Oktober 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Dafje, Oct 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smeetje

Smeetje Bekend lid

May 28, 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Ik heb ook even gegoogled, bij koorts mag je niet inbakeren. Maar koorts is boven de 38,5. Dus ik kijk zo even stiekum om de deur boven en temperatuur haar weer bij de laatste voeding. Vind het toch griezelig...

Maris: Wat een toestand!

2. maris

maris Bekend lid

Mar 6, 2006
    843
    0
    0
    Ja echt heftig... Het zijn allemaal koophuizen hier en het betreffende huis zag er gewoon keurig uit, heel burgerlijk zoals alle andere huizen.

Ik ben blijkbaar heel naief maar ik had toch het idee dat dit soort dingen meer in achterafbuurten gebeurde. Hoe fout kun je het hebben!

Ik kende de mensen die daar woonden trouwens niet (het is hier zeg maar schuin-schuin tegenover) maar heb ook nooit iets raars opgemerkt.
    poe hee...
    :(

3. Marize

Marize Bekend lid

Oct 25, 2006
    571
    0
    0
    Kiss is zeker bezig met filmpies bewerken hahahha. Ik ben zelf ook wat creatief geweest, vond dat andere filmpje irie omdat hij op zijn zij stond en waarempel Moviemaker zet hem weer recht...ander muziekje leuk man om te doen.....

http://nl.youtube.com/watch?v=l4zT7ODGpDE
    Ben benieuwd waar Kiss allemaal mee gaat komen die is ook zo filmgek.....hahah

Voor iedereen een heel fijn weekend..................enne meiden filmen met die hap en moviemaker gebruiken, show me your fantasie...........

Kus Marize

4. Marize

Marize Bekend lid

Oct 25, 2006
    571
    0
    0
    Oja meiden ik heb nog een leuke tip>
    Kennen jullie de bumbo al.....echt een super sitje.......kun je vanaf 3 maanden gebruiken zodra ze hun hoofd omhoog kunnen houden. Kost 42,95 maar je kunt ze ook prima op marktplaats kopen. Ik heb er vandaag 1 voor 25 euro gekocht. [​IMG]
    http://www.bumbo.nl

5. @liesje... mooie banner ;)

@moon.. ritme opgegooid? kwa tijden bedoel je? Kan begrijpen dat je moe bent...! Ohh leuk.. ga morgen meteen blad kinderen kopen! ohh zie dat het in feb uitkomt haaha! Ga ik het dan kopen!

@murizz.. jeetje je zus heeft dan idd een heel vervelend beeld op haar netvlies staan zef.. kan begrijpen dat ze het daar moeilijk mee heeft!
    Goed dat ze naar de ha gaat!

@misyess.. ik heb mijn jurk gekocht bij.. mijndroomjapon.nl zit in nieuwegein en woerden...
    maar op de site kan je ook alvast kijken nemen.. mijn jurk staat er niet bij daarvoor moet je even kijken op 020606.bruiloftsite.nl
    feestlocatie was het witte huis in delft. en foto graaf wim stad... maar ik denk dat het allemaal wat te ver bij je vandaan ligt!
    Leuk he, trouwen! Ik heb genoten van onze voorbereidingen! Wil je creabea zijn... maak dan van papier mache spaarvarkens.. waar je gasten de enveloppen in kunnen doen! plaatje kan je ook vinden op mijn site!
    Ik ga niet naar de 9maanden beurs.. jij wel?

@chrisje.. haha baby's met ondertiteling.. of beter... dat ze zo'n bordje omhoog houden! (net zoals een jury doet hahah) hmm slaaptips..tja, ik ben zelf ook nog geen expert.. ik loop altijd even met jesse ook door de huiskamer heen zachttjes tikken op zijn billetjes.. en sttttt zeggen...
    Zodra hij slaapt dan probeer ik hem voorzichtig neer te leggen...
    ook wiebel ik met hem.... sinds 2 dagen probeer ik de speen, die spuugt hij steeds uit.. dus hou ik die speen vast.. hij wordt er een stuk rustiger door.. en die bakerzak he!
    smiddags ga ik wandelen met hem... zodra we thuis komen en hij ligt nog steeds in de wagen te slapen.. dan laat ik hem.. doe dan alleen zijn dekentje van hem af.. jasje laat ik aan! hoop dat je er wat aan hebt...
    Viel mijn schoonmoeder van de week ook tegen dat hij maar 2,5 uur over de dag geslapen had...
    de ene dag, slaapt hij ook absoluut niet.. de andere dag weer wel...

