Hoi allemaal, Hier van8 weer door geslapen. Nu ligt ze al vanaf half 1 in der bed te huilen omdat ze niet boven wil zijn. Ik ga maar is wat doen in huis. Ben zo druk! Krijgen nu telkens kraam visite.. wel leuk maar ook erg vermoeiend! Reageer vanavond verder!
@moon.. leuk he die visite? Al veel leuke dingen gehad? Wij krijgen nog steeds visite.. is idd behoorlijk vermoeiend soms! @martine.. gave foto zeg! Staat haar goed die kleur roze!
Zoals beloofd het linkje naar het filmpje... http://www.youtube.com/watch?v=dYLkXnaWQ60 @ maartje: succes met je eerste werkdag! Nu weer snel kolven en dan Wietze ophalen, daarna weer meteen kraamvisite.
@ wen De meeste geven geld. Vinden we niet zo erg kunnen we het zelf kopen. Pfff ik ga er weer vandoor... ze is nog steeds niet stil. En heb haar al naar beneden gehaald... nick en simon vind ze ook al niet leuk
@misoh... wat een leuk filmpje zeg! haha gillen en handje in zijn mondje! Ik vind het knap! @moon.. oohh centjes.. kijk das ook zeker lekker! Is ze ondertussen al stil? Misschien wil ze gewoon bij mama zijn!
Hé meiden! Kom ff koekeloeren voordat ik boodschapjes ga doen met de kleine man en m'n beste vriendinnetje! Joepie, ze is zwanger ! Ben echt helemaal BLIJ! Zo leuk! Stelletje bofferds, ze is niet eens ongesteld geworden na het stoppen van de pil.... übervruchtbaar volgens mij... Bedankt voor al jullie lieve woorden! En ook fijn dat het voor velen zo herkenbaar is... dan zal het er wel bijhoren denk ik Hopelijk wordt het inderdaad beter als Damiën straks iets groter is, of als ik over 4 weken weer aan 't werk ben... Wat een heerlijke foto's zijn er weer voorbij gekomen zeg! Tja, had het al gezegd, maar doe het nog een keer: Wij oktobermama's hebben de mooiste kindjes Kiss, haha, gefeliciteerd met het doorkomen van Xavier z'n eerste tandje! Is ook z'n rechter ondertandje? Da's namelijk het tandje wat bij Damiën doorkomt... Volgens mij gaat het HEEL langzaam, het doorkomen van zo'n tandje... Hopelijk heeft Xavier er gauw geen last meer van! Bij Damiën was het met 3 daagjes "over".... Oh, net nog naar Prenatal geweest.... Nog meer korting! Mama dag geloof ik! Heb een dekentje gehaald voor wanneer Damiën in 't ledikant gaat met daarbij leuke lakentjes! Nog een rammelaar, 2 hoezen voor het aankleedkussen, aangezien meneer steeds daar van zich af plast Met 5 moet het te doen zijn toch? Nou, ga er gauw vandoor, eerst die kleine stinkerd een schone broek geven, want die lag net te persen in de box geloof ik! Tot gauw! Dikke kus Chris
Ze wil elke x bij mama liggen en zitten. Maar ja dat is niet de bedoeling hihi... hoe leuk het ook is. Ja ze is nu stil en heeft ook al lekker gegeten en mama er onder gespuugd 8) ' @ misoh haha wat lief!
