Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemiddag meiden,

Wat is het toch heerlijk om een rustige kerst te hebben! Vanmorgen kwam ik om 12.00 uur uit mijn bed rollen (na brunch op bed klaargemaakt door mijn man!). Heerlijk. Fiene kan ook even lekker bijkomen van alle drukte van maandag en dinsdag. Ze heeft overigens nog steeds niet gepoept, maar ik maak me er maar niet meer druk om. Ze is vrolijk, slaapt goed, drinkt goed en huilt maar af en toe een beetje, dus het zal wel goed zijn.

@Diaan; bij twijfel, altijd meteen bellen! Ik snap dat het moeilijk is, zeker als je wel naar het ziekenhuis moet, maar het is wel het beste voor je kleine schat. Ik hoop dat het heel snel beter gaat! ((((knuf)))) voor jou!

@NiCa; ik kan me geen nuttigere besteding van mijn kerstdagen bedenken, dan het opknappen van je nieuwe stekkie! Heerlijk vooruitzicht toch?!

@Nijnie; goed afgericht die schoonmoeder! Lekker voet bij stuk houden hoor!

@Marieke; ik zal er een foto van maken. Neeeee nog beter......kom jij hem maar verschonen! ;)

@Choco; Wat een mooi kerstcadeau van je mooie meisje zeg!

@Missyess; ik had hetzelfde met Fiene zaterdag. Na veel hangen en wurgen heeft ze uiteindelijk wel 100 cc gedronken. Normaal drinkt ze lachend 160 cc. Ze heeft er uiteindelijk wel gewoon goed 10 uur op geslapen, dus we gaan vanavond voor de herkansing!

Nog even een foto van vandaag. Ik vind hem zoooooo mooi! Het is een serie van drie. De andere twee staan ook onder de www-knop.

Lief he! Grts, Maartje

2. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Maartje, die foto, ik smelt zowat :).

3. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    *glim**glim*

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Wat een ontzettende mooie foto!
    Is echt een plaatje!

Hihi ook even showen..
    Dit is britt nu..

5. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Britt in de minimonkey? Heerlijk als ze zo lekker liggen he :).

6. NiCa

NiCa Bekend lid

hey mama's ben ik weer we hebben het razend druk,maar wat wil je ook als we as zaterdag over willen...maar zal jullie wel moeten missen :( we zitten dan denk ik eerst zonder internet :( we willen namelijk ook een andere provider enzo *snik* *snik*

liefs nica

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja ze ligt er heerlijk in.
    Eerst was ze er een beetje te klein voor en vond de fysio het een beetje eng.
    Maar nu vind ze het super!

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Zijn er ook die der kids er in dragen?
    Ik krijg haar er niet goed in nl.

9. NiCa

NiCa Bekend lid

moon ik heb het zelfde probleem ik gebruik weer gewoon de draagzak ipv de minimonkey

liefs nica

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi dus ben niet de enige... is zo'n draagzak handig? En waarvoor gebruik je het? voor weg gaan?

11. NiCa

NiCa Bekend lid

nou voornamelijk als we bv naar de winkel gaan om boodschappen te doen en daarna nog ff het centrum in willen en we dan bv geen ruimte meer in de kofferbak hebben voor het onderstel van de kinderwagen(me maxi past er namelijk ook op :) )

liefs nica

12. Ha meiden!

Zo mijn buikje is weer vol!
    Gisteren gegourmet (schoonouders)
    en vandaag tapas gegeten bij mijn ouders...Was allemaal erg lekker!
    gisteren hebben toch schoonzus en vader de fles gegeven.. ze hebben het niet gevraagd en ik hebzelf de beslissing genomen om het hun te laten doen! Dat voelt toch een stuk fijner!
    Vanmorgen bedacht Jesse om 5.55.. wakker te worden.. Rob heeft hem een schone luier gegeven.. klein beetje melk.. maar wou niet gaan slapen..Toen heb ik het van hem overgenomen, dat was om half 67. toen heb ik hem in de wipper gelegt, en ben zelf op de bank in slaap gevallen..(was bang dat anders de kat op Jesse ging liggen)
    Rob maakte me weer wakker om 7 uur, toen ben ik weer naar bed gegaan en hefet hij de fles gegeven...Wat een ochtend... Om 10 uur waren we bij mijn ouders .. Jesse moest rond 11 uur de fles.. maar meneer heeft geslapen tot half 1.. daarna tot 5 uur ongelofelijk...waarom daar wel... nu ligt hij nog met zijn jasje aan in de wagen te slapen.... We laten hem lekker liggen.. tot de laatse voeding en hopen dat hij dan weer wat later komt dan vanmorgen!

