Wat zie ik toch weer veel leuke foto's voorbij komen! Ik ben het helemaal met jullie eens. Dat hebben we toch maar even mooi gemaakt met zijn allen! @Misoh; En? Hielp de draagdoek? @Xenas; nee, ik laat altijd alle naalden daar. Toevallig mag ik morgen weer. Ben na mijn bevalling niet meer geweest. @Chrisje; ik vind de MC ook bijna mishandeling. Zo zielig, ligt ze daar helemaal opgepropt. Zelf heeft ze er overigens niks van. Negen van de tien keer valt ze in slaap. @Doris; oh wat heerlijk. Sven heeft ook al zo'n lekkere bolle toet. Net als Fiene! @Martine; wat een stralende lach! Morgen gaat Fiene voor het laatst wennen bij de gastouder. Ik ga mooi even voor een nieuw jasje kijken, want in haar huidige jasje zit ze helemaal klem! Bovendien heb ik nog een cadeaubon!
missyes, wat een prachtig mooi meisje hebben jullie! http://denisse-verzijlberg.hyves.nl/fotos/ hier wat leuke foto's van mijn meisje, ik krijg ze niet meer verkleint.. de rest van de babies zijn natuuuuurlijk ook allemaal lief, mooi en schattig hoor!
@ xenas Wat mooi Heb net de aanmelding om lid te worden voor haar de deur uit Pfff moet een hoop bij lezen hihi. Zo maar doen. Fysio was vandaag heel tevrede over haar. Ze ligt redelijk op lijn met kindje die echt 3 maanden zijn daar was ze heel verwonderd over. Mama heel trots! Ze krijgt nu 1 schepje voor hongerige babies en had voor het eerst van half 1 tot half 7 doorgeslapen echt heerlijk!
hello meiden! Ik helemaal naar mijn mams huis rijden (6 km) om die prenatalbon uit te printen, vervolgens naar de stad rijden (4 km) ff shoppen in de stad.. Prenatal babydoos opgehaald, weer naar huis rijden (3 km) ben ik eindelijk thuis.. maak de doos vol enthausiasme open.. Wat een PIEEEEEEEEEEEEEP doos zeg! Jeetje, nou ik had er echt wel wat meer van verwacht. Ik vond hem nog slechter dan de kruidvat doos in de zwangerschap (weten jullie nog?) Dus meiden, ECHT niet de moeite.. (zoals Diaan dus ook al zei!) ben in de stad toch nog ff stiekem naar Etos geweest.. niet voor luiers (we hebben hier nog 6 pakken liggen!) Maar wel voor ZWITSAL! En ik had nog een spaarkaart vol maar dan die van vorig jaar, maar omdat je bij de vorige spaarkaart geen dingen gratis kon krijgen waar ik iets aan had heb ik heel netjes aan die verkoopster gevraagd of ik dan ook iets mocht uit kiezen van de nieuwe kaart.. namelijk die 2 zwitsal olie producten.. Zegt ze, "nee, dat gaat helaas niet.." Ik geloofde mijn oren niet! Dus ik zei: "maar het zijn dezelfde spaarzegeltjes.." Zegt zei: "ja, maar mevrouw u heeft ze al op de oude spaarkaart geplakt, dus dat gaat helaas niet.. ik kan u wel 2, 50 euro korting geven.." Dus ik met mijn grote mond (ja achteraf best schamen, maar ja het fleopte dr ook zo uit) dus ik weer: "hoezo dat gaat niet?, nou, vooruit dan doen we het op MIJN manier".. dus ik echt elk spaarzegeltje 1 voor 1 van de spaarkaart krabben en ze helemaal verkreukt op de nieuwe spaarkaart plakken.. En ze zei helemaal niets meer, whahaha.. dus heb nu wel 2 zwitsal olie dingetjes gratis gekregen.. En ze liet me ook gewoon ECHT al die zegeltjes eraf krabben! Pfff.. domwijf.. heb verder nog bodylotion, slaaplekker zwitsal ofzo? en wasgel gekocht.. En nog een nieuwe speen.. valt me op dat Bibi de laatste tijd helemaal geen leuke meer in de winkel heeft liggen! Met I love mama enzo.. pff.. Heb nu maar een witte speen met paarse tekst: mijn papa is de allerliefste.. Alex ook weer blij. heb weer prachtige foto's voorbij zien komen, echt mooie beebs zeg! @ Xenas, prental doos is echt niets aan! De emte doos trouwens wel! Die heb ik 2 weken geleden gehaald, echt een hele mooie doos vooral!waar je strax lekker veel speelgoed in kan doen.. (ik gebruik die doos nu voor kleertjes die Xavièr niet meer past) MEt allemaal bruikbare dingetjes erin! whahaha dat filmpje, lig helemaal dubbel over dat ropertje! GEWELDIG!
