hey meiden.. vande week hadden we het erover dat je voor je 12 weken wat geregeld moest hebben.. wat was dat ook alweer?
Ja echt joh? Moet je dat al voor de 12e week regelen? Jeetje... Nou dan moet ik er straks ook maar es achteraan...
Hoi, ja, ik zag dat ook voorbij komen... schrok er behoorlijk van... Vind het best wel eng om nu al kraamzorg te regelen... of ben ik daar de enige in? Als ik in mijn 11e week zit, is het toch ook voor 12 weken, kan dan toch ook nog wel? Liefs Chris
Ik slik nu de zwangerschapsvitamine van de kruidvat, maar voordat ik zwanger was had ik de foliumtabletjes van de etos. Die zijn echt inieminie. Ongeveer zo groot als de anticonceptiepil. Ideaal dus als je slecht bent in pillen slikken! @Appeltje; bedankt voor je lieve woorden! Ik probeer zoete en zoute dingen af te wisselen. Was dan ook als een kind zo blij met de verse kippensoep van mijn vriendin! Ik heb net een eitje gegeten met extra zout en dat smaakte zowaar goed! Ik werd net gebeld door het uwv i.v.m. mijn ziekmelding. Zit ik eerst te vertellen dat ik in het ziekenhuis heb gelegen, vraagt ze daarna: heb je het met een arts gehad over je klachten? "Nee, ik heb mijn mond stijf dicht gehouden daar." Ik moet volgende week naar de Vk. Daar zullen ze me ook wel wijzen op de kraamzorg toch?! Ik wacht in ieder geval die afspraak af voordat ik iets ga regelen. Vergeet niet dat je je ook al snel moet inschrijven voor kinderopvang indien nodig! In de meeste plaatsen liefst ook in de eerste drie maanden! Bij ons is er een giga wachtlijst.
Wat een vreemde reactie van je werk zeg Maartje Hebben die mensen wel oren? Doe maar lekker rustig aan hoor! Chrisje: Ik vind het ook een btje eng hoor dat je dat zo vroeg al moet regelen, maar het zou wel te maken hebben met de wachtlijsten denk ik.. Moet morgen weer naar de gyn dan zal ik het wel vragen.. Kriebeldekriebels beginnen te komen hier! Morgen weer echodag, whieeee!
Even voor de goede orde. Mijn werkgever is juist superbegaan hoor. Dit was het UWV, die checken de ziekmelding. Het was wel een beetje een domme muts, maargoed ze doet haar werk. Veel plezier met de echo!
Spannend voor je Marjo...nog 1 nachtje Moon; leuke Beebiesite...jij hebt niet de gratis versie, of wel? Maartje; rustig aan doen hoor. Laat je niet gek maken door je werk! Hier nog steeds nergens last van Ok, iets vaker plassen en iets dikker buikje, mn 's avond. Nu ik mijn beebje heb gezien, met kloppend hartje, zit ik niet meer zo te wachten op symptomen. Vind het prima zo! Ik wil graag een zwangerschapsagenda kopen, maar weet niet meer welke leuk is. Op bol.com krijg ik ook niet echt wat gevonden. Hij vind er maar 1 op trefwoord zwangerschapsagenda. Iemand tips? Ga de kraamzorg toch echt pas regelen als ik bij de vk ben geweest hoor. Veel te eng nog... Hoe zou het met lievebeestjes echo zijn gegaan? Weet iemand hoe laat die was?
Goedemiddag! Het gaat hier echt heel erg snel, ik lees wel mee, maar ben echt te moe om te reageren.. Appeltje mooie foto's kunt al echt een verschil zien.. Maartje06 Ik heb het ook de hele dag door koud eigelijk het liefst zou ik ook lekker op de bank zitten met een deken over.. Maar hier elke dag werken tot half 6.. Moeilijk om vol te houden.. liefs Shannen
@ xenas http://kleinukkepukkie.beebiesite.nl @ elvira Nee niet de gratis Deze moet je hebben die andere is niet leuk (heeft wel meer schrijf ruimte maar weinig info erbij) Als je hem bij bol.com zoekt moet je intype 9 maanden dagboek.
