Hoi Jotim, ik heb het mijn dochter ook nog niet vertelt. Zij is ook 4 de tijd tot de baby komt duurt nog te lang. Ik ga het vertellen rond de 12 weken. Dan zullen de meeste mensen het ook weten en het ook wel zeggen tegen Sterre. Hoe ik dan de tijd moet uitleggen, geen idee. Lost ik dan wel op.
wij hebben wel tegen iedereen gezegd dat ze van nog niks weet en dat we dat verlopig zo willen houden. vorige jaar heeft ze een zusje gekregen bij haar vader maar ze wist het daar al veel te lang. Het is ook niet tastbaar, maar die buik komt vanzelf natuurlijk. Wel praaten we er gewoon over, en ik weet kleine oortje horen alles. Ze zal hier en daar echt wel wat opvangen maar niet kunnen plaatsen. Maar ze moet dadelijk wel plaats maken voor de baby, dus lang wachten kunnen we ook niet. Ach we zien wel. weet wel dat er hele leuke kinderboeken zijn om je kind duidelijk te maken wat er allemaal afspeelt in je buik.
klus ik duim voor je , en de meiden met een echo vandaag lekker genieten ervan wij mogen morgen middag vind wel heel erg spannend en ik werd me vanmorgen toch misselijk wakker kreeg er gewoon een zweetaanval van
Zo vandaag weer redelijk misselijk opgestaan, gelukkig nog niet met overgeven erbij het is nog te doen. Gister had ik gewoon opvliegers de hele avond werd ik gek van de warmte en alle kachels stonden gewoon uit. Heb trouwens wel steeds meer moeite om die foliumzuur tabletten door te slikken. Vandaag mijn auto inleveren (van mijn baas) zal wel even wennen zijn weer alles op de fiets, hoop dat mijn nieuwe baan doorgaat dan heb ik gelukkig weer een auto. Dames die vandaag echo hebben heel veel plezier.
Hallo! Jemig het is hier zo druk, ik kan het echt niet meer bijhouden hoor. Meiden die vandaag een echo hebben heel veel succes, spannend! Ik heb woensdag weer een echo! Nu al kriebeltjes
Goeiemorgen dame's! Nu ik mijn ouders en schoonouders het weten heb ik sinds een week weer normaal geslapen! Was zo zenuwachtig Nu kan ik lekker onderuit genieten van mn zwangerschap en hopen dat de tijd opschiet. Ik wil snelsnel over die 12 weken heen zijn!
Hoi Nou zo te lezen wasik niet de enigste die zo zenuwachtig was om het te vertellen aan de ouders, zo vond het doodeng, raar eigelijk he.. Ze waren allemaal heel erg positief en blij, dat is dan toch een opluchting. Wat een paar andere meiden ook al beschreven, besef ik opeens wel meer dat mijn moeder er niet meer is, waarvan ik nooit zal weten hoe ze het vond, maar ga ervan uit dat die het ook geweldig vond. Kan ondertussen bijna niet meer wachten tot volgende week dinsdag bij de VK, ookal gaan ze niet veel doen dan, maar kan dan iedergeval eens een afspraak maken voor een echo!
Goed, komt íe dan..... Ik kom me bij deze eventjes afmelden voor de Oktober-mama's... Gisteren is het bloedverlies later op de dag meer geworden, en in de avond kwamen daar ook krampen bij; ik ben goed aan de pijnstillers gegaan, en dat doe ik normaal niet zo gauw... Vannacht een redelijk rustige nacht gehad en vanmorgen even een check-up gedaan. Bloeden leek minder te worden. Maar toen ik net weer mijn slip omhoog had gehesen, voelde ik een soort "plopje" (past goed bij mijn naam, maar dat rezijde...), en wist ik genoeg. Om 09:45 uur heb ik het vruchtje verloren. , daar is geen twijfel over mogelijk. Ik heb de VK gebeld en mag vanmiddag langskomen; dan gaat ze kijken of de baarmoeder leeg/schoon is. Mijn "vruchtje" heb ik opgevangen en bewaard. Dat wil ik straks op een mooi plekje gaan begraven, omdat ik het toch een beetje zie als mijn eerste ukkie. Ik kom hier af en toe nog wel eventjes spieken, hoor, maar ga nu dus weer terug naar "ik wil zwanger worden"... Ben benieuwd of mijn cyclus weer gauw op orde is. Voor nu wil ik alle as. mama's heel veel succes en plezier toewensen.
Het waren bij mij echt gezonde zenuwen. Zodra ik het wist wou ik het ze direct evrtellen, maar over de tel is ook zoiets..... Ik baal nu wel dat mijn ouders zo ver weg wonen, als de kleine er is kan hij/zij niet "even" naar opa en oma. Erg jammer. Ze moeten gewoon dichterbij gaan wonen
He lieve Klus, gads wat naar *understatement* zeg Heel erg veel sterkte gewenst, vind het heel erg voor jullie. Hopelijk gaat elders in 2007 het zonnetje weer schijnen voor jullie. veel liefs
Ik ben misselijk, bah. Ik voel me heel slapjes en draaierig. Ik probeer steeds kleine beetjes te eten maar het gaat niet van harte. Wie heeft er een ideetje voor een energieboost? Ik moet nog zoveel doen in huis maar ik heb er nu echt geen zin in! Ik ga weer even liggen... Trouwens ik was ook heeeel zenuwachtig om het onze ouders te vertellen. Had ook superbuikpijn in de auto. Gek he, terwijl het toch leuk nieuws is!
Oh Kabouter Klus, wat verdrietig meis Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop je gauw weer te zien staan bij "ik ben zwanger".
KabouterKlus, Ik heb je net ook al een PB gestuurd, maar ik wil je graag hier ook nog even heel veel sterkte toewensen. Neem de tijd om te rouwen en als je verdriet hebt, mag je dat best tonen. Veel Liefs, Marianne
Kabouter klus wat erg voor jullie. Ik hoop dat het onderzoek straks uitwijst dat het niet is misgegaan. Dikke knuffel. Maartje, fijn dat je je iets beter voelt en dat je weer thuis bent.
Vind het erg moeilijk om hier nu mijn blije verhaal te komen doen (sorry klus ) Mijn echo zag er prima uit. Hartje klopt en frummel is 1,5 cm, wat precies overeen komt met 8 weken. Helemaal blij , maar man wat was ik zenuwachtig in die wachtkamer. Over ruim 2 wkn mag ik naar de verloskundige (hoef dus niet meer naar het zh), waar ik weer een echo (uitwendig) krijg (bofkont he...) Voel me de gelukkigste op aarde op dit moment. Vanavond gaat het grote nieuws naar de ouders. Ga weer snel aan het werk nu (zover dat lukt ) Nieuwe mama's welkom Lievebeestje suc6 morgen! En de rest die afspraken heeft ook veel suc6!