Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Help wat doe ik fout, de link staat er wel, als ik er op druk komt mijn foto in beeld maar ik krijg hem niet op het scherm in het forum

wie weet het?

2. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    nee lukt me niet, heb echt hulp nodig van iemand.

Hoehoe is er iemand die me kan helpen, de foto is zo leuk dat ik hem graag aan jullie wil laten zien.

HEEEEEEEELLLLLLPPPP

3. Ik heb geen flauw idee... wel een enorm leuke foto!

4. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Diaan.. ik ga je helpen haha..
    @Denisse ik ga je helpen..

stuur jullie zo een pb..

Kussiee

ps leuke foto's enne diaan dat truitje heeft Xavièr ook!

5. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    ok thanks probeer het

6. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    joehoe gelukt, dank je wel kiss

maar is het geen poepie dat lieve knulletje van mij?

7. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    zekerrr wat een mooie lach.. smelt

8. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    oja dat vergat ik nog te melden....
    hij spuugde zijn halve fles uit en toen werd hij ontzettend vies, kijk maar op de foto, maar gilian vond het een leuk grapje en toen kreeg ik deze lach.

9. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
  10. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ missyess ik ben (nog) niet van plan om naar de 9 maanden beurs te gaan... lijkt me best irritand met allemaal kinderwagens..

ben net heerlijk uurtje wezen wandelen met Xavièr.
    nu moet ik eigenlijk verder met huishouden, maar heb dr ECHT geen zin in!

11. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp

ff checken of het werkt.. de mooiste glimlach :oops:

12. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    joepie!
    dank je wel kiss..

13. Ha meiden!

Ga zo weer de deur uit! Dus kom vanavond even bijlezen! zag dat er alweer 4 pagina's bijgekomen zijn! Op naar de 200! hahaha

14. Begin data’s om te gaan werken oktobermama’s

Astrid – 14 januari
    Laura – 14 januari
    Maartje – 14 januari
    Doris – 15 januari
    Nynke – 21 januari
    Maris – 7 februari
    Chrisje – 11 februari
    Smeetje – 4 maart
    Diaan – 17 maart
    Jetteke – 31 maart
    Liesje1207 – 12 mei
    Klieke – 13 mei

Wil je ook op de lijst? Stuur mij dan even een pbtje!

15. Agenda oktober mama’s

10 jan - Mirte 2e prikjes (nijnie)
    15 jan – Britt prikje rs-virus (moon)
    15 jan - Fiene 2e prikjes (maartje)
    15 jan - Robin 3e prikjes (floortje)
    16 jan - USmommy (Angele) jarig 30
    16 jan – Gillian 2e prikjes (diaan)
    17 jan – Jesse 2e prikjes (xenas)
    17 jan – Britt 2e prikjes cb (moon)
    21 jan – Kyra 2e prikje (Smeetje)
    22 jan – Gillian bezoek kinderarts: controle hartruisje, controle rs virus en foto heupjes
    23 jan - Ky-Shana 2e prikjes (rastagirl)
    23 jan - Xaviér 2e prikjes (kiss)
    24 jan – Britt mri scan + nachtje ziekenhuis (moon)
    25 jan – Britt afspraak op prematuur poli (dokter) (moon)
    28 jan – Dewi 2e prikjes (missyess)
    29 jan – Winter 2e prikjes (Liesje1207)
    31 jan - Cooper naar de kinderarts (usmommy)

1 feb – Melieke 3e prikjes (denisse)

Afspraak ook op deze lijst?
    Stuur me een PB-tje!

16. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Liesje, netjes zeg al 3,5 kilo kwijt... hier nog niks (maar ook niks erbij)... (ik snoep teveel, ik weet het).

Marieke, goed dat Eline weer is aangekomen :). Netjes hoor! Daar zorg jij toch maar mooi voor met je doorzettingsvermogen! Voor het spugen misschien helemaal niet zo verkeerd om even langs de huisarts te gaan... pas goed op jezelf!

