Hier zit Jesse op een 'grote mensen' stoel.. haha helemaal verbaast.. huh waar zet mama me nou weer neer?...
zo.. ga hem nu ook ff wakker maken voor laaste flesje! en gelijk met hem afspreken dat papa en mama willen uitslapen haha slaap lekker meiden!
Hoi Diana, Hier nog één. Onze jongen is normaal ook heel lief en stil, maar sinds gisteren is het alleen nog maar huilen, huilen en nog meer huilen. Hij is ook knalrood, ontroostbaar en het zweet staat op z'n koppie. We zijn de hele dag in de weer geweest en we weten het gewoon even niet meer. Laten hem nu maar een beetje huilen in de box. We denken dat hij z'n 2e sprong heeft. Dit had hij bij 5,5 week namelijk ook. En nu is hij bijna 8 weken en de 2e sprong is rond week 7, 8. Het zal er dus wel bijhoren. Wel heel moeilijk dit. Je probeert hem te troosten, maar wat je ook doet, niets helpt.... Ik hoop dat Gilian snel weer de oude is en minder huilt. En dat hopen we van Aaron ook. Sterkte. Groetjes, Marianne
Xenas, natuurlijk is die van mij het mooist ! Maar die van jullie mogen er zeker ook wezen hoor! haha Ze ligt zoooo lekker te slapen, is zo schattig hè om te zien, en dan gaat ze zo lekker "pruttelen", een mooier geluid kan ik me niet voorstellen, zucht 8-[ ....Jeetje dat zijn wat berichtjes zeg! Kiss, zou wel willen, maar beetje ver weg...Jullie sturen me de foto's wel hè? Doris, volgens mij worden we alleen maar erger, het nieuwe topic wordt al flink ingewijd hè? hihi Marize, heb die met fred ook opgestuurd naar beebs vd mnd, ik stem op je hoor (mag geen stemmen ristselen hier, mag wel zeggen dat ik op je paarse pruik stem toch? ) Nienke, haha kletsebessen hè, mooie foto hoor ! Maartje: Arme Fiene... Xenas, haaaaaa, lekker zwart pietje, geweldig al die pruiken, eigenlijk zouden we er allemaal één met pruik moeten maken en dan collage ervan maken, haha en dan het geheel naar van de maand sturen...pffff, zie je het al voor je? Fijne en lange nacht toegewenst...en babietjes : :-$
@ Marize: superfoto met de paarse pruik! @ Diaan: Moest het bij ons een meisje geweest zijn, dan zou ze Jente gegeten hebben. Friese namen zijn heel erg in, nu in België. We hebben een leuke avond gehad. Eerst gezellig gaan eten en dan naar ons stamcafé. Heb er 2 wijntjes gedronken en ben ook helemaal teut (zoals jullie dat zo lief zeggen, hier zeggen we gewoon 'zat'). Zijn pas om half 1 thuisgekomen en ga nu ook echt gaan slapen. @ Stayfunny: Waar wonen jullie? Dan kan onze Jelle Susenna even opzoeken over een jaar of 18. Prachtige meid! @ Astrid: hier nog iemand die dus niets meer kan hebben. Heb daarnet 2 glaasjes wijn op en voel het nogal in m'n koppie. @ Nienke: mooie collectie jongens heb jij al bijeenverzameld, zeg. Je mag trots zijn! @ Xenas: superfoto! @ Avalon: sterkte met de 2de sprong. Slaaplekker iedereen ...
Hoi Meiden, hadden jullie nou gisteravond niks anders te doen dan zoveel te kletsen? Het lijkt mij erg leuk om een keer af te spreken ben in middels wel erg benieuwd naar jullie en de beebs. @Marieke: we komen allemaal naar Argeliers met de zomer ok? Wat een super foto's heb ik voorbij zien komen. @Diaan: ja was voor mams de eerste keer dat ze Marijn de fles gaf. Ze was er super blij mee. Mijn mams vind het heel erg dat ze zoveel mist van Marijn en dat ze hem nog niet in bad heeft kunnen doen. Daarom heb ik maar gekolfd. Hoe is het nu met Gillian? @Happyliesje: ben je wat bijgekomen vannacht? We hebben weer een goede nacht gehad gelukkig. Nu ga ik manlief uit bed halen want we krijgen visite rond 09.30 en daar heb ik geen zin in. maar goed het is niet anders. Nu niet teveel kletsen want ik houd het niet meer bij. Fijne zondag allemaal.
