morge dames nou het feest is begonnen sinds gister eg ontzettend moe en misselijk............. dacht dat ik er deze keer heel misschien geen last van zou hebben maar ja dus niet we gaan weer innig verliefd worden op d e wc pot de komende tijd
hey meiden! gisteren hadden we het ook beide vertelt op ons werk... nu kwam mijn mannetje thuis met een kadootje.. had hij al een kado gehad van zijn collega.. die was meteen in haar pauze gaan shoppen zoooo lief! Was een rompertje en een rammelaartje! Vanavond komt MvM langs.. ik moest plassen en dat bewaren voor vanavond maar jullie raden het al.. op het moment dat ik klaar was.. dacht ik er aan! Zoo stom.. dus heb ik mijn 2e plasje opgevangen.. maar was maar een klein beetje.. Weet iemand of dit erg is..
Ze vertelde mij dat een "vers" plasje moest zijn. Dus ik zou het als ik jou was vlak voordat ze komt opvangen..
Goedemorgen dames, Ik ben weer wakker en heb goed geslapen. Mijn misselijkheid is goed weg gelukkig. Ben alleen maar moe. Heb ook weinig trek maar heb momenten dat ik echt aanvallen heb van honger. @ Klus goed van je dat je het zo en plekje hebt kunnen geven.
Heb net mn afspraak voor de eerste echo gemaakt! 12 maart! Pfffff dat duurt echt nog lang Groetjes Doris
Morguh dame's! Jeeeh vandaag (nog maar) 5 weken Ik wil wel 7 weken verder zijn hoor! Ik ben echt heel erg moe merk ik, ben er s'ochtend niet uit te branden. En werken gaat ook lekker...... Begin April heb ik een weekje vakantie. Hoera!
Goedemorgen dames! Alles goed hier... ga straks even bijlezen.. ben al 4 dagen niet meer geweest... Kabouter Klus, wat ontzettend erg voor je! Ik leef echt ontzettend met je mee! Een hele dikke knuffel! Pfff, begin zelf een beetje de griep te krijgen volgens mij.. Zondag mijn verjaardag gevierd (ik was gisteren jarig, jippie, weer een jaar erbij ) en gisteren is MvM bij mij op visite geweest! Echt heel erg leuk! De test was superpositief! En dat terwijl het een plasje was die heel licht was door de grote hoeveelheid thee die ik gedronken had Iedereen een hele fijne dag vandaag! Liefs Chris
ik game hier afmelden. de groep is voor mij veel en veel te groot. ik ben het overzicht totaal kwijt. ben een dag niet geweest en er is zoveel geschreven dat ik het gewoon niet meer bij kan houden. sorry meiden. heel veel succes van jullie zwangerschap. geniet er van elke dag opnieuw. groetjes anneke
Goedemorgen allemaal, Zo, weer een nacht overleefd. Ik moet zeggen, ik hou niet zo van medicatie, maar ik ben er nu toch echt heel blij mee! Ik loop wel als een duffe dronken sombie door het huis, maar dat neem ik maar even voor lief. @Anne36; blijven drinken hoor meid! Das het aller belangrijkst! Een paar kilo kwijtraken omdat je niet eet is niet erg, dat kan je lijf wel aan (en je kindje eet jou gewoon op), maar niet drinken is echt niet goed. Ik dwing mezelf er echt toe nu, ook al smaakt het me helemaal niet. In het ziekenhuis raadde ze gemberthee aan. Dat helpt namelijk ook tegen de misselijkheid. Verder wissel ik af tussen appelsap, thee, vanillevla(ook tegen maagklachten) en kippensoep (van mijn lieve vriendinnetje gehad). Ik merk dat ik best wel weer onzeker ben sinds ik thuis ben. In het ziekenhuis was ik heel zeker van mijn zaak en gerustgesteld door de echo, maar nu....pppffffff. Ik maak me druk om alles! @Kabouter Klus; Ik heb respect voor de manier waarop je er mee omgaat en erover vertelt! Knap hoor en prachtig zoals je het een plekje in je leven geeft. Even een practisch puntje : Je schreef dat je het vruchtje hebt begraven in een blikje onder de perenboom. Als het metaal is, dan kan je boom op den duur dood gaan door het roestingsproces. Ik weet dat je nu wel wat anders aan je hoofd hebt, maar ik wilde je toch waarschuwen, anders wordt dat misschien ook een vervelende ervaring. Hoop dat je het niet erg vindt. Tis niet naar bedoelt! Liefs, Maartje
@maartje ik ga mijn best doen, zal ook eens wat vanillevla in huis gaan halen en gemberthee. Het is gewoon net of ik niks meer lekker vind dronk vroeger liters koffie en thee, nu walg ik al van de koffie lucht. Ben vandaag helemaal verrast met de post allemaal leuke dingen dit keer. Mijn boek van Bol.com de zwangersschapsagenda, een boek van jonge ouders zwanger en zo, en een catalogus van de Baby- Dump met schattige witte sokjes (mijn eerste kadootje hihi) als welkom. Ga nu eerst even de stad in wat vla en thee scoren en dan lekker op de bank met mijn boek. Hebben jullie ook zoveel moeite met het slikken van foliumzuur, ik heb normaal nooit problemen met het slikken van pillen. Maar die lucht echt vreselijk.