@moon.. mama ondergespuugd.. hmmm das niet de bedoeling haha! @kirsten.. super mooi filmpje! @ chrisje..over 4 weekjes pas weer werken .. lekker zeg! over 4 weken.. wow dan is jesse alweer 4 maanden! haha mogen we aan het fruithapje! Tja mannen...rob ook hoor.. probeert wel te helpen, maar is gewoon uber onzeker (mooi woord uber haha) Denk dat als onze mannetjes straks wat groter zijn, dat het ook leuk gaat worden voor de papa's! zo meiden.. dag 1 van deze week zit er weer op! Ga mijn spullen in mijn tas doen en dan lekker op de fiets naar huis! Tja op de fiets! goed he.. maar heb alweer spierpijn haha! En hoop dat het droog blijft.. En niet stiekum iemand die regendans doen he! x
Pffff, Eline is erg onrustig vandaag en ik moest van alles regelen, oppas voor van de zomer (gelukt), baas bellen dat voor de zomer alles ok was dat ik weer op de camping kom werken, uitkeringsinstanties bellen om me als werkzoekende in te schrijven, heb nml nog recht op een aantal centjes (gelukt na heel veel gedoe met papieren, grrrr) schoorsteenveger kwam langs, dus dikke zooi...Ze begint steeds zo gek te gillen als ze wakker wordt, droomt ze dan raar of zo? Misoh, mooi filmpje, lag in een deuk hier! Kiss, jeetje tandje! Goed zeg! Chrisje gefeli met doop, situatie met ventje ERG herkenbaar..grrrr Smeetje, wat heeft ze toch mooie haartjes! Nijnie, mooie jurk hoor! Marianne: Sterkte met het huilen, zwaar is dat hè...Super mooi kindje die Mike! Nynke, 5/26 julie is een béétje kort dag hè, als iedereen over moet komen vliegen, hihi...
Kiss, een tandje dat wordt al een grote kerel! Martine, fijn dat het bezoek aan de osteopaat effect lijkt te hebben, maar wel naar dat ze zo moest huilen! Misoh, sportief hoor, je aanmelden bij de sportschool voor 18 maanden, lange termijn zeg... Veel plezier! Hoe is het gegaan met Wietze op het KDV? Leuk filmpje! Moon, is het nog gelukt om wat in huis te doen? Xenas, nog droog overgekomen? Marieke, druk druk druk. Geen idee waarom Eline zo gilt, is ze niet haar stembanden aan het testen? Dank je. We hebben weer koorts hier, huisarts gebeld en we mogen morgenochtend langskomen en ondertussen goed in de gaten houden. Heb mn moppie maar weer wat paracetamol gegeven. Ze ligt nu in bed, over een uurtje even badderen en de fles en dan kan ze weer verder slapen. Ik vind het zo sneu voor haar en ik moet nog even kijken hoe ik het morgen met werk doe... hopelijk knapt ze op, maar anders kan ze dus niet naar t KDV.
Hoi allemaal, hele weekend niet laten horen, heb het erg druk gehad afgelopen dagen. Vrijdagavond personeelsfeest. Had gehoopt dat mijn zin in werken wat toegenomen zou zijn als ik al mijn collega's heb gesproken. Maar nee, ik heb nog steeds een slecht gevoel bij het werken. Morgen gesprek met mijn baas over wat ik wil en wat hij heeft. Het gekke is moet ik morgen zeggen wat ik wil, terwijl ik helemaal niet weet wat ik wil...... Dus morgen zien we wel. Eerst maar eens kijken wat hij eventueel voor me heeft. Zaerdagochtend crematie van de buurman. Was best heftig. Ik was voor het eerst weer in het crematorium na het overlijden van mijn opa. Had een soort flashbacks en werd een beetje bang. Dat had ik toen met mijn opa ook, dus ik werd er een beetje down van. Daarna een uurtje geslapen en toen kraamvisite. Gisterochtend