Hé, psssssssssssssssssssst.... Heeft er iemand van jullie stiekum al wat gekocht voor de kleine? Ikke wel... Kan er niks aan doen; de winkels lijken ineens uit te puilen van baby-spul!
heey klus, Ik heb nog niks gekocht, maar het wordt wel errug verleidelijk 8) Dus ik ben benieuwd hoelang ik me kan inhouden Groetjes Doris
Nee, ook ik nog niets.... probeer niets te kopen totdat ik een eerste goede echo heb gehad. Ik zag bij de september mama's dat er bij een aantal meiden tussen de eerste intake bij de verloskundige en de eerste echo maar een week verschil zat. Dus misschien heb ik ook zoveel geluk en 'mag' ik in februari al de Prenatal in!
Hey kabouter klus, wat heb je gekocht? Ik heb nog niets gekocht, ben nog niet de stad in geweest. Zal je zien dat als je tussen het babyspul kijkt dat er een bekende voorbij komt! Ik kijk wel naar babykamers op marktplaats enzo. Staat er in die boeken veel meer informatie dan op internet? Misschien moet ik toch eens naar de boekenwinkel gaan. Ik heb wel op allerlei websites al heel veel gelezen.
@Lient, die duizeligheid komt van een te lage bloeddruk. Dat is normaal aan het begin van de zwangerschap maar soms heel vervelend. Als je zo duizelig wordt dat je bijna flauw valt moet je even gaan zitten en dan met je hoofd tussen je benen gaan zitten. Voorover dus zeg maar. Dan zakt het wel af. Op zich is het wel goed een lage bloeddruk, want je bloeddruk stijgt naarmate je langer zwanger bent, dus heb je minder kans op een te hoge bloeddruk aan het einde van de zwangerschap. Liefs, Angel
Goedemorgen dames, heb vandaag een dagje vrij dus kan ik heerlijk de ganse dag wat rondhangen en eindelijk eens toegeven aan die nood aan een middagdutje! Vrees dat het vanaf volgende week gedaan is met de rust want begin maandag aan een nieuwe opdracht voor de komende 7 maanden en dat wordt druk. Maar, het einde van die opdracht loopt dan weer mooi samen met het begin van mijn zwangerschapsverlof! Hier ook nog niets gekocht, behalve dan 2 truitjes als cadeautje voor de grootouders dit weekend. En die ben ik wel in de prenatal gaan halen, maar ik was heel trots op mezelf dat het daarbij gebleven is! Wacht ook liever een positieve echo af en zelfs die van 20 weken zodat ik het geslacht weet en gericht wat kan kopen... Maar of ik het zolang volhou met mijn shopverslaving is natuurlijk de vraag... Vrees dat ik eerst zal moeten toegeven een positiekleding over een paar weken en dit weekend zelfs al een paar nieuwe bh's want ik heb er maar eentje meer die echt lekker zit, de rest is allemaal te klein...
Heb net koffie gehad en nu wordt ik ineens misselijk! Op een of andere manier vind ik dat nog prettig ook, stelt me een beetje gerust hihi. Hebben jullie dat ook? Liefs, Angel
Ja, herken ik helemaal. Ik kan wel zeuren over die krampjes van tijd tot tijd maar eigenlijk ben ik blij dat ze er zijn, dan weet ik tenminste dat er iest aan de gang is! Net toen ik opstand een vlaag van misselijkheid en ik had echt zoiets van YES!
Hé luitjes... Ik heb moeten werken gisteravond en heb zo te zien weer veeeeeeel gemist Ik heb ook nog niks gekocht, maar wel al iets gekregen! Een tip voor jullie.... Ga naar: www.babydump.nl en bestel de gids, ik kreeg daar een paar onwijs lieve babysokjes bij! Dus ik heb het eerste al in huis! Over 5 dagen echo...kan niet wachten, wordt het ook allemaal wat realistischer denk ik.
@ Bobbie, over 5 dagen al? Ohh super meid, krijg je eindelijk wat geruststelling dat alles goed gaat. Hoop dat mijn gynaecoloog mij ook snel inplant voor een echo... reken er eigenlijk wel op dat het nog in februari kan!
Ja dat is wel snel he? Hoop maar dat het hartje klopt, kan namelijk ook pas in week 7 kloppen. Dan word ik daar straks weer onzeker van. Ach ja..maar gewoon afwachten! Ja ik hoop voor jou ook dat je nog in feb. terecht kan. Als we de eerste echo gehad hebben voelen we ons denk ik toch een stuk zekerder. Hebben we eindelijk het bewijs dat er daar echt iets zit
Angel: bedankt voor de tip, eens kijken of dat helpt. Ennuh..fijn dat je misselijk bent Bobbie: ik ga die gids meteen bestellen, gratis is altijd leuk! En ik ga nu de vk bellen (ik wil ook een echo). Wilde ik al eerder doen, maar een afspraak maken moet voor 12 uur. Ik was natuurlijk weer te laat. Sofieke: geniet van je vrije dag.
@ Bobbie, denk dat ik mij na die echo pas echt zwanger ga voelen als ik met mijn eigen ogen gezien heb dat er iets leeft in mij! Ohh, kijk er zo naar uit. Denk wel dat ik ga vragen om rond de 9de week te gaan dat ze zeker een hartje kunnen zien want anders begin ik ook alleen maar te twijfelen denk ik... @ Lient, heb die catalogus ook al besteld. Kan ik alvast beginnen kiezen!
Joepie, ik ben vanochtend ook en beetje misselijk / weeig! (waar je blij mee kan zijn ) Niet met het opstaan, maar ik de auto en een beetje hier op het werk. Die gids van de babydump heb ik afgelopen zondag besteld, ben benieuwd wanneer die binnenkomt! Bobbie, zo snel al een echo.... dan wordt het ineens zo echt hè?!
De gids van babydump had ik al in huis voordat ik ook maar iets wist; gewoon een keer aangevraagd vanwege de gratis sokjes, haha Verders niets in de winkels gehaald, maar wel via MP; ideaal en lekker anoniem...
Bah wat was ik net toch afschuwelijk misselijk! Meestal heb ik sporadisch zo eens een vlaagje van misselijkheid maar nu bleef het gewoon een uur aan een stuk. Toch maar wat proberen te eten en nu gaat het weer wat beter! Nou, hebben we die ervaring ook weer gehad...
@ Sofieke: ja das echt vervelend, ik heb het eens anderhalve week aan een stuk door gehad, nou daar word je echt niet vrolijk van ..haha nu heb ik ook maar af en toe vlagen.
Ik hoop dat het hier wegblijft de rest van de dag. Voelde me toen ik opstond al gammel. Buikpijn, want ik kan niet naar het toilet. Had ik altijd last van tijdens mijn menstruatie, die hormonen kunnen een hoop veranderen in je lijf! Af en toe een vlaagje 's ochtends vind ik niet erg, maar ik vrees dat het daar niet bij blijft!