Oktober 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Dafje, Oct 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    2,143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hallo meiden,

Ik meld mij weer na mijn relaxdagje + nachtje! Wat was het lekker zeg! Heerlijk de hele dag in mijn blote bipsgelopen. :D We konden zo in badjas van de hotelkamer naar de sauna en terug. Ik kon dus lekker op onze kamer kolven (of schrijf je dat met de F?) en de laatste douche hebben ook lekker daar gedaan. Daarna nog mijn verjaardag gevierd met een fles bubbels (uiteraard na het kolven). Vannacht eindelijk goed geslapen en vanmorgen heerlijk uitgebreid ontbeten. Daarna weer in de auto, op naar Fiene. Ik vond het heerlijk om er even uit te zijn, maar was ook heel blij dat ik weer thuis was! Nu zit ik thuis met mijn grietje en ik ben doodop :oops:. En dat na een relaxdag. Ik snap er niks van.

@Nynke; fijn dat je mams bijna naar huis mag.
    Komt Jotim niet meer op het forum omdat er hier iets is? Of door omstandigheden thuis? Waar vind ik haar e-mailadres?

@Marize; wat een ellende zeg! Echt niet leuk om al zolang met die wond te lopen klooien. Sterkte meid!

@Marieke; goed na laten kijken hoor. Voor je het weet heb je borstontsteking en dat is echt niet grappig.

@Kiss; wat een gedoe zeg! Gelukkig is het een huurhuis, anders had het je veel geld gekost!

Hier ook nog niks gehoord van de prenatal. De felicitasmevrouw heeft wel een keer gebeld, maar dat kwam toen erg slecht uit, dus die zou nog terugbellen. Dat heeft ze alleen nooit meer gedaan.

Zo, dat waren even wat reacties uit het blote hoofd.

Grts, Maartje

2. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Missyess, wat een mooi kindje heb je!

Ik ga zo ook even een foto plaatsen van ons meisje: Demi :D

Ik ga zo proberen alles terug te lezen, het blijft hier druk, Demi slaapt nog steeds moelijk overdag.
    Nu slaapt ze dus wel eventjes :)

Liefs

Sylvia

Foto van mn meissie:

3. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

4. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

Oct 10, 2006
    1,193
    0
    0
    Hoi!
    Wat een mooie foto's en filmpjes toch weer allemaal! We hebben het allemaal goed gedaan als oktobermama's vind ik (en papa's natuurlijk ;) ) 'T zijn allemaal hele mooie en vlotte baby's!

Arme Damiën, hij begint verkouden te worden... Niest de hele dag door, "gorgelt" en slikt steeds slijm weg... Was er al bang voor en 't is er dus toch van gekomen... :( Iemand nog tips om te zorgen dat 't voor hem wat makkelijker wordt?

Nynke, wat fijn dat je mams volledig naar huis mag straks! Ben superblij voor jullie!

Sorry hoor, verder eigenlijk geen nieuws....

Chris

5. Misoh

Misoh Bekend lid

@ nynke: wat fijn dat je moeder binnenkort naar huis mag!

Ik ben net terug van de high tea met de dames van de zwangerschapsyoga. Was erg gezellig maar wat heb je een bekijks zeg met 7 kleintjes die allemaal ongeveer even oud zijn.

Ook nog even de luiers gehaald bij de etos. Zou het eerst niet doen maar wij zijn niet zo tevreden over de babydry luiers dus nu toch nog maar new baby gekocht.

Nu moet ik weer naar Wietze. Die is al de hele middag wakker en nu ontroostbaar. Ga 'm maar even in de draagdoek doen en kijken of hij dan rustig wil worden.

Liefs Silvie

6. @chrisje... die buik van die vrouw van die 6 ling was ook echt huge.. nog nooit zoiets gezien..ze smeerde ook de hele dag klodders vaseline, want ik begreep dat ze brandwonden had dat haar buik zo snel groeide! Ben het helemaal met je eens dat de oktobermama's echt mooie kindjes hebben gekregen!

