O ja Maartje: erg he dat je gewoon meerdere winterjasjes nodig hebt in een jaar! Oriande is ook uit haar "berenpakje" gegroeid. Gelukkig had ze nog een jasje van haar oom en tante gekregen, dus wij komen denk ik de winter wel door.
Britt moet er in staan maar weet niet welke hihi.. wij hebben hem nog niet gehad En ben zo ontzettend nieuwsgierig. Dit had ze aan toen @ chrisje Ik wil der niet hihi dus alleen Britt staat er in.
@Murizzz: ik heb haar zeker gemist. Fijn dat het met je moeder beter gaat. Het is ook allemaal heftig geweest. Ik hoop dat de ha je zus kan helpen. Mijn mams is ook niet de oude en zal dit ook niet meer worden. Ze is snel moe en kan erg slecht tegen teveel prikkels. We kunnen ws nooit meer als heel gezin bij elkaar zijn en mijn moeder zal niet meer op verjaardagen komen. Heel jammer maar ik ben veel te blij dat ze nog leeft. Ik sta ook weinig stil bij het wat als. Dan stort ook ik in. Ik ben al erg labiel en dan gaat het zeker mis. Knuff voor jou. @Kiss: heerlijk dat Xavier zo goed slaapt. Hoe gaat het nu met hem? @Missyess: geniet lekker van je lui zijn meis. @Chrisje: uitslapen? Wat is dat? Ik slapa al 5 jaar niet meer uit. Geeft niks heb het er allemaal voor over. Heb je al aan inbakeren gedacht? Klinkt heftig maar als je een bakerzak gebruikt zoals wendy valt het erg mee hoor. @Silvie: geniet van je weekend. Ik heb de avent kolf en daar zit maar een maat schild bij. Maar het kolven gaat prima hier gelukkig. @denisse: leuke foto's. Ja, het is je gelukt. Mooi meisje met een mooie glimlach. @Smeetje: ook leuke foto's. @Diaan: super foto. @Nijnie: je kan ook 60 mg zetpillen kopen bij de apotheek. Sterkte met Mirte. @Maartje: zo jij bent echt super geslaagt met shoppen. Gewoon rustig aan doen met werken en optijd aangeven als het toch niet gaat hoor Maartje. Je lijf heeft het heel zwaar gehad 9 maanden lang. @Moon: ik zou even afwachten en nog geen zetpil geven.Ik ga de kinderen kopen. Is hij al uit? @Evaatje: is het geen mogelijkheid om drie dagen te werken? Evt een dag ouderschapsverlof? Leuke foto. @Marize: leuke filmpjes. @Maris: zo jullie krijgen een hoop ruimte en licht erbij op zolder. Zo ik ben weer bij. Marijn had even een regeldagje. Veel drinken maar wel gezellig zijn. Veel schatterlachen en reageren op zijn zusjes. Morgen ga ik lekker shoppen met mijn oudste dochter. Even speciale tijd voor haar.
Eh Moon, er staan 4 foto's in met een kindje in dat rompertje (überschattig trouwens, Damiën had er een overslagtruitje van ) Hebben ze wel een foto gemaakt van Marco die Britt een flesje geeft of is dat dan Britt niet? Enne, volgens mij sta je er wel in hoor.... Verdorie, heb helaas geen scanner hier... Heb je zo'n zwarte ketting met van die zilverkleurige bedels eraan? Gut, gaat lekker zo he, haha! Nynke, ik bedoel niet uitslapen, haha! Daar heb ik niks over te klagen want Damiën slaapt bijna altijd na zijn fles van 7 uur heerlijk door tot 11 uur Heel veel plezier met je oudste morgen! Hartstikke gezellig zeg! Geniet er maar lekker van als dames onder elkaar x
Ah, Moon... volgens mij ben jij het niet op de foto's... heb ff Britt haar website afgespeurd naar foto's van jullie! Verwarrend, het andere kindje heeft exact hetzelfde rompertje aan, haha! Wat een lieve woorden van Marco trouwens... zijn meisje! **smelt**
Hihi nee ben ik niet en mar ook niet.. die was sávonds pas mee en toen dronk britt nog geen flesje Wacht het netjes af hihi .. wel raar dat iedereen hem al heeft behalve wij
moon, je kan een exemplaar volgens mij opvragen bij sanoma uitgevers. daar heb ik gewerkt op de advertentie afdeling. zou als ik jou was even een mailtje sturen of je een exemplaar zou kunnen krijgen.. (daar wordt het blad kinderen ook gemaakt) kiss, mijn mannetje is inderdaad turks. vandaar die mooie donkere haarkleur. hopelijk krijgt ze ook zijn haren, want mijn hollandse haardos is zeer beschamend weinig, hihi! weet niet meer wie het vroeg, maar ik zou toch wat zetpilletjes 60 mg in huis halen voor de prikjes. al hebben ze geen koorts, kan wel erg pijn doen. mijn moppie schreeuwt de hele buurt bij elkaar. en na een zetpilletje is ze weer rustig en vrolijk gelukkig. ze is alweer wakker, ik ga haar effe lekker badderen. slaap lekker allemaal!
Maris: ze heeft een doekje over haar heen omdat ze het anders koud krijgt. Dit vind ze lekker. Door dat stoeltje komt haar buik boven water. Doen we eigenlijk al vanaf het begin. Kiss: lekker hoor geld terug van de belasting! Nynke: 3 dagen werken en dan die ene dag ouderschapsverlof is helaas nog geen optie. Ik heb een paard en die kost een hoop geld per maand. Volgend schooljaar wil ik wel 3 dagen gaan werken als het lukt. (ouderschapsverlof is nu 50 % ipv 75 %)
@Moon: Ik heb het gezien in Kinderen: Leuk hoor! @Koorts/verhoging: Kyra had vanmiddag 37.8 en net 38.0, moet ik haar dan een zetpil geven? Heb haar maar 1 dekentje minder op haar bedje gedaan, ook omdat ze ook ingebakerd ligt. Ga maar steeds even kijken, vind het toch een beetje eng. Ze heeft geen prikjes gehad, dus waar die koorts ineens weg komt?
