Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oopsie

Oopsie Actief lid

23 feb 2007
    112
    0
    0
    Spijkenisse
    @Kabouter Klus: --> wat klote voor je zeg... sterkte!

@ElviraR --> Gefeliciteerd dat de echo er goed uit ziet! Dat de rest ook goed mag gaan!

2. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Oh, Kabouter Klus; wat onwijs naar! Heel veel sterkte met het verlies! Neem de tijd om het een plekje te geven!

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kabouter klus

Jeetje meis, wat ontzettend erg!
    Heel veel sterkte en geef je kleintje maar een mooi plekje.

4. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Elvira, Wat een goed nieuws. Fijne dag en ook een hele plezierige avond!

5. @ Klus!
    ohh meid.. ik heb er geen woorden voor..
    sterkte voor jullie aankomende tijd!
    kus

6. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Nou Jotim ik ben blij dat ik blijkbaar niet de enige ben want ik krab me een ongans...vreselijk gewoon...en niet alleen jeuk aan mn borsten maar ook in mn nek en op mn hoofdhuid echt niet normaal meer lijk wel of ik vlooien heb man :(

Enig idee wat hier tegen te doen is?

7. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Wat fijn Elvira :) Heb je een printje meegekregen van de echo?
    Hopelijk heb ik woensdag ook zulk goed nieuws! Het begint ook al erg te kriebelen bij mij... kus

8. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    heb je een pb gestuurd kabouter klus ....... zit gewoon te huilen vind het echt zo erg

elviar fijn voor je mooie echo! ik hoop dat we morgen het hartje zien knipperen vind zo spannend

9. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ik heb ook zo'n vreselijke jeuk overal. Bij mij is het eczeem dat sinds mn zwangerschap is verergert. Heb er van de dokter een hele vettige vaseline creme voor gekregen, helpt enigzins. Verder gebruik ik cardiflor creme van VSM, dat haalt echt ff de jeuk eruit.. (al is het maar tijdelijk..)
    Erg kl*te idd!

10. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Klus nee wat vreselijk voor jullie zeg! :(
    Heel veel sterkte meis **knuff**

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marjo

Hoe groot was je vruchtzakje(beebje) op de echo vorige x?

12. appeltje

appeltje Niet meer actief

Klus, wat een vreselijk nieuws!
    Ik hoop dat het alsnog binnenkort weer raak mag zijn.

Liefs,
    Appeltje

13. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Jeetje, zo zie je maar weer hoe dicht geluk en verdriet bij elkaar liggen...
    Klus, ik wens je heel veel sterkte!
    En Elvira wat een goed nieuws, fijn dat je zo gauw al weer een echo krijgt! (jaloers, ik ben me nog steeds aan het inhouden een afspraak voor de eerste echo te maken, omdat die erna pas weer met 20 weken is... :) )

Liefs Doris

14. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    Wat een vreselijke ochtend moet je door maken klus. :cry: Ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte en hoop dat je alles een plekje kunt geven al zal dat best even tijd nodig hebben.

elvira wat fijn voor je meid dat alles goed is. geniet er maar van!

Ik ben super misselijk vandaag en hou geen eten binnen gelukkig kan ik wel drinken. (met kleine beetjes)
    Mijn baas vond het maar vreemd dat ik de ene dag ziek was en de andere niet is dat zo?Ik kan er ook niets aan doen maar ja. Moet ik de vk hier voor bellen voel me schuldig naar colega's toe maar fake het toch echt niet.

bah dit is ook niet leuk hoor sorry even mopperen. Weet dat ik dat niet moet doen maar voel me k@# vandaag. sorry

Ik reageer niet op allemailtje wat er wordt zo veel geklets dit is echt niet te doen maar wel leuk omalles te lezen. Ik duim voor jullie allemaal en hoop dat we snel in een energieke fase komen.

groetjes bianca

15. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    @klus
    Wat vreselijk meid, heel veel sterkte

liefs Marianne

16. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    @Elvira

Wat een goed nieuws nu lekker genieten

gr Marianne

17. appeltje

appeltje Niet meer actief

Elvira, vergeet ik helemaal jou te feliciteren met het goede nieuws. Hartstikke fijn meid, en nu kan je helemaal genieten!

18. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Zo meiden,

Ik heb mijn eerste nachtje in mijn eigen bedje weer gehad! En wat een heerlijkheid is dat zeg!
    Vanmorgen wel weer vreselijk misselijk maar ik hou alles binnen, dus dat is mooi. Ik heb voor drie weken zetpillen in huis, dus ik hoop dat ik het daarmee red. Vervelend is wel dat ik er een beetje duf van word en dat ik er niet mee mag rijden (niet dat ik daar nu al zin in heb, maar drie weken is lang).
    Het kost me moeite om genoeg te drinken, dus ik zet de kookwekker en manlief helpt me heel goed.
    Vanmorgen op de weegschaal gestaan. Ik ben ruim drie kilo kwijt. Valt dus nog mee, aangezien ik al anderhalve week niet tot nauwelijks eet.

@Elvira; Wat fijn dat je echo goed was! En super dat je nog een keertje mag! Ik hoop dat de VK mij ook nog een keer toestemming geeft. Ik mag 8 maart heen voor de intake.

@Bianca2804; meid je zeur niet hoor. Ik weet precies wat je bedoelt! Gelukkig is mijn baas heel meegaand. WEten ze dat je zwanger bent? Ik heb dat namelijk wel aan mijn baas vertelt en dat zorgt denk ik ook voor wat meer begrip.

Al mijn familie is inmiddels op de hoogte. Er werken namelijk drie tantes en een vriendin in het ziekenhuis waar ik lag, dus hebben we maar besloten om het te vertellen. Iedereen is heel enthousiast en we worden al heel erg verwend met cadeautjes. Zo heb ik al twee rompertjes, een knuffeltje en van die kleine all star-achtige gympjes gehad. Echt heel leuk!

Zo, nu weer wat drinken en misschien een broodje proberen.
    Tot straks, Maartje

19. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Goedemiddag!

Hier wel gelezen maar bijna niets onthouden..

Kabouter Klus, wat erg meis, heel veel sterkte!

ElviraR, wat fijn dat alles goed was bij de echo!..

Hier morgen ook weer 7weken fijn hoor.. Volgende week of die week daarop naar de verloskundige..

liefs Shannen

20. Niet meer actief

Hey meiden,

Ik kom ook weer even om de hoek kijken! Jeetje wat hebben jullie veel bijgekletst zeg :)

@kabouter klus, wat een vreselijk bericht van jou meid, ik hoop dat het toch nog goed zit hoor! Heel veel sterkte meid!

Alle nieuw zwangeren gefeliciteerd allemaal en geniet er lekker van!

Ik las dat er al weer een aantal meiden ene echo hebben laten maken, leuk hoor, hoop dat jullie ervan hebben genoten!

Hier gaat alles zijn gangetje, ik voel me niet echt zwanger alleen, dat maakt me natuurlijk wel wat onzeker, maar goed nog 16 daagjes en dan mag ik voor mijn eerste echo, spannend!

Ik heb trouwens totaal geen ongipijn meer, in het begin had ik het constant en schreven meer meiden dat ze dat ook hebben, is het dan nu bij sommige van jullie ook weg? vraag me soms wel eens af of het misshcien stil ligt daarbinnen, omdat ik niks meer voel? :(

hoop dat iemand me ene beetje gerust kan stellen :oops:

liefs Pjetje

Deel Deze Pagina