Oktober 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Dafje, Oct 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    2,143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Marieke; wat vaag zeg! Zullen die franse vrouwen echt allemaal zo maf zijn dat ze zoveel geld over hebben voor een album? Ik vind de foto's echt heel mooi, maar 186 euro......nee sorry.

@Kiss; heerlijk even er tussenuit! Geniet alvast van de voorpret.

@Marize; reden te meer om Fiene zo lang mogelijk in maatje 2 te houden! Hoe meer pampers voor hetzelfde geld, hoe beter!

@Doris; fijn dat Sven is goedgekeurd.

@Diaan; fijn dat je de goede beslissing hebt genomen wbt de psz!

@Nijnie; wij hadden een grote en tien minitubes bepanthen van het ziekenhuis gekregen ter promotie. Daar ben ik nog steeds niet doorheen. Het is inderdaad duur, maar het werkt ook wel heel goed en je doet er heeeeeel lang mee (ook goed tegen tepelkloven!).

@Misoh; Fiene slaapt op haar eigen kamertje en ze slaapt ook zo goed dat zij het probleem bijna niet kan zijn. Ik sliep tijdens mijn zwangerschap ook al zo slecht, dus ik denk dat het toch bij mij ligt.

@Chrisje; En? Kan Guido Wijers het een beetje?! ;)

Fiene heeft een zeer onrustig dagje vandaag. Ze begint tijdens de bv elke keer heel hard te huilen. Ik snap niet zo goed waarom. Nou ja, wie weet gaat het morgen weer beter.

2. Marize

Marize Bekend lid

Oct 25, 2006
    571
    0
    0
    @pampers.......oja ik bedoel eigenlijk de prijs is wel hetzelfde maar de aantallen zijn verschillend. En ik zag dat dat niet altijd met de grote te maken heeft. Ik heb nu babydry midi van 4 tot 9 kilo met 52 luiers. Ik zag voor dat gewicht ook nog luier en daar zaten er dus 12 minder in, ik dacht de active fit............zal wel aan mij liggen maar volgens mij is een luier een luier. Ja ik heb wel gemerkt dat er verschil is tussen de merken. Ik had oook zo een pak van de plusmarkt (gratis) en dar kwam de poep aan de zijkant uit en de bandjes waren niet flexibel zodat het voor mijn gevoel niet lekker om de buik zat.

@Zo wat een lekkere uitjes allemaal..........jullie mogen kiezen. Ben niet moeilijk.

@168 euro.......is dat boek van goud ofzo?

@foto's printen en digitale foto boeken. Bij www.aldifoto.nl kun je heel voordelig foto's laten afdrukken. vanaf 8cent. Ik heb er een foto besteld van 50 bij 75 cm en die koste me 10,45 incl verzendkosten. Dat is echt goedkoop. Bij de AH of kruidvat kost een foto 20- eurocent en bij de aldi 8 euro cent. Heb de foto al binnen en hangt nu op mijn gang. Kijk maar!Is het handje van Jolien aan mijn vinger.

Zo ga nu ff eten maken.

3. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    2,143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Marize; klopt, pampers heeft inderdaad verschillende luiers voor hetzelfde gewicht. Net als de newborn 2 en gewone pampers 2. Allebei even duur en voor hetzelfde gewicht, maar in de ene verpakking zitten meer luiers dan in de andere. En het enige verschil dat ik heb kunnen vinden is de kleur en de felxibele zijkanten.
    Wat een prachtige foto zeg!

4. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ pampers

Kon vandaag niet weg moest op de fysio wachten dus had opa op pad gestuurd om maar even 9 pakken te halen :oops: ;)
    Britt kan niet tegen andere merken :(

@ marize

Wat een mooie foto!

@ all

Wat gaan jullie in valentijn geven?
    Ik ga volgende week portret foto's van britt laten maken en dan 2 grote laten maken denk ik met mooi lijstje voor in de kamer.

5. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    ben ECHT een mietje

Was bij mijn moeder met Xavier.. net zijn we weggereden.. zijn we onderweg naar huis begint het toch te onweren! En ik ben daar zooooo ontzettend bang voor! Ben meteen met de auto omgedraaid weer terug naar me moeder. Alex moet namelijk tot vanavond 9 uur werken. dus zit nu weer bij me moeder... pff echt eng!

