker bij me in bed en ga een boekje lezen (de laatste Harry Potter is bijna uit! ). Hij ligt dan heerlijk bij me te kroelen en hij valt dan zo weer in slaap (tegen me aan). Dit kan toch geen kwaad? Of moet ik hem dan in zijn eigen bedje leggen? Ikzelf ben gewoon wakker en vind het zo lekker om dat warme lichaampje tegen me aan te hebben. Pfft volgens mij is Reinout ongesteld geworden Wat een chagerijn zeg! Mannen... soms....
voor de baby's die verkouden zijn en bv krijgen.. ik kreeg een tip.. (toen ik nog zwanger was) om LUUf te kopen.. Dit smeer je dan een beetje op je eigen borst en zo kan je kindje tijdens bv weer beetje adem halen! Net super leuk shirtje gehad van LIEF! met eskimo voorop! Zijn er meer meiden die helemaal weg zijn van LIEF? Ik ben zelf dus nog niet ongi.. Maar wel aan de pil... (heb er zelfs al 2 vergeten.. moet denk ik nog wennen om ze weer te slikken pff...) Daarom hoop ik dat die ongi er snel aankomt.. weet ik tenminste zeker dat ik niet zwanger ben hahahahhaha! Zou toch wat zijn! Zaterdag is prima! weet niet of ik er dan bij ben! Maar merk het gauw genoeg hahah!
Hee dames! Wanneer je ongi wordt is inderdaad heel verschillend! Ik weet bij mijn 1ste dat ik pas na 9 maanden weer ongi werd en ik moet zeggen dat ik hoop dat het nu ook weer (op z'n minst) zo lang gaat duren! Ik moet er wel bij zeggen dat ik toen 8 maanden bv heb gegeven . Kiss wat een ontzettend triest nieuws!Ik wens je alle sterkte die ik me maar kan wensen en hoop dat alles goed komt. Maris wat fijn dat ook jij weer terug bent! Kunnen we weer een hoofdstuk afsluiten ook al is het met heel veel gemengde gevoelens! Nou ik ga mijn bedje opzoeken! Groetjes!
Lieve meiden.. Kon ff echt niet slapen en probeer nu gewoon even van mij af te schrijven. Het spijt me zo erg voor dit lange verhaal.. EN jullie hoeven dit niet te lezen. het was alleen even voor mijzelf wel goed om het even van mij af te schrijven. Mijn vingers zijn ijskoud van het typen, heb er 3 uur over gedaan.. (ondertussen Xavièr ook nog gevoed en weer in bedje gestopt, tsja, mijn leventje blijft doorgaan als mama). Zal jullie proberen uit te leggen wat er is gebeurt, al zal dat moeilijk worden want snap zelf nog steeds niet wat er mis is gegaan. Maandag ochtend werd ik wakker en was beetje ziekjes.. Voelde me helemaal niet zo lekker, maar ja. Alex was erg lief voor mij, voordat hij naar het werk ging bracht hij mij paracetamol in bed en ging Xavièr voor mij halen. Toen hij weg moest naar zijn werk zei hij dat hij rond 2 uur thuis zou zijn, omdat ik bezoek kreeg van 2 vriendinnnen en mij daar niet alleen mee wou laten omdat ik dus beetje ziekjes voelde. De dag ging voorbij, 4 uur had ik nog steeds niets van Alex gehoord. Vreemd. Maar ja, hij moet wel vaker overwerken. Toch had ik hem ff gebeld waar hij bleef. Hij zij dat hij onderweg was naar huis met een vriend van hem (noem hem ff F. ). Die vriend van hem hadden we een paar dagen daarvoor gekoppeld aan mijn beste vriendin (had ik hier ook verteld). Alex legde uit dat hij bij zijn ouders was geweest(in Almelo), want die hadden nieuwe meubels gekocht en die moesten in elkaar worden gezet, daar had