@nijnie.. die dip ken ik maar al te goed meid.. Rob is dinsdag vrij.. en dan heeft hij papadag.. maar hij gata dan ook naar het cb.. maar ik wil ook meeeeee! Dikke knuffel voor je meid!

@marize.. geweldig filmpje.. hoe krijg jij die muziek erbij? Balen zeg dat je weer aan de AB zit..
    Hoop dat je wond nu snel dicht gaat..

@nynke.. jeeee goed zeg dat ze dan naar huis mag! Ben helemaal blij voor je! Had zelfs beetje kippevel toen ik het las!

@floortje.. fijn dat je er weer ff bent meid! Jeetje hebben ze dat allemaal voor je laten liggen! Ook stom!

@marieke.. iemand spelden in je loopt te prikken...je wordt toch niet gevoodoo't hopelijk ;)
    hoop dat je er snel vanaf bent! Geweldige foto! Lekker met een pak koekjes en wat vla op de bank!

@smeetje.. die poep'tot aan de nek' broeken.. is dat oschtends? na de voeding? Misschien een tip om de nacht luier eerst te verschonen en daarna eten te geven.. dat doen wij hier ook.. de rest van de luiers gaan voor de voeding.. maar vaak zit die luier dan al zo vol van de hele nacht.. dat de poep net te veel is zeg maar haha

@astrid.. ohh morgen naar de psyg.. ben benieuwd meid.. hoop dat hij je kan helpen.. Aaah alweer zijn 2e prikjes gehad..ging het goed ? of was het weer huilen?
    prenatal doos.. nee die bon heb ik nog niet gehad.. hoop dat ik die snel krijg..
    Die krijg je toch automatisch als je die 1e ook gehad heb?
    Leuk filmpje.. vind die kussenhoes zo leuk! Van de prenatal toch? Ohhh mooie foto's ook! wat een leuk shirt.. en die lach...*smelt*

@kiss.. ik wil gaan babyzwemmen.. en zingen op schoot gaan doen..
    Dat ga ik samen met mijn vriendin doen, van wie haar dochtertje, 9 dagen ouder is dan Jesse..(maar wel 6 weken te vroeg geboren)
    Dat zingen op schoot.. tja.. het zegt het al..
    ohh jij ook al je bon? waarom ik nog niet hahaha! wanneer kreeg je die mail?
    en als afzender prenatal? Ik wil ooook!

@missyess.. mooie foto meid! Vidn Dewi echt mooi kindje!

@maartje.. uitgeput na een relaxdag haha snap er ook nisk van! Wel fijn dta je het heerlijk hebt gehad!

@sylvia.. mooie meid zeg! Ze is ook al zo lekker eigenwijs aan het rondkijken! Wat een leuk shirtje van LIEF! Jesse heeft er vandaag ook 1 aan.. (alleen dan met ESKIMO voorop) haha maar vind die shirts zooo leuk!

Zooo ben weer helemaal bijgelezen! We hadden gisteren kraamvisite.. een oude schoolvriend van Rob.. was erg gezellig.. alleen Jesse was erg huilerig.. Maar voor het eerst met speen in slaap geholpen.. dat was dan ook weer leuk!

Vanmorgen 2e sessie acupunctuur gehad! Was weer fijn.. maar nu kreeg ik ook een speld in mijn hoofd.. en die moest ik een uur laten zitten haha liep ik daar over straat..
    heb jij dat ook gehad maartje?

Daarna thuis jesse eten gegeven... Toen weer hup de wagen in, en lekker wezen wandelen/winkelen met mams! eindelijk waren mijn vergrotingen binnen! Die ga ik vanavond aan rob geven.. Natuurlijk even lijstje erbij gekocht..
    nieuw rompertje bij de hema..die blauwe met bruin gestreept..
    de pampers bij de etos en natuurlijk de zwitsal spulletjes!.. met heel veel zegels erbij gehad! Leuk zag in het nieuwe boekje die zwitsal dingen staan! Daar ga ik voor sparen haha!
    En nog 2 nieuwe mutsje bij de kruidvat. Waren afgeprijst.. haha en ben die creme een beetje zat! Dus we brengen er wat kleur in! ;)

Trouwens.. wie heeft er ook al het rainbow baby mutsje gratis gehad! Ik wel, vond hem erg leuk!

over de dozen.. helaas nog geen prenatal bon gehad.. hoop dat ik die ook nog krijg..
    Maar mijn zusje belde de straks.. ze heeft voor mij de emte doos opgehaald! Wat een doos zegt ze! Zat echt ega veel in! Morgen ga ik hem bij hara ophalen!