Kus KUs

6. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    Marize, wat een ontzettende mooie foto zeg! Ik heb ook een serie van dat soort foto's (zie banner) gemaakt, wil ze ook nog zo groot laten afdrukken!
    vind dat echt heel mooi!

7. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ kiss

Hahaha ik ben ook dan bang!
    Diep onder de dekens :oops: ;)

8. @kiss.. mooie foto! jij hebt zeker weer zwitsal ingeslagen bij de etos? tnx voor die link.. ga zeker even kijken!

@nynke.. ik vind dat soesterduinen mooi uit zien zeg!

@marieke.. zeer mooie foto's! wow!

@chrisje.. haha onze zoon jullie voorbeeld! grappig!
    Damien kan dat binnenkort echt wel! Wil ik ook filmpje zien he!
    Mijn werk is echt tegengevallen vandaag
    heb het wel gezellig gehad.. maar de tijd ging zooo langzaam!
    aaah Damien ook al een tandje! Gaaf he .. waar zit die? Nee nutrilon is bijna nooit in de aanbieding.. Ik heb het geluk dat paps bij nutricia werkt en goedkoper aan pakken kan komen! Hahaha die schele foto! Die is echt gaaf!

@marize.. geen idee waarom er in het ene pak meer zit eigenlijk.. nooit op gelet.. Mooie avater heb je zeg! Mooie foto heb je in de gang hangen!
    enne goeie tip!

@doris.. fijn zeg dat sven zijn heupjes zijn goedgekeurd!

@missyess.. den haag is voor mij ook prima te doen hoor!

9. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

Mar 4, 2007
    233
    0
    0
    onderwijzeres
    Erpe-Mere
    @Maartje: toch nog een gelukkige verjaardag gewenst!

@Marize: ja, Jelle heeft dat soms ook, dat er nog een flinke scheut melk terugkomt. Volgens mij is dat normaal en zolang het niet de volledige fles is die terugkomt, is dit ook niet erg.
    Hoe ging het met Jolien haar prikjes? Oh lees het net. Werkte het zetpilletje? En wat is ze flink gegroeid, zeg!

@Doris: blij om te horen dat alles goed gaat met Sven, en hopelijk gaat die verkoudheid ook snel over. Ben blij voor je dat de echo goed was.

@Kiss: amai, wat is Xavièr al flink in z'n nekje om zo zijn hoofdje op te houden!

@Misoh: hoe was de boswandeling? Super, zeker?

@Xenas: goh, wat kan Jesse goed zijn hoofdje opheffen, zeg!

@Smeetje: veel plezier met het showen van Kyra op je werk!

@Nijnie: werk ze morgen, meid!

@Chrisje: Krijgt Damiën z'n eerste tandje? Oh, wat leuk! (heeft ie er veel last van?)

@Moon: wat een schatje is Britt!

@Klieke: veel succes morgen met de prikjes.

@Nynke: ziet er super uit! Ik ben nu wel niet van plan om zo ver te reizen, maar 't ziet er desalniettemin zeer gezellig uit.

@Marieke: neen, niet te veel gespamd, hoor. Superfoto's!

Zo, de aanbieding voor werk bleek om een sollicitatie te gaan. Ben dan deze morgen naar Gent gereden (is midden in de stad en GEEN parkeerplaatsen, pfff) om te solliciteren. Heb er een uur op gereden en was er na 5 minuutjes al buiten. Pff, vond het bijna de moeite niet. Nu, de mevrouw zou me vandaag terugbellen, na de andere sollicitaties. Een uurtje later belt ze me al op om te zeggen dat ik de job heb! Fantastisch natuurlijk, maar nu zit ik met het grote parkeerprobleem. Ik kan daar maar max. 2 uurtjes tegelijk staan, dus moet ik telkens weer geld gaan bijsteken, dan. Enfin, we vinden wel een oplossing. Morgen dus gaan werken, voor de eerste keer terug in lange tijd. Ben een beetje nerveus en ik weet op voorhand dat ik vannacht niet veel zal slapen (hoewel ik het zal nodig hebben).
    Vraagje: jullie praten ook geregeld over werken, maar dan lees ik zo van 2 dagen per week, of 1 dag of 3 dagen , ... Gaat er niemand voltijds gaan werken, dan? 't Moet goed wonen zijn in Nederland, dat jullie dat financieel aankunnen. Worden jullie persoonlijk gesponsord door Beatrix, ofzo? ;) Maar goed, leuk voor jullie natuurlijk. Genieten van die beebs, zou ik zo zeggen!