F. mee geholpen. Nou goed.. maar die vriendinnen waren nog steeds bij mij maar wouden net weg gaan. Maar 1 meisje had de auto beetje kapot, er kwam rook uit de motorkap. Dus ze vroeg hoelaat Alex er weer zou zijn, want dan zou Alex nog ff naar de auto kunnen kijken. Dus ik zei, wacht maar ik bel nog wel een x... Dus ik zei, Alex hoe laat ben je thuis? Toen begon hij al een beetje chaggerijnig: 'Ik ben zo thuis, ben onderweg zei ik toch! Maar waarom vraag je het nog een keer?' Dus ik legde uit dat die vriendin de auto kapot had.. Ohh zei Alex; "dan moeten we keren F. " Dus ik zei, hoezo keren dan? " we zijn onderweg naar Ommen, want F. moet daar kleren ophalen." (ommen is een uur hiervandaan) Dus ik best wel chaggerijnig: " Alex, waarom zeg je dan dat je onderweg bent naar huis?" Alex: " Nou, als ik zou zeggen dat ik onderweg zou zijn naar Ommen zou je toch chaggrijnig worden.. maar laat maar zitten, we keren wel om ben dr met 20 minuten.." half uur later,.... geen Alex.. Maar die vriendin van mij moest echt naar huis anders zou ze gezeik thuis krijgen (Turkse afkomst, best strenge ouders). Dus ik stuurde Alex een sms: 'Alex, waar blijf je nou dan? Maar ik kreeg geen reactie.. Dus die vriendin is toch maar weg gegaan. Toen d8 ik, nou ik voel me nog steeds beetje ziekjes, dus ben rond 5 uur in bedje gaan liggen. En ik was ook best wel chaggerijnig op Alex, dus stuurde hem nog een sms: "Alex, weet je wat, ga maar met F naar Ommen. Je laat me toch al de hele dag stikken, dus die paar uur extra maakt ook niet uit. Ik lig nu toch ziek op bed" 10 minuten later komt Alex het huis binnenstormen. Stormt de slaapkamer binnen en begint gelijk te schreeuwen tegen mij. (Alex & schreeuwen gaat niet samen.. Hij heeft nog NOOIT tegen mij geschreeuwd dus ik schrok mij dood, hij is altijd lief geweest voor mij, al hadden we ruzie, hij schreeuwde nooit!) Hij schreeuwde: "Kirsten! Waarom lig je GVD in bed? Je zou in de keuken moeten staan want ik zie dat het eten GVD ook nog niet klaar is! Wat ben jij voorn nietsnut? Een beetje in bed liggen! En waar sloeg dat klote smsje op van je? Ik had toch al gezegt dat we zouden omkeren naar huis! En nu ben ik er en kan ik weer weg gaan? EN hoezo laat ik je stikken? DUs ik al helemaal overstuur, helemaal in tranen; "Alex, doe ff kalm.. Ik ben ziek, dat weet je toch? Je hebt de hele dag NIETS van je laten horen, terwijl je wist dat ik ziek ben en je wist dat ik bezoek kreeg.. En hoezo moet om 5 uur het eten klaar zijn? Het eten is hier in huis NOOIT klaar om 5 uur en je vraagt nooit of ik het eten klaar wil maken. Meestal wil je toch helpen als ik sta te koken.." Wat er toen gebuerde weet ik ff niet.. Wat ik me vanaf daar pas kan herinneren is dat hij mijn armen vastpakte en mij helemaal in het bed duwde.. en begon te schreeuwen. Wat hij zei weet ik ook niet meer.. Maar omdat hij mij zo stevig vast had was mijn eerst reactie ; ik moest mij verdedigen.. Dus ik spugde in zijn gezicht.. En toen spuugde hij 2 keer in mijn gezicht en zei: "DIT BEN JIJ WAARD! EN NU ROT OP UIT MIJN HUIS..." Toen liep hij weg en schreeuwde ik: "ROT ZELF OP!" Dus hij wou weg gaan.. maar ik rende