Maartje: WOW de magische 30. Gefeliciteerd hoor! Vroeger vond ik dat altijd zo oud klinken hihi... Marize: Deyna spuugt eigenlijk nooit. Wij houden haar na het voeden altijd minimaal een half uur rechtop. Misschien dat je dat eens kunt proberen? Brr morgen weer aan het werk en Deyna moet naar het cb voor haar prikken.
Goeiemorgen mama's! Ik kom steeds niet aan reageren toe... Zodra ik alles bij heb gelezen ben ik al zoveel tijd kwijt dat ik geen tijd meer heb om te reageren! Dus misschien kunnen jullie iets minder kletsen Even een paar reacties Maartje gefeliciteerd met je 30ste verjaardag! Astrid, Doe rustig aan meid en hopelijk voel je je snel weer wat beter! Nynke, fijn dat het weer wat beter gaat met je moeder en dat ze weer lekker thuis is! En tja, die spanning moet er toch een keer uit he! Neem er de tijd voor! Kaykekay, Wat naar dat je je al zo lang moe voelt! Hopelijk wten ze na dinsdag er een goeie oplossing voor zodat je hb weer snel hoger wordt! Sterkte meid! Marieke, wat super dat je broertje er is! Geniet ervan! Marize, Hier wordt weinig gespuugd, maar we hebben dan ook friso comfort, tegen krampjes en spugen. Maar na de fles houden we Sven ook altijd sowieso een kwartertje rechtop. Nu Sven verkouden is "roggelt" hij na de fles ook wat meer. Volgens mij komt dat omdat melk extra slijmvorming geeft. Echt schaterlachen is het hier ook nog niet. er wordt wel steeds meer met geluid gelachen, dus het schateren zal ook vanzelf wel komen De flessen steriliseer ik nog braaf elke dag. Met Sven gaat het goed! Hij is alleen alweer wat verkouden...Gelukkig niet erg veel hoesten, vooral veel snot Hij is er verder niet minder vrolijk om, lacht veel huilt bijna niet! Zoveel als hij de eerste 6 weken huilde, zo weinig huilt hij nu! Heerlijk! Moet nu weer gaan, Sven roept! (heb in ieder geval eindelijk weer is kunnen reageren ) Groetjes Doris
@ Liesje, fijn dat je weer even terug bent. En wat super zeg dat het zo goed gaat met Winter, ben ceht heel blij voor jullie om dat te horen! Lekker van genieten he?! @ Nynke, waar bleef je nou? Je zou appelflappen komen halen? (dr zijn er nog heel wat over, dus je kan vandaag nog komen) @ Xenas, hij is inderdaad cool hoor je nieuwe banner, I love koekiemonster! @ happyliesje, ook jij bent nog welkom hoor voor de appelflappen. Dat geldt trouwens voor iedereen hihi. Buitengewoon onderwijs heet bij ons volgens mij speciaal onderwijs, lijkt mij wel een mooi beroep, maar wel inderdaad iets heel anders. Spannend hoor, weet je al wat je gaat doen na een nachtje slapen? @ Marieke, gezellig dat je broertje is gekomen! Lekker van genieten! @ Marize, heel af en toe spuugt Xavièr wel eens 3 mondjes terug uit zijn mond, zo over mijn schouder heen, haha.. En dat geluid, weet niet zo goed wat je bedoeld.. @ rastagirl, weet precies wat je bedoeld! Wil ook zoooooooo graag dat Xavièr echt gaat schaterlachen! Volgens mij kan dat wel zo rond de 3 maand.. @ Caty, fijn dat er weer even bent.. maar niet leuk om te horen dat het met jou niet zo goed gaat! Beterschap meid! Liefs Kiss
@kiss.. aaah wat een lieve foto's zeg! Hij kan ook al goed zijn nekje optillen he! Heb jij boven het aankleedkussen ook beestjes hangen? Zie ik dat nu goed? En de hele collectie van zwitsal haha!