@ smeetje: wat gek, ineens koorts... Ziet Kyra er ook ziek uit of is ze toen ze wakker was "gewoon" geweest? Om wat voor reden heb je besloten te temperaturen, of doe je dat standaard? @ Denisse: ik vroeg het mbt de zetpillen.. ik zal maar even langs de apotheek morgen (manlief vindt het onzin zei hij net,maar goed...)
Britt haar voeten staan er op en die foto met blauwe handschoenen... verder niet eens haar gezichtje @denisse Als het goed is word hij opgestuurd.
Ik vond haar wat warm, beetje rode wangen. Verder is er volgens mij niets aan de hand. Drinkt goed en is wel vrolijk. Vanaf wanneer hebben baby's echt koorts, dat is toch 38,5 of niet?
Liesje, dank je. Kiss, dat vlekje even in de gaten houden, maar als ik je zo hoor lijkt hij er geen last van te hebben. Anders zou je altijd maandag even de huisarts kunnen bellen of het CB... Maris, dat ziet eruit alsof het je een hoop licht oplevert . Ik heb vorige keer met de eerste prikken gevraagd wat ik kon verwachten of waar ik op moest letten. Toen zeiden ze wel dat het handig was om zetpillen paracetamol in huis te hebben, gewoon die van 120 mg (die mogen ze vanaf 3 mnd) en eerder kan je ze doormidden doen, anders bleef je misschien met zetpillen van 60 mg zitten zei de cb-muts (goed dat valt tegen, want in elk geval die van kruidvat brokkelen aan stukjes... ik heb de 2e keer toch maar een hele gegeven). Ik vind het wel een prettig idee dat ik ze in huis heb, net als van die otrivin neusspray. Van die dingen waarvan je dan altijd zal zien dat als je ze nodig hebt, de winkel gesloten is . Het meerdere winterjasjes probleem hebben we hier nog niet... Ik had eerst vestjes aan en Mirte draagt nu het jasje dat mijn moeder heeft gemaakt. Dat kan denk ik nog wel even mee... En anders hangt er ook al wel wat groters in de kast, maar als ze in dit tempo doorgroeit heb ik die vast pas van de zomer nodig en dan is een winterjas wel erg dik . Smeetje, volgens mij is inbakeren niet verstandig als ze koorts hebben... meen ik wel eens gelezen te hebben... Even in de gaten houden, ook of ze goed blijft drinken en plassen. Anders huisarts bellen. Onze huisarts zei toen ik er met Mirte was (na de kerst) dat ik als ze boven de 38.0 kwam, moest bellen. Omdat ze met die kleintjes extra voorzichtig zijn. Wel frappant dat nu ze dan net 3 mnd (en 1 dag) is... de assistente wel heel relaxed deed toen ik zei dat Mirte 39.7 had.
Smeetje, toen Damiën gisteravond 37,8 had, heb ik de huisartsenpost gebeld of hij wel in bad mocht met Eucalyptus. Toen zeiden ze dat koorts idd vanaf 38,5 is... Wel vreemd hoor... tja, ik ben er altijd heel makkelijk in, de huisartsen zijn er niet voor niks, ook niet 's avonds... Ze zitten er bij de ha post niet alleen om er ook daadwerkelijk heen te gaan, maar ook voor advies hoor... Als je 't niet vertrouwt, zou ik ze gewoon even bellen! Sterkte voor je keline meid! Moon, nou ja, wat jammer zeg! Zou ik ook teleurgesteld in zijn dan... Toch is 't wel een heel mooi verhaal geworden vind ik!
@ Moon: wat idioot zeg! Ik heb het artikel niet gezien maar ik vind het bij voorbaat al oneerlijk dat sommige kindjes er blijkbaar helemaal in staan en die van jullie alleen maar onherkenbaar. Wat eng, al die koortsige baby's! Hopelijk gaat de koorts snel liggen bij iedereen. Inbakeren lijkt mij ook niet verstandig. Te warm is voor baby'tjes gevaarlijker dan te koud is mij verteld, zeker bij koorts.
Kregen net de foto's gemaild van de fotograaf en Britt is ook het kindje dat paulien vast houdt op de eerst pagina.. maar ja daar zie je haar volgens mij ook niet super.
Ik heb haar lichtjes ingebakerd en een deken weggelaten. Ze slaapt nu, over een uur moet ze weer een voeding, dan kijk ik of de koorts gezakt is en dan bakeren we haar voor de nacht maar niet in. Mag ze dan ook geen slaapzakje aan? Ik heb zo'n badstof slaapzakje van de hema, lijkt me nog dikker dan de inbakerdoeken (dun flanel)
allemachtig er wordt hier tegenover nu een hennepkwekerij opgerold! Jemig zeg ik dacht dat we hier in een nette buurt woonden! HEFTIG! Er staat een enorme vrachtwagen in de straat die alles blokkeert, overbuurman is in de boeien geslagen en er worden al een kwartier lang zakken naar beneden gegooid.
Smeetje, ik weet het niet precies. Ik heb het ook maar gelezen ergens. Moet zeggen dat Mirte dus wel in een slaapzakje ligt, maar ze ligt wel verder boven de deken uit dan anders, als ze te koud heeft dan roept ze vast wel. Maris, heftig zeg...