@smeetje... wat een HAAAAR... en ik dacht dat Jesse veel had.. maar op deze foto... wow!

@diaan.. wat een lekker ventje.. je moet als je de foto verkleind hebt.. rechtermuis doen.. dan eigenschappen.. link van de foto... dan terug naar forum.. [​IMG] hoop dat het zo duidelijk is!

@imageshack...als je de verkleinde foto te zien krijgt.. dan (met die maten eronder) dan kan je nogmaals op de foto klikken.. de foto die je dan ziet, kan je hier op het forum plaasten.. zo zien we de beebs nog groter!

@denisse.. aaaaH wat een geweldige foto! Heeft ze nu al een speldje in? lache zeg!

@nijnie.. vervelend zeg dat mirte zo ziek is geworden.. gaat het ondertussen al wat beter met haar..

@kiss.. zou gewoon een flesje of pilletjes chamodent halen.. is homeopatisch dus kan geen kwaad... kan best een tandje zijn hoor.. kwijlt hij ook wat meer? Ohh ja dus haha lees ik net...Ik heb die druppels.. dan doe ik 3 druppels smeren op zijn tandvlees!

@evaatje.. mooie foto.. heb jij zo'n ding in het badje? Waar heb je die gekocht?

@maris.. gaag huis hebben jullie! een hennepkwekerij.. lekker dan! Had je wel eens wat gemerkt daar?

@inbakeren bij koorts... heb ik ook gelezen dat je dat beter niet kan doen...dan kunnen ze hun warmte vaak niet kwijt..

zooo he... weer een heel verhaal geworden!
    Vandaag drukke dag gehad.. eerst naar mijn zusje.. toen naar lekkerkerk.. om daar een duokinderwagen te halen. tis jammer dat die vrouw de advertentie al had verwijderd anders kon ik hem meteen even aan jullie laten zien! Toen zo'n skipakje opgehaald.. met super schattig mutsje! En daarna een slinger met knuffels van villa happ... voor in de wagen..
    Toen we thuis kwamen (2 uur) lag jesse nog in de wagen te slapen.. om 4 uur had ik afgesproken met mijn ouders op de markt.. dus ja.. heb dekentje weer ovr jesse gedaan en ben weer weg gegaan hahah! Vanavond was hij wel weer meer wakker.. maar ja wat wil je na zoveel slapen vandaag...Ga hem zo wakker maken voor laaste flesje! en dan zelf lekker slapen!

Slaap lekker meiden!

6. die bumbo is leuk! mijn zusje heeft hem.. ga meteen vragen of ik die mag lenen haha goed idee! zij had hem trouwens op de beurs gekocht..voor 29 was het geloof ik!

7. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

Oct 31, 2006
    1,882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hoi wilde even zeggen dat ik me iétsjes minder depri voel. Morgen gaan we gezellig even met z'n drietjes Beziers in, ook wel lekker...Vanaf nu dus weer lekker op iedereen reageren, had ik ff de puf niet voor..

Moon: Britt geen verhoging? Kan het tijdschrift hier niet krijgen, maar jammer dat ze er niet helemaal erin stond (o ja, dat rompertje heeft Eline ook, met lange mouwen en pijpjes, zooo schattig...)

Maris: Wat een toestand!(zou jessica van pittige tijden dan zeggen... ;) )

Hier ook veel kwijlen, iets minder drinken (maar ja, zolang ze nog zo lekker aankomt maak ik me niet druk ;) )en beetje bijten op mijn tepels en vingers maar geen tandje te bekennen hoor...Misschien komt dat nog?

Xenas, al last van eelt op je vingers? ;)

Tot morgen, hoop dat ik jullie dan uitgebreid kan vertellen wat voor leuke dingen ik allemaal op de kop heb getikt hihi...

8. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

Oct 31, 2006
    1,882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Ah, Nynke, zie net dat je ook gaat shoppen morgen hééééééél veel plezier, kan jij ook wel ff gebruiken geloof ik hè...Daar gaan onze centjes.... ;)

9. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    ohh Marize, hoe weet je dat? Zit me dood te schamen hier, haha.. ben namelijk al vanaf 9 uur ongeveer aant klooien met movie maker..
    heb nu een film gemaakt van 7 minuten.. maar duurt dan ook een half uur om het op te slaan.. dus heb nu EINDELIJK ff tijd voor jullie hahahaha!
    Vind het echt een super programma!
    Dus Marize, bedankt voor de gouden tip! Echt superrrrrrrrrr... Jullie kunnen nu NOG meer filmpjes gaan verwachten!