Ja hoor Anne, heel herkenbaar! Ik dronk altijd liters dubbelfriss, nou ik kan er niet eens aan ruiken nu! Ook koffie is echt uit den boze. Als er visite komt, moeten ze zelf de senseo maar aanzetten Ik begon de dag heel goed vandaag, maar ben helaas nu weer megamisselijk. Zit echt tegen braken aan, ondanks de medicatie ale: Zo maar even douchen, wie weet knap ik daar van op. En ik heb het zo koud! Echt vreselijk. Herkent iemand dit? Ik lig de hele dag met mijn kleren aan onder een slaapzak op de bank!
@ maartje ik heb het ook erg veel koud. Vooral tegen de avond. Ik denk ook dat het de mede komt omdat je steeds meer moe wordt. @anne36 ik slik geen folium, die zit al in de vitamine tabletten van de kruidvat alles in 1. Heb deze op het aanrade van de Vk gekocht
Hoi Dames, Ff vraagje. Was vandaag boodschappen wezen doen en vorige week had ik het ook. Het volgende.. krijg ik rond de navel een pijnlijk gevoel. Dan voelt me buik niet fijn aan. Zou dat van de banden enz zijn? Is echt heel irritant. Heb het ook als ik iets boven me hoofd doe. @ anne Heb geen probleem met folium slikken. Heb me aangeleerd na me werk te nemen.
Zo lekker een dagje vrij vandaag! Alhans moet wel een hoop doen, de troep hier eens opruimen bijvoorbeeld kom er niet echt aan toe de laatste tijd..
Dat zijn waarschijnlijk je banden die dan oprekken. Ik voel het ook. Voorzichtig met tillen en strekken, alleen doen wat je aankunt!
Ja dat doe ik ook. Wilde vorige week gaan schilderen op de babykamer maar was zo weer gestopt door de pijn. Was blij dat ik al de muur gedaan had die nog een kleurtje moest anders had iemand anders het moeten doen. En me man heeft 2 linker handen Heb trouwens foto's op m'n beebiesite is knal oranje .. echt zo gaaf vind ik zelf 8)
echt he.. ik moet ook hoognodig opruimen... gelukkig is mijn mannetje vandaag thuis en gaat een aantal klusjes doen! jeeh
Hallo meiden, Maartje wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent. Ik hoor wel vaker dat Emesfane (schrijf ik dat goed) wel helpt tegen het braken, maar niet per se (alle) misselijkheid wegneemt. Ik hoop dat je snel minder last krijgt. Blijf je wel goed drinken? Let op je zouten en mineralen hè?! Van ORS zal je wel helemaal niet goed worden nu (is niet bepaald lekker), maar probeer dan een sportdrankje met toegvoegde mineralen oid te drinken..... dan ben je minder slap. Ik heb 's avonds en 's ochtends ook een behoorlijke gespannen rond zo onderin mijn buik en rug. Zou dat bandenpijn zijn? Volgens 'de boekjes' krijg je daar in de 9e week last van. Ook mijn darmen zijn gevoelig, maar goed.... verder heb ik nergens last van. Ja mijn borsten, maar dat zit me niet dwars. Goh... nog maar 3 weken en dan ben ik de 12-weken grens over. Het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik die test deed. Mijn buikje wordt trouwens voor anderen nu wel een beetje zichtbaar in bepaalde kleding. **trots** heb trouwens een buikfotocompilatie gemaakt (zie album) dan kan je mooi de groei zien. Ik ben trouwens ook kouwelijk hoor... alleen als ik 's ochtends wakker wordt merk ik die verhoging van lichaamstemperatuur die vrouwen hebben. Maar nu lig ik ook onder mijn fleecedekentje op de bank. Trouwens, we zullen het nog warm genoeg krijgen met onze dikke buiken in de zomer!