Hallo allemaal, Voor ik het vergeet: Maartje gefeliciflapstaart met je 30e verjaardag Weet nog dat ik het werd, lol is lang geleden Maak er maar een leuke dag van. En heeft Fiene nog iets voor je geknutseld???? Vanmorgen ging Marco naar de kerk met Rowin. Gilian wil ik nog niet meenemen naar een grote mensenmassa ivm zijn rs. Dus ik bleef lekker liggen. Gilian had eerste fles gehad om half 8 en sliep dus weer lekker. Ik werd om kwart voor 11 pas wakker Heb Gilian lekker in de tummy gedaan, lekker gemasseerd, mooie kleren aangetrokken en schoenen, lol, en toen flesje. Toen ging mama effe lekker tutten en nu zit ik samen met gilian opgetut en wel achter de pc. @Kiss: was jij van plan om al die dingen op de foto zelf op te eten? Want je schrijft dat er ook nog een deel in de oven zaten. Kreeg je eters ofzo.? @Xenas: leuke banner, hier in huis is koekiemonster favoriet bij Rowin net als Elmo en Ernie. @Marieke: heb je het nog steeds leuk met je broertje? Hoe lang blijft hij? @Marize: gilian is ook een spuger. Eigenlijk bijna altijd een mondje terug tijdens een boer. Wij gebruiken nutrilon omneo tegen spugen maar het helpt volgens mij niet. Tja inderdaad even rechtop laten zitten schijnt te helpen. @Schaterlachen: heb het nu 4 keer gehoord, geweldig gewoon. Gilian doet het vooral als ik met mijn vinger onder zijn kin kriebel. @Kaykay: typ jezelf niet omdat je je schaamt om dat je een poos niet geweest bent? Onzin meid, je bent hier welkom wanneer je wilt en je kunt ook gaan of even wegblijven wanneer je wilt. Kijk dat bepaalde personen, noem geen namen , hier nou veel kletsen, trek je er niets van aan. De een klets meer dan de ander. Soms klets ik iedere dag een paar keer en dan weer een paar dagen niet... Maakt niet uit, doe waar je je goed bij voelt. Fijn dat het met je zoontje goed gaat. Laat je eigen gezondheid goed uitzoeken hoor meid. Sterkte. @Liesje: haaaaai weer back to the forum. Fijn dat je er weer bent. Hoe gaat het met Winter zijn huilen, want daar heb je toch zo last van gehad? @Doris: hoi meid, tja een paar dagen niet melden betekent lezen lezen en nog eens lezen. Hoe staat het met het uitje? @Nynke: voor jou een dikke cyberknuf en lekker huilen meid, dat lucht op. @Steriliseren: oepsie ga ik zo meteen doen. Doe het 1 keer in de week en soms twee keer. Tijdens het rs virus gebeuren met Gilian deed ik het iedere dag. @Evaatje: werkze morgen. @Happyliesje: als je gevoel zegt ja probeer je het toch? Mijn gevoel twijfelt te veel op het gebied van werk. Maar klinkt wel heel leuk. @Werk: sommige meiden vroegen of ik moet werken ivm met mijn twijvel over mijn werk. Ik hoef het qua financien niet te doen ,maar ik wil het meer doen om er even uit te zijn. Nu ben ik natuurlijk diabeet en heb ik qua gezondheid twee kl*te jaren gehad. Moest me vaak ziek melden of heel beroerd gaan werken. Nu met twee koters vind ik het zo verplichtend dat ik moet gaan als ik niet lekker ben of me dan weer ziek melden. Ik doe liever lekker rustig aan, maar wil ook niet 24/7 thuis zitten. Rowin gaat in oktober naar de basisschool dus misschien kan ik iets op zijn school doen, ben tenslotte leerkracht. Ik heb 15 januari een gesprek. Ik werkte 2 dagen en wil eventueel naar 1 dag. Dus misschien dat ik het gewoon probeer tot de zomervakanite. Dan houd mijn contract weer op en wordt hij weer verlengd. Dit omdat ik per jaar een kind begeleid met een persoonsgebondenbudget. Dit kind heeft intensieve 1 op 1 begeleiding nodig en het lessysteem moet aangepast worden aan zijn eigen nivo. Dit is dus mijn werk. Aanpassen, begeleiden, praten, observeren maar vooral met het kind werken. Aan het einde van het jaar wordt er altijd weer gekeken of het kind nog pgb krijgt en of de ouders dat nog op die manier willen inzetten. Vandaar dat contracten bij ons van zomervakantie tot zomervakantie lopen. Snappen jullie. Als ik vanaf 17 maart weer begin moet ik ongeveer 3 en een halve maand tot de zomervakantie. Is een mooie test periode denk ik en dan beslis ik wel veer verder. Tenminste dat zijn mijn ideeen nu. Wacht 15 januari eerst even af. Ga nu nog even een spelletje doen. Man en koter komen zo thuis dus ik meld me denk ik vanavond pas weer. Fijne zondag allemaal. Is het bij jullie ook zulk prachtig weer? Hier schijnt de zon en is de lucht strakblauw. Misschien even een boswandeling maken straks Kus Diaan
@ Xenas, ja heb dat goedkope ding van ikea aan het kastje boven de commode opgehangen! Een super succes hier! Alle visjes die eraan hangen zijn zijn vriendjes! @ Diaan, we gingen 's avonds nog ff naar mijn schoonouders dus hebbenw e een aantal appelflappen meegenomen. En vandaag gaan we naar mijn schoonzus en nog ff langs me ma. dus dan neem ik er ook nog wat mee. De rest eten we lekker zelf op, hihi! Mijn schoonmoeder maakt ook altijd van die vreselijk lekkere dingen als we op bezoek komen, dus dat doe ik de laatste tijd nu ook..