familie fotoos gemaakt bij mijn broer in Utrecht. Nou die broer van mij kan niet organiseren. Moeten we er om 10.00 uur zijn en zouden we om half 11 beginnen. Komt de fotografe pas om kwart voor 11, moet ze een uur opbouwen dus uiteindelijk begonnen we pas om kwart voor 12. Is neit handig als je in totaal met drie kleine kinderen bent, gilian van 3 maanden, mijn nichtje van anderhalf en Rowin van 3. Dus dat werd kermis op een bovenwoning in Utrecht. Maar hopelijk is het resultaat leuk geworden, dat hopen we dan maar. Gisteren middag was ik uitgeput. In ee ndipje en barstende hoofdpijn. Gisterenavond met Rowin op de huiartsenpost omdat hij enorme buikpijn had. Klisma gehad voor zijn ontlasting dus om 22.00 was ik klaar. Vanmorgen Rowin thuis gehouden en ik heb de hele dag al enorme hoofpijn. Ben een beetje gestresst denk ik. Ik ben de afgelopen 4 weken geleefd, heb bijna niets voor mezelf kunnen doen en ik denk dat ik nu een beetje instort. Nu morgen nog dat K..gesprek op mijn werk. Dus meiden, sorry voor mijn ego bericht. Stop nu want Marco komt thuis. Misschien toe later. Diaan
@ nijnie Nee want was echt feest hier. Ga zo maar beginnen... want ze ligt nu in diepe slaap. Balen dat ze al weer koorts heeft
hoi allemaal Ons mannetje is gisteren gedoopt en aan sluitend een baby borrel gehouden. Het was een super leuke dag.Wesley was echt heel lief ondanks dat hij een beetje verhoging had 38 C. Hij kreeg vrijdag avond al verhoging/koorts maar met een zetpil zakte het goed weg. Vandaag voor zijn 2de ronde spuittjes geweest. Bij het uitkleden zag ik dat hij allemaal rooie puntjes/uitslag op zijn lichaam blijkt dat hij de 5de ziekte heeft daar had hij ook die koorts van in t weekend. Gelukkig heeft hij geen koorts meer en is hij helemaal vrolijk!
Allemaal kindjes ziek hier, wat sneu zeg! Hier gaat alles ok.. heb eigenlijk ook niet veel te vertellen.. Kusiesss
@Marianne: oei een huil baby is pittig zeg. Ik snap dat je er even door heen zat. Mooie kids heb je hoor. @Smeetje: ik heb ook veel kleertjes van een buurvrouwtje gehad. Ik koop zelf ook wel idd. Mooie foto en nogmaals, wat een haar! @Doris: wat een heerlijk ritme heeft Sven zeg. Succes met werken morgen. @Liesje: lekker genieten dat Winter bij je wil slapen. Afleren komt vanzelf wel. @Nijnie: jeetje weer koorts? Ik hoop dat de ha wat kan vinden. @Kiss: ook al een tandje op komst. Leuk hoor. @Martine: fijn dat de osteopaat lijkt te werken. Mooie foto. @Silvie: leuk filmpje. Sportze! @Moon: hier gelukkig geen visite meer. Leuk hoor geld krijgen. Hoe is het nu met Britt? @Chrisje: goed geshopt dus. Gefeliciteerd met je vriendin. @Marieke: voor trouwen moet je de tijd nemen. Fijn dat je een oppas hebt gevonden en weer kan werken. Sterkte met Eline. @Diaan: een dikke ((knuff)) voor jou. Moet je echt morgen al een beslissing nemen? Succes met je gesprek morgen. Hoe is het nu met Rowin? @Angeliq: fijn dat de doop en borrel geslaagd waren. Gelukkig gaat het weer goed met Wesley. Ik dacht dat Marijn uitgeregelt was maar nee hoor we gaan vrolijk door. Ik heb het idee dat er een tandje door komt. Er zit boven een heel klein puntje. Verder gaat hij zich flink ontwikkelen. Pakt dingen, draait zijn box door en kijkt steeds gerichter. Leuk, leuk, leuk. Fijne avond en tot morgen.
