Was ook gestopt maar heb ook weer trek in een sigaret. Maar omdat ik bv geef weet ik dat het niet mag. Moeilijk he!
Nynke fijn dat het de goede kant op gaat met je moeder! Ik zal straks nog even zetpillen halen, heb ik ze iig in huis, hopelijk hebben we ze niet nodig! Floortje hier ook al weer begonnen met roken Heb er de hele zwangerschap makkelijk af kunnen blijven, maar een week na de bevalling stak ik de eerste alweer op We roken hier alleen maar buiten, dus dat scheelt wel, rook je niet zoveel... Groetjes Doris
@kiss meissie wat een verhaal zeg ben er helemaal stil van ik weet ff niet wat ik moet zeggen alleen kan ik je sterkte wensen en neem idd geen overhaastige beslissingen en neem de tijd voor je eigen ((megaknufff)) @nijnie nee ben er erlijk gezegt ook niet echt meer mee bezig geweest komt nog wel @allemaal ik heb gistren dyon meer voeding gegeven(want meneer kwam ineens om 2,5uur of 3uur ) hij krijgt nu 150cc water en 1 schepje nutrilon standaard en 4 schepjes nutrilon forte en hij drinkt meestal bijna alles op dyon had gisteravond tegen half 1 uur zijn voeding en werd tegen 5uur wakker van hem hij piepte wat dus gaf zijn speen....word ik wakker van me vriend hij zei het is half 7 en dan hoor ik dyon ook in eens...had hij door geslapen toto half7 ohhh wat ben ik trots op ons manneke @alle zieken heel veel beterschap en wordt snel weer beter liefs nica
ik heb me hele zwangerschap gerookt maar wel minder en we roken in de keuken en als het warm is dan op het balkon liefs nica
Xenas, hoe blij kun je zijn dat je ongesteld bent... . Van mij mag het nog best even wegblijven, ik mis het echt niet . Nica, wat heeft Dyon lekker geslapen!
@ Jotim: hoe lukt het zo zonder stroom? Oh, ja, dan kun je niet reageren, hé! @ Diaan: ben blij dat het ruisje geen echt probleem vormt! @ Astrid: kan natuurlijk geen kwaad als je zelf wakker bent. Genieten, meid! @ Xenas: voorzichtig zijn, hé, of we zijn je nog kwijt aan de juli of augustus 2008 mama's! @ Kissflower: veel sterkte, meid! Wat zat die F. er steeds bij te doen? Die heeft Alex nog een beetje opgefokt, zeker? Maar ja, uiteindelijk heeft Alex er toch zelf voor gekozen om je zo respectloos te behandelen. Dat is echt NOT DONE! Goed nadenken en geen overhaaste beslissingen nemen. We zijn er voor je! Knuff... @ Anne: Ik hoop dat het beter gaat 's nachts, want zo is het ook niet te doen, hé? @ Doris: veel sterkte (voor Sven én jou) met de prikjes! @ Nica: leuk dat Dyon heeft doorgeslapen. Ja, hier ook terug beginnen roken (evaatje: neen, geen BV). Alleen op het balkon, hoor. Brrr... Is soms eens goed als afleiding als er 1tje ligt te huilen, maar voor de rest blijft het een vieze gewoonte, hé? Jelle vond het deze nacht weer eens gezellig om elke 2 uur wakker te worden en te schreien! Hij mag maar na 3,5 / 4 uur zijn volgende flesje, dus dat was wel een uitdaging om het tot dan uit te houden. Ben echt kapot, nu, maar gelukkig komt Nico om half 3 thuis, dan kan die het over nemen. (de schat, eerst 8 uur werken en dan babysit, maar ja we waren ook met 2, hé in januari ). Groetjes ...