Er is er eentje wakker, tot binnenkort!

Groetjes ...

10. diaan

diaan Bekend lid

Apr 3, 2007
    920
    0
    16
    FF over die luiers......ik hoorde laatst van een moeder het volgende:
    Er is een pak wat is voor borstvoeding babies omdat die meer spuitluiers geeft, de andere kleur is voor flesvoeding luiers omdat dat hardere poep is. Dat schijnt het te zijn. NOu dacht ik dat de gele pakken met new baby dus voor de borstvoeding is, er zitten er hier dus minder in, maar absorberen beter voor spuitluiers, de groene pakken of de baby dry pakken zitten er meer in en zijn dan dus voor flesvoeding poepjes die vastere ontlasting geven. Dat is dus het verschil volgens die moeder.
    Dus tja weet ook niet of dit echt waar is maar het klinkt logisch.

Nutrilon 1 is nooit in de aanbieding. Dat begint pas bij nutrilon 2 ivm reclame voor flesvoeding terwijl borstvoeding beter is. Dan gaan ze in tegen de adviezen van het WHO, (is world health organisation).

11. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

May 12, 2007
    1,108
    0
    0
    Maartje, ik had 2 van die minitubes bepanthen idd, op zich wel lekker spul hoor. Heb er ook naar staan kijken bij de drogist, maar ik schrok nogal van de prijs.
    Hopelijk is Fiene morgen wat rustiger weer!

Marize, er zit idd wel verschil tussen die active fit en de babydry. Ik heb het verschil even opgezocht, want mn ouders belden toen ze bij de makro stonden dat ze alleen die active fit hadden. Volgens mij zou het verschil zijn dat er in die babydry luiers een "slaaplaagje" zit wat je baby langer droog zou houden. Dus ik denk dat we die dan maar vooral voor de nacht gaan gebruiken zolang we ook die active fit hebben. Maar goed dat is pas maat 3... dus die staan nog even in de kast. Maar als ik ze zelf moet halen zou ik toch gewoon die babydry halen, idd meer luiers voor hetzelfde geld...
    Mooie foto!

Moon, ik denk dat ik niks speciaals doe voor valentijn.

Kiss, ik ben ook zo'n heldin hoor als het om onweer gaat, brrr.

Happyliesje, van harte met je baan! Jammer van dat parkeerprobleem, hebben ze daar niet vanuit je werk een oplossing voor ofzo. Of kan je misschien net buiten de stad parkeren en dan met het openbaar vervoer? Moet je wel goede aansluiting hebben natuurlijk, anders schiet het nog niet op...
    Ik werk vanaf deze week weer 4 halve dagen, ben blij dat ik niet voltijds hoef te werken. Lief is een dag minder gaan werken toen Mirte was geboren en ze hoeft dus maar 3 halve dagen naar de kinderopvang. Ben blij dat we van de belastingdienst een groot stuk van het geld voor de opvang terugkrijgen, anders was het voor mij haast de moeite niet om te gaan werken, zou ik werken om de opvang te kunnen betalen zo ongeveer... Dat schiet natuurlijk ook niet echt op.

Net meet gehad van de gym, was wel leuk om alle kindjes te zien!
    Foto's gemaakt enzo, leuk hoor!

12. missyess

missyess Bekend lid

@Chrisje: hahaha, geweldige foto.

@Nijnie: Ja die 20 jaar was wel een gelukstreffer. Het verschilt echt enorm, de dag ervoor was ik nog 38!

@Marize: Wat een mooie foto! Heb je hem nog gephotoshopt of issie gewoon goed gelukt? (dan bedoel ik de achtergrond en kleuren.)

@Moon: Daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht... ;) . Wij doen nooit zo aan valentijn. Vorig jaar deden we een zwangerschapstest en die was positief! haha. Maar wel een leuk idee die foto's.

@Kiss: Hoe komt het dat je daar zo bang voor bent? Zit het tussen je oren? Net zoals bij mij spinnen, hihi. Je bent in de auto trouwens het veiligst als het onweert.

@Happyliesje: Gefeliciteerd met de baan! Kun je meteen morgen al beginnen?! Dat is vlot. Het is hier idd vrij gebruikelijk dat mams parttime gaat werken. Maar dan moet je man denk ik wel voldoende verdienen, niet iedereen kan dat.

