Evaatje, normaal komt dat wel goed hoor! Maar je kan best eens langs een osteopaat gaan, die kunnen daar veel aan doen!
@liesje.. tja, er zat wel een beschermingshoes omheen.. ken je nagaan.. hoeveel die gepoept had! @evaatje.. Jesse heeft ook een behoorlijke afplatting al.. donderdag moet ik naar het cb.. ga ik daar weer even tips vragen.. denk dat het fysio wordt.. Jesse heeft net weer zonder zak geslapen.. en zelf in slaap gevallen.. joepie!hoor hem nu weer.. maar heeft toch mooi iets langer dan een uur geslapen zo!
Ik ben fysiotherapeute, maar ik vind dat een osteopaat meer kan doen aan het hoofje dan een fysio...die kunnen craniale...dat is het laten bewegen van de schedelbeenderen en daar is er vaak een probleem bij afvlakking...dat de beenderen niet goed bewegen tegen over elkaar (dat gaat maar over minieme bewegingen hé)...
ok dan! tnx voor de info! Trouwens.. Jesse is nu weer wakker he.. maar hij is hangerig.. jammert.. en spuugt al sinds hij zijn voeding heeft gehad.. vanmorgen om 9 uur... gelijk tijdens de voeding gespuugd.. daarna.. tijdens het douchen.. op het aankleedkussen.. toen geslapen.. wakker.. spugen.. en heb net even mijn hem gezeten sinds hij wakker is.. en alweer 3 keer gespuugd.. tis steeds een mondje terug.. hij moet eigenlijk zo rond 1 uur eten.. maar omdat hij dan steeds aan het huilen is, wil ik het nu wel geven.. maar ja.. als hij zo blijft spugen.. heeft dit ook met tandjes te maken trouwens? hij is nu weer aan het praten in zijn box.. dus wacht nog ff me eten geven..
hello meiden! Alles is hier prima.. ga strax nog fftjes de stad in, even kadotje kopen voor 2 vriendinnen.. ga ik dus vanavond naar toe die vieren het samen.. we zijn zeg maar vriendinnengroep van 12 meiden.. Dus dat word weer ontzettend gezellig..! Liefs Kiss
had dus een filmpje gemaakt, heb hier en daar nog wat veranderd.. en hij is helemaal af nu.. Ga proberen hem op you tube te zetten.. maar dat zal wel even duren, omdat het 7 minutjes duurt dat filmpje.. Trouwens, gisterenavond toen ik het filmpje zo goed als af had vroeg ik Alex om even mee te kijken.. Hij stond naast mij dus het filmpje te kijken.. en ineens kijk ik naar hem, valt er bij hem een dikke traan op de grond..! Hij vond het een prachtig filmpje! Dit is nix voor Alex om om zoiets te huilen, maar ik vond het heel bijzonder dat hij daar om moest huilen.. ja, hij houdt echt van mijn zoon! Toen hebben we samen verder het filmpje jankend afgekeken.. ! Als hij op youtube staat ga ik hem linken naar jullie.. We gaan hem ook op dvd zetten en aan de oma's geven.. nou meiden.. misschien tot vanmiddag en anders tot morgen! Liefs Kiss
@ Liesje, oh wat lief.. Nou als je het filmpje gaat kijken mag je er dan wel een zakdoek bij pakken haha..
jippie! nog 1! @kiss.. ohhh nu ben ik zoooo benieuwd naar het filmpje! Laat maar komen! Nou Jesse heeft dus lekker in de box liggen kletsen.. niet meer gespuugd.. Maar wel weer zitten poepen.. haha hoorde ineens keiharde knal.. trouwens zag net reclame.. oxyaction.. in de aanbieding bij het kruidvat!
