Nynke, Super dat je moeder bijna naar huis mag! Floortje, fijn dat alles goed gaat met jullie! Hier alles goed! Vermaak me super met Sven thuis, daardoor ook nog geen zin om te gaan werken volgende week Hoef maar 2 middagen, dus mag niet klagen Ga nu weer snel naar Sven, zo te horen heeft hij honger 8) Groetjes Doris
Nynke: Wat een supernieuws van je moeder! Heel erg blij voor je! Kijk, zo hou je ze dus stil hè, voor de tv Verder hier wat minder pijn, maar doodop door al dat gedoe...Nieuwe filmpjes op youtube aan het uploaden voor jullie en mijn familie en om 14h30 wegen...Denk wel dat ze is aangekomen met al de chocola en yoghurtjes, hahaha Marize: Leuk filmpje! Sterkte met de wond... Smeetje: Biotex.... Maris, Eline heeft ook zo'n periode gehad, of ze trapte de ekens van zich af, of ze ging eronder liggen (brrr) of idd 90° gedraaid en dan met haar beentjes tussen de spijlen...Is ze vanzelf mee opgehouden...
Heey dame's! Ik zit in de meeleeshoek dus ik reageer niet zoveel. Hier gaat het naar omstandigheden goed! Morgen voor het eerst naar de psycholoog dus ik ben benieuwd. met Nathan gaat het perfect, vanmiddag naar het CB voor zijn 2e prikjes. Ben benieuwd wat hij weegt, we hebben het geprobeerd op onze eigen weegschaal en dan komen we rond de 6300 gram uit. We zullen zien. Hebben jullie de bon al gekregen om de babydoos bij Prenatal op te halen? Heb hem net uitgeprint en zullen hem morgen even halen. Nog even een filmpje van Nathan, in het midden is het filmpje alleen erg donker http://nl.youtube.com/watch?v=Ghku0dUkE6A En wat foto's: http://album.partyflock.nl/29770417.jpg http://album.partyflock.nl/29770831.jpg Nathan ligt lekker te slapen dus ik heb eindelijk weer even wat tijd Het huishouden en alles is gedaan gelukkig
Astrid: wat heb je toch een ontzettend mooi zoontje! En wat is ie stoer zo op z'n camouflagekussen! Succes morgen bij de psycholoog, goed dat je met iemand gaat praten!
@ Nijnie, kan me wel voorstellen dat je het niet leuk vind dat je moet werken en mama zijn moet combineren.. Even wennen he?! Doe maar lekker rustig aan, en huil maar even lekker hoor.. dat lucht soms wel op! Knuffel voor jou! @ marize, weer aan de ab dus.. hoop voor jou dat de wond snel dicht zal zijn! Leuk filmpje! Hoe doe je dat trouwens met een liedje erachter? @ nynke, bedankt voor je bericht van Jotim, fijn dat met haar alles ok is. Ooh wat fijn zeg dat je mams naar huis mag! @Maris, ik vond zelf het voetje ook al goed gelukt! Het is inderdaad soort klei, er makkelijk.. Als het niet mooi is kan je het namelijk zo weer opnieuw doen! Nu niet meer natuurlijk, want nu is het al opgedroogt.. maar het is wel wat handiger als gips! Ik weet dat ze het bij expo hebben gekocht! Vond het een super kado! @ marieke, hhahahahah die foto! Geweldig! @ Astrid, leuk om even weer iets van je te horen! Hoe was het bij het cb? Of ben je nog niet geweest, in ieder geval succes met de prikjes! Heb nog geen bon van prenatal, ben benieuwd wanneer ik die krijg.. ben heel hebberig in dat soort dingen, whaha!