Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wow ben ik topicstarter! Terwijl er volgens mij toch al heel wat kleintjes zijn geboren in oktober :)

    Ik zal maar beginnen dan:
    Onze kleine meid is geboren op 12 oktober 2007. Haar naam is Fenna Eleonora. Ze woog bij de geboorte 3130 gram en is 48 cm groot. We zijn reuze trots! Het is ons eerste kindje.

    Ben benieuwd of er meer mama's zijn die hun trots willen delen en hun ervaringen wat betreft het (kersverse) moederschap.
     
  2. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi kom ik wel gezellig bij je ;)

    Ons prinsesje is geboren op 13 oktober.
    Britt Dorien Noëlle.
    1720gr en 41 cm lang.
    Is ook ons eerst kindje en ze kwam alleen 11 weekjes te vroeg.
     
  3. 11 weekjes :confused: Gaat alles goed met jullie?
     
  4. Onze Fenna is 3 weken -1 dag te vroeg geboren... dat was alleen geen drama natuurlijk.. ze mocht vanaf de dag ervoor geboren worden :)
     
  5. Lon enTijn

    Lon enTijn Fanatiek lid

    23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Hoi onze Julian is nu bijna 3 weken, hij is op 2 oktober geboren.
    hij woog 3120 en was 49 cm. hij is na 40.4 weken geboren.
    het is ons eerste kindje en we zijn er heel blij mee!

    groetjes Lonneke
     
  6. ha meiden!

    Jesse is 14 oktober geboren!
    Hij woog 3385 gram bij zijn geboorte!
    Ik ben ingeleid van wege zwangerschapsvergifting.
    op 38 weken en 5 dagen!

    foto's in mijn album en natuurlijk op de website!

    ;)
     
  7. Heej het wordt al gezelli hiero :)

    Hihi Fenna heeft weer eens de hik.. ze ligt nu in de box.. Ze geeft elke keer na het voeden zoveel terug... hebben jullie ukkies dat ook? Daarnet gaf ze hele golven terug... echt alles zat onder :(
     
  8. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja alles gaat prima.
    Ze doet het heel goed gelukkig.
    Een heel dapper meisje :D
     
  9. nee Jesse spuugt niet zo veel!

    Hij heeft wel ook vaak de hik!
    Kunnen we niet zo heel veel aan doen zei mijn kraamhulp! wel schattig gezicht..
    Maar hij had in mijn buik ook vaak de hik!
     
  10. Fenna had in mijn buik ook minstens twee keer per dag de hik. En nu ze er is gaat dat gewoon door. Soms zo hard dat het bijna zielig is...

    Ze ligt nu trouwens op mijn benen te slapen, zich uit te rekken, te kreunen, te persen (poepen denken we :)), kreten uit te slaan, te wapperen met de armpjes en dan weer slapen... zo gaat dat nu al een half uurtje.. ze is erg onrustig.. Ze heeft de laatste twee voedingen ook niet zo heel veel binnen gekregen. 1 keer door het spugen en 1 keer omdat ze alweer in slaap viel na 10 minuten.
     
  11. Choco

    Choco Fanatiek lid

    30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    :confused: :confused: Dacht dat we met z'n allen hier naar toe zouden verhuizen als iedereen was bevallen bij de bevallingsforum? Hier sta ik toch wel even van te kijken.
     
  12. lvdwerf

    lvdwerf Bekend lid

    16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Helemaal met je eens Choco, dat had ik ook verwacht! Wel jammer, want ik vind het juist zo gezellig dat de al bevallen oktobermama's ook gewoon met ons meekletsen. Straks blijven wij echt als laatste over bij de oktobermama's omdat we aan het eind van de maand zijn uitgerekend, zou ik toch wel erg jammer vinden.
     
  13. Doris

    Doris Fanatiek lid

    26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Hier nog een oktobermama!
    Of eigenlijk een septembermama, maar was 2 oktober uitgerekend dus heb al die tijd bij de oktobermama's gekletst, dus ik vind dat ik gewoon een oktobermama blijf ;)
    Sven is 25 September geboren (met precies 39 weken) Morgen is hij alweer 4 weken! Gaat echt super snel!
    Het gaat heel goed, alleen heeft hij zn dag nacht ritme omgedraait (al vanaf het begin) dus de slapeloze nachten zijn wel errug vermoeiend!
    Vannacht maakte hij het helemaal bont, hij wilde alleen slapen op schoot en zodra ik hem in zn bedje legde was het brullen....Heb dus de hele nacht geen oog dicht gedaan.. Mn man moest vandaag voor 3 dagen op cursus en moest om 4 uur zn bed uit, dus stond er ook nog een nachtje alleen voor... Nu bij mn paps en mams aan het logeren totdat manlief weer thuis is. Vannacht gaat mn moeder eruit al hij huilt dus kan eindelijk een nachtje doorslapen hoop ik :D

    Woensdag naar het CB ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is!

    Sven heeft ook geregeld de hik! Komt volgens mij ook omdat hij niet altijd wil boeren na de fles.


    @ Choco & Lvdwerf: We laten jullie niet in de steek hoor, blijf daar ook lekker kletsen! Maar niet alle oktobermama's hebben daar meegekletst, dus vandaar dat het hier al geopend is denk ik!
    Ik blijf jullie net zo lang lastigvallen totdat jullie bevallen zijn ;) En daarna ga ik er hier mee verder ;)


    Groetjes Doris
     
  14. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ Choco & Lvdwerf:

    Ja ik wist ook nergens van heb ik ook bij okt gezet.
    Want was natuurlijk dec mam dus heb niet alles meer mee gelezen bij jullie.
     
  15. Marlieke

    Marlieke Fanatiek lid

    19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Oktobermama's: VAN HARTE GEFELICITEERD!
     
  16. Meiden, jullie mogen straks gewoon lekker gaan kletsen met zijn allen als iedereen is bevallen.. ik ga straks ws gewoon over naar de november mama's.... kreeg daar ook al op mijn kop dat ik niet naar de oktober mama's mocht :) dus straks is deze topic gewoon voor jullie hoor!

    Ik was alleen zo benieuwd naar ervaringen van de verse mama's, sorry...
     
  17. @dafje.. bij het bevallingsforum van de oktober mama's kletsen we nog gezellig verder hoor!
    Daar kan je ook al onze ervaringen lezen!
     
  18. lvdwerf

    lvdwerf Bekend lid

    16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    @ Dafje: Je kunt je gewoon bij ons voegen hoor. Het is alleen dat we de afspraak hadden om bij de bevallingslijst te blijven met zijn allen, zodat er niet op het eind nog maar een paar zwangeren over zouden blijven, eenzaampjes. Dus kom gewoon gezellig daar met ons kletsen en je ervaringen delen, dan kunnen we straks met zijn allen tegelijk over naar dit topic.
     
  19. das lief van jullie.. al kan ik niet echt de novembermama's gedag zeggen... maar dan wordt het dubbel forummen.. ik ga eerst eens meelezen met jullie en wellicht meng ik me in jullie gesprekken... (beetje verlegen...)
     
  20. Maartje06

    Maartje06 Fanatiek lid

    5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Nergens voor nodig meid! Hoe meer zielen.... Nou ja, kijk maar! Eigenlijk moet ik dit berichtje natuurlijk in de bevallingslijst zetten, want daar lees je als het goed is mee. ;)
    Wil ik alleen nog even toevoegen dat ik vind dat je een prachtige dochter hebt. Wat een schatje!
     

Deel Deze Pagina