Jep Kiss, ik denk dat het een doorkomend tandje is! Bij Damiën kun je al wel wat voelen en ook al wat wits zien, maar de "klachten en handelingen" zijn precies hetzelfde: vuistje in z'n mondje proppen, rode wangen, kauwen op de speen en m'n vinger, KWIJLEN ( zo schattig...). Damiën heeft er zelfs dunne ontlasting van... Kan me voorstellen dat het ERRUG vervelend is als je borstvoeding geeft! Succes meid, misschien dat je kunt proberen hem Chamodent van VSM te geven? Zijn druppeltjes voor doorkomende tandjes... Liefs Chris
hij ligt inmiddels lekker te slapen.. met knal rode wangetjes.. vind dit echt sneu voor hem. Normaal valt hij altijd in slaap met zijn spentje, maar die weigert hij! nou ok, dan niet haha.. ben echt heel erg benieuwd of het echt tandje is! Zag trouwens dat ik net tantje schreef in plaats van tandje, dat is wel HEEL erg.. Mijn excusses! Toen ik nog een baby was kreeg ik mijn aller eerste tandje toen ik 13 weken was.. En laat Xavièr aankomende maandag nou net 13 weken oud zijn! Zou toch geweldig zijn als hij met dezelfde tijd OOk een tandje krijgt!
kiss, eerste wat ik denk zijn toch tandjes... Ik kijk het hier nog even aan. Straks weer even temperaturen, als ik het niet vertrouw bel ik vanavond de Huisartsenpost wel... Ga nu met mn meisje op de bank.
FF snel berichie.... Als je een muziekje bij je filmpje wil doe je dat oo de moviemaker is heel erg simpel. Als je windows XP hebt staat moviemaker erop. Je kunt er ook leuke effecten inzetten...Wel ff opletten dat je goed opslaat. FF voor Kiss, ik vond ook de spenen voor de kleintjes niet leuk, tot ik net bij de boni was.......heleboel leuke.....heb er maar gelijk 2 ingeslagen... De rest moet ik nog lezen vanaf 189.
Ooooooohhhh, ik ben toch goed geslaagd! Voor Fiene: nieuwe jas (ze barst uit haar huidige jas), t-shirt voor onder een jurkje wat ze al had, paars shirtje met geborduurde bloemetjes, stoere bodywarmer voor volgend jaar en een bruin ribbroekje. En voor mezelf eindelijk een nieuwe winterjas! En alles voor weinig in de uitverkoop. Ik word daar zo vrolijk van! Daarna thuis een broodje gegeten en gekolft en vervolgens naar de acupunctuur. Na een uurtje naaldjes in mijn lijf was er nog net tijd voor een boodschapje voordat ik Fiene op kon halen. Wat een drukkig dagje. Ik merk dat mijn lijf dat nog niet erg gewend is en maak me daarom best een beetje zorgen over mijn werk volgende week. Nou ja, we zien wel. @Liesje; echt een leuke banner! @Nynke; meid de tijd is voorbij voor je er erg in hebt. ZAl wel even wennen worden met drie kids en werk. Weer even je ritme zoeken. Ik ben er in totaal 11 maanden uit geweest, dus ook ik begin met een nieuwe baan voor mijn gevoel. @Murizzz; ik kan me voorstellen dat het heel traumatisch is om je moeder zo te moeten zien. Misschien is het wel goed als je zus wat professionele ondersteuning krijgt?! @Kiss; klinkt bij mij ook als het doorkomen van tandjes. Fiene heeft ook van die rode wangen en knabbelt haar knuistje er nog eens af! @Missyess; heerlijk toch! Lekker van genieten! @Misoh; misschien een regeldagje? Heeft Fiene ook weer gehad van de week. @Smeetje; wauw! Jij kan al staartjes en vlechtjes maken! Wat een haar! Echt een schatje zeg @Diaan; wat een schatje! Fiene kan ook zo vreselijk lachen terwijl ze helemaal vies is. @Denisse; geweldige foto zeg! @Nijnie; beterschap voor je schatje. Ik heb hier ook nog 60 mg liggen, maar volgens mij woon ik ook niet in de buurt helaas. Zo, en dan nu.......BOERENKOOL! MMMMMMM
Ik zou nog even wachten met een zetpil. Anders bel je toch even de dokter, kijk je wat hij ervan zegt. Even spammen Heb helaas niet veel tijd meer om te reageren. Ben weer begonnen met werken en het valt vies tegen. Erg vermoeiend en ik mis mijn kleine heel erg. 4 dagen werken is net 1 te veel. Verder gaat het met Deyna gelukkig goed. Ze heeft haar tweede prikken gehad en is er gelukkig niet ziek van geworden. Wel was haar beentje erg stijf.
Denk het niet Moon, ik zou over een uurtje nog even tempen.....io s ze heel druk geweest? Kan ze ook wat warmer zijn.......doe gewoon over een uurtje nogeens. Heb nog 2 gekke filmpies van mijn meisje: http://www.youtube.com/watch?v=bUgJVJ8Z2p8 http://www.youtube.com/watch?v=533-MtkvOiY
@Moon; ik zou ook nog even wachten. Hou het wel in de gaten! @Evaatje; wat een schattige foto! Helemaal ontspannen! @Marize; hahahaha, ik lig hier weer helemaal in een deuk! Erg leuk Marize! Fiene kan ook zo lekker lachen, maar zodra de camera in de buurt komt gaat ze stil liggen. Lekker ding.