(vond namelijk die doos in de zwangerschap echt geslaagd!) Wat een prachtig filmpje, wat is Nathan een lekkerding zeg! Ookal zo sterk in zijn nekje! Nou we hebben de woonstichting gebeld.. over dat asbest in de leidingen.. Het klopte inderdaad, en omdat de buren al lakkage hebben gehad van de leidingen zijn ze er dus achter gekomen dat er asbest in zit. Ze zei ook dat het niet gevaarlijk is, maar dat het wel weg gehaald moet worden. Het is alleen op de 2e dag dat ze werkzaam zijn in ons huis wel gevaarlijk, omdat ze het asbest dan weg gaan halen, dus die dag liever niet aanwezig zijn. Dus nu geloof ik het wel. Nou we zien wel.. ze staan dan die week wel elke dag om 8 uur voor de deur, das best shit, omdat Xavièr dan zelfs nog niet eens wakker is! Maar ze moeten ook in de badkamer bezig, omdat die leidingen er dus ook uit moeten.. Grrrr. Vanacht aardig goed geslapen.. Xavièr werd om 08:30 uur wakker, heerlijke tijd.. ga vanmiddag ff boodschapjes doen, heb eignlijk helemaal geen zin! Doen jullie trouwens aan activiteiten met jullie kleintje? of denken jullie erover om iets te gaan doen? Bijvoorbeeld babymassage, babyzwemmen, enzo? Kusjesssss
Heey dame's! Ik zit in de meeleeshoek dus ik reageer niet zoveel. Hier gaat het naar omstandigheden goed! Morgen voor het eerst naar de psycholoog dus ik ben benieuwd. met Nathan gaat het perfect, vanmiddag naar het CB voor zijn 2e prikjes. Ben benieuwd wat hij weegt, we hebben het geprobeerd op onze eigen weegschaal en dan komen we rond de 6300 gram uit. We zullen zien. Hebben jullie de bon al gekregen om de babydoos bij Prenatal op te halen? Heb hem net uitgeprint en zullen hem morgen even halen. Nog even een filmpje van Nathan, in het midden is het filmpje alleen erg donker http://nl.youtube.com/watch?v=Ghku0dUkE6A En wat foto's: http://album.partyflock.nl/29770417.jpg http://album.partyflock.nl/29770831.jpg Nathan ligt lekker te slapen dus ik heb eindelijk weer even wat tijd Het huishouden en alles is gedaan gelukkig
Astrid: wat heb je toch een ontzettend mooi zoontje! En wat is ie stoer zo op z'n camouflagekussen! Succes morgen bij de psycholoog, goed dat je met iemand gaat praten!
@ Nijnie, kan me wel voorstellen dat je het niet leuk vind dat je moet werken en mama zijn moet combineren.. Even wennen he?! Doe maar lekker rustig aan, en huil maar even lekker hoor.. dat lucht soms wel op! Knuffel voor jou! @ marize, weer aan de ab dus.. hoop voor jou dat de wond snel dicht zal zijn! Leuk filmpje! Hoe doe je dat trouwens met een liedje erachter? @ nynke, bedankt voor je bericht van Jotim, fijn dat met haar alles ok is. Ooh wat fijn zeg dat je mams naar huis mag! @Maris, ik vond zelf het voetje ook al goed gelukt! Het is inderdaad soort klei, er makkelijk.. Als het niet mooi is kan je het namelijk zo weer opnieuw doen! Nu niet meer natuurlijk, want nu is het al opgedroogt.. maar het is wel wat handiger als gips! Ik weet dat ze het bij expo hebben gekocht! Vond het een super kado! @ marieke, hhahahahah die foto! Geweldig! @ Astrid, leuk om even weer iets van je te horen! Hoe was het bij het cb? Of ben je nog niet geweest, in ieder geval succes met de prikjes! Heb nog geen bon van prenatal, ben benieuwd wanneer ik die krijg.. ben heel hebberig in dat soort dingen, whaha!