Ik had bij felicitas die 40% centerparcs korting.. maar ben daar nog niet voor gebelt..wie wel...

zo is weer mega verhaal geworden!

7. [​IMG]

Zo trof ik Jesse vanmorgen aan! helemaal knockout nog haha

8. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

Oct 10, 2006
    1,193
    0
    0
    Xenas, Rainbow mutsje? Gratis? :)

9. [​IMG]

hahah kijk die vingertjes!

10. @chrisje.. ja je kan bij rainbowbabies.nl je kaartje opsturen en dan een mutsje bestellen..
    sorry andere volgorde.. haha mutsje bestellen (bij kopje. gratis babymutsje geloof ik..
    en dan een kaartje opsturen!

11. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

Oct 10, 2006
    1,193
    0
    0
    Hahaha, agossie... vind het een verschrikking, Damiën in de Maxi Cosi... 't ziet er namelijk niet comfortabel uit... :(

12. ohhh bij kleertjes.com.. nu 50-70% korting!

13. http://nl.youtube.com/watch?v=eJ3ygEir1I4

Jesse die de kieteldood krijgt hahhaha!
    speciaal voor MOON zit er nog wat leusk in het filmje! Dacht namelijk aan je toen ik ineens zijn romper zag! Maar vergat het te zeggen.. tijdens het filmen hahaha!

14. zo nu heb ik jullie wel weer genoeg lastig gevallen he ahaha! Wil namelijk graga naar de 200e pagina!
    dacht.. ik help de meiden een beetje ;)

15. Doris

Doris Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    1,197
    0
    0
    Chrisje, wij hebben voor Sven Luuf (soort dampo voor baby's) en otrivin baby. De verkoudheid gaat er volgens mij niet sneller van over, maar het geeft wel verlichting!

16. martine

martine Bekend lid

Nov 23, 2006
    673
    0
    0
    @mariek: hmm ja ken het gevoel..is geen feest..bepanthen helpt bij mij goed, weet niet of dat daar ook te koop is

@xeans: pfff een 6ling! tjeetje!

@nijnie: vind het ook helmaal niks om weer te werken...(3 dagen) maar ja t is niet anders he.. succes

@kissflower"ik ben van de week voor het eerst naar babymassage geweest, is erg leuk vind ik, en helpt ook bij krampjes

@missyess: mooie meid!

@sylvia: ook al zon mooie meid

@xenas: ahhh die ligt ook lekker zo te zien

17. Doris

Doris Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    1,197
    0
    0
    Na al die mooie foto's hier weer, ook weer fotootjes van Sven in mn album!

18. martine

martine Bekend lid

Nov 23, 2006
    673
    0
    0
  19. martine

martine Bekend lid

Nov 23, 2006
    673
    0
    0
  20. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

Oct 10, 2006
    1,193
    0
    0
    Xenas, je bent ook een lekkere... zit me daar te verspikken op die 70%, is de site tijdelijk niet beschikbaar.... ](*,)

Martine, wat een lekker ding zeg! Vindt ze 't fijn in de wipstoel? Damiën ligt er momenteel in te slapen... zal niet helemaal de bedoeling van dat ding zijn, maar in z'n bedje was het drama... dan maar zo :rolleyes:

Doris, bedankt, ga zo gelijk ff naar de DA voor die spulletjes! Als het maar verlicht, dat zou fijn zijn!

Xenas, haha, Feyenoord! Ohohoh, als Rogier dat ziet... (ajax)

Share This Page