@ Xenas, heb ECHT bijna de hele collectie van Zwitsal, ben echt verslaafd aan dat spul! We hebben: * zeepvrije wasgel * Shampoo * Badmelk * bad olie * Body lotion * Massage olie * haarlotion * zo een pompje waar schuim uit komt voor de haartjes en lijfje.. (gebruik ik altijd onder de douche, is makkelijker) volgens mij hebben we nog veel meer.. en bijna alles gebruiken we elke dag.. Het is ECHT overdreven, ik weet het! Maar vind het gewoon zo lekker om met hem te tutten! Dusuuhh lekker masseren en smeren maar!
@ Nijnie: Jasmijn doet er nu zo'n 15 minuten over en met de 2 speen deed ze er wel zo'n 40 minuten over. Dus...een heel verschil. @ Maartje: GEFELICITEERD! @ Zwitsal: hmmm...echt niet mijn geurtje. Wij gebruiken hier Natusan. @ Schaterlachen: hier nog niet gehad. Zelfs een gewoon lachje zien we nog niet echt vaak. Misschien komt dat nog dat ze meer gaat lachen. @ Sterilliseren: dat gebeurd hier nog elke dag. @ Werk: JIPPIE IK MAG MORGEN WEER! Heb er echt zin in!
Evaatje, werk ze morgen, ik hoef dinsdag "pas"... Xenas, ja ik heb best lekker geslapen. Doris, misschien moet je sneller lezen . Nee geintje... Er gaan inmiddels weer steeds meer mama's aan het werk dus het zal vast wel een heel klein beetje rustiger worden straks... of gaat iedereen op zn werk gewoon verder met lezen en reageren hier? Dan ga ik toch maar eens eisen dat we een pc krijgen op de peuterspeelzaal . Ik steriliseer de flessen ook nog elke dag, maar ik vraag me af of dat nog wel nodig is... eigenlijk. Wat lekker dat Sven het zo goed doet, ondanks de snot . Xavier, wat doe jij al ver opdrukken zeg! Wat ben je aan je muis aan het vertellen? Kiss, lekker he die zwitzal, wij hebben ook aardig wat. Ik smeer Mirte altijd in met van die oliegel na het badderen. Ruikt echt zo lekker. En we hebben van dat welterustenbadje spul, ook zo lekker, daar doe ik ook haar haar mee trouwens. Diaan, opgetut en wel achter de pc Heerlijk. Prima weer hier... helaas zie ik nu wel weer hoe smerig mn ramen eigenlijk zijn... haha. Maar we krijgen zo visite dus dat zal een andere keer worden. Choco, veel plezier op je werk morgen! Oh er roept een kleintje... even kijken.