Enneh, wanneer gaat de meeting eigenlijk plaatsvinden? Deze maand, volgende maand....

13. @happyliesje.. gefeli met je baan! hebben ze daar geen oplossing voor het parkeerprobleem...
    Ik ga 2 dagen minder werken.. en tja..ik ga er ook bijna 300 euro op achteruit
    we moeten nog zien hoe we dat gaan redden.. zo'n maand..
    blijkt het te weinig inkomsten te zijn.. dan ga ik kijken of ik ergens savonds kan werken...
    lief werkt bij de bank.. en die verdient best wel redelijk wat...

14. Marize

Marize Bekend lid

Oct 25, 2006
    571
    0
    0
    Thanx voor complimenten foto, is trouwens niet geshop.....oooh wacht mag niet liegen. De foto is orgineel in kleur en heb hem sepia geshopt omdat de gang ook in bruin tinten is. [​IMG]
    Hij komt eigenlijk zachter over in sepia.

Kiss.....je moet echt eens bij aldifoto kijken als je ook grote foto;s wil laten afdrukken ze zijn niet duur en ze worden heel netjes in een koker thuis bezorgd.

Maartje ......helaas past Jolien al een tijdje maatje 2 niet meer. Maar om weer op die luiers terug te komen. Overdag kun je toch ook die babydry gebruiken, is toch altijd prettig voor zo een kleine om lekker droog te zijn. Ik had ook eerst de gele pampers, ben benieuwd of ik nu met die andere verschil zie/voel/merk.

Arme kiss...ik ben gek op onweer....vooral met bliksem. Sorry...... ;)

Xenas hier ook zo een 300 inleveren.............best veel want eigenlijk gaan de kosten steeds meer omhoog...........moeten gewoon wat dingen laten..........maar ja daar hebben we wel wat moois voor!

Jeetje ben ik oud? ik ben al bijna 35......en zie jullie het hebben over 30 oud enzo.............. :cry: ach......je bent zo oud als je je voelt. Ben er eigenlijk nooit zo heel erg mee bezig.....alleen als ik een nachie doorzak voel ik me de volgende morgen oud...........en brak. Das wel heel lang geleden.

15. missyess

missyess Bekend lid

Nou ik ben 25 en voor mij is het ook heeeel lang geleden hoor. Ben niet zo'n stapper.
    Met oud en nieuw gingen Jeroen en ik om 2.00 uur naar bed en waren we doodmoe. Toen zeiden we nog tegen elkaar; pfff we worden oud, je zou nu nog moeten gaan stappen, moet er niet aan denken!'. haha

16. maris

maris Bekend lid

Mar 6, 2006
    843
    0
    0
    hoi allemaal,

even kort want ik ga om half twaalf oriande te eten geven, en dan snel naar bed want mijn man ligt er al een half uur in (die moet morgen weer eens naar Zeeland voor zijn werk...).

@ Happyliesje: proficiat met je nieuwe job! Heeft je baas geen oplossing voor het parkeren? Succes morgen met werken.
    Ik ga zelf 4,5 dag per week werken. Man en ik nemen om de week een dag ouderschapsverlof op, we houden dus allebei wel ons voltijdscontract. Oriande zal drie dagen naar de opvang moeten per week, 1 dag komen mijn schoonouders en 1 dag doen we dus zelf.

@ Moon: wij doen niet aan Valentijnsdag.

@ marize: mooie nieuwe avatar & banner, en leuke foto in de hal ook! 34/35 is toch nog niet oud?

@ meeting: ik heb de url's nog niet bekeken.. :oops:

@ luiers: ik had die verschillende aantallen ook al eens gezien tussen de groene en de gele pampers. In gebruiksplezier merk ik geen verschil tussen de twee types. Ik vermoed dat de gele inderdaad voor Bv bedoeld zijn omdat ze een raar soort open structuur hebben, de groene zijn als ik het me goed herinner wat dichter geweven om het zo maar eens te zeggen (ben nu aan een pak gele bezig en heb hiervoor veel huggies gehad ivm de spaaractie van de AH voor een Tshirt, dus ik weet het niet zo goed meer).
    Ik heb nog geen 1 type luier gehad waar ik echt ontevreden over was, heb nu Pampers, Huggies, C1000 en kruidvat geprobeerd.