Diaan, Denisse, leuke foto's

Gister heeft Mirte haar 2e ronde prikjes gehad... ze had net 39.7 koorts... Huisarts gebeld, paracetamol geven en aankijken. Als het meer dan 3 dagen duurt of als ze slecht gaat drinken/plassen of minder alert wordt moet ik weer bellen... Volgens mij had ik een stagiaire ofzo, ik weet niet ze klonk nog zo jong en wat twijfelend...
    Ik durfde geen hele zetpil te geven, want ze is nog zo licht... In de bijsluiter staat vanaf 3 mnd tot een jaar (5,5 tot 10 kilo) 2-3 keer per dag 120mg.
    Maar Mirte is maar 4,6 kilo... heb het ding geprobeerd te halveren, maar dan valt het dus uit elkaar enzo, erg onhandig allemaal. Ze heeft een half uurtje geslapen en ligt nu in de box hier naast me. Ze is weer in slaap gevallen, ik ga even een dun dekentje pakken boven anders ligt ze wel heel bloot...
    Ik hoop dat de koorts snel zakt, vind het toch wel een beetje eng ofzo...

17. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Nijnie, jeetje wat vervelend dat ze er zo ziek van is geworden! Veel beterschap voor je meisje!

18. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Meiden, wat een mooie foto's weer!

Smeetje, wat een bos haar! En ik al blij dat Damiën zijn toefjes groeien, haha!

Diaan, wat een heerlijke glimlach! Waar die kleintjes al een lol om kunnen hebben he, haha!

Denisse, echt een beauty hoor! Mooi meiske!

Nijnie, ik heb bij Damiën z'n eerste prikjes zetpilletjes van de apotheek gehaald van 60mg, dan hoef je die van 120 niet te halveren! Balen, wilde dat je er nu zo een paar kon toesturen via internet! Kan er niet iemand voor je naar de apotheek?
    Vervelend hoor dat Mirte er zo naar onder is! Als Damiën zo'n hoge koorts had was ik ook bezorgd geweest! Heb het nu al met een verkoudheidje! Maar eh, als je 't niet vertrouwt, bel je nu toch weer op en vraag je of ze toch nog even langskomen na vijven! En anders misschien toch nog even zelf naar de ha! Beterschap voor je kleine meid!

Even een vraagje aan jullie omtrent slapen... heb echt jullie ervaring, advies, ideeëen en tips nodig...
    Damiën wil 's middags absoluut niet slapen (op z'n tukjes in z'n wipstoeltje na) en 's avonds voor z'n fles van 23.00 uur ook niet... Ik heb al meerdere dagen geprobeerd om hem te laten huilen, maar ik kan het ECHT NIET! 20 minuten is lang, als ik dat al volhou... Kijk, nu vind ik het zelf nog niet zo'n probleem om met hem op de arm rond te lopen, maar over 4 weken gaan de oma's oppassen en dat vind ik gewoon vervelend... Van mijn moeder weet ik wel dat ze precies hetzelfde doet, maar met m'n schoonmoeder? Dat vertrouw ik gewoon niet. De keren dat Damiën bij haar ging huilen, gaf ze 'm gelijk aan mij of aan m'n schoonvader.... en ik wil absoluut niet dat ze 'm dus laat huilen! Jullie tips hoe ik hem beter kan laten slapen 's middags?

19. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    ik weet niet wat Xavièr heeft, maar zoals ik al eerder beschreef heeft hij rode wangetjes, wat hij normaal ECHT nooit heeft. Hij veolt verder niet warm aan, heeft ook geen verhoging.

Iemand hier (weet ff niet meer wie) maakte de opmerking dat het wel een doorkomende tandjes konden zijn..

Toen hij net zat te drinken aan de borst stopte hij ineens met zuigen en zet hij keihard zijn kaaken op elkaar AUWWWWWWWWWWWWW... mijn tepel zat er dus tussen.. pff dat deed erg zeer!

Heb in zijn mondje gevoelt, voel geen bobbel ofzo, dus weet niet of er een tandje doorkomt.

Net had ik hem in bed gelegt en er loop allemaal kwijl uit zijn mond.

ook is hij al een paar dagen alleen maar zijn vuistje in zijn mond aan het proppen (zoals jullie gisteren konden zien opt filmpje)..

zou het dan echt? zou hij echt al een tantje krijgen? Maar ik voel dus ECHT helemaal niets in zjin mond.. hij kauwt wel op mijn vinger, zuigen doet hij niet!

Nou meiden, ben benieuwd wat voorn gevolg dit verhaal heeft..

Liefs Kiss

Deel Deze Pagina