Maartje is 7 weken. Klopt ze heeft ook hier aangegeven dat ze niet lekker was....slap en overgeven. Bij mij lag daarnet de roze buikband van vsm op de deurmat. Gelijk gepast....zelfs als ik mijn buik laat hangen is tie nog te groot haha..maar toch leuk om ff te zien
Jeetje, wat heftig zeg. Ik hoop dat ze snel opknapt. Ik begrijp trouwens niet dat haar huisarts haar in de eerste instantie een beetje afgepoeierd had ('kijk het nog maar een paar daagjes aan'). Ik hoop dat ie zich nu heel schuldig voelt! Maar belangrijker is dat ze maar snel weer op de been in. Gelukkig dat het met de baby goed is!
en hopen dat het met haar ook snel weer goed is! mijn roze buikband van vsm is ook net binnen! zelfde verhaal! veel te groot (nu nog wel ) hihi! net urine laten onderzoeken. geen blaasontsteking. zou wel een beginnende kunnen zijn, dus veel drinken. toch maar even een weekje cranberrie tabletjes slikken (ookal is dat volgens sommigen niet zo heel goed tijdens zwangerschap). en nu koffers inpakken! joepie! op naar de sneeuw!
ik zag het ook zag ook echo in haar album wat een opluchting zeg! Hopen dat ze hier weer snel is gr Marianne
Maartje hopelijk ben je gauw opgeknapt.. Ooh wat gelukkig dat het nog goed zit met avelon.. Ik wil iedereen alvast een heel fijn weekend wensen! liefs Shannen
Annn, geen cranberrie tabletten slikken! Heb er ook altijd veel last van maar bij mij op het etiket staat heel duidelijk dat het bij een zwangerschap niet geslikt mag worden! Probeer het anders eens met sinaasappelsap en veel water.... Echt, neem het risico maar niet... Bedoel ik niet om je bang te maken hoor, maar voorkomen is beter... toch? Pff, toch fijn om te horen dat het met Avelon toch goed is gegaan... Ik hoop ook dat maartje snel opknapt! Ik ga zo weg meiden, lekker naar huis! HEEEEEEEEEEEEEEEL goed weekend en voor de vakantiegangers: Geniet er van! Liefs Chris
pffffff gelukkig avelon durfde al bijna niet meer te komen kijken hier lijkt net of ik een paar van jullie ken ...
fijne vakantie!! ga morgen na een shantfestifal is finale en kennissen in mijn oude stad gaan mee doen voor de finaleplaats!!! en dat in mijn regio zal wel even laten zien hoe mooi friesland is fijn weekend verder iedereen
Hihi ik heb ook me VSM band binnen. Maar pas het perfect Oooh wat fijn dat Avalon geen mk heeft gehad.
O wat vervelend voor Maartje. Ik hoop dat ze snel opknapt. Wel fijn dat alles met de baby goed is. Ik hoop dat avelon snel haar bericht ook hier komt plaatsen. Ben nu wel heel benieuwd wat het nu geweest is.
Zo, moest weer even alles bijlezen; ups en downs, je komt hier alles tegen! Volgens mij hebben ze bij VSM deze week een superweek, want ik had vanmiddag ook mijn buikband binnen, haha! Ben inderdaad nu ook errug benieuwd naar het verhaal van Avalon; ik snapte er net al niets van; haar bericht van de 22e gaf aan dat ze een MK had gehad, en toen stond er onderaan al bij de 23e: hartje klopt!? Hoop echt dat het goed gaat uitpakken. Ben zelf nu net zo onzeker hoor; gister maar weer een testje gedaan... Ik geloof wel dat het nu tot mijn liefje door begint te dringen allemaal; ik betrapte hem er een paar dagen geleden op dat hij midden in de supermarkt naar een aanbieding van nutrilon stond te kijken, want, zoals hij zelf zei: "daar zaten blokjes bij", hihi... Lief toch?! Hoest verder met jullie mannetjes?
Avalon, ik hoop dat het allemaal goed gekomen is, meid! Veel sterkte Maartje, hoop dat je gauw weer terug bent...
