Hallo meiden, Ook ik mag me hier melden, Na twee miskramen (juni en november) vorig jaar hoop ik dat deze blijft zitten!
Marjo heel veel suc6 vandaag! Ik denk aan je meis! Moon; het hobbelen ging goed Mijn paardje was alleen een beetje TE vrolijk daar was ik iets minder blij mee hihihi, maar het ging goed.
goedemorgen dames, ik ben weer wakker. We zagen de week vandaag weer doormidden. Bijna weer vrijdag. Dan weer weekend. @ banjer geniet van je zwangerchap. Nog meiden vandaag met een echo of een bezoek aan de vk
Hallo Ik (samen met mn vriend en zoon)ben gisteren bij de vk geweest.....intake gesprek.Het was nog te vroeg om het hartje te kunnen horen.Dat was wel heel jammer. Tassen met folders en mini tandpasta enz kwamen we daar weer weg....hahahaha We moeten 27 maart naar het ziekenhuis voor een echo. Daar hebben we dus nu al zin in. Ben de afgelopen dagen getreiterd door griep......echt vreselijk.Heb het gevoel nog nooit zo ziek te zijn geweest.Heb nog geen warm eten gehad in 4 dagen.Krijg er niks door.Dus eet maar wat fruit en gele vla. Mijn vriend had het vorige week en heeft mij dus aangestoken........... Ben in middels niet aangekomen maar afgevallen.......... Heb genoeg middeltes nu in huis(zwangerproof)om er weer bovenop te komen..........hahahaha
Hoi allemaal, Hier weinig nieuws. Banjer: welkom! Iedereen met een echo: Wauw, geniet ervan! Ik begin echt een bol darmenbuikje te krijgen. Grappig! Verder heb ik best last van mijn tepels. Ze zijn OF keihard, of idioot zacht en gevoelig. :-S groetjes! Maris
Tjonge wat een nacht zeg, lag de laatste twee nachten al te spoken. Maar vannacht was echt toppunt vanaf uurtje of 5 misselijk hoe ik ook ging liggen heel mijn bed draaide. Af en toe wel in slaap gevallen , maar dan weer wakker met droge mond en onwijs zere tepels. Vanmorgen ook nog innnige verhouding gehad met de toiletpot. Tjonge hoop niet dat dit elke nacht zo gaat worden, ik houd mijn hart vast. Gelukkig nog maar 5 weken 6 maart afspraak met MvM, nou die hoeft geen test meer te doen, want die hormonen werken prima.
ik heb trouwens het boek gekregen.. tenminste die krijg ik nog.. aan het eind.. krijgen we het servies setje. en het fotolijstje! helemaal leuk
Ik heb vannacht gedroomd over ons bolletje en dat we het hartje zagen kloppen. Volgens mij verwerk ik zelfs dingen van wat ik hier lees ,want het knipperde als een knipperlicht en dat heb ik hier gelezen! Het blijft dus wel hangen. Ik vind het ook zo spannend!Maandag krijgen we onze 1ste echo en dan pas ben ik 100 procent gerustgesteld dat het niet buitnbaarmoederlijk is. Maar ook die onzekerheid vind ik hier overal dus het zal er wel bij horen Hoeveel okt mamma's zijn er in totaal op dit moment ,want ik kan het allemaal moeilijk bijhouden maar het zijn er volgens mij een heel deel
poeh, Yep weet het weer zeker ik ben zwanger, mijn god wat kan je dan toch misselijk zijn. Was er een paar dagen vanaf maar komt gewoon weer om de hoek kijken. Glas water helpt ook niet meer.
Hoi dames, kom mij ook eindelijk nog een keertje melden! Wat een geklets alweer met toch ook wat heel trieste berichten. Kabouter Klus, heel veel sterkte meid! We leven allemaal met je mee! Jeetje, ik zag dat er alweer november mama's zijn! Dat is toch haast niet te geloven dat wij hier alweer een maand aan het kletsen zijn. Hier verder niet veel nieuws te vertellen, de klachtjes blijven een beetje status quo en ik blijf afwachten voor mijn eerste echo op 20 maart. Maar zaterdag even op controle bij de gynaecoloog, Misschien dat ik dan toch nog eens aandring op een vroegere echo want nog een keer 3 weken duurt mij precies toch echt te lang!
@Bolletje; iedereen is hartstikke onzeker hoor meid! Dat hoort er echt bij volgens mij. De eerste 12 weken zijn gewoon heel spannend! Als je onder de berichtjes van Jottum kijkt zie je in het blauw oktobermama's staan. Als je daar op klikt krijg je een overzicht van alle oktobermama's die zich hebben aangemeld. Als je ook in de lijst wilt, kun je Jottum een Pb-tje sturen met je gegevens. @Jottum; Misschien moet je in hoofdletter KLIK in de link zetten. Ik heb het idee dat de meeste er overheen lezen. Ik ben gisteren naar mijn homeopatische arts geweest. Zij heeft me nog wat oefeningen gegeven tegen de misselijkheid. Verder hoefde ze weinig met mij te doen, want zwangere vrouwen zijn cosmisch beschermt. Ik besef dat dit voor sommige van jullie heel zweverig klinkt, maar ik ben er mee opgegroeid en geloof er heilig in. Zij heeft mij in het verleden al zo vaak geholpen terwijl de reguliere artsen dat niet konden. Verder weinig bijzonderheden. Ik hang de hele dag in huis. Heb totaal geen energie, maar alles voor het goede doel. Bijna iedereen is inmiddels op de hoogte en ik word overladen met post, dus dat is wel heel gezellig. Nu is het weer tijd voor mijn uurlijkse drankje, dus ik ga ff thee zetten. Liefs, Maartje
Goedemiddag dame's Wat een gebabbel weer zeg! Gezellig hoor. Ik heb v anacht echt de klok rond geslapen, ben zo moe. Ook heb ik alweer het gevoel dat ik ongi moet worden Zere rug en maag. Ook heb ik last van mn baarmoeder. Zal er wel bij horen denk ik... Vanavond avond dienst! Wordt nog een lange dag. Ik heb trouwens zo'n leuke kinderwagen gezien. Als ik een weekje of 20 ben mijn ouders maar eens lief aankijken Die wouden perse een kinderwagen geven, owow wat erg!
Mag ik even klagen meiden? Ik ben het even heel zat. Ben onwijs moe en kan weinig rustig omdat de kids vakantie hebben, ben onwijs misselijk en hou maar net wat binnen, ben erg emotioneel en onredelijk soms, kortom ben het even zat. Tuurlijk ben ik nog super blij met mijn zwangerschap maar soms heb je even een baaldag. Bedankt voor het luisteren naar deze zeurpiet.
oohw wat ben ik blij mijn hcg gehalte was 25000 en dat was heel hoog volgens de assistente ben er helemaal blij mee