Smeetje, hoe is het daar met de koorts/verhoging? Maris, volgens mij gebeurd het overal... Maar ik zou het ook niet zo gauw verwachten in mn eigen keurige straat. Marize, creatief hoor die filmpjes . Die bumbo heb ik op Mirte's verlanglijstje staan. Heb al van andere mama's gehoord dat dat ding ook handig kan zijn onder de douche. Wel een goed idee trouwens, marktplaats ga ik ook eens even kijken. Xenas, lekker geslapen? Ja dus, met een "fijne" verrassing ieuw... poep tot aan het matras... Heb je afwasbare hoezen op de matras? Want dan kan je het wassen, anders weet ik het niet zo goed... Wij hebben zo'n aerosleep matje op het matras liggen, die kan je uitwassen, maar een hele matras in je wasmachine gaat niet... (lijkt me ook niet goed voor het matras overigens). Wat vervelend dat Jesse zo spuugt, hou even in de gaten of hij genoeg blijft plassen en alert blijft... Ik zou als hij zoveel spuugt misschien wel eerder eten geven. Evaatje, misschien kan je haar andersom in bed leggen in de hoop dat ze dan naar dezelfde kant blijft kijken, maar op de andere kant van haar hoofdje ligt...? Proberen haar toch ook naar de andere kant te laten kijken. En aankaarten bij het CB als je weer moet of als je je erg zorgen maakt eerder bv even die info-lijn bellen. Marieke, fijn dat je je wat beter voelt! Shop ze. Kiss, lekker geslapen? Moon, goede nacht gehad? Siesje, hier op het CB zeiden ze inderdaad dat ik rustig die paracetamol door midden kon doen. Nou afgezien van of het slim is, het wil dus ook gewoon niet... Heb nu vloeibare paracetamol gehaald. Dan heb je toch een wat beter idee wat er nou daadwerkelijk in gaat. Gisteravond heb ik wel een hele gegeven, maar ze is nog vrij licht en dan vind ik die 120 mg wel wat veel... Hier nog geen tandjes voor zover ik heb gezien. Liesje, ook hier nog niet echt grijpen naar speeltjes. Ik kan ze wel in haar hand stoppen en dan houdt ze het even vast en soms gaat het zelfs richting mondje. Maar zelf pakken doet ze nog niet (of het gaat per ongeluk). Tegen van die hangende speeltjes slaan doet ze wel, maar volgens mij ook per ongeluk . Ik heb Mirte vanmorgen zonder slaapzakje teruggelegd in bed, omdat ze nog steeds 39.7 had... Om 11 uur was het 39.3 en had ik inmiddels vloeibare paracetamol gehaald (apotheek was nog dicht en bij de drogist verkopen ze alleen zetpillen van 120 mg). Heb 2,5ml = 60 mg gegeven. Of het er allemaal in is gegaan weet ik niet, ze kwijlde wel wat na de tijd. Maar ze "dronk" het uit het bakje wat erbij zat, stoer he! Het spul zou frambozensmaak hebben, heb zelf even geproefd, maar als dat frambozen zijn, dan smaken sperziebonen naar chocola . Heb nu wel de indruk dat de koorts wat gezakt is, ze voelde net wat minder warm aan. Toch maar weer zonder slaapzakje en zonder broekje in bed. Als ze het koud krijgt geeft ze vast wel een gil... Gisteren kreeg ik een mailtje van rainbowbabies waar dat gratis mutsje vandaan komt voor korting op een romper. Heb gelijk maar van de gelegenheid gebruik gemaakt en wat shirtjes besteld . Mn meisje roept, ik ga eens even kijken.
ohh nijnie, echt sneu dat ze nog zo ziekjes is! Het filmpje is bijna klaar! Trouwens, heb me net heel zeer gedaan. Ben heftig aan de schoonmaak geslagen net, maar drukte zo hard met het sponsje dat mijn mindelvinnger nu ontzettend pijn doet als ik hem buig.. dan gaat er zo een steek in zeg maar.. heb dit wel eens vaker gehad, maar het doet echt zeer! Alex komt over kwartiertje thuis uit zijn werk, moest vanmorgen om 8 uur beginnen, dus om half 8 de deur uit.. terwijl we gisteren pas tegen 1 uur naar bed gingen! hij moest overwerken vandaag.. Kussiessss
Hallo meiden, Jeetje wat hebben jullie weer veel gekletst! ik hou het nu al niet meer bij, laat staan als ik maandag begin met werken! Fiene heeft vannacht 12 uur doorgeslapen! Een nieuw record. Na haar ochtend voeding is ze ook vrijwel meteen weer gaan slapen en nu slaapt ze nog. Wat is het toch een lui varkentje! @bumbo; ik vind het een prachtig en handig stoeltje, maar vanaf 3 maanden vind ik persoonlijk echt te vroeg. Baby's mogen pas in een zittende houding (dus fietszitje, kinderstoel, enz) als ze ook zelfstandig kunnen zitten. Als je ze eerder rechtop zet is dat erg belastend voor hun ruggetje. Natuurlijk ondersteunt de bumbo best aardig, maar de ruggenwerveltjes komen toch onder druk te staan. Daarom zou ik er persoonlijk nog even mee wachten. @Kiss; wat een lief filmpje zeg! Ik heb van je mannetje zitten genieten! @zetpillen; als je ze doorsnijdt met je ze in de lengte doorsnijden en niet in de breedte! @Nijnie; hahaha sperziebonen als chocolade! Ik laat het hier even bij. Nu eerst mijn haren fohnen, zodat we na de volgende voeding de deur uit kunnen. Op naar de 200!