achter hem aan om te kijken of hij echt weg zou gaan.. EN wie zie ik in de huiskamen staan.. F.! Die vriend van hem heeft gewoon het hele gesprek mee kunnen luisteren en staat daar een beetje mee te genieten.. Toen wou hij dus weg gaan.. en ben ik snel naar het voorraam gerend om te kijken of ze de auto mee zouden nemen.. Hoor ik ineens weer de voordeur. Kom Alex binnen stormen en gooit zijn ketting (hangt een plaatje aan met mijn naam) recht in mijn gezicht en komt op mij af lopen en geeft mij een klap in mijn gezicht. Dus ik helemaal over de toeren ben ik weer achter hem aangegaan want hij liep weer naar de voordeur.. Toen duwde ik hem het huis uit.. maar hij wou mij tegen houden.. Maar ik wou die deur dicht krijgen zodat ik de duer op slot kon draaien.. Maar hij hield mij tegen. En ineens gaf ik hem een platte hand in zijn gezicht.. Hij zei: "Oh, dus jij gaat mij slaan? Doe nog dan een x als je zo stoer bent.. DUs ik heb hem wel 5 keer geslagen. Toen trok hij de deur achter zich dicht en vertrok. Ik heb snel de klink op de deur gedaan zodat hij niet weer binnen kon komen.. Ik flipte totaal.. Ik heb een glas wat op tafel stond kapot gegooid op de grond om er nog eens met mijn blote voeten door heen te banjeren.. En liep naar de voorraam en zag dat F en Alex dus samen weg reden.. Xavièr lag al die tijd te slapen in zijn bedje. en heeft gelukkig van die ruzie niets gemerkt. Ik was totaal doorgedraaid en heb meteen mijn moeder gebeld.. die was er binnen 10 minuten en ik heb in die 10 minuten alle belangrijke spullen bijeen gepakt en heb Xavièr al slapend in de maxi-cosi gezet en ben veilig naar mijn moeders huis gegaan. (met me moeder) eenmaal bij me moeder was het drama natuurlijk niet voorbij. ik kon niet begrijpen wat er was gebuert. Alex,die altijd poeslief is tegen iedereen deed ineens zo.. onvoorstelbaar, want ik weet dus nog steeds niet wat ik fout had gedaan. En dat hij mij had geslagen vond ik nog niet eens zo erg, want ik heb hem daarna een paar goeie klappen terug gegeven. Maar ik was helemaal overstuur..Steeds hyperventileren en draaide echt compleet door. Probeerde steeds Alex op de bellen maar hij deed steeds bot aan de telefoon. Hij kwam heel rustig en stoer over.. alsof er niets was gebeurt.. en F. hoorde ik steeds op de achtergrond lachen. Ik voelde mij ontzettend vernederd, want ik was nog steeds helemaal overstuur en ik werd gewoon uit gelachen door hun. Ik heb toen mijn beste vriendin laten komen bij mijn moeders huis. Die had namelijk al gehoord wat er was gebuert, want F. had haar al opgebeld.. (vraag me nog steeds af waarom, waar beomoeid F. zich mee) Me vriendin kon mij ook niet rustig krijgen.. toen heb ik Alex weer opgebeld en hij zei heel rustig tegen mij: "kirsten, ik had je dit al veel eerder moeten zeggen, maar ik wil bij je weg. We komen er samen wel uit hoe we dat met Xavièr doen, toch?" Op dat moment heb ik de telefoon uit mijn handen laten glippen en viel zowat van de bank..Zakte op de grond en viel op mijn knieen.. en kon alleen maar GILLEN! Ik schreeeuwde het uit! toen ik weer iets rustiger was belde ik Alex weer op, ik kon nog steeds niet geloven dat hij