@kiss.. kon je niet die andere spaarkaart inleveren! wat is dat nu weer! Tegen mij zei ze dat ik het gewoon tegelijk kon inleveren! ik ga zeker voor die zwitsal dingen hahah! Heb vanmiddag wasgel, haarlotion en shampoo gekocht! trouwens echt stom.. staat alle combi's mogelijk. Dus ik had 1 pak vochtige washandjes, zachte oliegel en wasgel .. kan dat niet.. geen olie.. en alleen flesjes van 200ml... ZET DAT ER DAN BIJ denk ik dan... @emte doos.. ja mijn zusje zei ook al dat die geweldig is! Iemand hier heeft hem ook! Dacht Missyess en dat ze er de kerstballen in heeft gedaan! @moon.. aanmelding kameraadjes? Mijn schoonzus heeft voor feyenoordkameraadjes gewerkt.. en dan was er altijd een kindje wat uitgekozen werd en met een speler mocht praten.. zo zijn wij meegeweest met bona kalou en van persie! Was zeer leuk! @denise... leuke foto's! @hyves... heeft iedereen die hyves heeft.. ook al de oktober mama hyves op zijn hyves haha Wat een zin... @chrisje.. jaa ik kwam dus ook al op een tijdelijk niet beschikbare site! Straks nog maar eens proberne haha
@ kiss: tjonge wat een zeikerds daar zeg! Hier doen ze bij de etos al 5 jaar niet moeilijk, mag ze altijd inleveren, op welke kaart dan ook! belachelijk! en jammer van de prenatal doos, ga ik hem dus niet halen moet er minstens 30 minuten voor reizen... @ marieke: gaat het al wat beter? en wat zeiden ze bij het CB? @ maartje heerlijk he? dat luie gevoel na een dagje sauna, ben best een beetje jaloers, heb daar ook zo'n zin in... @ nynke: fijn dat je moeder binnenkort naar huis mag! Kan me goed voorstellen dat je opgelucht en blij bent. Hier alles goed maar errug druk. Lotte is weer ziekjes en heeft vannacht lopen spoken, Reijer had een regeldag (elke twee uur drinken). En dat terwijl ik de nieuwe badkamer moest schoonmaken zodat ze morgen kunnen gaan kitten. bleh... dat is dus niet gelukt. Sanne zei vandaag nog: mama ik vind Reijer het liefste kindje die ik ken *smelt* Nou dat is dan mooi dat die van ons is en niet van een ander toch? Manlief nu al voor de vierde avond achtereen weg... tja zo'n eigen zaak is best leuk en flexibel maarruh nu ff niet dus.... Gelukkig heb ik een lieve buurvrouw die Sanne steeds naar school heeft gebracht en gehaald. Hebben jullie dat gevoel ook wel eens? Dat je de hele dag achter jezelf aan loopt maar jezelf niet kunt bijhouden? Dat heb ik dus wel een beetje deze week... Komt vast wel weer goed, eerst die verbouwing maar eens af, want die ben ik na 1.5 jaar wel zat. Sorry voor al mijn geklets, maar het is heerlijk dat ik het er even kan uitspuien! Thanks alvast... groetjes, Klieke
tsja xenas, ik mocht dus de kaart van vorig jaar NIET inleveren, ja mocht hem wel inleveren, maar mocht dan niet iets van dit jaar uitkiezen.. Pfff... dan maar de stikkertjes plakken op de nieuwe kaart.. onzin! enne doet ie het nou wel of niet? haha.. Xavièr zit in zijn wipper.. en hij zit me toch scheten te laten.. volgens mij word het strax opt aankleedkussen even tijd om er een foto van te maken.. weet niet OF het veel is, maar als ik dit zo hoor,. whahaha
@Maartje: Lekker zeg zo'n relaxdag! @Sylvia: Demi mag er ook wezen! Ik zal zo eens op je hyves kijken.. @Chrisje: Wat ervelend dat Damien zo verkouden is. Dewi is ook al 2 keer verkouden geweest. Ik heb neusspray voor haar gekocht. Volgens mij helpt dat wel. @Xenas: Ik ben ook nog niet gebeld door centerparcs en dat zou binnen 3 weken gebeuren! Vreemd.. Lieve foto's! Lief filmpje ook! Jesse is ook een knapperd. Ja klopt, ik heb ook de emte doos. Zitten nu idd kerstballen in, echt ideaal daarvoor. @Doris: Wat een lieverd! @Martine: Ach wat een scheetje! @Denisse: Jouw dochter mag er ook zijn! Wat een mooie bos met haar heeft ze. Echt schattig. @Kiss: Soms kunnen ze lekker logisch doen in winkels... Ja de bibi spenen zijn een beetje saai op het moment. Ik heb nu ook een difraxspeen gekocht voor haar. @Klieke: Altijd vervelend zo'n verbouwing, maar als het dan eenmaal af is...