(vond namelijk die doos in de zwangerschap echt geslaagd!) Wat een prachtig filmpje, wat is Nathan een lekkerding zeg! Ookal zo sterk in zijn nekje! Nou we hebben de woonstichting gebeld.. over dat asbest in de leidingen.. Het klopte inderdaad, en omdat de buren al lakkage hebben gehad van de leidingen zijn ze er dus achter gekomen dat er asbest in zit. Ze zei ook dat het niet gevaarlijk is, maar dat het wel weg gehaald moet worden. Het is alleen op de 2e dag dat ze werkzaam zijn in ons huis wel gevaarlijk, omdat ze het asbest dan weg gaan halen, dus die dag liever niet aanwezig zijn. Dus nu geloof ik het wel. Nou we zien wel.. ze staan dan die week wel elke dag om 8 uur voor de deur, das best shit, omdat Xavièr dan zelfs nog niet eens wakker is! Maar ze moeten ook in de badkamer bezig, omdat die leidingen er dus ook uit moeten.. Grrrr. Vanacht aardig goed geslapen.. Xavièr werd om 08:30 uur wakker, heerlijke tijd.. ga vanmiddag ff boodschapjes doen, heb eignlijk helemaal geen zin! Doen jullie trouwens aan activiteiten met jullie kleintje? of denken jullie erover om iets te gaan doen? Bijvoorbeeld babymassage, babyzwemmen, enzo? Kusjesssss
\/ check mijn mail... Kan ik OOK de babydoos ophalen! Dat word dus de stad in vanmiddag! JOEHOEEEEEEEEEEEEEe
@ marieke, inderdaad.. maar gelukkig duurt het "maar" 5 dagen! van 11 feb tot 15 feb en 18 feb gaan we lekker op vakantie!
@ Kiss en marieke, dank jullie wel! Nathan moet vanmiddag om 16.20 uur bij het CB zijn, dan kan Rein er ook bij zijn. Vind ik erg belangrijk! @ Kiss, wat kl*te zeg met die leidingen! Brr moet er niet aan denken dat het hier zo is.
ik heb nog niks gehoord van de prenatal.. heb ze net maar effe een mailtje gestuurd.. ik hou ook wel van gratis dingen over de activiteiten.. ik wil wel gaan babyzwemmen, maar hier verwarmen ze het water en de buitenlucht niet extra, dus dat durf ik nog even niet aan. ik ben bang dat ze daar ziek van gaat worden. als ik een auto had, kon ik naar een stad hier vlakbij, maar helaas... kiss, complimenten voor je mooie voetafdrukje! erg handig spul, zo te lezen..
Nynke, wat een goed nieuws! Heerlijk! Floortje, fijn als er zoveel is blijven liggen... pfff. Ik kwam er op mijn werk ook achter dat er eea niet helemaal zorgvuldig was achtergelaten. Wellicht met het idee, straks is Nijnie terug, kan zij het wel weer doen. Maris, papa is vandaag met Mirte geweest, hij vond zichzelf wel stoer geloof ik. Hij vertelde vol trots dat hij met zn dochter op schoot had gezeten en zij had rond zitten kijken, terwijl andere kindjes aan het huilen waren . Hij loopt al haast naast zn schoenen. Heb hem net ook maar even gecomplimenteerd met het feit dat hij tegen mijn verwachting in toch wel heel erg zn best doet sinds ik weer werk. Meer ziet wat er moet gebeuren en ook meer doet. Echt wel prettig! Vannacht prima geslapen, vanmorgen op tijd weer wakker. En dat was maar goed ook, want ik kwam er later achter dat mn wekker op kwart voor 8 ipv kwart voor 7 stond... Haha. Oriande met haar truc... als je erop gaat staan wachten dan doet ze het vast niet... Marieke, nog wat wijzer geworden op het cb? Haha die fotot van Eline, als een volleerde bankhangster . Smeetje, mijn eerste keer weer ongesteld stelde ook niet zoveel voor. Toen dacht ik nog: goh dat valt mee... Maar inmiddels toch alweer voor de 2e keer echt ongesteld. Ieuw, tot de nek in de poep... Astrid, succes morgen bij de psycholoog. Nog geen bon voor prenatal doos gezien... maar ook mn mail nog niet bekeken (inmiddels wel, maar nog geen bon...). Leuk filmpje en foto's . Succes op t CB. Kissflower, vandaag lukt het allemaal weer ff wat beter. Goed dat je nu in elk geval weet dat het klopt van de leidingen. Ik heb zitten denken aan "muziek op schoot" ofzo. Maar