Heb een onderstel van een kinderwagen en de maxicosi die erbij hoort gekocht, we zijn namelijk nogal geflest door de dochter van een hele goede vriendin die haar kinderwagen aan ons heeft verkocht, was best duur, maar ja, je vertouwt haar dan toch hè? Driewieler met maxi die niet in de auto kan (te groot, zelfs opgevouwen ) en de maxi kan niet op de kinderwagen, grrr, moet je haar dus de hele tijd uit dat ding halenom haar in de kw te leggen...Banden lek en voorwiel draait niet (al eens geprobeerd dan een bochtje te maken?) Nu heb ik dus deze, heb nml al een buggy die je op kan vouwen, denk dat ze na de maxi wel in de buggy kan toch? Maar de wandelingetjes en de bezoekjes aan de dokter enzo worden zo wel makkelijker...Ik zet dan zo de maxi cosi erop (en gewoon bochtjes maken, hihi) Happyliesje: Merci! courage heb ik wel even nodig, en eruit gaan ook, pfff, zo jouw kindje komt goed aan zeg! En schimmelinfectie tijdens zwsch is heeeel normaal, je zuurgraad verandert dan geloof ik onderin.. Marize, ja, denk ook krampjes... Missyess, doen ze hier niet aan hè, inbakeren, wel jammer, maar weet ook niet of het wat voor haar is, zelfs op haar zij leggen vind ze niet lekker, want dan ligt ze tussen twee rollen en dan ligt ze "vast"... Maris, fijn dat het goed gaat meis... Avalon, zou kunnen, kan haar niet echt wegen hier, amar vind dat haar hoofdje veel groter aanvoelt de laatste tijd, misschien toch een sprongetje dan idd..Thnx Xenas, getver ontsteking aan de lever, gelukkig gaat alles nu goed met haar! Irene: schoonouders, weet wat je bedoelt meis! Diaan, ruisje kan hoor, geloof dat mijn vader zijn hele leven al een ruisje heeft, nou, niks mis met z'n hart! (heeft een 15 jaar jongere vriendin nu op z'n 55e en nog steeds niks aan de hand, hahahaha) Astrid, deed ze bij mij ook, met het badje, nu voed ik haar een heel klein beetje van tevoren (mag officieel niet, maar boeien hoor) en is ze superrustig en genieten we er allebei van ... Heerlijk die ochtenden, doe neit anders op het moment... Anne, heel stom vraagje, ligt ze overdags in het daglicht of in het donker in haar bedje? nynke, gelukkig knapt je moeder weer een beetje op.. Kiss, jeetje meis, wat vreselijk! Ik kan me alleen maar aansluiten bij wat de andere meiden ook zeggen, eerst kalmte en dan pas beslissingen nemen meissie, dat heeft tijd nodig. Ik heb nog nooit in die situatie gezeten, maar dek dat dat het beste is. [/img]
@Kiss: wat een verhaal. Maar ajb, kom eerst tot rust voor je beslissingen gaat nemen. Zoals je zelf al zegt: je bent hartstikke kwaad op hem en tegelijkertijd verdedig je hem ook. Eeerst even tot bedaren komen voor je beslissingen gaat nemen. Sterkte meis!
Sven heeft zijn prikjes gehad! Was natuurlijk even brullen, zo zielig! Maar hij was al heel snel weer rustig, stoere vent he! Hij ligt nu lekker te slapen! Groetjes Doris
Sven woog trouwens 5100gr (vorige keer 4200gr) en was 56cm (vorige keer 53cm) Hij groeit dus erg goed!
Zo Doris, Sven doet het dus prima. Het kan best zijn dat zijn beentje straks, na zijn slaapje, wat stijf is en zeer doet. Even wat masseren doet dan wonderen.
@ kiss: jeetje wat een verschrikkelijk verhaal. Kan me goed voorstellen dat je lijf het dan ook begeeft. Zorgen voor een kleintje van 5 weken is al een hele klus en dan ook nog eens dit gezeik erbij. Blijf goed voor jezelf opkomen. En zoals Anne al zei... slaan gaat gewoon te ver. Wel enorm klote dat Alex achter je rug om al bezig was met contact te leggen met iemand anders. Ik zal je geen advies geven, dat zul je uit je omgeving al genoeg krijgen) doe wat jezelf het beste lijkt en kom vooral goed op voor jezelf en je kleintje. Mega cyberknuff! Ik poets trouwens nu meer dan tijdens m'n zwangerschap. Doe ineens iedere dag de afwas... sta te strijken... heel vreemd allemaal. Ben ik niet gewend van mezelf. @ nynke: wat fijn dat het met je moeder steeds beter blijft gaan! Hoop dat het naar huis gaan volgende week gaat lukken! @ nijnie: zit inderdaad veel verschil in de maten. De kleertjes van de h&m die we zelf hebben gekocht vallen aardig ruim (broekjes zijn in de band wel kleiner te stellen) terwijl de kleertjes van