Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Ja hoor Marize, over een jaar gekkie! Ik had het over valentijnsdag 2009 ;) Ik moet er nu nog even niet aan denken om weer zwanger te worden....

2. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Nynke, wat vervelend dat je nu ziek bent, gebruik je weekend om uit te zieken voor je weer aan de slag gaat! Ach, nou, vind dat nog helemaal niet verkeerd, 490gr. Dat is verdorie 120 gram per week en ze moeten ongeveer 90-150 aankomen per week, dus lijkt me perfect, toch? En als ze niet meer willen drinken krijg je ze echt niet meer aan de borst , ja inderdaad, voor vijf seconden en laten ze weer los, ik ken het verhaal...Lekker laten l*llen en je intuitie volgen meid!

3. @marieke.. mooie curves meid!

@kiss... wat vervelend zeg dat Xavier niet lekker is! Jesse spuugt nu ook al 2 dagen echt mega veel!
    We hebben hem zelfs wakker moeten maken vanmorgen om half 10.. als dat geen uitslapen is.... En hoe laat was xavier wakker?

@marize.. lief dat je het het ingescand! TOP! Mooie banner heb je gemaakt!

@maris.. ohh wat gaaf zeg dat shirtje! Ben benieuwd hoe die eruit ziet! Wat een coole foto.. zou dan idd net een jongetje kunnen zijn hhii grappig! Feli met jullie jaar doctertitels!

@nynke.. jeetje.. Marijn groeit juist toch heel goed! Ze hebben altijd wel wat te mekkeren daarzo!
    Je kan altijd nog zorglijn cb bellen, dan krijg je iig niet hun aan de telefoon maar andere mensen! En anders gewoon hier op het forum info vragen toch!

Zo jesse heeft vannacht weer eens lekker geslapen.. laaste voeding was om kwart over 11...
    hij wou op een gegeven moment niet meer.. maar er zat nog 80 in.. (van de 150cc) dus ik probeerde het nog een keer om die fles erin te duwen.. begint hij te kokken.. en te spugen.. niet normaal..
    a fijn.. hij lag daarna weer heerlijk te slapen.. dus hebben we hem maar in bed gelegt.. en vanmorgen om half 10 moesten we hem zelfs wakker maken!

Gisteren avond is er een stukje van mijn voortand afgebroken! Echt erg.. want ik ben zo zuinig op mijn tandjes! Dit vind ik zoooo erg! Maandag meteen tandarts bellen!

Vandaag echt bagger weer he! Blijf lekker binnen! Ben al wel gedouchd.. maar heb lekker weer een lekkere broek en trui aangedaan! Jesse ligt te slapen, en rob gaat over een uurtje weg.. die moet voetballen (ben blij dat ik niet meer voetbal haha)
    En ga vandaag maar eens foto's bestellen!

4. @marieke.. kan jij met een franse routenet uitzoeken hoe lang het rijden is van ladignac le long (bij nexon) tot aan jou? of aan je camping?

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ maris

Hihi wat lief!
    Wij hebben ook wels een foto dan is het net een jongetje hihi.

6. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    pfff weer zo een cb verhaal.. bah wat kunnen ze soms ook lullen! Ik dacht dat je borstvoeding op verzoek moest geven, dus als Marijn 's nachts wil drinken, lekker laten drinken hoor! Pfff.. en te weinig aangekomen, waar halen ze het vandaan.. *zucht*

Ik moet volgende week weer.. zie dr ook behoorlijk tegenop, omdat hij weer prikken moet. Gelukkig gaat Alex dit keer wel mee! (als hij maar niet flauw valt net als bij de bevalling, haha)

Trouwens, Alex word nog steeds bijna elke dag wel 'gepest' met het feit dat hij is flauw gevallen en echt minimaal 6 minuten weg is geweest.. we zaten allemaal te wachten tot hij weer bij zou komen, omdat hij de navelstreng wou doorknippen, whaha..
    En nu is zijn smoesje: "ja, maar had die ochtend ook nix gegegeten!"
    Trouwens, ik heb toen ook helemaal nix gegeten, hadden we geen tijd voor.. werd wakker met weeen om 06:00 uur en om 08:00 uur al 8 cm, geracet met vk naar ziekenhuis en om 10:15 was ie er, whaha.. dus heb de hele bevalling op een lege maag gedaan, best knap! toch? whah..

Alex is weer eens aan het werk, gaan vanimddag ff naar zijn ouders toe.. helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen zin in, ze zijn super lief hoor.. maar ben bang dat Xavièr weer beetje uit zijn doen raakt door die drukte daar. Dat idee heb ik altijd als we daar vandaan komen. EN helemaal omdat hij nu is zijn sprongetjes tijd zit!
    maar ja..

trouwens Xavièr heeft heerlijk tot 07:30 uur geslapen.. en toen weer tot 10:00 uur en nu ligt ie weer heerlijk in zijn bedje..
    hoorde hem net nog ff brabbelen, maar nu is het stil.
    Hij is nog niet in badje geweest, mijn moeder komt zo even dus dan kan zij dat mooi even doen! Vind ze hartstikke leuk! EN ik ook, als mijn mams dat doet!

Kussiess

7. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Maartje, het was hier voornamelijk lucht, maar Mirte poept een stuk makkelijker sinds een week of 2 en nu komt er volgens mij regelmatig een "scheutje jus" mee met al die lucht ;).
    Vanmorgen was ze om half 7 wakker, ik flesje maken en pak haar uit bed, hardstikke nat.
    Romper nat, slaapzakje nat. Enorm zware natte luier en ook nog eens gepoept, het arme kind. Gelukkig had ik gister al het andere slaapzakje gewassen, die is bijna droog, dus daar kan ze na de volgende voeding weer lekker in.

