Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Goede morgen!

Xenas, we zullen wel zien wat de meeting betreft! Hangt ervan af waar het door gaat hé!

Happyliesje, was in nog vergeten gisteren te zeggen, proficiat met je nieuwe job en dat zal idd wel ff wennen zijn...7en ik sta nu ook altijd zo vroeg op om de kids op tijd in school te krijgen. Als ik terug moet gaan werken, zal ik er nog vroeger uit moeten :(
    Gelukkig heeft Jelle niet teveel last gehad van zijn prikjes...Winter moet eind deze maand al terug voor z'n tweede reeks...jij zei eens dat in België de eerste prikjes op 3 maand gegeven worden, wel Winter heeft op 2 maand de eerste gehad! En die Rotarix ga ik niet geven...toen Emelie en Julie geboren werden, was het er ook niet! Je kan al voor zoveel vaccinaties geven, niet?

Maris, veranderingen aan je huisje? Leuk!

Marieke, hopelijk geen borstontsteking...dikke knuf! En is idd niet normaal dat ze zo blijft teruggeven...
    Maar ze komt wel goed bij ;)
    Oh ja, las dat je het had over berg, wat is dat? Zijn dat melkkorstjes op het hoofdje?

Irene, fijn dat Veerle weinig gevoeld heeft van de prikjes!

Diaan, toch niet eerst hihi

Maartje, wouw cursus beeldhouwen! Idd, is zo lief ...dat schaterlachen...komt bij Fiene ook nog wel!
    Shop ze!

2. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    hihi ik kon toch niet achterblijven met een mooie banner...

3. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    hoi liesje,

inderdaad een leuke banner, heb mijne van de week ook veranderd.

Hier in nederland krijgen de kinderen volgens mij geen vaccinatie voor dat rotavirus

4. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Diaan, net daarom...ze kunnen al vele vaccinaties voorschrijven...ik ben er zowiezo al geen voorstander van...het is iedere keer een aanval op het immuunsysteem, die prikjes...maar ja doodziek worden is natuurlijk ook geen optie...

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ben moeeee... ze heeft haar hele ritme in eens om gegooid :(

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Liesje: ik kreeg wel een folder over het rota virus. Maar ga het drankje niet geven. Als je goed oplet en allert bent is er niks aan de hand. Leuke banner. 3,5 kilo is super zeg!

@Maartje: shopse meis. Leuk hoor beeldhouden.

@Diaan: ook goedemorgen.

@Irene: fijn dat alles goed gaat bij jullie.

@Marieke: ((knuff)) voor jou. Doe rustig aan en let goed opjezelf. Mss een dagje bed gaan doen, lekker in bed met Eline, een goed boek, tv en veel drinken.
    Ik zou zeker even ene afspraak maken met de Ha ivm spugen. Wat is Eline super aangekomen meis. En stop met dat sorry zeggen. ;)

@Maris: succes met de verbouwing.

@Happyliesje: succes met je nieuwe baan. Fijn dat het parkeerprobleem geen probleem meer is.

@All: thanks voor de complimenten over mijn kids. Word er verlegen van. :oops:

Hier gaat alles goed. Marijn slaapt nog niet door, jammer maar helaas. Gelukkig ben ik s'nachts maar 15 minuten bezig dus dat valt mee. Nog een week en ik moet weer werken. Wat is de tijd toch snel gegaan. Ik ben er 9 maanden uit geweest en moet gewoon weer ingewerkt gaan worden. :( En toch heb ik er zin in. Nu even verder met foto's uitzoeken en inplakken. Tot later!

7. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

@Nynke

Wat geweldig dat je moeder thuis komt!
    Wat zal je haar gemist hebben.

Met mijn moeder gaat het goed. Ze heeft zelfs een paar uurtjes op QUinten gepast afgelopen woensdag! Ze vond het heerlijk. Had ze Quinten even helemaal voor zichzelf zei ze. Ik zelf was echt bang dat het te zwaar zou zijn en dat ze dan de volgende dag helemaal kapot zou zijn. Maar gelukkig was dat niet zo.
    Ze moet 15 februari naar de revalidatiearts en dan hoort ze wat ze nog meer kan doen om te zorgen dat ze volledig hersteld. Als dat kan.....

