Haha, nou, dat helpt niet hoor, dan doet hij er expres nog langer over, hihi. Hamac Opera Is van Bébé confort, heb beetje bij beetje alles bij elkaar gespaard...Vandaag ook de reiswieg...Hihi...Nu heb ik dus: De maxi Cosi Elios, de reiswieg Prelude en het zitje opera...2 lekkere warme hoezen speciaal gemaakt voor de wagen waarin ze goed ingesnoerd kunnen...Kappen en hoezen die erbij horen, zonnekap, onderlakentjes, 2 luiertassen (kreeg ik er toevallig bij) en alles kan op mijn onderstel Elite en bij elkaar, kap en hoes van de reiswieg kunnen bv ook op de buggy enzo, heerlijk, is wel een hoop zooi maar oooooo zo makkelijk!Was in totaal tussen 200 en 250 kwijt denk ik en nieuw zit je al gauw tegen de 800 aan, minstens, als je alle accessoires meetelt, is enorm...
Ik was ook al 8 jaar op Jeroen aant wachten hihi Dus het komt er vast wel een keer aan! @Kiss of Marize: Ik ben bezig met een filmpje. Maar als ik een video invoeg, kan ik dan ook maar een kort fragment van de video laten zien. Ik heb bijv een videofragment dat 2 minuten duurt, maar ik wil daarvan slechts 30 seconden in mijn film. Hoe doe je dat?
reiswieg die ik vanavond gekocht heb, http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... TQ:FR:1123 onderstel met cosi (en broertje, hihi) en luiertas En hamac(is niet die van mij, maar precies hetzelfde type en kleur...: http://cgi.ebay.fr/Hamac-opera-bebe-con ... dZViewItem
Misyess, filmpje in de bewerkbalk inkorten, met je muis over het "eind" of "begin" van het filmpje en dan slepen om in te korten, je ziet vanzelf een pijltje grloof ik...(snap je het nog? ben een beetje warhoofd vandaag...)
Haha, die blik! trusten iedereen, ga Eline wakker maken voor eten en dan lekker m'n nestje in En voordat iemand het vraagt: Jaaaa, ik verveelde me vanavond, Eline sliep en er was niks op tv...
@ Kiss: mooi filmpje zeg! Ik moet echt meer gaan filmen vind ik! @ laura: wij moeten ook nog voor het eerste prikje (niet zo gek natuurlijk aangezien Oriande de jongste baby is hier). We moeten a.s. woensdag. @ marieke: hoe was het shoppen, voel je je alweer wat lekkerder? en hoe gaat het met je borsten? Leuke wagen! @ smeetje en Nijnie: fijn dat de koorts gezakt is bij jullie meisjes! Hier alles ok, de hennepkwekerij was vrij snel foetsie. Toch gek hoe je daar niets van merkt. Het schijnt dat je er alleen een taakstraf en evt een boete voor krijgt, dus binnenkort zal die buurman wel weer thuis zijn denk ik. Ik ken hem niet,zou niet eens weten hoe hij er uit ziet. Ik zal hem als hij terug is eens bestuderen, kijken of hij er crimineel uitziet. Oriande zit tegenwoordig op 5 voedingen! Dat geeft toch aan alle kanten net wat meer rust. Het CB had al gezegd dat het "mocht" maar het afdwingen door haar alleen nog maar zelf te laten vragen om eten was een regelrechte ramp (toen sliep ze ineens niet meer door). We zijn toen dus weer 's avonds om de vier uur gaan voeden en hadden weer nachtrust. Nu sliep ze drie dagen geleden ineens uit zichzelf 8 uur achter elkaar ipv de 6 a 6,5 uur die we gewend waren. Ik vermoedde een enorme eetlust nav die lange nacht en had dus extra veel melk opgewarmd. Dat dronk ze allemaal op, dus de volgende voeding heb ik dezelfde hoeveelheid gedaan en het ging weer op. Sindsdien heeft ze genoeg aan vijf voedingen. Als ze dit volhoudt hoeft ze maar 1 keer op het kdv te drinken als ik weer aan het werk ben. ik heb vandaag ook weer een lading melk ingevroren: alles wat in de koelkast stond is weg en ik heb wat ijsblokjes van 30 november ontdooid in het kader van "oude voorraad opmaken" ). Ik hou elke dag zo'n 150 a 200 ml over (vooral omdat ik 's ochtends veel te veel heb) dus het gaat aardig hard. Mijn man vindt dat ik "er iets aan moet doen", maar minder gaan kolven vind ik wat eng (bang dat de productie terugloopt en niet meer aan de gang komt) en zoveel werk is het ook helemaal niet. Ach, ik heb nu in ieder geval een buffer voor als ik eens teruglopende productie heb of een weekendje weg wil of zo. wat een verhaal over mezelf zeg! groetjes Maris
Zo, Eline zit weer vol... Maris:Goedzo van die vijf voedingen, idd makkelijker als je werkt...Wow, mooie trouwjurk ook zeg! Voor mijn vangst van vandaag, zie vorige berichtjes (zijn er nogal wat, ) Voel me een stuk beter, heb veel minder pijn en Eline slaapt de hele dag al, dus heeft haar mama lekker bij kunnen tanken
ik had het idee dat je de stad in was geweest en los daarvan op internet aan het shoppen geslagen was, maar nu snap ik het. Die reiswieg vind ik erg mooi, hopelijk past Eline er nog een tijdje in! Fijn dat je je beter voelt inmiddels! Hopelijk mag jij ook nog eens (in een mooie jurk) gaan trouwen! Alleen een registratie is toch anders he, ookal betekent het feitelijk al hetzelfde.