@ chrisje: gave foto zeg!

@ Doris: ik had even gemist dat Sven voor zijn heupen getest moest worden, maar fijn dat hij goedgekeurd is!

@ Xenas: bedenk me net dat ik je volgens mij nog niet gefeliciteerd had met het goede nieuws van jesse zijn "liesbreuk"? bij deze dan: mooi nieuws!

@ bepanthen/sudocrem: ik smeer preventief, maar sinds ik van de zinkzalf overgestapt ben op sudocrem krijgt Oriande ineens kleine rode puntjes op haar billen. Ik heb de omschrijving gecheckt maar sudocrem zou toch echt ook "bescherming" moeten bieden.. hmmmm... ik maak de pot wel leeg en dan ga ik mooi weer over op de zinkzalf. Ik vind dat ook handiger werken aangezien het in een tube met zo'n handige openklapdop zit (hoe heet zoiets ook alweer?)

Goed, ik ga tanden poetsen, loeien, voeden, tukkie doen.
    :)

Tot morgen!
    Maris

17. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    hey meiden,

nog even een kort berichtje voor het slapen gaan.
    Ben al weer een paar uurtjes veilig thuis.
    Weet niet wat ik heb met onweer. Ik baal er ook vreselijk van. Toen het potseling begon met onweren zat ik dus in de auto.. ik zei hardop tegen mijzelf, toen ik de flits zag: "niet gaan huilen, niet in paniek raken, gewoon rustig doorijden".. maar toen de donder kwam gilde ik zachtjes "waaaaahh.." toen zei ik tegen Xavièr in de auto: "nou lieffie, we gaan weer naar oma.."

als ik een flits zie, stopt ik plotseling met admenen,en raak ik dus ECHT in paniek! Vooral als ik alleen ben.. ik krijg hartkloppingen in de tijd dat ik moet "wachten" op de donder.. Vind namelijk de donder het ergst! Was als kind altijd al bang voor vuurwerk en onweer.. vind die knallen gewoon vreselijk, weet niet waarom..

Maar het is knap vervelend hoor zo angstig zijn voor zoiets stoms.. Vooral als je nog moet autorijden met je kind in de auto..

Ben, in tegenstelling tot vele anderen die bang zijn voor onweer, niet bang dat de bliksem inslaat hoor.. ben gewoon echt bang voor de knal..

hoop dat het ooit nog eens overgaat..

ik ga nu lekker slaapie doen...

Slaaplekker meiden! Tot morgen!

ps. happyliesje, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Veel plezier morgen op je eerste werkdaggie!

18. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    2,143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemorgen,

Even snel een berichtje voordat ik Fiene naar de gastouder breng voor haar tweede wensessie.
    Ik denk dat Fiene een beetje in haar regeldagen zit. Klopt ook wel rond 3 maanden toch?! Ze was vanmorgen voor haar doen heel vroeg voor de voeding (6.45 uur. Laatste voeding gisteren om 9.30 uur). Nou ja, we zien wel.

@Happyliesje; ik moet wel 24 uur blijven werken, maar gelukkig niet fullltime.

@Diaan; hmmm, nou ze bevallen hier allebei wel moet ik eerlijk zeggen.

@Marize; hier nog een onweerfan! Kan me niet hard genoeg gaan!

ZO, nu snel de wagen in de auto, want ik moet weg! Tot laterrrrrr

19. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

May 12, 2007
    1,108
    0
    0
    Missyess, hihi dan ben je wel enorm verjongd zo in een dag :).

Xenas, omdat lief minder is gaan werken leveren wij ook wat in. Nog een beetje kijken hoe dat uit gaat komen. Hij gaat straks in mei naar een andere werkplek en daar gaat hij minder verdienen (academisch ziekenhuis ipv algemeen ziekenhuis), wel jammer. Maar dat is voor driekwart jaar en dan zien we wel verder. Mocht het niet uitkunnen dan moet hij misschien weer tijdelijk even fulltime werken. De kans dat ik meer uren krijg is vrijwel nihil en ik zou het eigenlijk ook niet willen. Maar goed, hoe en wat dat zien we allemaal wel als het zover is.