Op dit moment zou ik er alles voor over hebben om te kunnen werken, maar ik snap wel wat je bedoelt hoor shannen!
leuke site zeg moon! Ik zie dat je ook feyenoord fan bent.. Wij hebben ook al flesje.. die kregen we tijdje geleden kado.. en schoentjes! zooo schattig haha
Thnx Moon Welke bedrag betaal jij per jaar voor je site? Wil dat in een later stadium misschien ook wel gaan doen, zo'n babysite... Appeltje; ziet idd leuk uit zo die foto's..zou zelf alleen niet weten hoe ik dat gemaakt zou moeten krijgen hahaha Ik ben van plan elke 4 wkn een foto te maken...
@ xenas Haha ja Wil nog wel meer hebben maar wacht eerst tot ik zkr weet dat het goed zit deze x. Moet wel lachen me pa vindt het niks hij is van 020. Dus als de kleine dan komst s'middags met oppassen @ el 20 euro had ik gedaan. Volgens mij is dat genoeg om beetje leuk te maken.
die van mij is ook van de 20 euro. heb er alleen nog niet heel veel aan gedaan hoor! hahaha! www.kleinefloep.beebiesite.nl
Hoihoi, Ik dacht laat ik hier ook maar eens gaan kijken. Ik werd vandaag gebeld door de peuterspeelzaal uit het dorp, ze hadden een paar maand geleden een actie om donateurs te winnen en daarmee kon je een weekendje weg winnen. Wij zijn hun gaan steunen omdat we graag wilden dat die zou blijven voor het geval we een kindje zouden krijgen. Inmiddels ben ik dus zwanger en vandaag werd ik dus ineens door hun gebeld, blijkt dat wij dat weekendje hebben gewonnen! Wij helemaal verrast! Alleen nu zal er wel iemand bij zijn van ons dorpsblaadje en dan gaat er vast gevraagd worden of ik zwanger ben (ik heb verder nog geen kinderen) maar dan ben ik pas 7 weken zwanger. Dus ik zit nu heel erg te twijfelen of ik dan wel of niet moet vertellen dat ik zwanger ben. Ik heb wel een heel goed gevoel over mijn zwangerschap, het voelt nu wel veel beter dan een half jaar geleden toen ik een miskraam kreeg. Maar ik vind het toch ergens nog wel een beetje vroeg om het dan al te zeggen. Hebben jullie het al aan andere verteld? Hier in het dorp gaat het rond als een lopend vuurtje. Wat zouden jullie doen? @ Elvira: Ik heb het negen maanden zwanger dagboek gekocht en ik vind het heel leuk hoe er per dag in staat hoe jij en je kind er voor (kunnen) staan. Ik heb het besteld bij bol.com en het is geschreven door A. Christine Harris.
Hallo, ik lees bij velen van jullie dat jullie al snel een echo hebben of al hebben gehad! Is dat standaard procedure tegenwoordig? Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik nl. helemaal geen echo. Heb toen wel een termijnecho laten maken, op eigen verzoek. Ga vanavond maar snel de verloskundige bellen!
Gefeliciteerd met je prijs!Echt lekker, even een weekendje weg. Weet je al waarheen? Bij mij weet iedereen om me heen het ook al, behalve op mijn werk dan. Als ik onverwachts een mk zou krijgen, wil ik dat ook gewoon met hen kunnen delen. Ik zou het dus gewoon vertellen. Succes!
kom net uit het ziekenhuis mijn vriend had de verkeerde tijd opgeschreven en moesten we dus een uur later pas komen toen we eindelijk aan de beurt waren zagen ze een vruchtzak van 5 weken en 5 dgn zwangerschap , nog geen vruchtje dus maar dat kwam vaker voor zei de arts ook omdat ik niet weet na mn miskraam waarneer ik zwanger ben geraakt , was er wel teleurgesteld door had gehoopt al meer te kunnen zien , ze hebben mn bloed geprikt voor mn hcg waarde en daar mag ik morgen over bellen , ze hebben alleen niet helemaal goed geprikt heb me toch een ei op mn arm ..... ga even een hapje eten hier lees straks wel even wat er allemaal geuerd is