Kan echt merken dat ze nog steeds niet mijn echte mama is, zeg maar. Ze is gauw moe en dat is te zien dan.
    Mijn zus heeft het er steeds moeilijker mee. Zij is wel direct na ongeluk bij mijn moeder geweest. Ik mocht niet want ik was 40 weken zwanger. Het beeld dat mijn zus niet uit haar hoofd kan krijgen is dat ze mijn moeder op een bed zag liggen alleen in haar onderbroek. Ze lag vast gebonden. Hoofd en haar vol bloed. Mijn zus heeft het daar zo moeilijk mee. Ze is zelf in augustus weer mama geworden. Ze heeft vandaag een gesprek met de huisarts. Hoop zo dat hij haar kan helpen...

Vind het zelf natuurlijk ook vreselijk wat mijn moeder overkomen is. Ik zorg er voor dat ik er niet te diep over nadenk anders stort ik ook in. En dat mag van mij zelf niet omdat ik 2 kleine mannetjes heb...

Hoop voor jou dat je moeder weer een beetje je echte moeder wordt....

Moet vanmiddag met Quinten naar ziekenhuis omeen echo te laten maken van zijn heupjes.
    Heb zelf vroeger in de beugels eweest en Quinten lag een poos in stuit. Ben benieuwd.

Groetjes!

8. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Astrid, wat groeit Nathan goed zeg! Heeft hij later nog last gehad van de prikjes?

@ Xenas, knap hoor, 2,5 kilo dr af! Mijn complimenten, wou dat ik dat al kon! Maar geef nog borstvoeding..

@ angeliq, ohh lekker zeg dat van zwitsal.. Xavièr ruikt eigenlijk altijd al naar zwitsal..

@ Liesje, oohhh wat gaaf zeg dat Winter schater lacht! Wil dat Xavièr dat OOK gaat doen!
    woow ook jij al afgevallen 3,5 kilo! Gefeliciteerd meid!Happyliesje

@ happyliesje, ik vind het knap hoor hoe je het allemaal weet te combineren met je nieuwe baan!

@ marieke, geeft nix doe maar lekker rustig aan!
    Wat goed zeg dat Eline zo goed is gegroeid!

Xavièr was lekker pas om 09:00 uur wakker, dus dat was lekker uitslapen. Vind het iedere dag knap dat hij zo goed slaapt.. GIsterenavond om 22:30 uur laatste voeding gehad en dan helemaal tot 09:00 uur doorslapen.. toen huilde hij nog niet eens, was aant kletsen tegen zijn beste vriendjes in bed.
    Hij ligt alweer een half uur te slapen na een heerlijk warm badje en ge tuttel van mij (de dagelijkse massage en zo)..
    Hij heeft vanmorgen 1 borst leeggedronken, die andere stond op knappen. heb die brost dan gelijk maar gekolft (MOEEEEEEEEHHHH) kwam toch maar ff 200 cc uit, wat een prestatie! Ga morgen avond naar 2 vriendinnen, die vieren samen hun verjaardag.. word gezellig feestje, dus had toch melk nodig..
    ga ff koffie drinken en ontbijten..
    Alex moet over half uur ookal weer werken..

Kussiesssss

9. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Alex is naar zijn werk, en ik zit met een schreeuwend kind.. Weet niet wat ie heeft. Echt zielig..!
    hij heeft helemaal rode wangetjes (heeft ie nooit!) heeft geen verhoging, pff misschien ALWEER een sprongetje?

ga dr toch maar ff heen, ff knuffelen hoor..

Kussiess

10. Ik ben toch zo lui op het moment! Ik schaam me er gewoon voor. Kwam pas om 11 uur uit mijn bed! Dewi slaapt nog steeds, dat is net zo'n marmot als haar mama.
    Dewi heeft 's nachts echt nog geen regelmaat. Vannacht kwam ze om 4.30 weer! En de nacht ervoor om 7.00. Wel gek zo'n verschil, terwijl ze steeds de laatste voeding om 00.00 uur krijgt.
    Volgens mij zit ze ook in haar sprongetje. Ze is deze week een beetje huilerig 's avonds.
    Verder ben ik druk bezig met zoeken naar een trouwlocatie en een jurk.
    Dus als jullie nog tips hebben over locaties, voordelige jurken, fotografen etc dan hoor ik het graag!

11. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hooooi!
    Iedereen weer uitgeslapen? Damiën heeft na zijn fles van 7 uur nog even doorgeslapen tot 11 uur... zij het wel erg onrustig... Dan hoor ik 'm weer slikken en slikken en dan heel snel ademhalen...kan merken dat hij last heeft van slijm wat zijn keel in zakt... arm ventje... Gisteravond had 'ie wat verhoging, maar momenteel gelukkig niet. Meneer zit nu vrolijk z'n poepluier vol te persen geloof ik in z'n wipstoel...

Kiss, wat zielig zeg! Erg he, dat je dan niet weet wat er toch met ze aan de hand is... Echt, ik pleit voor baby's met ondertiteling ;)
    Ga Xavier maar lekker knuffelen!

Murizzz1, hoop dat de huisarts je zus kan helpen! Kan me goed voorstellen dat ze na het ongeluk flink geschrokken is en dat ze er een enorme klap van heeft gehad! Hopelijk is je moeder toch snel weer de oude meid! Hele dikke knuf!

Missyess, bofferd! Lekker zo'n tukmeisje! Ach, wij mogen ook niet klagen, Damiën slaapt al een week of 4 de hele nacht door en na zijn fles ook nog een paar uurtjes... Zou het voor hemzelf gewoon wat prettiger vinden als hij overdag ook nog wat uurtjes in z'n bedje wilde slapen... Helaas... brullen is 't dan :rolleyes:

Marieke, lekker rustig aan doen en goed aan jezelf denken! Hele dikke knuf!

Nou, ga gauw ff een wasje draaien voordat Damiën z'n hele broek vol heeft en ik 'm weer lekker mag verschonen... hihi, kleine stinkerd!

Liefs

12. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Nou, ik ben weer terug. Xavièr is weer stil, heeft nog steeds rode wangetjes.. Ligt nu stil in zijn bedje, slaapt volgens mij nog niet.. Maar hij gaapte net wel de hele tijd dus hij is wel moe.
    heb hem trouwens niet uit zijn bedje gehaald, heb hem gewoon getroost door zachtjes tegen hem te praten en over zijn bolletje te aaien.. Dat werkt dus wel! Hopelijk blijft ie nog rustig, want het huis is een bende! En ik moet zelf ook nog douchen. Mijn koffie was koud geworden, dus ik ga ff nieuw senseotje maken..

Kusjessss

13. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    miss yess: heb hier nog een prachtige trouwjurk hangen, roomwit sissy model :) KOPEN? ;)

Ik ben er in getrouwd en heb een heel goed huwelijk dus tja een goede jurk dus.

14. @ maartje: hij is wel wat rustiger geworden. Had ook 7 voedingen nodig. Hij was gewoon helemaal uit z'n hum. Heeft ook tot 9 uur geslapen vanmorgen

@ bertha's: heb nu een borstschild een maatje groter (27 mm) en kolven gaat ineens een stuk gemakkelijker. Geen rauwe tepels na een dag met 3 keer kolven en m'n borsten zijn een stuk leger. Ben dus heel blij dat ik hier de tip heb gekregen dat er meerdere maten te kijgen zijn. Had dat zelf helemaal niet in de gaten en ik maar aanklooien. Toch wel handig zo'n forum.

@ kiss: rode wangetjes... misschien gaat er een tandje doorkomen?

@ astrid: wat is Nathan hard gegroeid zeg...

@ marieke: doe maar lekker rustig aan hoor. Borstonsteking moet je voorzichtig mee zijn. Eline groeit nu in ieder geval weer lekker van jouw melk!

Hier alles onder controle. Diederik heeft alweer weekend en die zit nu dan ook met Wietze op schoot. Ik ben alleen bertha vandaag. Vanmorgen ook enorm volle borsten. Voorda Wietze wakker was eers gekolfd want ze stonden op klappen. Na ongeveer 50 cc per borst gestopt... Wietze was toen wakker en die heeft nog lekker liggen drinken.

15. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    ik wil ook spammen met een foto, maar lukt me niet.. wil iemand mij even pb-en om dit uit te leggen?

ik heb wel twee foto's in mijn album geplaatst van mijn zonnetje :)

16. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    [​IMG][/url][/img]

Fotootje van Kyra!

17. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    [​IMG][/url][/img]

Nog eentje!

18. oh ja, wie gaat er naar de 9 maanden beurs?

19. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
  20. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16