Kiss, ik vind het wel een handig boek. Ik heb nou trouwens op Bol.com naar die van "spreekuur op de bank" zitten kijken, want ik heb nog 20 euro aan bonnen. Maar ik heb ook nog een cd-tje op mn verlanglijst staan... maar eens even kijken of ik het allebei ga bestellen of eerst het een en dan wachten tot ik weer meer bonnen heb (online enquette's invullen is best de moeite waard ;)).

Marieke, ik doe Mirte vaak wel roze aan, ben geloof ik echt een roze-mama ;). Maar niet van dat mierzoete hoor, er moet dan wel een leuk broekje onder ofzo, dat t toch ook nog een beetje "stoer" lijkt. Maar zelfs met haar lichtroze jasje aan in de wandelwagen en een bontgekleurd (toch best meisjesachtig) mutsje zien mensen haar voor jongetje aan. Zal wel zijn omdat mn wagen rood is ofzo... Ik heb trouwens ook een geel shirt voor Mirte, maar dat is nog veel te groot ;). Hoe is het nu met Eline?

Maris, ik heb bij simply colors vorig jaar een rood shirtje besteld voor Mirte met de tekst: mijn papa is de liefste (heeft hij voor vaderdag gekregen), ik denk dat ze het nu zo rond vaderdag wel aan zal moeten kunnen ;).
    Leuke foto's van Oriande en van jullie :).
    Het lijkt mij ook wel leuk dat als er een tweede zou komen om het met zo'n shirt aan de opa's en oma's te vertellen. Maar ik denk dat dat nog wel even duurt ;).

Nynke, wat een "fijn" (uche) bezoekje aan het ConsternatieBureau ;). Lekker je eigen plan trekken hoor. Lekker tegenstijdig ook, hij moet meer groeien, maar je moet 's nachts niet meer voeden. Soms snap ik het toch niet hoor wat ze zeggen...
    Waar je wat mee kan daar doe je wat mee en verder ene oor in, andere oor uit.
    Beterschap voor jou!

Xenas, hoe krijg je dat voor elkaar een stuk van je tand afbreken... brrr lijkt me naar.
    Ik heb lief eropuit gestuurd voor de boodschappen. Ik ben vorige week geweest, het is echt hondenweer. Bah bah bah.

Ik ben leg Mirte nu steeds na de voeding even op mijn buik op haar buik. In het begin ging het onder luid protest, maar inmiddels gaat dat beter. Ze is aardig aan het oefenen met haar koppie omhoog houden op haar buik. Straks maar eens in de box of op het aankleedkussen proberen.

8. @nijnie.. waar doe jij online enquettes invullen? Ik houd van dingen waar je gratis spul bij krijgt ahah!
    Tja, was nagels aan het bijten haha stom he! Eigen schuld! Moet dat ook helemaal niet doen!

@kiss.. veel plezier met je mams! Hij heeft ook lekker geslapen zie ik! Jesse is vanmorgen met ons onder de douche geweest! Zag net je bod op dat boekje haha!
    Heb ook bod gedaan! Maar ik moet het helaas laten verzenden! Is niks hier in de buurt!

9. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Xenas, ik zal eens even opzoeken waar ik die enquettes invul, dan pb ik je wel even, als het te lang duurt help me dan nog ff herinneren ;). Moet dat even op mn pc boven doen, heb hier de links niet bij de hand ;).
    Je hebt wel sterke nagels als je je tanden erop stuk kan bijten...

Mirte huilt ik ga even kijken.

10. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Xenas, je hebt me toch niet overboden he? haha..

Xavièrtje slaapt inmiddels lekker.. heb nog ff foto's van hem gemaakt, in zijn nieuwe outfit.. MAAT 74! Gatsie, wat word hij groot..
    zijn haartjes beginnen weer te groeien, eerst was het langer toen begon zijn haar uit te vallen, nu groeit het weer.. dus had ff met zwitsal haargel zijn haar in een hanekam gedaan, hihi!

had hem namelijk toch zelf ff in badje gedaan, omdat hij toch wakker werd.

kusies

11. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Zelfs met een NL Xenas ;) ! klik hier Wat balen van je tand!

Kiss, hier ook zo'n slaapkoppie, ligt al sonds 10.15 DIK te pitten!

Nijnie, mjammie! ;), zielig hè, als ze dan zo in hun eigen soepje liggen...Met Eline gaat het prima, heb wel het idee dat ze nog een beetje moe is. Maar dat geeft niet. Wat een gekke mensen heb je er toch tussen lopen hè...Je kan ze nog zo'n snoezig jurkje aan doen en als ze haar hebben een strikje in doen, en dan zijn ze nog in staat te zeggen, aaaaah, wat een leuk kereltje! Hahahaha!

Zie nu dat simply colors veel goedkoper isdan rainbowbabies...Fijn, altijd achteraf dat soort dingen.... :evil: :)

12. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik heb me ook maar even aangemeld bij borstvoeding.com voor die groeicurve, vind het er wel aardig uit zien, toch? Aankomende week moet hij weer naar cb, dan weet ik hoeveel hij nu weegt..

13. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    En dan nog 1 voor zijn groei...

14. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    spelen in de box

15. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    liggen op de bank, en kijken naar de televisie..

16. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Nu gaat ie slapen.. kijk nou hoe lang hij is, het baby is er wel een beetje van af he? :(

17. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Dit is ECHT de laatste (voor vandaag..)

18. @kiss.. mooie foto's en curves ook!
    maat 74! whowie! nee Jesse heeft echt nog wel 62/68 haha! Wat weegt Xavier nu? en hoe lang is hij?

19. zal zo mijn curve hier ook eens plaatsen!
    Heb hier Jesse alarm haha

20. [​IMG]

Deel Deze Pagina