@Diaan: Wat goed van Rowin! @Maris: Leuke avatar! Ja bosje bloemen is gebracht. Vond ze erg lief. Ik had gisteren 2 keer visite en ik moest nog veel doen in huis, dus ik ben mijn dag wel goed doorgekomen. 's Avonds lekker Indisch gegeten bij mijn moeder. @Misoh: Dewi drinkt uit de fles meestal maar 100/120 cc. @Nijnie: Ik heb een bosje bloemen bij de buurvrouw gebracht en ze had wel pijn en een dikke knie! Zielig hoor. Ik schaam me zo! Ja slapen ging wel goed. Heb gewoon net zo lang gelezen en gegameboyd (?) tot ik moe was. @Kiss: Lekker hoor! Ik moet ook nog appelflappen maken. Er liggen hier een paar verpieterde appels op de fruitschaal. @Liesje: Welkom terug. Vervelend dat je er doorheen zat. Gelukkig dat het nu weer beter gaat. @Nynke: Ik heb haar een bos bloemen gebracht. Vond ze erg lief. Ze liep wel te stompelen! -schaam- @Xenas: Ja die banners zijn leuk! Vooral met foto. Ik had er ook één gemaakt, maar zag dat het precies dezelfde was als Marieke, haha. Heb hem dus niet geplaatst. @Happyliesje: oeh lekker tiramisu! Wat leuk dat je een baan hebt aangeboden gekregen. Weet je al of je het doet? @Maartje: Gefeliciteerd!! Fijne dag vandaag! @Marize: Dewi spuugt ook nog regelmatig. Het wordt al wel iets minder. Kindjes tot 3 maanden doen dat vaak omdat het maagdarm stelsel nog niet zo goed werkt. @Cathy: Je hoeft je niet rottig te voelen hoor dat je niet hebt gereageerd! Wat vervelend al die spuiten enzo! Kan me voorstellen dat je dan niet echt zin hebt om op het forum te zijn. Je hebt wel wat anders aan je hoofd. Hopelijk gaat het snel wat beter allemaal. @Evaatje: Succes met werken morgen. Vanmorgen hebben Dewi en ik lekker lang uitgeslapen. Ik leg haar 's ochtends altijd naast me, wel zo gezellig. Daarna heb ik haar eens in haar blootje laten spelen. En haar daarna gemasseerd. Natuurlijk plaste ze het aankleedkussen onder, maar goed. Wel lekker om even rustig met haar te tutten. Zo meteen kan ik Jeroen gaan ophalen. Heb hem wel gemist. Dewi woog vanmorgen al 5360 gram. Wat worden ze snel groot he..
@ maartje: gefeliciteerd met je verjaardag! Nu even lekker de bossen in. Even genieten van het zonnetje.
@ maartje Gefeliciteerd! Ik zit m'n mannetje er telkens mee te plagen dat hij 30 word over een paar maandjes 8) @ all Nog steeds niet alles gelezen.. ben beetje moe.. telkens krampjes en kwaaltjes. Gisteren dacht ik ongesteld te worden maar het is al weer over Bang dat ik zwanger ben.. woensdag naar de gyn.
hahaha Missyess... Eeyoor (of hoe je dat dan ook schrijft) Is echt coooooool! @kiss..lekker he zwitsal.. ik had in het begin veel natusan, maar ga steeds meer over naar de zwitsal. Wou gisteren flesje olie kopen voor in bad...7 euro! nou heb dus ander olietje van zwitsal gekocht. En omdat ik hem niet iedere ochtend was, doe ik altijd die goedemorgen washandjes over zijn gezicht en piemeltje en billetjes! (oja en okseltjes... haha eigenlijk overal! Is hij toch beetje schoon! We gaan nu even wandelen! Geen bos hier in de buurt.. maar gewoon 'in de buurt!'
Hallo meiden, Hier is de jarige job even snel tussen de visite door! Vanmorgen kon ik lekker uitslapen, maar ik was natuurlijk al om 7 uur klaar wakker. *zucht* Uiteindelijk nog lekker omgedraaid en toch nog geslapen tot 9.30 uur. Toen moest ik echt gaan kolfen (ruim 300 cc ). Daarna lekker in huis getut totdat het ineens 11.00u was en ik als een gek moest douchen en aankleden. Om 11.30 uur zouden namelijk mijn zus, oma en vader met Fiene komen. Oeps.. Gelukkig nog op tijd klaar. Onze kleine meid had het supergoed gedaan. Heerlijk geslapen in de ledikant waar ik ook nog in gelegen heb en in badje geweest. Net met zijn allen lekker geluncht en nu even pauze totdat mijn vrienden en vriendinnen komen. Bedankt voor alle felicitaties! Morgen reageer ik weer op jullie. Daar heb ik nu even geen tijd voor. @Liesje en kaykekay; fijn dat jullie er weer zijn! Pfffffff 30 klinkt echt oud! Grts, Maartje