zo deed.. Dus ik belde op, en hij zei: "Kirsten, kan nu niet praten, heb geen tijd voor jou. bel mij morgen maar".. EN hij hing ook echt de telefoon op.. ik flipte opnieuw en ik zwoor tegen mijn moeder en mijn vriendin dat ik mijzelf zou doodmaken. DIt kon ik gewoon niet aan. Dus ik belde opnieuw.. En ik zei, Alex waar ben je dan? "Ben met F. " Dus ik zei,kom op Alex, wie is nou belangrijker.. Dus hij zeï: "nou eigenlijk jullie allebij.." Toen schreeuwde ik naar hem dat hij zijn kind nooit weer zou zien.. nadat ik eenmaal weer rustig was heb ik hem weer opgebeld en gezegt dat ik vanavond nog wou praten.. EN als hij dat niet wou dan was het echt voorbij.. Nou goed, hij wou praten met mij.. DUs ik ben met mijn moeders auto en met mijn vriendin naar me huis gereden.. Daar zou Alex ook komen. eenmaal daar zal F dus ook op de bank en die heb ik mijn huis uitgezet samen met mijn vriendin.. (aangezien hun dus al dikke vriendjes waren geworden). Heb toen heel goed met Alex gepraat, ik bleef best wel rustig.. Aant eind vant geprek waren de rollen omgedraaid.. Ik zei tegen Alex dat ik mij absoluut niet zo laat behandelen en dat ik niet wist of ik nog verder met hem kon.. EN hij smeekte of ik aub weer bij hem kwam en dat alles goed zou komen.. Maar ik kon het gewoon niet. Dus ben weer naar mijn moeders huis gegaan (daar was Xavièr ook). de volgende dag had ik met hem afgesproken om nog 1 x te praten.. Dus ben met Xavièr gisteren daar naartoe gegaan. Het was eigenlijk best wel weer goed tussen ons.. Gezellig koffie gedronken. Hij lekker gespeeld met Xavièr, maar ondertussen hebben we ook goed gepraat over wat er was gebuert.. Hij kon het niet verklaren.. Dus ik d8 gelijk aan dat hij misschien drugs had gebruikt, maar hij zei dat dat niet zo was.. Maar hij had vreselijke spijt en wou mij echt niet kwijtraken. Maar ik voelde me nog steeds vreselijk van binnen. Ik zou ook bij hem (of eigenlijk ook gewoon in mijn huis) Lunchen.. DUs ALex zei, ik ga wel ff vers brood halen. Dus toen hij wegging lag ik ff met een dekentje op de bank, was namelijk nog steeds ziekjes.. en ik zag zijn telefoon op tafel liggen. Puur uit nieuwsgierigheid keek ik bij zijn smsjes.. Toen begon het drama opnieuw. Ik las 2 smsjes van (ik noem dr ff K.) K. Dat meisje ken ik wel, die is zelfs met dr moeder vorige week nog bij ons geweest voor Xavièr. K. is namelijk de ex van een andere vriend van Alex. En wij kennen haar daardoor. Lieve meid.. Maar wat er in die smsjes stond schrok ik behoorlijk van. Dat ze hem miste en dat ze van hem hield (van Alex) en of Alex nog zou komen.. En bij verzonden items stond: "k. mis je mij? Ik jou namelijk wel, wanneer zie ik je weer." DIt was te duidelijk voor mij. Mijn hart stond stil. Ademen kon ik niet. Heb de telefoon van Alex (=bewijsmateriaal) in mijn zak gestopt. Ben naar Xavièrs kamertje gerend en heb hem uit zijn bedje gehaald en mee genomen. Snel naar de auto en naar mijn vriendin toegereden. 1 maal daar flipte ik totaal. Wat toen allemaal gebuert weet ik gewoon niet. Ik ben het helemaal kwijt. EN nog steeds ben ik helemaal gebroken. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet. Mijn kindje van 5 weekjes. En ik die nog steeds moet wennen aan alles wat er dit jaar is gebeurt, zwangerschap, bevalling, kindje.. EN nu dit erbij.. Ik trek het gewoon niet. Mijn leven staat compleet op zijn kop. Ik had dit nooit van hem verwacht. Maar heb K. wel opgebeld.. Ze vertelde mij dat Alex erg vaak belde.. En ook vaak aan haar had gevraagd of ze langs kon komen wanneer ik niet thuis was. Maar dat er verder nooit iets was gebeurt tussen hun. Het bleef bij bellen en smsen. En ze zei dat hij vaak tegen dr had gezegt dat Alex bij mij weg wou, dat hij dat al aant einde van de zwangerschap had gezegt. Maar K. heeft vaak gezegt tegen Alex dat hij voor mij moest kiezen, omdat we samen een kindje zouden krijgen. En ik geloof gewoon echt alles wat ze zegt, ze kwam heel eerlijk over. Maar ben zo erg boos op Alex. heb nooit iets gemerkt dat hij bij mij weg zou willen. Alex en ik zijn juist altijd heel close geweest. 2 handen op 1 buik. Altijd lief, veel respect.. en zoals jullie weten wou ik graag trouwen met hem. Hij was steeds diegene die zei: "ff wachten nog met trouwen" En nu weet ik dus waarom.. Al smeekt hij nu steeds of ik aub bij hem terug kom. Dat hij echt niet weet waar hij mee bezig is geweest. EN dat hij echt niet meent dat hij bij me weg wil. Maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik hou zielsveel van Alex. Hij is mijn leven.. Met hem ben ik voor een kindje gegaan... En wil dit samen met hem doen.. Maar aan de andere kant heeft hij mij laten vallen. Hij heeft mij vreselijk veel pijn gedaan en hij doet mij nog steeds pijn. Ik heb nog steeds last van hyperventileren, angsten, paniekaanvallen.. NIet meer uit huilbuien kunnen komen.. Kortom meiden, ik weet niet meer wat ik moet... Ik woon nu dus tijdelijk bij me moeder.. Heb zo veel verlangen om weer naar huis te gaan, om bij Alex te kunnen zijn.. Wil zaterdag weer terug gaan naar huis, naar Alex, weer opnieuw beginnen..deze dagen nog even de rust nemen en dan zaterdag weer terug gaan. Maar aan de andere kant, als ik aan zaterdag denk om weer bij hem te wonen staat mijn hart weer stil en krijg ik vreselijke last van angsten.. Ik wil zo niet verder.. Ik kan zo niet verder.. Ik ben kapot van binnen.. Misschien komt het tussen Alex en mij weer goed, maar ben bang dat ik van binnen voor altijd gebroken zal zijn.. Ik kan nog steeds niet praten.. Sinds maandagavond is mijn stem weg. Ze denken hier allemaal dat het komt door de spanningen.. Ik wil echt wel praten, maar ben echt mijn stem verloren.. Kan alleen nog fluisteren. Ben niet hees ofzo, ben gewoon echt mijn stem kwijt. Ook mijn rug is helemaal gespannen en doet onzettend pijn. Dus niet alleen psychisch ben ik kapot, het is nu zelfs al aan mijn lichaam te merken. Maar echt meiden, ben psychisch en lichamen helemaal op! Wat moet ik nou..
Kiss - wat een verhaal zeg, ik onthou me even van commentaar. Ik weet dat elke situatie anders is, maar zodra er geslagen wordt. Is er voor mij geen excuus. Vannacht kwam madam weer om de 1 1/2 tot 2 uur ik wordt echt gek hiervan, zit er hard aan te denken de nachtvoedingen door FV te vervangen, in de hoop dat ze dan langer gaat slapen.