goedemorgen dames ik heb probleem met computer ik zie al julie mooie baby's ik zou er ook een paar op willen zetten maar hij geeft aan dat ze te groot zijn dus het lukt me niet zou iemand min een pb kunnen sturen om het me uit te leggen en ook hoe ik ze net als julie een foto onder de verhaaltjes kan zetten alvast bedankt gisteren avond is mijn pers (poes) ook bevallen van 4 schatige kittens als ik het weet van de foto's hoe ik die moet plaatsen en verkleinen zal ik ze laten zien groetjes cathy
goede morgen mama's @marize & xenas wat een gave foto's ik heb dubbel gelegen @over de naam als dyon een meisje was geweest zou hij(zij) hihi noachelle(combi van noa en mischelle) heten(roepnaam noa) wij hebben altijd al wat met de naam noa gehad (ik ben helemaal gek van het geurtje noa ) @hier nog een ventje die ontroostbaar is ook als hij op arm is hij is ff stil en begint dan weer zit het in de lucht ofzo knuffffff voor iedereen liefs nica
@Happyliesje, heb je lekker geslapen vannacht? Lijkt me best raar als die kleine uit logeren is. @Marize, wat krijgt Jolien te drinken? Pokon? Blits kleurtje hoor . @Diaan, hoe is het verder gegeaan met het huilen van Gilian? Arm mannetje, zo'n verdriet. Als Mirte een jongetje was geweest dan hadden we denk ik nog heel wat moeten zoeken naar een naam die we allebei mooi vonden. We hadden nu wel een naam voor het geval dat (thomas), maar ik denk dat als we een jongetje hadden gekregen en dat van tevoren hadden geweten (nu wisten we dat het een meisje zou zijn) dat we dan nog wel verder hadden gezocht naar een naam. Ik vind thomas best ok, maar er zijn een hoop namen die ik leuker vindt. @Marieke, . Kunnen we niet een Frankrijk meet doen? Komen we allemaal bij jou logeren . (ik zie dat Nynke hetzelfde idee had... ). @Stay Funny, lekker serieus koppie . @Xenas, ik heb geprobeerd te lezen in bed, maar dan ben ik vaak moe en dan val ik half in slaap met het boek nog in mn handen, zo ook gisteravond. Maar ik ben zo benieuwd hoe het verhaal verder gaat, ben echt nog maar bij hoofdstuk 4 of 5 ofzo in de nieuwe Harry Potter. Haha Jesse ook al zo'n bos haar . Mooi mannetje trouwens @Avalon, misschien inderdaad sprongetje nummer 2... Hopelijk is hij snel weer wat minder huilerig! @Marize, zwembad... . Hahaha. Ik ben sowieso niet zo van de meets, maar als het in het zwembad zou zijn pas ik geloof ik helemaal . Mijn kleine dametje ligt in de minimonkey te slapen. Ze was weer zo aan het huilen vanmorgen. Ik geloof dat dat haar huilmomentje is... Over een uurtje weer tijd voor de fles en daarna gaat ze denk ik maar weer eens even in bed. Ik ben nog even in afwachting of we visite krijgen of niet... mijn oma zou komen, maar die zag het gisteren ineens toch niet meer zo zitten. Het is ook een hele reis voor t mensje. Mijn ouders zouden haar ophalen en ook weer terugbrengen en die zijn er als het goed is sowieso nu, maar of ze dus met oma deze kant op komen dat horen we straks nog wel.
goeiemorgen dames, heb dus uiteraard heerlijk geslapen (wel af en toe eens wakker om te horen, maar direct dan beseft 'oei, hij is er niet'). We zijn eigenlijk pas een halfuurtje op. Nu snel, snel, snel bij oma en opa onze jongen gaan halen. @ Nica: ik vind Noa ook een superleuke naam. Prettige zondag ...
