Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Nee wij heten marcosimone ;)

2. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    haha okeej...

3. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Gek idee hè, dat Britt en Eline ongeveer even groot zijn en Britt 11 weken te vroeg is geboren en die van mij 1 te laat...Zo zie je maar, alle kindjes zijn verschillend...

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Nijnie: en ben je naar bed gegaan? Leuk als je je kind ziet ontwikkelen he?

@Silvie: toch fijn dat je nog 4 weken thuis kan blijven. Ik hoop dat je uit je arbeidsconflict kan komen.

@Xenas: je werkt 3 dagen? Lekker hoor heb je altijd lang weekend. En ja het blijft erg jammer van de lokatie. :) Gaaf die pooh pot. Fijn dat alles goed was bij het cb. Prikken zijn zeker zielig.

@Laura: gaat het beter met Merla?

@Kiss: leuk idee zo'n boekje. Sneu dat Xavier zo moet huilen.

@Marieke: hoe gaat het met voeden?

@Irene: je kan bij pz even navragen hoe dat zit met je ouderschapsverlof. Jammer dat je het niet naar je zin hebt op je werk.

@Doris: denk er rustig overna. Ik kan ook jou ophalen als dat beter op de route ligt. Ik rijd graag.

@Maartje: succes met je beeldhouwen. Hoe bevalt het werken, red je het lichamelijk?

@Diaan: Fijn dat je verwijzing hebt. Ik vind de eerste link in amersfoort erg leuk. Kunnen we ook wandelen.

@Stayfunny: fijn dat alles goed gaat.

@Floortje: zo wat een flinke man heb jij zeg. :confused:

@Murizzz: fijn dat alles goed gaat.

@Marize: leuke foto's.

@Moon: fijn dat alles goed is met Britt.

Hier alles ok. Marijn heeft erg last van zijn prikken en is erg huilerig en hangerig.

Is het een idee om de meeting te doen in de periode dat Marieke in Nederland is?

5. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    @Marieke......nou dat vond ik ook al..........ik vergelijk die kleine van mij ook wel eens.........maar die is al zo BIG. Ze was met 2 maanden al 61 cm en 6405kg.

Jolien krijgt een beetje last van berg..........heb van die zwitsal antiberg pads gekocht........ze heeft nu echt zo een glimmend bolletje. Maar volgens mij werkt het wel....ja ik weet het je kunt ook gewoon babyolie gebruiken.

@kiss wete je wat ook een heerlijke voetenzak is? De bunker van Lodger. Ik heb hem voor Jolien ook en ik gebruik hem zelfs al in de maxi cosi. OOOh wat is Xavier toch een poepie. Hoeveel weken is Xavier nu?

@Moon die gele vind ik ook heel leuk, eigenlijk alle kleiren zijn leuk....als je hem hebt maak je dan wel ff foto.

@liesje bedankt

6. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    @kiss, Robin ligt eigenlijk in de wandelwagen. Hij kan helemaal plat. De kinderwagen wou echt niet meer. Hij kon met zijn voeten onderin afzetten en dan zat hij bovenin klem. Dus moest ik hem elke keer weer naar beneden leggen. In overleg met het CB mag hij in de wandelwagen. Maar niet rechtop zitten.

7. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ meeting, Nynke, je zei of het een idee was om de meeting te doen wanneer Marieke in nl is.. is dat van 15 tm 21 februari? dan kan ik helaas niet.. tm 16 feb. komen ze hier de leidingen leggen ivm asbest.. en daarna gaan we op vakantie..
    Volgens mij word het nog best lastig om een geschikkte data te vinden..
    en anders moeten we gewoon 2 meetingen doen, hihi!

@ Marize, bedankt voor je complimentje! Xavièr is nu 13 en halve week!

Kusjes

8. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @floortje, ok nu is het duidelijk, ik vroeg me dit af, omdat Xavièr dus ook bijna niet meer in past..

9. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Ja, Jolien mag er wezen inderdaad, maar lekker toch? Dan heeft ze wat reserves ;)

Nynke, gaat iedere dag een klein beetje beter, let er erg goed op hoe ik haar aanleg en ze heeft ook minder vaak honger, komt nu ongeveer om de 2 1/2 3 uur gemiddeld en dan voor ik naar bed ga nog ff één voeding wakker maken, niet meer 's nachts, ik merk het morgen wel hoeveel ze is aangekomen op deze manier. Het brengt wel een beetje rust in mijn lijf en borsten...Alleen merk nu dat het badje erbij in is geschoten, normaal om een uur of acht/negen, maar ze ligt al vanaf 18.30 te slapen....En denk dat ze dat nog wel even volhoudt...Morgen dan maar voordat ze naar de dokter gaat...

Ow, mn soapserie helemaal vergeten, hihi, ga ff het eind kijken...

10. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Nynke, lief was gisteren mooi op tijd thuis en ik ben lekker in bed gekropen :).

Hou het kort vandaag, erg moe. Ga ff bankhangen met lief.

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marieke

Hihi ja gek is dat he... ik vind dat er te veel drukte gemaakt word over dat soort dingen.
    Elk kind is verschillend..

@ marize

Ja doe ik!
    Ja alle kleurtjes zijn leuk.. erg moeilijk kiezen :)
    Ben trouwens benieuwd hoe snel ze hem sturen.

12. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Meiden...kijk hier eens even..............leuke dingen lekker goedkoop!

http://www.wendex.nl/

Ik ga deze bestellen Longsleeve met bloemapplicaties voor 5 eurooos

Krijg het plaatje er niet in

13. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ marize, inderdaad een leuke site!
    Hoe komen jullie toch iedere x aan die leuke sites?

iemand nog Char gekeken? heb dr ook een topic over gestart.. Wat een prachtig programma..
    Zit hier nog met rode oogjes van het huilen..

14. ha meiden..
    Char was weer mooi he! moest ook steeds ff traantje wegpinken!

@diaan.. voor mij maakt utrecht of amersfoort kwa afstand niet uit!

@pareltje..Ze zei dat dat het was.. vraag me niet hoe of wat haha!

jesse krijgt zijn laaste fles weer wat later...
    denk rond kwart over 11 of half 12 pas...
    hij slaapt pas net een half uurtje... pfff...

15. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Xenas, heb je bij Char ook gezien van dat kindje? wat vermoord was door zijn vader.. *slik* ik barste in tranen uit.. Alex moest mij echt troosten..
    Was ik eindelijk bijgekomen, kwam dat verhaal van die vriendin van Xander.. die dr man was verloren bij die zeilwedstrijd, weer barste ik in tranen.. Mijn vader is ook al maanden aan het zeilen en dan denk je toch.. pff.. kom terug! heb die beelden trouwens ook gezien van die volvo ocean race waar die man is overleden, mijn vader is helemaan into zeilen, dus die heeft allemaal films ervan dus ook daarvan..
    Toen was ik eindelijk uitgehuild.. zegt char ineens dat van die 7 en de J.. pfff dat hij dus een teken gaf, nou ik had het niet meer.. Alex mij weer troosten, haha.. Nu gaat het wel weer.

merk trouwens dat ik sinds ik mama ben veel emotioneler ben!

16. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Xavièr ligt inmiddels alweer sinds half 9 ofzo..
    ben net bij hem geweest, heb hem nog even lekker ingestopt, kusje en aai over zijn koppie, maar hij snurkt gewoon door.. dus denk dat hij niet meer gaat komen voor late voeding, dus denk dat het morgenvroeg weer 06:00 uur word ofzo.. pff..

17. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Arme Kiss, Maar lekker is dat af en toe hè, om zo uit te huilen...Jij slaapt vannacht vast goed meisje, en dan morgen fris en vrolijk weer op hè?! ;)

18. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
  19. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0