Ik hoop dat het snel beter gaat met Maartje. Wat erg voor haar. Bobbie, wil je alsjeblieft aan haar doorgeven dat we allemaal heel erg met haar meeleven? Veel Liefs, Marianne
Hallo Lieve Meiden, Diversen van jullie hadden het al gezien in mijn foto-album. Ik mag toch met jullie door om Oktober-Mama te worden. Ik wist het vanmiddag al en heb wel snel mijn profiel aangepast en de echo ingescanned, maar ik was daarna zo gigantisch moe dat ik mijn bed ben ingedoken en een paar uur geslapen heb. Toen gisterenavond die bloeding vanuit het niets kwam opzetten, zonder waarschuwing van buikkrampen of iets dergelijks, schrokken we ons kapot en was ik er heilig van overtuigd dat het voorbij was. Het was veel bloed. Te vergelijken met een bloeding als je op een zware dag van de menstruatie was. Het was ook gewoon heel vreemd. Ik ging naar het toilet om te plassen. Ik plas netjes in het kannetje van MvM. Daarna ben ik nog even rustig gaan zitten omdat ik ontlasting had. Dit was zacht en kwam makkelijk, zonder persen. Ik denk dat ik al met al 5 minuutjes gezeten heb. In die 5 minuutjes was de bloeding ineens zo heftig, dat het er gewoon uitliep (sorry voor de de beeldtaal). Na deze bloeding bleef ik doorbloeden tot ik naar bed ging. Het was niet meer zo heftig, maar toch kwam er nog wel wat uit. Mijn mannetje en ik hebben een hele slechte nacht gehad. Steeds wakker en als we sliepen droomden we over de dood en grote rampen. Ik ben vanmorgen in eerste instantie gewoon naar mijn werk gegaan en om 10 uur heb ik de verloskundige-praktijk gebeld. Er had op dat moment 1 VK dienst, maar aangezien ik op mijn werk zat en pas op z'n vroegst om 12 uur thuis kon zijn, heeft ze haar collega die om 12 uur begon, gevraagd mij terug te bellen om af te spreken voor een echo. Om kwart over 1 waren we in de Polikliniek en werden opgevangen door een hele lieve jonge vrouw. Ze stelde ons gerust en legde uit wat het kon zijn. Ze stelde wat vragen en zei dat aan de hand van mijn antwoorden ze het idee had dat het toch om een diepere innesteling ging, waarbij een bloedvat geraakt was. Ze heeft een echo uitgevoerd en ondanks dat het even duurde voordat ze de baarmoeder vond en wat verder kon kijken, zagen we uiteindelijk een mooie ovale ronde vorm en na het inzoomen, zagen we daar iets knipperen als een knipperlichtje. Heel snel aan en uit. Het hartje klopte. Dat en het feit dat ik niet meer bloedde en het feit dat mijn baarmoeder zo mooi eruit zag, gaf haar het idee dat het toch echt om een innesteling ging en zeker vanwege het feit dat ik 6 weken was. Ik mag dus nog even bij jullie blijven, gelukkig. Ik wilde jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie steun en jullie lieve woorden. Ik heb daar zoveel aan gehad. Jullie zijn fantastisch. Ik ga nu maar even op de bank zitten, want ik ben nog steeds erg moe. Het waren een emotionele 24 uur, dit. Heel veel Liefs en een dikke knuffel voor jullie allen, Marianne
Ik lees dit nu pas. Ga maar lekker uitrusten Avalon....doe maar rustig aan. Een hele dikke knuf voor jou en je mannetje.
oktober-ladies, fijn om met dit verhaal van avalon/marianne af te sluiten! ik zet de computer uit, want vannacht rijden we weg (vakantie!). hopelijk zie ik jullie volgende week, en zijn er alleen maar goede berichten te lezen. liefs! annn
AAAAh, Avelon, wat geweldig!Je kunt je niet voorstellen hoe ik voor je zit te juichen!SUPER! \/ \/ \/ \/ \/