Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Netjes marieke!

2. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Moon, maat 68, woow dat past Xavièr dus allang, maar ja hijs ook een groot kereltje, haha!Dikkiedik word ie al genoemd.
    Xavièr krijgt geen flessen maar borstvoeding op verzoek.. de ene dag 4 keer de andere dag 8 keer, heel verschillend dus!

@ marize, whaha wat moet dat een lachwekkend egzicht zijn geweest dat dr vriend dat gedaan had!
    wat goed zeg, dat ze zich omdraaid, Xavièr doet dat dus nog niet! haha..

@ Marieke, fijn dat alles goed gaat met dr! En wat is ze goed gegroeid!

@ maartje, bedankt voor je stem! Met Xavièr gaat het eigenlijk nog niet goed.. hij huilt erg veel, denk dat alles bij elkaar opgetelt
    vandaag al 2 uur huilt, als het niet langer is.. Hij spuugte enorm veel, geen melk maar water, zuur water.. boeren doet ie wel goed..
    dus weet echt ff niet wat er aan de hand is met hem. hij spuugt namelijk al 3 dagen!
    Misschien tandje? ik weet het niet.. maar echt zoo sneu.. hij ligt nu weer lekker te slapen.
    hij heeft nog wel voldoende plasluiers, maar ja de melk blijft ook wel zitten..

Nou meiden, zoals jullie lazen gaat het dus met Xavièr wat minder goed, hij slaapt iedere x en begint dan keihard te krijsen
    en dan komt er vervolgens een grote stroom water(?) uit zijn mond lopen.. dit was gisteren dus ook al de hele dag.
    Zou het wel of niet met een tandje te maken hebben?
    pff vind hem ECHT heel erg zielig!

Liefs Kiss

3. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ maartje, ik kan die van jou niet bekijken..

4. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Kiss,
    Hoeveel weken is Xavier precies?

5. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    13 en halve week Marize

hij is inmiddels ALWEER wakker.. krijst, wil aan de borst 3 minutjes, nu ligt ie weer als een vrolijk mannetje in de box.

snap er echt helemaal nix van!

6. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Als ik in het sprongen boek kijk staat er precies bij 13,5 week tot 17 weken een sprong. Ik ga m ff voor je scannen. Sta toch nog redelijk boven aan, hij telt weer op. Geluk

7. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ marize, ben druk bezig ;)
    en over die sprong.. heeft het er ook mee te maken wanneer hij geboren is? hij is namelijk een week te vroeg geboren met 39 weken..

8. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Kiss, dat huilen zou van ee sprongetje kunnen zijn, maar dat water spugen...weet niet hoor, van een tandje geloof ik ook niet...zielig toch hé!

Marize, hihi dat had ik willen zien! En knap zeg, zomaar ineens omgedraaid!

Marieke, leuk de kinderwagenbak aangekomen!
    En, Eline doet het goed! De curve ziet er goed uit! Geprikt in de rug...nog nooit van gehoord dat ze dat ook deden...

Maartje, kan ik geloven dat je moe bent...moet je weer terug aan wennen hé!

Laura, kan je niet helpen met je darmproblemen...

9. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    en hoeveel dagn kan zo een sprong duren dan?
    hij is nu weer het liefste kind.. pff vaag hoor.

10. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Kiss hou je vooral niet in....hahah
    Ik heb het gescand.................kijk maar ff in mijn album. Voor andere jullie mogen ook kijken............

Jolien heeft dat waterige met witte vlokjes spugen ook vooral als ze heel druk is...................huilerig enzo. Let daar eens op.

Ik ga ff met Jolien naar boven kijken opf ze wil draaien.

11. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ marize, ebdankt voor het inscannen!
    Maar het ziet er wel triets uit, zoveel hangerige dagen, pff.. maar ja, het moet maar..

Xavièr lag dus in de box, en hij zat scheten te laten..
    Dus net hing ik boven de box en zeg alleen maar; "Xavièrtje, nu lig je hier wel lekker en je denkt dat wij dat niet horen, maar ik hoor dat heus wel, jij hebt een vieze broek.. ga je mee..?"

Meer zei ik niet! En ook nog op een lieve toon.. en hij zet een pruilipje op en begint me toch te krijsen.. pff.. nou ja zeg! Echt niet leuk zo!
    Maar nu is ie wel weer lief, nu hij een schone broek heeft.
    Hij ligt nu bij papa op de bank een film te kijken..

Liefs Kiss

12. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Denisse, goed in de gaten houden of ze plasluiers heeft en alert blijft. Als je je zorgen maakt de huisarts bellen, beter een keer teveel dan een eker te weinig...Beterschap!

Marize, hihi leuk zeg rollende Jolien :).

Moon, hihi leuk he shoppen voor die kleine. Ik heb hier een leuk gevoerd broekje in maat 68 in de kast liggen, maar ik vrees dat tegen de tijd dat dat past die voering er wel uit kan... (gelukkig is mn moeder handig met naaimachine, want het broekje is te leuk om het ongedragen naar zolder te laten verdwijnen...). Trouwens gisteren een leuk broekje gekocht bij de Hema in mt 62 met van dat knoopsgatelastiek, ik denk dat ze die wel aankan al. Ik zal de was even aanzetten trouwens, dan issie morgen droog en kan ze 'em aan :D.

Marieke, Eline is lekker aan het groeien! Goed zeg! Prikken bovenin het rugje, wat een gekke plek...