Zo wat hebben jullie al veel gekletst! Marize: wat een top foto! Ik heb er erg om gelachen.. Als Deyna een jongen had geweest had ze Liam Anthony geheten. Anthony is de overleden oom van mijn man en Liam vinden we een mooie naam. We wilden haar eerst Lynn noemen. We wilden graag een naam die niet veel voorkwam. Maar omdat Lynn nu ineens zo populait is, hebben we gekozen voor Deyna. Eigenlijk schrijf je het als Dana maar dan gaan mensen het verkeerd uitspreken. Het komt uit een boekje met Ierse namen. Mijn man is nl half iers. Deyna nu ook. Snap dat nog steeds niet maar zo is ze ingechreven. Marieke: Zijn de pukkeltjes weg? Wat een lieve foto met die grote lach! Kiss: gaat alles beter nu je weer thuis bent. Hoop dat je gauw weer een beetje gelukkig bent en samen kan genieten van jullie mannetje. Deyna heeft nu sochtend zo'n poepluier dat de luier het niet meer aankan. Maakt niet uit welk merk. Zijn er meer baby's die dat hebben. Dan zit het echt zowat in haar haar... Oja heeft iemand nog tips of een site waar ik kan zien hoe ik de bv af kan gaan bouwen. Ik wil het gaan combineren met fv. Voor de tweede keer een goede nacht gehad, ze heeft van 23.00 tot 6.00 geslapen. Hoop dat dit door gaat zetten
Even een vraagje: Zou het kunnen dat Merla nu al haar sprongetje maakt? Ze wil eigenlijk continu bij ons zijn en huilt veel. Ze drinkt ook steeds onregelmatig, maar het lijkt niet echt op een regeldag. Ik had net op jongegezinnen gekeken en ik herkende haar veel meer bij de ontwikkeling van 2 maanden. Mag ze ook gewoon zo'n dagje hebben en dat we haar dan gewoon meer bij ons hebben? Of moet ik haar toch gewoon net als normaal wegleggen? Ze blijft dan maar huilen namelijk. Iemand tips?
Als het haar troost zou ik haar lekker bij me nemen hoor. Zoals ze zeggen kan je haar niet genoeg verwennen.
De naam Marise Jolien.....tja Marise is eigenlijk een combi van mijn voor en achternaam maar dan met een S. (vandaar dat ik Marize heet) en Jolien dat is de naam van een meid die mijn man zo leuk vond en waar hij helemaal gek van was maar die hij niet kon krijgen. Hahahahahha. Nee hoor grapje. We hoorde de naam op het werk een collega van de rijdende dienst heet zo en wij vonden het een leuke naam. Als het een jongentje was geweest........hmmm eerlijk gezegd hebben we daar niet echt over na gedacht omdat we met de 20 weken echo wisten dat het een meid zou worden. De naam Veron is eens voorgevallen. kaykekay Een foto verkleinen........ik doe het zelf via een fotoprogramma op mijn pc en zet de foto's dan op mijn eigen site, daarna copy ik de url. Ik zie hiernaast nog een button Foto verkleinen, heb je daar al eens gekeken? We zijn wel nieuwschierig naar je kleintje. Nijnie........was ook maar een grapje van het zwembad......ja misschien over 5 jaar als we weer strak in het vel zitten. Het was geen Pokon, dat heb ik eerder geprobeerd maar toen werd haar haar groen. Ik heb nu eens BV geprobeerd maar omdat mijn lichaam vol zit met antibiotica begon haar haar te groeien en werd paars. Maar weer terug naar de fles. evaatje.....ik heb de BV afgebouwd met kolven. Hoe precies weet ik niet meer omdat ik niet geheel aanwezig was. Neem eens contact op met een lactatie deskundige.....volgens mij kun je die ook hier ergens op de site mailen. Ik ga die meid uit bed halen.....kijken wat voor kleur ze nu weer op haar hoofd heeft. Marieke we gaan gewoon op elkaar stemmen, mogen we geen stemmen hier winnen?