@ nijnie: nu Wietze een winterslaapzak heeft ligt hij niet meer onder een dekentje. Wel onder een laken zodat we hem kunnen instoppen. Anders is het veel te warm. Pas als het echt heel erg hard gaat vriezen 's nachts gaat hij weer een dekentje erbij krijgen (wel enkel en niet dubbelgevouwen). @ irene: op het cb zeiden ze dat het prima is om als ze huilen zo af en toe even te gaan kijken, aai over het bolletje, speentje geven en daarna weer weg te gaan. Om ze te leren dat ze in het wiegje/ledikant moeten slapen. Als Wietze 30 minuten echt ligt te gillen dan haal ik 'm d'r wel uit, dan houdt ik het ook niet meer vol Gisteren naar het cb geweet. Wietze weegt nu 4700 gram en is in een week tijd 190 gram aangekomen. Dus ikke helemaal trots, dat de borstvoeding het nu goed doet. Hij is ook flink in de lengte aan het groeien hebben we het idee. Sommige kleertjes maat 56 past hij al niet meer. Nu moet ik er snel weer van tussen. Misschien heb ik straks nog tijd om de rest bij te lezen en te reageren. Pff..
@ Anne, daar heb je wel gelijk in. Slaan kan gewoon niet! Maar aan de andere kant, het was maar 1 klap en hij had mij nog nooit eerder geslagen. En het was misschien de situatie waardoor hij sloeg. Ok,het is geen excuus.. Ik merk aan mijzelf dat ik het nu voor Alex aan het goedpraten ben. Maar dat klopt dus ook niet. je hebt gewoon gelijk, hij mag niet slaan.. (en ik ook niet) Heb wel een goede nacht gehad. Xavièr werd pas om half 7 wakker, heerlijk dus! En hij lag naast me, ik lig in mijn moeders 2 persoonsbed met Xavièr en toen hij wakker werd en zag dat ik naast hem lach kreeg ik weer de mooiste lach te zien van hem! Ben zo blij met mijn mannetje, ondanks alles wat er is gebeurt, hij blijft naar mij lachen.. Liefs Kiss
Kiss wat een heftig verhaal... Weet even niet wat ik moet zeggen. Ik wil je echt heel veel sterkte wensen want wat zal dit moeilijk zijn zeg! Hopelijk word je goed opgevangen door je familie en vrienden! En hier kan je natuurlijk altijd terecht als je je verhaal kwijt wil! Hele dikke knuffel! Liefs Doris
@ Doris, ja mijn vriendinnen zijn super leif voor mij. En ook mijn moeder steunt mij enorm. Maar toch moet ik hier helemaal zelf uit zien te komen en ik moet zelf een keus maken wat ik nu verder wil. En dat is ontzettend moeilijk.. Ik hoop dat ik de juiste keuze zal en kan maken..
@Kiss: meisje wat jij moet doen is nu heel goed nadenken. Ik snap dat je heel veel van Alex houd en je een kind met hem hebt maar er is nu wel heel veel gebeurt. Kan je Alex weer vertrouwen, wat als hij weer zo flipt? Meisje je hebt een kind en die gaat voor alles. Denk goed aan jezelf en aan Xavier. Mijn persoonlijke mening is dat ik bij hem weg zou gaan, spugen,slaan en zijn woorden zijn voor mij genoeg reden. Maar als jij met hem door wilt gaan kan ik me dat voorstellen, maar denk er nu nog even rustig over na. Blijf praten met elkaar. Heel veel succes meis. Dikke knuffel. @Misoh: Heerlijk dat wietze het zo goed doet. @Anne: ga gewoon een flesje proberen, dit is niet vol te houden zo. @Astrid: lekker genieten van het samen in bed liggen hij slaapt verder toch goed in zijn eigen bed? Ik poets ook weer flink. Ik hou van een schoon huis, het liefst ook een opgeruimd huis maar dat is lastig met drie kids. Ik ga even boodschappen doen en de middelste halen. Tot later.
Nynke hoe gaat het met je moeder? Wij moeten vanmiddag met Sven naar het cb, hij krijgt dat al zijn eerste prikjes Heeft iemand nog tips voor na die tijd? groetjes Doris
Kiss: ik heb altijd gezegd dat slaan en vreemdgaan in een relatie voor mij het einde betekenen. Ik hoop dat je voor jou een goede beslissing kunt maken. Heb je hem nog gesproken? Wil hij wel terug naar jullie? Vannacht weer een top nacht gehad. 23.00, 5.00 en 10.00...