Kiss, wat naar dat je ventje zich niet lekker voelt. Misschien ergens een virusje opgepikt? Ik vraag me af of dat spugen bij een tandje krijgen hoort... Hou hem maar goed in de gaten, als je je zorgen maakt de huisarts bellen hoor.
    Sprong kan zo wel een week duren hoor... maar als hij zo huilt en spuugt zou ik eerder denken dat hij wat ziek is dan aan een sprongetje of misschien wel een combi... Beterschap!

13. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Kiss, Mirte begon vanmiddag helemaal te lachen toen ik zei: hmmz volgens mij ben jij een hele volle luier aan het maken...
    Winden laten dat kind... ongelooflijk wat een hoeveelheid lucht er uit zo'n kleintje kan komen. Ik had trouwens ook niet veel langer moeten wachten met verschonen, want dan had het op haar rug gezeten... ;)

14. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    maar bij dat schema staat bij week 13 precies een zonnetje, of zie ik dat verkeerd?

ja ik zie het verkeerd..

heb ff die afbeelding van je opgeslagen, Marize, en nu kan ik dus ook inzoomen, kan ik het wat beter lezen.
    Het klopt exact!
    Sprongetje begint bij 13 en halve week! Dat was hij gisteren! En gisteren is het ook begonnen!
    maar dit sprongetje duurt dus wel ff... hopelijk nog maar tot midden februari! want dan gaan we op vakantie..

15. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    hey zie ineens dat ik bijna 2000 berichten heb geschreven op dit forum, wat erg! heb ik nix beters te doen ofzo, whaha..

Kussie

16. Stay Funny

Stay Funny Bekend lid

6 feb 2007
    529
    0
    0
    Middelburg
    @Kiss dat "water" is maagzuur, Susenna heeft dat ook wel eens, vooral als ze zich te druk gemaakt heeft, kan ook wel een beetje van t tandje komen..

Liefs Stephanie

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hallo dame's!
    EVen een teken van leven.
    Jeetje, ik ben er een paar dagen niet geweest en er is me toch gekletst!
    Ik ga proberen het bij te lezen :)

Hier gaat alles prima, met mezelf ook wat beter gelukkig.Wel ben ik de afgelopen paar dagen goed verkouden en grieperig geweest. Nathan ook een beetje maar die heeft er geen last van gehad, en het is goed voor zijn weerstand natuurlijk!
    Nathan doet het nog steeds super! Hij is super vrolijk, lacht altijd en huilt bijna nooit.
    Echt een lekkere kleine boedha!

Het lijkt me erg leuk om mee te gaan met het teamuitje, als dat nog mag natuurlijk ;) Aangezien ik niet meer zoveel meeklets.
    Dan moet ik wel carpoolen met iemand :oops:

Ik ben een oude schommelstoel helemaal aan het opknappen voor Nathan op de kamer. Heb hem net geschuurd en volgens mij zit het stof in mijn bilnaad :)

Verder nog spannende of bijzondere dingen gebeurt?

Oh het lijkt erop dat Nathan zijn eerste tandje krijgt!

En heeft iemand gister (of vandaag de herhaling) de aflevering van Oprah gezien met het die actrice? Die haar kind heeft autisme. Nu heb ik een verhaal gelezen of die BMR prik rond de 14 maanden en autisme, en ik ben wel een beetje huiverig geworden. Er zijn mensen die zeggen dat die prik iets te maken heeft met het stijgende aantal kinderen met autisme. In de VS heeft 1 op de 94 jongens autisme, terwijl dit in 1999 1 op de 3000 was :confused: Ik ben er echt wel van geschrokken!

18. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Laartje: Afbeelding opslaan op je comp en dan met imageshack op de site zetten, tenminste, zo doe ik het...als ik op jouw links klik krijg ik alleen te zien DIT IS NIET EEN VAN JOUW KINDEREN hahaha...

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kiss

Hihi britt past net een paar dingetjes 62 broekjes zitten netjes en truitjes moet ik 1xtje omslaan bi de mouwen :baby:

Britt heeft ook water.. en beetje belletjes.
    En als ze het heeft kijkt ze heel zuur hihi echt zielig!

Pfff heb al 4x van zender verwisseld op de babyfoon.
    Maar blijf van alles horen.
    Nu heb ik een baby van een ander er op.
    Aan het gepiep van de deur te horen van de buren.
    Baal echt als een stekker... Zo maar weer opzoek naar een andere.

20. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Moon.....doen je buren ook wel eens spannende dingen?! Haha ;) Vertel.

FF over bellenblazendebaby's dat baby's dit doen hoort bij hun ontwikkeling ze ontdekken dat ze dit kunnen met een beetje spuug in de mond en vinden dat dus heel leuk.

Man man man ik lig net echt helemaal dubbel..................ik had Jolien ff in de Bumbo bij mij op tafel gezet. Ik aan de laptop met Jolien erbij.................zij lachen joh....................hahaha. Doe het een paar minuten want ze kan nog niet heeeel loang haar hoofd stil houden.

Kiss..............heel appart het kan echt alleen via jou site..........ik kan op een andere manier niet trug browsen................dus wil je me pesten........dan moet je hem eraf halen....hahahhaha ;) Oja al die donkere wolken................haha de enne heeft het langer dan de ander, het is een indicatie maar dat snaptje je vast al.

Ik heb ook het boek oei ik groei spreekuur op de bank gekocht vandaag...............staan weer erg intresante dingen in.

Deel Deze Pagina