Ga trouwens morgen weer het ziekenhuis bellen.. wil die afspraak die ik heb staan op 4 januari.. vervroegen.. ik ga wel beetje overdrijven.. Maar wil eerder die foto hebben..Jesse heeft volgens mij echt last van die breuk.. hij huilt zoveel meer.. ook nu hij zich afzet... tja en dat doet dan ook weer pijn!
    Dan maar die operatie.. maar moet wel snel gebeuren vind ik!

@diaan.. doen wat je zelf het beste lijkt! mama instinct is het beste zeggen ze!

@missyess..ja vroeger waren de verhalen beter! Tis ook allemaal hetzelfde eigenlijk, maar is wel leuk om tekijken hih

@maartje.. lekker zeg.. ontbijt op bed.. sorry brunch... Gelukkig heeft Fiene ook geen krampjes als ik zo je verhaaltje lees!
    Zeer mooie foto! Af laten drukken op CANVAS!

@moon...ligt Britt lekker te slapen in de minimonkey... met FEYENOORD romper hahahaha MooI(of is het een slab)

@nica.. verhuis ze meid! hihi.. daarna zal je het weer druk hebben met alles bij te lezen!

13. @Maartje: Wat een prachtige foto! Ik probeer ook je www te bekijken, maar het laden duurt heeeel lang..

Morgen gaan wij een paar dagen op vakantie. Met Dewi en de hond. We gaan naar Zeddam, dat ligt in de achterhoek vlakbij Arnhem. Ik zal dus een tijd niet op het forum kunnen kijken : ( dusseh...niet teveel kletsen hoor!

14. NiCa

NiCa Bekend lid

dank je xenas zal jullie onwijs missen want vind het hier mega gezellie :D

liefs nica

15. Stay Funny

Stay Funny Bekend lid

6 feb 2007
    529
    0
    0
    Middelburg
    Ik wilde deze even delen :D

16. Stay Funny

Stay Funny Bekend lid

6 feb 2007
    529
    0
    0
    Middelburg
  17. Stay Funny

Stay Funny Bekend lid

6 feb 2007
    529
    0
    0
    Middelburg
    Laatste

Probeer morgen te reageren, ga nu lekker slapen!

Liefs Stephanie

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ Nica

Ga me er is in verdiepen.. het is misschien ook wel handig voor als ik de hond moet uit laten.

@ wen

Haha de slab.. hij had wel geluk gebracht ;)

@ stay funny

Wat lief!

Pff ben echt moeeeeee.
    Britt was weer aan het spoken.. na de fles van half 10 was ze wakker tot de volgende fles. En daarna op een huilen gezet.. en geen idee waarom?!
    Dus was al lekker vrolijk net op het werk en kwam ik thuis hoopte ik nog even te kunnen liggen en oogjes dicht te kunnen doen want moet zo naar het ziekenhuis voor m'n suikers maar begon ze weer.
    Dus bij ons in bed en nu is ze stil.
    Vanmiddag dan maar slapen.

19. @stayfunny.. mooie foto's zeg!

@moon.. haha hij heeft zeker geluk gebracht..Ik ben er geweest... Was wel ff lekker weer om eruit te zijn!

@all.. vanavond ga ik naar de AHOY.. een concert van gerard joling.. STOUT heet het geloof ik ! Ben benieuwd!

Trouwens.. morgen ga ik al met Jesse naar het ziekenhuis...voor die echo!

20. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Even kort berichtje over de weinig poepluier periode. Yessie heeft 1 keer in de week een poepluier, maar dit heeft ook al eens meer dan 2 weken geduurd. De LK gaf als tip doe een keer temp. meten als je het te lang vind duren, zo breng je de spier op gang en heb je kans dat ze gelijk gaat poepen, maar ze vertelde ook zolang ze winden laat is er niets aan de hand, is teken dat darmen gewoon werken. Maak me er dus nu niet zo druk meer over als het meer dan 2 weken duurt.

Deel Deze Pagina