@Doris: met mijn mams gaat het de goede kant op. Ze word vandaag overgeplaatst naar een revalidatie afdeling van een verpleeghuis. Daar gaat ze goed leren lopen en traplopen en verwacht word dat ze volgende week dan eindelijk echt naar huis mag. Tips voor na het prikken: blijf het beentje bewegen en masseren evt een paracetamol 60 mg als je het idee hebt dat Sven een reactie krijgt op de prik, koorts etc.
Nica, inmiddels al wat wijzer geworden mbt tot hoe Dyon in die draagzak moet? Astrid, inderdaad leuk ding voor een zacht prijsje. Dat jij poetsen leuk vind zeg, hihi. Als je wat poetsplezier kwijt moet mag je het deze kant op sturen hoor, misschien kom ik dan ook nog eens aan de poets . Volgens mij kan het geen kwaad om die kleine bij je in bed te hebben als je zelf wakker bent. Xenas, ik ben nog niet weer aan de pil. Heb nog wel een paar strips liggen, wilde ermee gaan beginnen als ik weer ongesteld ben geworden. Overigens vertelde mijn verloskundige gisteren dat je er bij de eerste strip sowieso nog niet vanuit kon gaan dat het weer veilig was... Kissflower, wat moeilijk... Neem geen overhaaste beslissingen. Misschien kan je nog wat langer bij je moeder blijven om alles op een rijtje te zetten. Want nu knopen doorhakken, terwijl je er psychisch en lichamelijk doorheen zit lijkt me ook niet het beste moment. Het is niet zo gek dat je er doorheen zit, het is nogal wat, wat er gebeurd is. Misschien is het (op den duur of misschien wel op korte termijn) er met iemand over te praten. Het moet niet zo zijn dat je in een enorm gat valt en daar ook in blijft hangen. Moeilijk hoor. Anne, lijkt me behoorlijk vermoeiend als ze zich zo vaak meldt. Geen idee of je dat op kan lossen door FV te geven voor de nacht, maar je zou het kunnen proberen natuurlijk. Misoh, Wietze groeit lekker zeg. Sommige kleertjes maat 56 niet meer passen... Zozo, ik denk dat het bij Mirte nog wel even duurt. Ik vind ook wel heel veel verschil zitten tussen 56 en 62... Doris, sterkte met de prikken! Nynke, klinkt goed met je moeder! Hopelijk mag ze gauw weer naar huis!
ha meiden! vannacht weer een fijne nacht.. Jesse kwam om half 6 en om half 9 weer.. hij ligt nu nog lekker te slapen.. wil eigen lijk ff snel douchen.. dan kunnen we na de voeding ff boodschappen doen! pff gaat snel.. lees dat de nov mama's ook bijna allemaal al bevallen zijn ! en bij dec.. zijn er geloof ik al 7'!
@nynke.. fijn dat je mams volgende week misschien al naar huis mag! @nijnie.. nee dat klopt dat die strip niet veilig is.. Maar ben toevallig vanmorgen ongesteld geworden! Jeeh!
@Doris, Robin heeft ook zijn eerste spuitjes gehad, dat was dinsdag en hij heeft nergens last van gehad. Ik had druppels van VSM in huis en zetpillen, maar alles staat nog zo in de kast. Robin is niet veel gegroeit maar 300 gram. Dit wijten ze aan de vele dunne luiers die hij heeft. Nu is hij teruggezet in voeding 3 flessen van 120 en 3 van 150. Tot nu toe heeft hij "nog" maar 2 dunne luiers gehad. Misschien werkt het toch. @Kiss, slaan is slaan. Een hele dikke knuffel van deze kant en denk eerst aan je knulletje en jezelf en de rest komt later wel.
owja, ik zal het gelijk maar bekennen. ben weer begonnen met roken. ben 10 maanden zonder geweest, maar de verleiding niet meer kunnen weerstaan.