Trouwens, alleen al het filmpje opslaan op de computer duurt dus al een half uur, dus voordat het op youtube.com staat zijn we weer een week verder, hahaha... maar zodra het filmpje erop staat link ik hem wel ff.. Het is echt een prachtig filmpje geworden (bij mij zelfs een tranen trekker!)

Met Xavièr gaat het nu super, hij slaapt in middels alweer 2uur.. denk dat ie door slaapt..

(SH*it) is het alweer half 1 .. ohhh jeej.. En Alex zegt ook nie ff dat het al zo laat is?! Pfff haha.. ach ja die zit op de bank met de laptop, 1 of ander voetbal spel te spelen...

Nou meiden, denk dat jullie mij de komende dagen een stuk minder hier gaan zien, aangezien ik dus nu een nieuwe verslaving heb (MOVIE MAKERRRR).. haha geintje.. ;)

Slaaplekker meissiess!

10. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    trouwens die bumba stoel ziet er leuk uit! Eens ff op markplaats kijken (ook een verslaving van mij!)

11. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    zoek ik bij markplaats naar bumba, whahahaha wat een muts ben ik ook.. zie ik dus alleen die bumba poppetjes..

maar het is dus BUMBO! whahahhaa... nog een x proberen dan..

12. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ Maris

Dat is zkr heftig!
    Kende je die mensen bij waar het opgerold is?

@ marize

Wat goed van haar zeg..
    Britt kan hem al wel recht houden als ze recht op gehouden word maar dat nog niet...

Wat een leuk ding dat stoeltje!
    Die wil ik ook wel hahaha.
    Straks is marktplaats en ebay bekijken.

@ xenas

Ja ze had hem helemaal om gegooid maar hebben het gister avond kunnen rekken zitten nu weer op dezelfde tijden gelukkig.

@ marieke

Het was nu alweer gezakt.. hmz Britt kwijlt ook heel erg en rode wangetjes.. had ook al in haar mondje gekeken en gevoeld.

Have fun 2 day!

13. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

Oct 31, 2006
    1,882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Kiss, ja, heb ook zo'n filmpje van een echo met mooi liedje erachter (staat ook op mijn youtube pagina) ...Alleen nu heb ik dat kl*teVista en Moviemaker werkt daar dus niet echt goed op, hij gooit me er steeds uit....Errug frustrerend...Maar als het werkt idd een superprogramma! Je kan zelfs tekst toevoegen en dat soort dingen...Ben benieuwd naar je filmpje meis!

14. Siesje

Siesje Actief lid

Jan 24, 2007
    430
    0
    0
    Hihi... doe hard mijn best elke dag een paar pagina's te lezen, maar het valt niet mee! Zeker nu ik weer met werken begonnen ben, 4 dagen in de week.....
    Wel heftig hoor, maar gelukkig kan Iza mee naar mijn werk. Heb daar een box en ledikantje staan. En ze is de perfecte werknemers-baby! Ze heeft al echt een ritme de meeste dagen en is steeds 1-1,5 uur wakker en slaapt dan weer 3-4 uur!

De laatste weken zie je haar echt met de dag veranderen. Ze kijkt heel geinteresseerd naar haar omgeving, pakt knuffeltjes en wil persé rechtop op schoot zitten!

Ook Iza had woensdag (de dag na haar 2e prikjes) een beetje verhoging, niet gemeten trouwens. Later die dag was het weer weg. Gisteravond wel weer 38.0 graden. Verderop 's avonds was het weer 37.4 en aangezien Iza erg allert en blij was maak ik me geen zorgen.

Even een waarschuwing voor iedereen die zetpilletjes wil gebruiken! Op het CB wordt ook wel gezegd dat je een baby een half zetpilletje mag geven, als het lichaamsgewicht van de kleine nog te laag is voor een hele. DOE DIT ECHTER NOOIT! Zetpilletjes zijn bewust niet voorzien van een breukstreepje en de werkzame stoffen zijn niet gelijk verdeeld door het pilletje. Als je er eentje breekt, kan het zijn dat je flink onder- of juist overdoseert!