@ kiss Wat sweet van alex! Wat een mooi filmpje.. @ nijnie Half 1 kwam ze en toen weer om 5 uur (toen was mar aan de beurt was werken) Zou is kunnen proberen om 2 schepjes forte te geven misschien slaapt ze dan wel door. Hoop dat je kleine meid snel zich wat beter gaat voelen. Pfff vloei nog steeds best wel veel zit nu op 1 week. Ik ga de kleine huilt en papa ligt ook op bed.
Kiss, mooi gemaakt hoor. Maartje, 12 uur geslapen, zozo wat een slaapkopje. Ik heb het hier nog niet geprobeerd hoe lang ze slaapt, ik was vanmorgen op tijd wakker, dan maak ik haar ook maar wakker. Dat zitten in de bumbo seat vanaf 3 mnd, ligt er natuurlijk ook aan hoe lang je ze erin zet. Je zet je kindje ook wel eens "zittend" op je schoot, toch?! Wij wel in elk geval . Moon, proberen kan altijd natuurlijk... Inmiddels lijkt de koorts hier wat te zakken, voor de vorige voeding was het 37,9. Hopelijk stijgt het niet weer...
Nog even over die afplatting. Het is niet zo dat ze die kant niet op kan draaien dat lukt prima maar ze wil gewoon het liefst naar links met haar hoofdje liggen. We leggen haar nu veel op haar zij. Alle truuken hebben we geprobeerd maar bv alle speeltjes aan de andere kant leggen helpt niet. Wes was maandag naar het cb en daar hebben ze er niks van gezegd en hij durfde het niet te vragen. Omdat mijn moeder had gezegd dat ze daar zeker over zouden beginnen dacht hij dat hij niks moest zeggen. Omdat het nog niet vast zit, heeft het dan wel nut om naar een osteopaat te gaan?
Hahaha, ben inmiddels ook gestart met ded moviemaker... Verslavend zeg Waar kan ik alleen mooie nummers vandaan halen en hoe kom je zo op deze nummers (Kiss?) Vanochtend ff naar de Sligro geweest gebak halen voor bij het koffiedrinken na de doop van Damiën morgen! Ben heel benieuwd hoe het zal zijn! Hopelijk kan ik snel een paar mooie foto''s laten zien (worden door iemand in de kerk gemaakt). Nijnie fijn dat de koorts is gezakt! Gelukkig maar, nu hopen dat het zo blijft! Damiën spuugde tijdens zijn boer van vanmiddag me toch een boel slijm uit! Niet normaal zeg... was echt geshockeerd... Heeft 'm dan denk ik ook wel dwars gezeten.... Joepie, vanavond weer Idols!
@Nijnie; als ik Fiene op schoot hebt hangt ze ook altijd een beetje schuin naar achteren tegne mij aan. Dat is een heel ander soort belasting als rechtop in een zitje. Maar uiteraard moet ieder voor zich bedenken wat zij wel of niet doet. @Evaatje; ookal voelt het niet alsof het vast zit, toch kan er een kleine blokkade zitten waardoor ze haar hoofdje het liefst een kant op draait. De osteopaat kan er volgens mij dus wel wat mee. @Chrisje; agos arme Damien (weet ff niet hoe ik de puntjes op de e krijg ). Ik vind een verkoudheid voor mezelf altijd al zo naar, laat staan voor onze guppies! Wij zijn net even op visite geweest bij mijn vriendin. Haar tweeling is 16 maanden oud. Wat lijken die alweer enorm groot naast Fiene zeg!
KIss wat een prachtige film ik ga ook maar een szoiets maken je hebt echt goed je best gedaan mijn complimenten.! Ben ik de eerste!