Ja, het zitje had ik vandaag in de winkel gevonden tijdens het winkelen in de stad en de reiswieg op internet. Ik kon wel een reiswieg van een vriendin lenen, maar toch wel lekker om er zelf één te hebben en zeker omdat de kap en de hoes dus ook op het zitje passen ben ik toch maar overstag gegaan. En 70 ipv 300 nieuw is ook niet verkeerd Was ik nou wat duidelijker? Ben ook zo'n warhoofd af en toe hè...
nou het ligt ook wel aan mij hoor, ik moet ook geen drie dingen tegelijk doen (msn-en, kletsen met Henk, hier bijlezen), dan snap ik alles veel beter.
hi lieve meiden! ik ben weer terug van het feessie! was erg gezellig, alleen een eind rijden.. 35 km. dus 70 km ff gereden, pff op van die 80 km weggetjes! irritand! bedankt voor de complimentjes over het filmpje, vind hem zelf ook erg geslaagd.. denk dat ik over 3 maand weer zoiets ga maken en dan over zijn 3e tot 6e maand. Heb net ff gekolft, mijn borsten stonden op springen! maar nu wil ik het dus invriezen.. Doe dat gewoon in die plasticen bakjes die bij de advent handkolf zitten.. Maar ik doe nu iedere x een pleister op de bakjes plakken met de datum.. Hebben jullie hier nog een andere oplossing voor? Anders weet ik niet meer van welke datum de melk is. En weten jullie nog een andere goede manier om het in te vriezen? Hoor graag een paar tips! Xavièr ligt volgens Alex al vanaf half 10 te slapen.. hij heeft de laatste fles rond 21:00 uur gehad ongeveer 120 cc.. Ik laat hem gewoon slapen, zie wel of hij strakkies nog wakker word.. anders morgenvroeg. Heb hem wel een kus gegeven, maar hij snurkt gewoon door. Heb hem ook nog ff lekker ingestopt (vond dat vroeger altijd heerlijk als mijn moeder dat deed).. Nu ga ik ook lekker slapen.. Slaaaaaaplekker.. Kussiesss
Goede morgen! Marieke, dat is goed geshopt zeg....en veel geld in je zak gestoken! Goed zo! Kiss, vervelend hé, die weggetjes, bij ons is het bijna allemaal 70 geworden pffffffffff En ik kolf niet, nog niet....heb het nog niet nodig, dus kan je niet helpen... Maris, wouw 5 voedingen...hmmm ik zit nog altjd aan 8...nog steeds op vraag, gaat gewoon niet anders met meneer en als hij er al eens 3 à 4 uur tussen laat omdat hij in slaap gevallen is tijdens een wandeling, dan heb ik dikke miserie, want dan vraagt hij om het uur! En niet te kalmeren hoor als hij z'n borst niet krijgt aangeboden...die gaat er compleet over anders.... En mooie trouwjurk! Denisse, hihi al een staartje zeg! Wat een haar toch hé!
@nijnie.. chocolade sperziebonen! jammie! leuk he rainbowbabies! fijn dat je koorts gezakt is! Joepie goed zeg maatje 62! Jesse heeft dat al een tijdje aan.. snik mijn mannetje wordt groot.. maatje 50 daar verzoop hij eerst in... @kiss......tranen! wat een mooi filmpje! kan je mij pben hoe je zoiets kan maken? ijsblokzakjes! daar kan je het handig in invriezen.. even van te voren erop schrijven welke datum en tadaa.. zo de vriezer in! @maartje.. wat een lui varkentje zeg haha! ZO veel geslapen en nu weer pff! lekker hoor! Chrisje.. ff gemist: wanneer is de doop? of is dat vandaag? Was idols nog leuk? @marize.. wat een mooie foto's zeg! Jaaaa je was de 1e op de 200e pagina TOPPIE! @laura.. gaaf zeg dat merla al haar handjes bewonderd.. jesse doet dan nog niet haha hij sabbelt er wel heftig op donderdag moet hij zijn 2e prikjes! Zal zo wel even de agenda plaatsen! @nynke.. nee jesse spuugt niet meer.. denk dat het gewoon mega dwars heeft gezeten! Fijn dat je weer lekker geshopt hebt! Ook nog wat voor jezelf? @smeetje.. misschien ook wel doorkomende tandjes..wel jammer dat ze weer om half 6 wakker werd.. @missyess.. als de beurs onze meetingpoint wordt dan wil ik er ook wel heen offcourse! haha! Mijn jurk was ook bijna 1500 euro.. op dat moment vond ik het niet erg.. maar nu hangt die maar in de kast.. maar weg doen doe ik hem zeker niet.. zit zoveel memories aan! en misschien ooit voor een dochter hahah! Nog een maandje en dan ben je alweer 1 jaar lid van deze site. @moon.. jij had trouwens ook echt een fantastische jurk! @marieke.. gaaf die hamac opera! tnx voor de 60o tip! @denisse.. dat was ik van het speltje! maar een staartje! hahah te gek! @maris.. wow ook al zo'n mooie trouwjurk! Ga de mijne zometeen toch ook maar eens showen hier haha! Zooo gisteren vrijgezellenfeestje gehad! Was erg gezellig! vriendin gaat 7 feb trouwen! Maar heel klein doen ze het! We zijn in zoetermeer geweest bij dekker sport.. zijn we wezen poolen en daarna lekker eten! En nog ff wezen dansen (was diner en dance) Grappig als Jesse in de box ligt, dan draait hij zich al voor de helft om.. tenminste zijn billen gaan een stukje van de 'grond' af en zijn hoofdje draait een kant op! zal het eens proberen op film te zetten!
@ denisse Wat lief! Britt kan alleen een haarbandje of klein hannekammetje want der haar is nog te kort