Zijn er trouwens bij jullie al kindjes die tandjes krijgen? Bij Iza voel ik nog niets, maar ze kwijlt echt eeeeenooorm en had dus gister ook wat verhoging. Mijn moeder vertelde me dat ikzelf bij 3 maanden mijn eerste tandje kreeg.

15. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

Feb 9, 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Maris, wouw klinkt idd heel heftig!

Smeetje, volgens mij is een slappzak minder warm dan een bakerdoek...in een slaapzak hebben ze meer ruimte voor de benen en de armen zijn ook vrij hé!

Marize, leuk filmpje....wou dat ik dat ook kon, maar wij hebben zo geen kabeltje om aan de pc aan te sluiten....
    En ik heb zo'n bumbo ook gekocht aan 25 euro! In het limegroen!
    Ik heb Winter er al eens ingezet, echt grappig, maar na een paar seconden overstrekt hij zich daar helemaal in....dus nog maar ff wachten om hem erin te zetten!

Missyess, kan je moeilijk helpen met je huwelijks vragen...ik denk dat België niet in jouw planning zit! hihi

Chrisje, slaaptips...hmmm kan ik ook gebruiken, maar Winter heeft nog altijd geen regel in zijn gedrag...komt nog altijd om de 2 3 uur om te eten, zeer afwisselend...

Er zijn hier weer mooie foto's gepasseerd!

Kiss, hoe is het nu met Xavier?
    hihi al zooo voorspelbaar!
    Oh ik lees net dat het al beter is!
    :D zo kan je nog lang zoeken achter een bumbo!

Xenas, welke duowagen heb je gekocht? EN leuk hé, die skipakjes...heb voor Winter er ook eentje van Taille O, precies een echte teddybeer...zal straks eens een foto trekken en hier plaatsen!

Marieke, veel plezier vandaag in Beziers!

Siesje, wat leuk dat je Iza mee naar je werk kan nemen!
    oh en pakt ze al knuffeltjes? Zo lief hé...dat doet Winter nog niet...als hij op zijn speeltapijt ligt, probeert hij wel met z'n vuistje naar die speeltjes boven zijn hoofdje te slaan, maar echt iets vastgrijpen doet hij nog niet!
    Bij Winter nog geen tandjes te zien....als hij er zo lang over doet als zijn zusjes, dan heeft ie nog wel ff tijd! Zij waren allebei net een jaar toen hun eerste tandje kwam piepen...

16. goedemorgen meiden!

Jesse werd vanmorgen rond 9 uur wakker! Lekkerrrr.. Rob ging hem wakker maken... bleek dat ik gisteren avond de luier niet goed had gedaan... tot aan het matras zit de poep! ieeeuh... Hoe krijg ik dat weg/schoon? De kamer staat nu te luchten haha!

@marieke.. fijn dat je je weer wat beter voelt meid! Veel plezier in Bezier!

*nog 2 ...2 pagina's voordat we... we de 200 hebben bereikt! lalalalal lalallala *

17. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

Feb 9, 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Xenas, ik leg allie kleertjes van Winter die onder de kaka zitten te wijk in oxy action vanisch white, en dat voor een paar uur, als het wit van kleur is, anders een uurtje in de gewone oxy vanisch en dan is alles er uit!
    Leuk hé ;)

18. ja dan dat ook maar eens kopen! Maarre.. hoe doe je het matras dan?

19. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

Feb 9, 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    oh ja,....probleempje...die matras...hmmm
    Er was geen beschermingshoes rond gedaan?
    Een papje maken met die oxy vanisch en schrobben? Dan kan je hem natuurlijk vandaag niet echt meer gebruiken vrees ik....of anders omdraaien ;)

20. evaatje

evaatje Bekend lid

Feb 23, 2007
    872
    0
    0
    xenas: ik heb dat zitje bij babyplanet gekocht. Weet niet wat ik ervan moet vinden. Je hebt wel je handen vrij maar het zitje is zo hard. Vandaag dat ik er een handoek op leg.

Missyess: hoe gaat het plannen van de bruiloft? Komt een hoop bij kijken he?!

Deyna heeft trouwens een flinke afplatting aan de zijkant van haar hoofd. we leggen haar nu zoveel mogelijk op haar zij. Hoe doen jullie dat en zijn er meer kindjes die dat hebben. Ik baal er echt van en hoop dat het goed komt.

Share This Page