Marize, ik denk dat je het tegen mij had over die luiers? Hihi. Ik gebruik nu nog maat 2, daarvan heb ik alleen die babydry. Die vind ik zelf trouwens prettiger dan die newborn dingen. Hoe die active fit dingen gaan bevallen dat zullen we wel zien, daar zal ze vast ook wel droog in blijven, alleen blijven ze misshcien langer droog met dat laagje in de babydry luiers... ik heb geen idee. We zullen het vast ontdekken...

Maris, wij hebben bumblies, kruidvat, etos luiers en pampers geprobeerd, maar ik vind de pampers toch het prettigst. Qua pasvorm enzo.
    Ik smeer ook preventief, maar dan met vaseline.

Kiss, ik ben banger voor de bliksem die in kan slaan, maar ik schrik altijd ook erg van de donder. Toen ik nog studeerde ben ik een keer 's avonds om een uur of 11 nog met de trein naar mijn ouders gegaan (uur met de trein) omdat het onweerde... Haha, over straat... dan kan je toch beter binnen zitten haha. Maar goed. Ik was helemaal in de stress.
    Hopelijk heb je lekker geslapen!

Maartje, rond de 12 weken zit er idd wel weer een sprongetje...

Wij hebben er sinds gisteravond een klein buurmeisje bij :). Ik ga zo eens even mn zooi voor t werk bij elkaar zoeken en de tas voor Mirte klaarmaken.
    Ik heb nog totaal geen zin, maar goed...

20. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    @Maartje: met mij gaat het wel weer. Ik heb zondag nog een goed gesprek gehad met mijn nicht. Zij werkt als maatschappelijkwerkster in het huis waar mijn moeder nu zit. Door haar weet ik weer wat meer en ze heeft me weer op het goede spoor kunnen zetten.
    Ik hoop dat de bach helpt. Mij wel in elk geval. Succes met het wen ochtendje van Fiene. Klinkt als een regeldagje of sprongetje.

@Moon: zijn de duivels eral? Ik hoop dat Britt gauw weer haar gezellige kant laat zien. Mooie foto. Wij doen niet aan Valentijn.

@Denisse: mss kan je met iemand meerijden naar de meeting? Marijn kan ook zo hard boeren en scheten laten. Net zijn vader. ;)

@Klieke: succes met de prikjes vandaag.

@Marieke: 100cc is netjes hoor. En het begin is er met de fles. Mooie foto's. voor 186 euro kan jezelf heel veel foto's maken.

@Xenas: hoe bevalt het werken? Ik ging er bij de eerste ook 300 euro op achteruit. Een beetje wennen maar het lukt wel hoor.

@Doris: fijn dat de heupjes van Sven goed zijn.

@Kiss: leuke foto. Ik vind de donder ook niet fijn. De bliksem juist wel weer. Heerlijk even met je gezin er uit.

@Chrisje; de hoge bloeddruk komt ws door te veel lichamelijke inspanning. Tenminsten dat is nu de conclusie.
    Lekker even een weekje weg. Wat een super foto.

@Laura: heb je een link van het restaurant toevalig? Hoenderloo is prima te doen voor mij.

@Marize: wat een flinke meid is Jolien al zeg! Wat een mooie foto. Ik bestel mijn foto van @home. Krijg ik korting als klant zijnde. Zij printen bij webprint.

@Diaan: Leuke link voor de meeting. Fijn dat alles goed gaat met Gillian.

@Nijnie: zie antwoord Chrisje. ;) Marijn ligt ook niet graag op zijn buik. Ik doe het wel meerder keren per dag en merk wel dat hij steeds langer ligt zonder te huilen. Werkze vandaag.

@Silvie: fijn dat alles rustig is.

@Missyess: Soest ligt vlak naast Amersfoort. Den Haag is net iets tever voor mij. Ziet er wel goed uit.

@Martine: bevalt het werken? En hoe gaat het met de fles, drinkt Lucille goed?

@Happyliesje: gefeliciteerd met je baan. Ik werk 18 uur. Zonder mijn salaris word het erg krap hier.

@Maris: ik vind de luiers van het kruitvat, de pampers en de etos luiers het fijnst. De bumblies en c1000 luiers plast hij door heen.

Hier gaat alles goed. Ik ben wat minder aan het huilen en heb een goed gesprek gehad met mijn nicht. Alles komt goed. Marijn doet het prima, eet drinkt en slaapt. Heerlijk mannetje dus. Zal snel weer eens foto's plaatsen.

Share This Page