Moon, bij ons zeggen ze pas iets te geven vanaf 38,5... Maartje, goed geshopt dus! Marize, schitterend die filmpjes!
Bedoel je het blad kinderen? Dan gaan we die eens even aanschaffen in februari......gaat het over Britt?
Moon, 37.7 zou ik ook nog niet een zetpil geven. Maar wel even in de gaten houden en als je twijfelt kan je altijd even overleggen met de huisartsenpost... Marize, leuke filmpjes. Temp hier net 39.5. Nu een hele zetpil gegeven...
ik ga zo ff bijlezen.. maar ik heb net iets bij Xavièr ontdekt en vraag me af of het wel normaal was.. Xavièr had zich ineens helemaal ondergekotst.. niet spugen maar echt kots (sorry).. Dus ik heb hem lekker in badje gedaan. Toen ik hem aan het masseren was, zag ik ineens een rood plekje op zijn been, precies op de plek waar hij een maand geleden (!) zijn eerste prikje heeft gehad.. (2e moet nog) Precies zo een rood vlekje en in het midden dus klein bultje (soort puistje, alleen dan niet geel).. net alsof hij vandaag een prik heeft gehad. Vraag me nu af of dit wel normaal is.. Heb er best hard op gedrukt, Xavièr reageerde er niet op.. dus hij voelt het niet.. Pff wat moet ik hier nou weer mee? (onzekere mama) Liefs Kiss
@ Misoh: Fijn dat mijn tip mbt een groter borstschild je geholpen heeft! :-D @ Smeetje: wat een ronduit geweldig haar heeft Kyra! @ Diaan: leuke foto's inderdaad. Aan je code te zien doe je het goed, ik kan je dus niet helpen... O je bent inmiddels geholpen zie ik! @ afvallen: ik ben inmiddels lichter dan ik voor de zwangerschap was, maar heb nog wel een klein buikje. Het extra gewicht is er op mijn bovenbenen vanaf, hoeraaaa! Ik denk dat het bij mij komt doordat ik weer mijn normale eetlust heb en er borstvoeding bij geef, ik doe verder vrij weinig aan beweging namelijk. @ evaatje: waarom ligt er een doek over Deyna heen in bad? Onze verbouwing is goed gegaan vandaag. Dit hebben ze gisteren gemaakt: ik ga nu even de camera leeghalen met de foto's van vandaag. Groetjes Maris
@ marize, hey cool movie maker! nooit geweten dat het op de computer stond.. heb ik gelijk wat te doen vanavond.. hihi uhmm boni? ken ik niet? wat is het? Leuke filmpjes hoor! @ Denisse, het is dus gelukt met de foto's! Goed gedaan! En wauwwwwiiee wat een mooie meid! Wat voorn afkomst was je man ookalweer? Turks? @ maartje, lekkere drukke dag dus! Fijn dat je zo goed geslaagd bent! Wil ook weer eens flink willen shoppen, helaas staat het budget het ff niet toe, maar over een maand krijgen we 600 euro (!) terug van de belastingdienst.. Aangezien ze ons VERGETEN waren voor de huurtoeslag hebben we dat vanaf augustus nog toegoed (iedere maand 100 euro).. dus dan ga ik heeerrrrrlijk shoppen! @ Moon, zou ik nog niet doen, even afwachten.. @ Evaatje, wauwie ook al zo een prachtige meid! @ nijnie, he bah, nog stedes niet over dus! Beterschap voor je meisje! @ Maris, mooi hoor! Liefs kiss..
@ Nijnie: wat vervelend die koorts van Mirte... Ik wist niet dat prikjes zo naar konden zijn, er is mij niets verteld over het halen van paracetamol zetpillen. Moet ik die alvast in huis halen? @ Moon: zijn jullie ge"interviewd? Stoer! Dit is de verbouwing van de voorkant. Iets minder heftig maar ook ERG fijn! (het gaat om de drie dakramen maar dat is denk ik wel duidelijk)
Moon, ik zou het ook nog niet doen hoor! Tenzij ze echt ergens heel erg last van heeft of heel huilerig is... Jee, heb gelijk de Kinderen er even bijgepakt! Ga zo gelijk even lezen! Mooie foto's trouwens... eh, ben even een muts hoor, maar welke zijn/is van Britt en jullie? Kiss, jeetje... wat raar zeg. Als het er morgen nog zit en Xavier is nog steeds niet lekker, zou ik toch even de huisartsenpost bellen! Raar hoor... Hahaha, Marize, ik rolde bijna van de bank van het lachen! Superleuke filmpjes! Maris, wauwie! Is errug mooi geworden zeg! Zal wel enorm schelen in de ruimte denk ik! Hier net ons eten achter de kiezen... Damiën ligt momenteel in de kinderwagenbak te oehen en aaaahen... ben heel benieuwd hoe lang hij dit volhoudt... Heeft iemand nog tips voor me omtrent het slapen overdag? Anybody Heb trouwens een start gemaakt met Damiën z'n foto-album... jeetje, wat een werk... Wilde graag ZIJN album officieel met gewone foto's doen ipv een album via internet... Toch wordt het errug mooi... heb een heel leuk album bij de Hema gekocht! Liefs