Hallo allemaal! Ik ben nog steeds ziek en reageer alleen even kort op een paar; @ Chrisje: Baby Luuf en Otrivin Baby werken inderdaad erg goed. Daarnaast is er een ballonnetje van Difrax om snotjes uit het neusje te zuigen, werkt ook echt goed (ongeveer een kwartier na neusspray doen, of als je wat ziet, vinden ze overigens echt niet leuk). Verder af en toe stomen door de douche helemaal heet te zetten en dan in de badkamer rondlopen. Mocht hij moeite met de ademhaling krijgen, of koorts, dan zou ik meteen even de HA bellen. @ Marieke: Hoe is ie met je bortst? Is het spruw? Of borstontsteking? Of kloof? Ik heb zelf een zeer pijnlijk toeschietreflex wat maar niet overgaat. Maar dat heb ik alleen eventjes nadat ze begint te zuigen en dan stopt het op een gegeven moment weer. Succes en beterschap!
@moon; fijn dat het zo goed gaat met je schatje! @Kiss; wat een muts zeg. Dat ze je echt al die zegels liet afkrabben. Wat maakt het in godsnaam uit waar ze op zitten. Als het er maar genoeg zijn toch?! @Klieke; ik heb regelmatig een dag dat ik achter mezelf aan loop. Ik moet er ook niet aan denken hoe dat straks gaat als ik weer werk (laat staan met drie kids zoals jij! Hulde!) Plan ook een dagje voor jezelf! Het zal je goed doen (weet ik uit ervaring ) Wat een schat is Sanne zeg! @Laura; beterschap! @Marieke; hoe is het met je?! Gaat het al beter met je borsten? Maak me een beetje zorgen om je. Zo, en dan nu naar mijn laatste zwangerschapsgymles.
@Smeetje; koop een stuk ossegalzeep dan gaan zelfs die poep vlekken eruit. @Doris; twee middagen is te overzien meid. Geniet nog maar flink van Sven. Leuke foto. @Marieke: ja zo krijg ik Marijn ook zwaarder. Leuke foto. @Astrid: leuke foto's en filmpje. Succes bij de psych. @Kiss; balen van de leidingen maar wel goed dat ze het weg halen. Ik vond de doos ook erg tegenvallen. Raar dat je de oude kaart niet mocht inleveren. Hier doen ze niet moeilijk gelukkig. @Nijnie: raar cb inderdaad. Gewoon maar weer je eigen gevoel volgen. Fijn dat je man zo zijn best doet. @Diaan: fijn dat Gillian weer aankomt. Hoe gaat het verder? @Missyess: gave foto's. @Maartje: fijn dat je zo hebt genoten. Je hebt een pb van me. @Sylvia: mooie meid hoor. @Chrisje: luuf en een neusspray halen. Evt ui onder zijn bedje. @Xenas: waarvoor heb je accupunctuur als ik vragen mag? Leuke foto's, filmpje en korting. @Martine: wat een mooie meid is Lucille. @Denisse; mooie foto's. @Moon: ik snap heel goed dat je trots bent. Britt doet het super. @klieke; lucht je hart hier maar hoor. Is de badkamer het laatste in huis wat nog moet? @Laura; beterschap. O, meiden ik zo blij en opgelucht dat mijn mams naar huis mag. Ze moet zich wel rustig houden en niet teveel prikkels hebben. Ook gaan ze opzoek naar een andere woning iets gelijkvloers met een extra kamer. Bedankt voor jullie lieve reactie's. Dikke knuffel voor jullie allemaal.
Nou, de poep viel mee, dus heb er geen foto van gemaakt, haha.. Heb wel een paar filmpjes gemaakt, die ben ik nu aan het uploaden.. Kussiess