ik heb nog niet kunnen vinden waar dat kan hier. Muziekschool had het vorig jaar nog wel en nu kan ik het niet meer terugvinden. Mirte is dus met papa naar het CB geweest voor de 2e ronde prikjes. Ze was niet zo hard gegroeid (516 gram in een maand). Haar gewicht lijntje loopt wat flauwer op dan de curve. Qua lengte gaat ze aardig met de lijn mee (ze zit aan de onderlijn, maar ze volgt die wel). Niet zorgwekkend, maar we moesten haar maar meer voeding gaan geven. Soms krijg ik ook een punthoofd hoor van dat ConsternatieBureau . Vorige keer toen ik zei dat ik 3 keer 135 en 2 keer 165 gaf was dat aan de ruime kant en moest ik er maar allemaal flesjes van 150 van maken, maar echt niet meer... Nu komt lief binnen en ze vroeg gelijk: hoeveel krijgt ze nu? 180 of 200cc inmiddels? De manier waarop vond ik een beetje klinken als... hoeveel hebben jullie haar nu weer lopen overvoeren... Maar goed. Verder alles goed, we moeten wel wat meer oefenen met op de buik liggen, eventueel helpen door het kontje naar beneden te drukken of een opgerolde handdoek onder haar borst te leggen om het wat makkelijker te maken. Ze is wat hangeriger dan de vorige keer na de prikken (voor zover je dat zo snel al kan merken). Ligt nu bij papa op schoot te slapen en papa is ook vertrokken zie en hoor ik, gelijk even vastgelegd op een foto . Hahaha. Ik ga de fles maar eens even geven en dan over een uurtje vergaderen op mn werk. Het lijkt er allemaal niet zo fraai uit te zien. Maar weinig kinderen op de wachtlijst. Maar goed... we wachten het allemaal maar af en zien wel hoe het loopt.
Hoi meiden, even over die prenatal doos......ik wil jullie blijdschap niet bederven hoor maar in vergelijking met de blije doos is die babydoos helemaal niets. Heb hem dinsdag gehaald. Reclame, oud tijdschrift en een twee potjes groente met een reclame slab. Het enige leuke dat erin zat was een waardebon van de VD voor vier foto's. Iedere 6 maanden kun je een foto laten maken die je gratis krijgt. Ze maken dan een hele fotosessie en die ene foto krijg je gratis. Zij gokken er natuurlijk op dat je een achterlijke dure fotosessie koopt hihi. Dus meiden wees maar niet te verheugd op die doos. kus diaan
Gilian gisteren laten wegen op het weeghalfuurtje. Hij was 24 dec nog 5700 gram en natuurlijk veel afgevallen door het rs virus. Hij woog gisteren weer 5820. Dus dat was 200 gram in een week. Hij loopt weer lekker in. Hij begint wel weer met meer spugen, wat zou dat nou kunnen zijn? Heb een vraag aan de moeders met keizersnee: Ik ben nu voor de tweede keer ongesteld. De eerste keer was 5 weken na de bevalling. Had toen vreselijke buikpijn vooral bij de wond. Ben de pil gaan slikken en heb 2 en een halve strip geslikt om die menstruatie uit te stellen. Nu van de week weer ongesteld. Weer vreselijk buikpijn. Normaal had ik ook wel buikpijn maar sinds keizersnee verga ik dan van de pijn. Op andere momenten heb ik geen pijn aan mijn buik of aan de wond. Weten jullie of dit normaal is na een keizersnee? Kijk je baarmoeder trekt natuurlijk samen dus dat lijkt me niet lekker met een wond. Maar die wond is ondertussen toch wel eens genezen, of ben ik te optimistisch? Wie weet het? groeten Diana
Er staan nog meer foto's op haar site: http://www.toddler.nl/babysite.php?siteId=5679 wilde het jullie niet aan doen om ze allemaal hier neer te zetten!