baby happ erg smal zijn, wel nog lang genoeg. @ floortje: wat jammer dat je weer bent begonnen met roken. Kan het me wel heel goed voorstellen. Wij zijn allebei al meer dan 3 jaar geleden gestopt (roken alleen nog heel af en toe op een feestje) en we lopen nu allebei echt te snakken naar een sigaret. Kopen dan ook bewust geen pakje... dan zijn wij hier ook zo weer begonnen. @ maris: wat fijn dat alles goed gaat met jou en Oriande. Hopelijk leert ze snel om aan de borst te drinken zodat je niet alle voedingen meer hoeft te kolven. Eerst maar lekker naar huis. @ astrid: hier is het ook een grote schreeuwpartij na het badje/douche. Heb het gisteren maar zo gedaan dat ik Wietze alleen een luier en een romper aan heb gegeven en daarna lekker in de wikkeldoek. Scheelt een hoop geschreeuw. Hier is het in ieder geval geen optie om vantevoren een beetje te voeden. Meneer schreeuwt dan moord en brand als je 'm 'te vroeg' van de borst af haalt. Hier is het ondertussen alweer even rustig. Wietze is zowaar gaan slapen en heeft nog geen 10 minuten gehuild. Vanavond een kijkje gaan nemen op het kinderdagverblijf waar we een plekje hebben gevonden voor 'm. Ben benieuwd. Hoop dat het er allemaal goed uitziet. Het is kleinschalige opvang met vertikale groepen (leeftijd tussen 13 weken en 13 jaar). Hoop dat we het wat vinden. Owja, op zaterdag naar de mama's lijkt me prima. Ik zal me denk ik pas weer na het weekend melden. M'n schoonouders komen 2 dagen langs en ook m'n schoonzusje met vriend komen. Gaan we met z'n allen eten. Dus het hele huis zit vol (krijg je ervan als je een klein huisje hebt). Diederik heeft gisteren wel 3 keer tegen z'n moeder moeten zeggen dat ze pas om een uur of 2 welkom zijn. Dat we even de ochtend willen hebben om een beetje op te kunnen starten. Was ze het niet zo mee eens geloof ik. (normaal zijn ze er al iets na 11 uur en dat is toch echt te vroeg) Iedereen alvast een fijn weekend Liefs Silvie
hoi allemaal, ben ik weer even snel. Hier in het ziekenhuis staan alleen maar ERG irritante pc's (ze gaan na vijf minuten zonder muisactiviteit internet explorer automatisch opnieuw starten....)... Maar goed. Eerst maar even dit: Morgenochtend om 8 uur krijgt Oriande de laatste dosis antibiotica. Daarna gaan we haar nog even in bad doen (dat hebben we nog niet kunnen doen ivm het infuus... en kraamhulp krijgen we niet meer) en dan naar huis! HOERAAAA! Manlief heeft het huis inmiddels eindelijk versierd, ik heb ZO veel zin om naar huis te gaan na negen dagen hier rondhangen (ben pas gisteren voor het eerst van de afdeling gekomen (en heb toen de pc's ontdekt waar ik nu op tik), kun je nagaan hoe klein mijn wereldje was....) Dus zaterdag over naar het mamma forum vind ik helemaal prima. Dan kan ik de eerste foto van Oriande nog hier in dit topic aankondigen en is voor mij dit hoofdstuk ook afgesloten! Raar hoor! Verder hou ik het kort: @ Kiss: heeeeeel, heel veel sterkte en wijsheid de komende tijd. Wat een verhaal meid... Groetjes maris
O ja het bezoekje van Sinterklaas was erg leuk! We hebben een leuke foto kunnen maken en Oriande heeft een kadootje van hem gekregen (een bromtol). Doei!
Hee Maris wat superfijn dat jullie morgen lekker met jullie meisje naar huis mogen! Lekker gaan genieten komend weekend! Groetjes Doris
Hoi meiden, mag ik me hier ook bij aansluiten? Ik was eigenlijk een november mama maar Vangelis heeft zich in oktober al aangemeld na een zwangerschap van 35 weken. Lijkt me leuk om hier ook af en toe mee te kletsen..
natuurlijk kan dat, wij zijn heel lief hoor! Heej jouw kindje is precies een dagje ouder dan de mijne, leuk!
ja grappig! Zware bevalling geweest? Die van mij floepte er zo uit, 5 uurtjes en k zou de bevalling nog 100x over doen, dat zwanger zijn vond ik wel erg zwaar
@ Kirsten, heb net je verhaal gelezen...sjonge meid weet niet wat ik zou doen, kan me heel goed indenken in je situatie (we zijn ook even oud). Ik denk dat ik nog een tijd bij me moeder was blijven wonen, even aan kijken hoe het op afstand zou gaan...en of hij echt moeite zou doen en hoe het precies zit met die k, is hij echt vreemd gewees of ik het bij smsen gebleven!