Nynke en Nijnie: géén probleem! Evaatje, nee, de pukkeltjes zijn allesbehalve weg, alleen de foto is zo bewogen dat je ze niet ziet, hahaha Laura, ja hoor, denk het wel, of een regeldagje, of wat dan ook, kan gewoon een keertje hoor, Eline heeft het wel drie keer in de week, zo'n dag waarop even niks wil... Doe waar je je zelf goed bij voelt, of bij je nemen, of wegleggen, alles is ok, daar zijn denk ik geen "regels" voor Marize, nee, geloof dat dat "verboden" is op het forum maar bij deze hebben we het toch een beetje gedaan hè
Xenas, wat een mooi ventje is Jesse, en wat een boel haar Heeft hij zich nog aan de afspraak gehouden? Avalon, hier ook rond de 6 en 8 weken 1 dagje vreselijk huilen en ontroostbaar, zo zielig maar idd volgens het boekje een sprongetje. Nynke, hier hadden we idd een rustig avondje op de bank, dus had alle tijd om ons nieuwe topic in te wijden Wat lief dat je voor je moeder hebt gekolft! En heb je de visite overleefd? Happyliesje, fijn dat je zo lekker hebt kunnen slapen! Voel je je nu ook weer wat beter? Marize, wat is de kleur van vandaag? Kiss, Hoe was de film? Groetjes Doris
@Marieke: Hmm ik hoop niet dat dat het is.. Wat lief van je tante, al die spullen. Lekker hoor. Wat een lieve lach! @Anne: Wat leuk die link! Wat lief dat je alle oktoberbaby's op je site hebt vermeld! @Laura: Mooie foto! Ik wil dat misschien ook nog, samen met Dewi. Ik vind de 'uh' klank op het einde ook leuk, maar Jeroen niet. Mijn moeder heet ook Jannetje! Maar haar roepnaam is Annemarie. .Ze vindt Jannetje altijd verschrikkelijk, maar ik vind hem wel leuk. @Choco: Ach, wat een schattig poppetje! @Astrid: haha, dat valt toch wel mee met die stem! In het Óei ik groei boek staat daar een verklaring voor. Baby's hebben een voorkeur voor hoge stemmen, vandaar dat iedereen automatisch met een hoge stem tegen een baby praat. @Nijnie: Als ik sta en rondloop dan valt ze wel in slaap, maar zodra ik ermee ga zitten begint ze ook te huilen. Toen ik haar erin deed was ze ook erg boos! Gewoon nog even oefenen denk ik. Waar ben je in Harry? Ik heb de Engelse al gelezen, en heb nu de NL gekocht. Daar is Jeroen nu in bezig. Hij is spannenddd! @Missym: Mooie namen hebben jullie! @marize: Lief filmpje! hahahaha! @Maris: wow, wat een mooie namen. @Appeltje: Hij wordt steeds mooier..heb je hem al uitgehuwelijkt? @Doris: Gewoon steeds de laatste pagina bij je favorieten opslaan, dan kun je je nooit meer vergissen! @Diaan: Heeft hij niet het beruchte sprongetje van rond de 8 weken? @Stay Funny: Ik zie je foto niet.. @Nienke: Leuke jongens hoor! @Xenas: Ach wat een lief pietje! Mooi mannetje is het. @Cathy: Wat lief, gefeliciteerd met je kittens! Heb je een cattery? Zo hehe, alles bijgelezen! Wat hebben jullie al veel gekletst! Ik was al bang dat het minder zou worden op het mamaforum, maar dat is gelukkig niet zo! Dewi is een Indische naam. Vond ik wel leuk vanwege mijn 'roots'. Het heeft ook mooie betekenissen: Het betekent godin, schoonheid, bevallige vrouw. Bovendien was Dewi Sri de rijstgodin en bracht ze rijst naar de mensen, ze was dus erg belangrijk. Ik wilde graag 2 namen geven (vanwege een soort bijgeloof van mijn oma..) Jeroen vond dat onzin, dus mocht/moest ik de 2e naam verzinnen. Ik had 3 opties, waaronder ook de naam van mijn zusje, Laura. Maar dat liep niet lekker samen met Dewi en de achternaam. Een van de andere opties was Lynn en die klonk wel mooi! Voor een jongen hadden we geen naam! Dat vonden we zo moeilijk en er was al drie keer gezien dat het een meisje zou worden. Dus hebben we het risico maar genomen! Mijn borst doet ineens zeer. Hoop niet dat ik een borstontsteking ontwikkel. Ik slik dus maar paracetamol voor de zekerheid. Morgen moet ik toch al naar de dokter, dus als het dan niet over is zal ik het meteen vragen. Ik ga ook even filmpjes op you tube zetten!
Jeetje dames in welk tempo willen jullie de 1000 paginas halen. @Marieke wat een wereldse lach @Marize - hihi ik dacht eerst dat het een pop was. Geweldig .. @Xenas Je kunt je website aanmelden, maar ik heb gemerkt in het verleden das ze best kieskeurig zijn met de aanmeldingen. @Nijnie moet zeggen dat ik steeds betere nachten krijg, lang leven de fles. Ze is nu echt doodmoe na het drinken en drinkt meer dan aan de borst. Vind het echt leuk om te horen hoe die namen allemaal tot stand zijn gekomen. Ik ga weer eens even kijken bij mijn meisje, ze heeft niet zo'n zin in een slaapuurtje.