morgen is mijn schatje alweer 3 maanden oud.. als ik daar aan denk krijg ik tranen in mijn ogen.. Ik vind dat het allemaal zo ontzettend snel gaat, ik geniet er volop van hoor.. maar het gaat gewoon megasnel! *zucht*.. knuffel zo veel mogelijk met hem, want strax wil hij het niet meer haha.. Nog een maandje en dan is hij 4 maand.. Vraag me af of jullie allemaal met 4 maand jullie kleintje een eerste hapje gaan geven? ben benieuwd! Kusiess
@Denisse: Wat lief dat staartje. Doe ik bij Dewi ook weleens. @Maris: Wauw 5 voedingen. Dat mochten wij ook van het cb, maar Dewi wil er echt nog steeds 6 of 7. Probeer het nu wel af en toe te rekken naar om de 4 uur en dat gaat aardig. @Foto's van trouwjurken: Wat mooi allemaal! Keep them coming! @Xenas: Mijn 1 jarig jubileum, haha. Wat goed opgelet van jou. Ik weet nog goed dat ik lid werd! Volgens mij deed ik diezelfde dag of de dag erna een test. Leuk filmpje, knap van Jesse! Gefeliciteerd met 3 maanden! @Nijnie: Gefeliciteerd met je kilo! Leuk trouwpak ook. haha, waarom zet je je hoofd er niet op? We hebben idd nog nooit een foto van jou gezien. @Moon: Gefeliciteerd met 3 maanden! Wat is ze lekker gegroeid. @Evaatje: De foto in je profiel van de jurk is heel klein. Dus je mag altijd meer mailen hoor! Vind ik leuk om te zien en te vergelijken. @Chrisje: Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad met de doop. Tja mannen blijven mannen...er zijn soms ook dingen waar ik me aan erger en dan zeg je er wat van, dan beloofd ie beterschap maar dat houdt nooit lang aan. Ik denk dat alle mannen zo zijn. Bovendien, zou je zo'n meelevende gevoelige metroman willen? ik niet! brrr! @Maartje: Lekker dat alles is opgeruimd! @Kirstenyana: Mooi filmpje! @Marianne: Lieve foto's! @Smeetje: Dan wordt het toch maar eens tijd, hihi. Ik zei altijd tegen Jeroen, na mijn 30e trouw ik niet meer met je. Wat heeft ze toch mooi haar... @Kiss: wauw een tand! Hopelijk komt ie nog niet echt door, ivm je borstvoeding. Dewi doet dat trouwens ook erg de laatste tijd, kwijlen, kauwen....maar ik voel nog niks in haar mond. @Misoh: Dat is fijn zo'n vader! Mijn moeder wil ook wel wat meebetalen aan de jurk. Maar ze hebben het op het moment ook niet zo breed. @Martine: Wat een mooi meisje.... @Zieke kindjes: Beterschap! @trouwjurken (nog een keer.. ): Ik snap iets niet...In de meeste zaken heb je jurken voor gemiddeld 1500 euro (of duurder). Maar nu vind ik ook hier en daar sites van mensen die beweren merkjurken te verkopen voor 500 euro. Ze zeggen dat ze echt zijn, maar ik snap niet hoe ze dan zo goedkoop kunnen zijn. (heb die vrouw gemaild en ze zegt dat dat komt omdat ze vanuit huis werkt, maar goed...1000 euro verschil?) Weet iemand hoe dat zit of heeft hier ervaring mee? Dit is zo'n site oa: http://hetgoudenhart.come2me.nl/index.php?id=445835
Hier ook 6 maand volledige bv! Nynke, idd ik geniet er van, oh ja En bij Marijn al een tandje op komst! Smelten jullie ook allemaal als jullie schatje lacht? *zucht* Angeliq, ai 5de ziekte....nu nog de 4de, 6de en 7de....pffff Diaan, succes met je gesprek morgen! Nijnie, ai weer koorts...arme Mirte! Marieke, drukke dag gehad! En dan Eline zo onrustig... Moon, leuke douche gehad
gvd, nou wordt de pijn in mijn tepels weer erger, terwijl het net aan het afnemen was. Mevrouw bijt, trekt, krijst, wat je maar wilt...Er komt wel wat uit maar lijkt wel alsof ze er niet genoeg geduld voor heeft. Ik heb haar in freds armen gedouwd en zit nu huilend achter de comp. Voel me zo shit hè en heb zo'n pijn....Sorry voor het gezeur, moest er even uit.